Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2012, 15:22
Verwijderd
Kun je je vader niet bellen? Want ik geloof dat ik dat zou doen. Pa bellen met de mededeling: Ik weet dat je vreemd gaat en ben daardoor in de war. Ik raak er van in de war en ga het nu tegen mama zeggen. Dan weet hij iig dat je het weet en dat je het tegen je ma gaat vertellen. Ik zou hem in ieder geval wel laten weten dat ik het tegen mijn moeder zou vertellen, waarom weet ik eigenlijk niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2012, 21:17
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je maakt er wel een erg groot drama van. Dat je ouders op elkaar uitgekeken zijn is normaal, al is het natuurlijk niet bepaald netjes van je vader om vreemd te gaan. Ik zou het even met je vader bespreken en een scheiding adviseren.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Je maakt er wel een erg groot drama van. Dat je ouders op elkaar uitgekeken zijn is normaal, al is het natuurlijk niet bepaald netjes van je vader om vreemd te gaan. Ik zou het even met je vader bespreken en een scheiding adviseren.
Haha vent, een scheiding is best heavy, het gaat wel om je vader en moeder he. Een scheiding heeft grote gevolgen voor ze...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 04:54
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Haha vent, een scheiding is best heavy, het gaat wel om je vader en moeder he. Een scheiding heeft grote gevolgen voor ze...
Nou, dat valt ook wel weer mee hoor. Liever een scheiding dan twee ouders die elkaar regelmatig lopen uit te schelden, lijkt mij?

Ik was vrij jong toen mijn ouders gingen scheiden en ik heb er weinig last van gehad. Kinderen hebben doorgaans meer last van de manier waarop ouders scheiden, dan van het scheiden zelf (m.a.w.: ouders die ruzie maken tijdens de scheiding, kinderen tegen de andere ouder opzetten, schuldgevoelens bezorgen bij kinderen die moeten kiezen, etc). Als ouders normaal doen valt het in de meeste gevallen wel mee.
Oh en ik denk dat ik er sowieso meer last van had gehad als mijn ouders samen waren gebleven en constant ruzie hadden gehad.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 07:34
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Zeer vervelend, ik ben bang dat je gelijk hebt over waar je vader nu is; niet in Zeeland.
Ik denk ook dat je vader niet kon verbergen dat hij "even een nachtje" weg wilde dus maar een zielig verhaal als "ik moet er even tussenuit" en een ruzie begonnen is.
Een voortijdige confrontatie was misschien wel beter geweest, was jij het kwijt geweest en was het van jouw schouders af.
De situatie is inmiddels al zo geëscaleerd dat het nu denk ik weinig meer uitmaakt. Zou je 'm nog kunnen bellen en kunnen vertellen dat je van Noordwijk weet? Misschien kun je van hem horen of je moeder er ook vanaf weet.
(Ik vermoed trouwens van wel, anders steekt ze wel héél erg haar kop in het zand als haar man elke dag lachend zit te chatten met (een) andere vrouw(en) ). Facebook maakt meer kapot dan je lief is..
Ik heb het vermoeden dat je ouders al uit elkaar zijn, maar bij elkaar blijven voor je broertje... Ik heb trouwens geen goed woord over voor je vader na je verhaal over het masturberen, "has he no shame?".
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 07:40
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Haha vent, een scheiding is best heavy, het gaat wel om je vader en moeder he. Een scheiding heeft grote gevolgen voor ze...
Een scheiding is niet per se "heavy", het ligt er grotendeels aan hoe de ouders ermee omgaan. In dit geval is de jongste 13 en de TS is volwassen, dus als die ouders niet al te debiel doen na de scheiding moet dat zonder significante problemen kunnen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 10:05
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Alsnog, het is niet echt iets wat je als kind je ouders 'adviseert'. Mijn ouders zijn op een redelijk goede manier uit elkaar gegaan, zonder veel geruzie enzovoort, alsnog had ik op dat moment zelf ook liever gehad dat ze gewoon bij elkaar bleven maar dan stopten met dat gekibbel om niks de hele tijd. En zeker in een situatie als deze waar de vader waarschijnlijk vreemdgaat lijkt het me verdomd lastig om dan te scheiden zonder debiel te doen. Ik zou, als ik die moeder was, in elk geval weinig meer met de vader te maken willen hebben.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 11:19
Stinkdier
Avatar van Stinkdier
Stinkdier is offline
Citaat:
Een scheiding is niet per se "heavy", het ligt er grotendeels aan hoe de ouders ermee omgaan. In dit geval is de jongste 13 en de TS is volwassen, dus als die ouders niet al te debiel doen na de scheiding moet dat zonder significante problemen kunnen.
Ja dit dus, mijn ouders zijn ook gescheiden en die gedragen zich als een stel kleine kinderen, inclusief het zwartmaken van de ander via de kinderen, continue. Dit heeft er toe geleid dat mijn zusje en ik op ons zelf zijn gaan wonen at the earliest opportunity en dat ik nauwelijks nog contact wil hebben met mijn ouders. En het is toch al 8 jaar geleden dat ze zijn gescheiden.... sneue situatie. Ik kan me voorstellen dat een scheiding prima te doen is voor de kinderen als de ouders hun verantwoordelijkheid nemen, maar het kan ook goed fout gaan als de ouders hun eigen gekwetste ego voorop zetten.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 14:44
timohtie
Avatar van timohtie
timohtie is offline
ik heb nu puur alleen het bericht zelf + je laatste reactie gelezen, dus sorry als ik overlap of wattanook

