Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2011, 10:50
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar hoe lang mensen bij elkaar zijn voordat ze zonder condoom seks gaan hebben. En waarom mensen dan overstappen naar seks zonder condoom

Zelf hebben mijn vriend en ik de eerste 1.5 maand met condoom gedaan. Daarna hebben we ons allebei laten testen en toen bleek dat dat we allebei schoon waren gingen we pas seksen zonder condoom en beffen en pijpen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 10:57
JustADreamer
JustADreamer is offline
Ik geloof dat we het de eerste week met gedaan hebben, ik had direct nadat ik uit vorige relatie kwam een test laten doen en hij heeft zich in die eerste week laten testen. Maar in die vorige relatie heeft het 4 maanden geduurd voordat de jongen in kwestie het zonder durfde te doen, het was er door zijn ouders zo erg in gestampt dat je het met condoom moest doen, áltijd... Terwijl ik mezelf voor ik die relatie inging ook gewoon heb laten testen, en hij het dus nog nooit zonder had gedaan, en ik was netjes aan de pil dus er was totaal geen gevaar.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 14:17
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik doe nu al die tijd nog met condoom, maar met voorspel zijn we op de een of andere manier wat vrijer. Dat heeft wel zo'n 2 maanden geduurd volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 15:27
Verwijderd
Euh.

Vriendje 1 hebben we een half jaar condooms gebruikt. Allebei maagd dus sowieso veilig voor soa's, maar ik was niet aan de pil. Daarna zonder testen overgestapt op alleen pil.
Vriendje 2 vanaf het begin geen condooms gebruikt. Hij was voor mij getest, en ik kon niet wat hebben want ik had alleen maar veilige seks gehad.
Vriendje 3 was het de bedoeling om eerst te testen (ik kon nog steeds niets hebben want alles was veilig geweest, maar ik wilde voor de zekerheid dat hij getest werd en dan was het wel zo eerlijk om zelf ook te gaan) en ik was bovendien niet aan de pil, maar het is niet echt gelukt om dat vol te houden Hij was trouwens wel eerder getest en kon in principe ook niet iets onder de leden hebben.

Ahem. Ik ben niet bepaald een schoolvoorbeeld; mocht een vriendje tegen me gelogen hebben (of een van hun bedpartners tegen hun), dan had ik natuurlijk wel kans gelopen op een soa. En zwangerschap ook nog. Maar goed, ik was ruimschoots volwassen en ik was me bewust van de eventuele risico's, die wat betreft soa's echt te verwaarlozen waren, dus tja.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 16:31
Serieus&Speels
Serieus&Speels is offline
Citaat:
Zelf hebben mijn vriend en ik de eerste 1.5 maand met condoom gedaan. Daarna hebben we ons allebei laten testen en toen bleek dat dat we allebei schoon waren gingen we pas seksen zonder condoom en beffen en pijpen.
Heb je dan 1,5 maand niet gebeft? Aangezien ik daar geen voorbehoedsmiddel voor ken? Ik bedoel, beffen is toch iets wat normaal voor seks komt?

OT: Eerste keren altijd met een condoom, dan gewoon altijd beidden laten testen, nog maar 2 vriendinnen gehad en bij beidden zo gebeurd. Ik gok na een maand ongeveer ( een maand relatie dus 2 weken seks met condoom ongeveer )
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 16:36
Verwijderd
Beflapje Of opengeknipt condoom.

En OT: ik ben onverstandiger geweest dan ik me van tevoren steeds voornam.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 18:34
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Heb je dan 1,5 maand niet gebeft? Aangezien ik daar geen voorbehoedsmiddel voor ken? Ik bedoel, beffen is toch iets wat normaal voor seks komt?

