Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2002, 17:46
Madame Blanche
Avatar van Madame Blanche
Madame Blanche is offline
hi, ik zit in 5 gymnasium en wil graag bijles Frans geven aan kinderen uit klas 1/2/3. ik doe dit al op mijn school maar krijg daar volgens veel mensen niet genoeg voor, nl 3.50 euro per uur per kind, hoeveel zou ik maximaal kunnen vragen?? heeft iemand hier ervaring mee???
__________________
Don't miss the donut by looking through the hole
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2002, 18:04
PV
PV is offline
hallo je bent 16... 3.50 per uur vind ik dan veel, ook al gaat het om bijles, wat wel intensief is lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 18:08
Madame Blanche
Avatar van Madame Blanche
Madame Blanche is offline
ja ik weet het niet, het is niet iets zoals babysitten waarbij je alleen maar op de bank tv zit te kijken, je moet zelf wel alles van Frans begrijpen. Maarja veel mensen zeiden tegen me dat ik meer kan vragen, ik vroeg me dus af hoeveel 'meer' is.
__________________
Don't miss the donut by looking through the hole
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 19:17
boixy
boixy is offline
tussen de 5 en 7.50 ten minste dat zie ik om me heen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 20:11
Madame Blanche
Avatar van Madame Blanche
Madame Blanche is offline
ok thnx boixty!!
ja in Frankrijk is het dus heel normaal als je als scholier 10 euro kan vragen maar dat leek me iets teveel va het goede, ik ben er niet voor opgeleid natuurlijk.....
__________________
Don't miss the donut by looking through the hole
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:05
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
jeetje bijles frans aan klas 1/2/3? Dan moet je er wel echt verstand van hebben! Ik zelf heb frans 1,2 op havo, ik ga nu naar 5 en ik snap er echt helemaal niks van! Maar goed.
Docenten vragen zo 50 GULDEN voor een uurtje dus lijkt mij 15 à 20 GULDEN wel okay. Dat is dus inderdaad zo ongeveer €5,- à €10,- Maar dan moet je ze wel echt wat leren he!
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:13
Verwijderd
Ik geen bijles wis/natuur/scheikunde aan 1/2/3 en daar reken ik zo'n €5,- p/u voor.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 08:17
Desp
Desp is offline
Mijn vriend geeft bijles, doet hij al vanaf 6 VWO.. Toen vroeg hij toch snel 15 gulden p/u, nu vraagt hij dat in euro's... (Hij geeft bijles economie (1 & 2), heeft hij ook voor gestudeerd.)

Overigens krikte hij cijfers vaak met twee hele punten op (van een 5 naar een 7 oid)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 08:22
Madame Blanche
Avatar van Madame Blanche
Madame Blanche is offline
ja, ik geef dus ook op school bijles, en de meeste kinderen gaan daardoor (ook wel door hun eigen inzet natuurlijk) van een 5 naar een 7 of 8 of van een 4 naar een 6 dat soort dingen, mijn Frans is ook zeker goed genoeg om aan klas 1/2/3 te geven. bedankt allemaal voor de tips!
__________________
Don't miss the donut by looking through the hole
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 16:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
mijn broer geeft bijles wiskunde en vroeg daar altijd 10 GULDEN voor. nu doet hij het alleen nog aan mensen die hij kent maar hij houdt dan ook zoiets aan.
10 euro vink echt wel veel! kzou het op 5 euro houden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:19
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
shit man dat is toch allemaal geen geld ik moest 40 € betalen voor anderhalf uur frans per week maarja dat was wel een leerkracht! Ik zou 20 € vragen per uur
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 19:05
Verwijderd
Citaat:
charmedboy schreef:
shit man dat is toch allemaal geen geld ik moest 40 € betalen voor anderhalf uur frans per week maarja dat was wel een leerkracht! Ik zou 20 € vragen per uur
€ 20?? Daar komt toch niemand op af.. zeker als je er niet eens voor gestudeerd hebt
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 00:57
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
*denkt Hey dat ga k over n paar jaar ook maar es doen met NS ofzow snap namelijk ook geen bal van frans.

maar ik vind 5 € per uur toch n mooi bedrag of niet? (in vergelijking tot 2,50 die ik krijg in een cafetaria voor hard zwoegen.)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Iemand ervaring met bijles geven via Studentsplus?
Diamera
9 13-11-2013 14:10
Werk, Geld & Recht Bijles geven
weetniks
9 01-08-2013 11:52
Algemene schoolzaken Ik heb dyscalculie, dit betekent geen diploma voor mij! Help mij en vele anderen!
petitierekenen
34 03-01-2013 15:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Toestaan fouten bij allochtone scholieren
T_ID
114 11-07-2009 18:50
Werk, Geld & Recht bijles geven, wat krijg je ervoor?
Gadje
33 28-01-2006 16:16
Verhalen & Gedichten [verhaal] Lief (yeah, I'm still alive!)
Anne
17 30-09-2002 17:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.