maar dit is gewoon wat is gebeurd. je kan nu wel doen alsof het niet is gebeurd en daarmee je gezin redden, maar kutte dingen overkomen ons allemaal dus ik zou het gewoon tegen je mams zeggen. er is nu een 'extra' verstandhouding tussen jou en je pa omdat jullie allebei een geheim hebben en misschien ook van elkaar weten dat de ander t weet. dit is sowieso al moeilijk omdat dat dan al zo'n beeld geeft van 'dit alles gebeurt voor mn neus' ofzo maar het is misschien nog erger, uit principe en het gevoel zelf dat je ma krijgt als ze erachter komt, als zij uiteindelijk hoort wat je pa doet/heeft gedaan en jij er al langer van wist.
ik denk dat de waarheid wel wat fijner is dan een leugen (ja bwah heel cliche enzo) en jij ook wel een 'schoner' geweten krijgt als je het hebt verteld.

jij doet niets verkeerd, je ouwe man wel.
__________________
It's better to lose the anchor than to lose the ship.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 14:48
timohtie
Avatar van timohtie
timohtie is offline
Citaat:
Je maakt er wel een erg groot drama van. Dat je ouders op elkaar uitgekeken zijn is normaal, al is het natuurlijk niet bepaald netjes van je vader om vreemd te gaan. Ik zou het even met je vader bespreken en een scheiding adviseren.
zo koud kun je er ook over doen ja want een existentieel verbonden rolmodel die opeens heel anders doet dan je had verwacht maakt vooral niets uit nee. laat justin bieber van een trap flikkeren en vervolgens zn nek breken en half vrouwelijk globalia wordt emo, slecht voorbeeld maar ewa ja dat is gewoon zo.
__________________
It's better to lose the anchor than to lose the ship.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 16:47
Verwijderd
Citaat:
zo koud kun je er ook over doen ja want een existentieel verbonden rolmodel die opeens heel anders doet dan je had verwacht maakt vooral niets uit nee. laat justin bieber van een trap flikkeren en vervolgens zn nek breken en half vrouwelijk globalia wordt emo, slecht voorbeeld maar ewa ja dat is gewoon zo.
wát?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 16:51
timohtie
Avatar van timohtie
timohtie is offline
Citaat:
wát?
biervat
__________________
It's better to lose the anchor than to lose the ship.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat valt ook wel weer mee hoor. Liever een scheiding dan twee ouders die elkaar regelmatig lopen uit te schelden, lijkt mij?

Ik was vrij jong toen mijn ouders gingen scheiden en ik heb er weinig last van gehad. Kinderen hebben doorgaans meer last van de manier waarop ouders scheiden, dan van het scheiden zelf (m.a.w.: ouders die ruzie maken tijdens de scheiding, kinderen tegen de andere ouder opzetten, schuldgevoelens bezorgen bij kinderen die moeten kiezen, etc). Als ouders normaal doen valt het in de meeste gevallen wel mee.
Oh en ik denk dat ik er sowieso meer last van had gehad als mijn ouders samen waren gebleven en constant ruzie hadden gehad.
Ik zeg niet dat ze niet moeten scheiden, ik zeg ook niet welke situatie beter is, ik zeg alleen dat een scheiding best heavy is.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 08:18
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zeg niet dat ze niet moeten scheiden, ik zeg ook niet welke situatie beter is, ik zeg alleen dat een scheiding best heavy is.
En ik zeg dat een scheiding best heavy kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 08:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zeg niet dat ze niet moeten scheiden, ik zeg ook niet welke situatie beter is, ik zeg alleen dat een scheiding best heavy is.
Niet altijd dus, en soms kan het heavier zijn wanneer ouders die het niet met elkaar kunnen vinden bij elkaar blijven.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 10:51
Number95
Number95 is offline
En, is je vader al terug? Heb je het al verteld? Als je nog de kans krijgt, zou ik, als ik jou was het nu heel rustig tegen mijn moeder zeggen. Als ze het al weet, kan ze je dat alleen maar vertellen, zonder dat je vader daar bij hoeft te zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 14:16
Verwijderd
Citaat:
En ik zeg dat een scheiding best heavy kan zijn.
Kan zijn is een betere verwoording inderdaad
Citaat:
Niet altijd dus, en soms kan het heavier zijn wanneer ouders die het niet met elkaar kunnen vinden bij elkaar blijven.
Dat sowieso, ik vind ook zeker niet dat je maar bij mekaar moet blijven.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 20:20
chocoxgirl
chocoxgirl is offline
zit in hetzelfde schuitje, zoek zeker steun en advies, wil je misschien mail uitwisselen zodat we kunnen praten? ik zou het erg fijn vinden om met een "lotgenoot" te kunnen praten.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2012, 15:58
brocoliboy
brocoliboy is offline
zeg het je moeder
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 18:08
Verwijderd
Citaat:
zeg het je moeder