OT: Eerste keren altijd met een condoom, dan gewoon altijd beidden laten testen, nog maar 2 vriendinnen gehad en bij beidden zo gebeurd. Ik gok na een maand ongeveer ( een maand relatie dus 2 weken seks met condoom ongeveer )
Ik ben inderdaad de eerste tijd niet gebeft. We vonden het idee van een beflapje maar niks en ook pijpen met condoom staat me niet aan. Gezondheid voor alles, en er is zoveel meer dan beffen en pijpen. En beffen hoeft niet persé voor seks te komen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Beflapje Of opengeknipt condoom.

En OT: ik ben onverstandiger geweest dan ik me van tevoren steeds voornam.
Dit een beetje. Ik ben altijd wel paranoia wat betreft soa's dus ik had beter een test kunnen doen ook al is het eigenlijk niet mogelijk dat ik een soa zou hebben gehad.
Ik had zelf nog nooit onveilige seks gehad maar met mijn ex was ik na een week een condoom wel zat. Mijn ex had nog nooit met condoom seks gehad in zijn vorige relaties, maar die 3 meisjes waar hij eerder seks mee had gehad, was hij de eerste van.
Dus het kon niet.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 22:50
Jeterdee
Jeterdee is offline
Hallo ik ben 19 en ik ben nog maagd. Is dat erg ?

Ik ben groot en gespieert hahah. maar ik heb gewoon me eigen mening.

jongens doen stoer met groter taal. .

ik zie welles een meisje lopen naast een hele kleine ventje die haar niet eens kan beschermen.
of een vetzak.
.

begrijp jullie dat. Of zijn meiden dom geworden ? wat moet je met een vent die niks kan
Met citaat reageren
Oud 28-04-2011, 23:17
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
volgens mij hoort jouw post hier niet Jeterdee!

OT: met mijn 1e vriendinnetje na ong. 3 maanden nadat we voor het eerst seks hadden.
met mijn 2e vriendinnetje na........weet ik het wel testje gedaan
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 00:32
Serieus&Speels
Serieus&Speels is offline
Citaat:
Hallo ik ben 19 en ik ben nog maagd. Is dat erg ?

Ik ben groot en gespieert hahah. maar ik heb gewoon me eigen mening.

jongens doen stoer met groter taal. .

ik zie welles een meisje lopen naast een hele kleine ventje die haar niet eens kan beschermen.
of een vetzak.
.

begrijp jullie dat. Of zijn meiden dom geworden ? wat moet je met een vent die niks kan
Dat heet een nieuwe man, jou gespierde droomman is waarschijnlijk een of andere magazijnier met een minimumloon, terwijl die kleine ventjes advocaten, rechters, managers,... met een deftig loon. Denken aan de toekomst noemt zo iets.

No offence aan magazijniers,...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 21:21
Jeterdee
Jeterdee is offline
Wat moet zo kleine mannetje als jou beginnen tegen mij.

Mensen worden temakkerlijk, alles komt naar je toe.
Vroeger niet.

Wereld is gewoon kapot. Discriminatie alles.

mensen moeten meer elkaar helpen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Wat moet zo kleine mannetje als jou beginnen tegen mij.

Mensen worden temakkerlijk, alles komt naar je toe.
Vroeger niet.

Wereld is gewoon kapot. Discriminatie alles.

mensen moeten meer elkaar helpen.
Err..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2011, 22:46
Verwijderd
@Jeterdee: Zo geef je niet echt het goede voorbeeld over leuker doen tegen elkaar en de wereld beter maken ipv kapotter. Maar dat kan aan mij liggen

ot: Mijn eerste vriendje was altijd met condoom en orale seks deden we niet. Mijn tweede vriendje tot een maand ongeveer. Hij had zich laten testen en was 'schoon', dus prima.
Met huidige vriendje heb ik het nooit met condom gedaan Ik heb geen soa's, hij ook niet want getest, dus
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 16:41
Verwijderd
Zolang je de pil neemt (als je geen kinderen wilt)
En jullie jezelf allebei hebben laten testen, en allebei geen soa's dragen, kan het in principe vanaf de eerste dag al
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 19:51
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Zolang je de pil neemt (als je geen kinderen wilt)
En jullie jezelf allebei hebben laten testen, en allebei geen soa's dragen, kan het in principe vanaf de eerste dag al
Heb je de openingspost wel gelezen?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Heb je de openingspost wel gelezen?
Ja maar hiermee doelde ik eigenlijk niet op jou, maar meer op andere forummers die mischien met dezlefde vraag zitten
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 22:01
Verwijderd
Maar de vraag is toch niet: 'wanneer is het veilig om zonder condoom te vrijen?'?

Als je de OP leest en de antwoorden die er op volgen, kom je hopelijk tot diezelfde conclusie en slaat jouw eerste post echt helemaal nergens op.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 17:22
Verwijderd
Heb je het nou tegen mij?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 17:28
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ze heeft het inderdaad tegen jou Tong80
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 16:14
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Heb je dan 1,5 maand niet gebeft? Aangezien ik daar geen voorbehoedsmiddel voor ken? Ik bedoel, beffen is toch iets wat normaal voor seks komt?

OT: Eerste keren altijd met een condoom, dan gewoon altijd beidden laten testen, nog maar 2 vriendinnen gehad en bij beidden zo gebeurd. Ik gok na een maand ongeveer ( een maand relatie dus 2 weken seks met condoom ongeveer )
Euh, dat hoeft niet per se hoor.
Ik vind persoonlijk beffen en pijpen nog wat intiemer en vertrouwelijker dan gewoon seks. ^^
Mijn vriendje en ik zijn er ongeveer 3 á 4 weken mee begonnen, terwijl we toen ook al 3 maanden echt seks hadden.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 16:17
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Ojaa, OT: we doen het nog steeds met condoom en ik ben ook aan de pil. We weten van elkaar dat we geen SOA's hebben, omdat we allebei nog maagd waren en zelfs elkaars eerste vriendinnetje/vriendje.
Maarja, ik vind het wel een fijner gevoel als we gewoon dubbele bescherming hebben en dan weet je zeker dat er bijna niks kan gebeuren. ^^

Btw: beffen/pijpen doen we wel zonder beflapje/condoom, maar dat is dus vanwege het feit dat we allebei geen SOA hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2011, 16:53
DeMichiel
DeMichiel is offline
Citaat:
Wat moet zo kleine mannetje als jou beginnen tegen mij.

Mensen worden temakkerlijk, alles komt naar je toe.
Vroeger niet.

Wereld is gewoon kapot. Discriminatie alles.

mensen moeten meer elkaar helpen.
Wat is je probleem? Heb je al je geld in de sportschool geïnvesteerd en werkt het niet?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 10:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn eerste vriendje heb ik de eerste twee maande condooms gebruikt, tot ik aan de pil ging. Toen had ik een affaire maar die jongen was nog maagd en zijn vriendin ook dus dat heb ik zonder condoom gedaan. Bij mijn huidige vriend heb ik 1 keer voor de grap seks gehad met condoom, om te proberen. Daarna hebben we hem ook binnenstebuiten gebruikt. Dat was heel grappig. Maar dat telt niet he?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2011, 11:39
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Ik was nog maagd en hij had net een test gehad, dus ik geloof dat we het maar één of twee keer met condoom gedaan hebben, tot hij de uitslag van de test kreeg. Toen zijn we weer van de condooms afgestapt.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 14:08
tacha
tacha is offline
hoe laat je je testen?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2011, 18:16
Geriananas
Avatar van Geriananas
Geriananas is offline
Ik had niks want ik was nog maagd en hij ook niet want hij had maar één andere, 'schone' bedpartner gehad. Pijpen e.d. dus gelijk zonder condoom en sex na een maand in verband met babies.

Ik gebruik geen condooms omdat ze pijn doen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit aftrekken
1900
42 18-06-2017 14:24
Lichaam & Gezondheid zwanger of niet?
meneeranoniem1
93 07-12-2010 21:36
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #14!
Daantje_0705
500 04-04-2006 16:02
Seksualiteit veilige sex
muziekvlinder
35 04-01-2006 00:44
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.