yep
Met citaat reageren
Oud 22-06-2012, 18:16
men123
men123 is offline
Doe het voor je moeder. Hoe zou jij het vinden als je zonder dat je het weet een man hebt die gewoon met andere vrouwen naar bed gaat? Vertel het je moeder. Zo is het geen fijn leven. Misschien is het dan wel beter als ze gaan scheiden. Of misschien gaan ze dan wel een gesprek houden en hun seksleven verbeteren. Ik zou het niet kunnen om het voor me te houden, hoe moeilijk het ook is.

Misschien heeft je moeder inderdaad ook wel een sekspartner. Dan is dat gelijk opgelost en dan weet je ook dat er niks aan de hand is.

Maar toch zou ik het tegen je moeder vertellen. Of eerst tegen je vader. Maar houdt het niet voor je!


Succes en sterkte!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 00:07
GreyHound
Avatar van GreyHound
GreyHound is offline
Mijn ouders zijn niet gescheiden dus ik weet er niet zo heel veel over. Maar wat ik hier allemaal lees klinkt best wel pijnlijk. Ik zou alles vertellen... Maar ja dat is juist mijn manier van doen. dus sterkte ermee. Ben bang dat er een flinke ruzie op komst gaat komen dan
__________________
Life is getting tough? God fears your progess
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 01:24
Verwijderd
Hoe staat het er nu voor, Sneeuwzwart?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 00:34
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Hoi allen, sorry tijdje niet van me laten horen op dit eigen topic.

Ik heb er nog met niemand in mijn familie over gepraat. Het gaat eindelijk goed tussen mij en mijn vader, ook wel met mijn moeder en ook samen lijken zij gelukkiger.
Heb er met vrienden over gepraat en omdat ik binnenkort uit huis ga (ben net al een jaar weggeweest) heb ik besloten om het achter me te laten aangezien ik mijn eigen leven aan het stichten ben. En me niet met mijn vaders of wie dan ook's seksleven wil bemoeien. Heb er vrede mee hoe het nu is en wil niet de beerput openen.
Ieder gezin is anders dus als je hier ook mee te maken hebt moet je vooral doen wat voor jou zelf goed lijkt, en voor mij leek dit de beste oplossing.
Ik hoop dat mensen in een soortgelijke situatie via dit topic goed advies kunnen hebben krijgen!
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 00:37
Fit4Life
Avatar van Fit4Life
Fit4Life is offline
Succes met je keuze, laat het me maar weten wanneer je moeite hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 02:35
SushiMonster
Avatar van SushiMonster
SushiMonster is offline
Ik heb dit ook meegemaakt, speel gewoon open kaart met je vader en zoek hulp voor als je verdrietig bent. En dan bedoel ik professionele hulp, niet je moeder of je andere familieleden.
__________________
from outer space
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 18:26
Verwijderd
Wel toevallig, ik heb een jaartje geleden ongeveer hetzelfde meegemaakt. Mijn pa kan niet zo goed met computers omgaan, dus als hij zijn mailtjes had gecheckt liet hij hem gewoon openstaan op de laatst beantwoorde email. Wanneer ik op een dag op de pc ging stond er een mail van een vrouw met teksten als : "Toen je me voor het eerst betastte smaakte dat echt naar meer", of "We moeten echt weer een keer afspreken, lekker met zn tweetjes". Ik heb me toen doodgeschrokken. Alles over die vrouw opgezocht en me voorgenomen dat, als ik haar ooit tegen zou komen, direct haar keel door zou snijden. Ik flipte hem compleet. Verder niks gezegd tegen mijn pa of ma en een aantal weken gingen voorbij, steeds weer las ik vieze mailtjes. Dat was echt een klotetijd met slapeloze nachten etc. Op een gegeven moment was ik een liedje aan het luisteren : Jiggy Djé : Regen op warm asfalt. Daarin zegt Jiggy : " beter naïef dan depressief". Vond ik prachtig om te horen en toen bedacht ik me dat ik me er beter niet over op kon winden. Dat heb ik ook gedaan en heb geen mailtjes meer geopend, geen info meer op gezocht over dat kutwijf etc. Na een tijdje ging het steeds beter met me, omdat ik er niet an dacht. Mijn ouders zijn nog steeds bij elkaar, en het vreemdgaan van mn vader is ook gestopt ( voor zover ik weet ). Ik weet niet of het voor jou werkt, maar ik ben gruwelijk blij dat ik het zo gedaan heb.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 19:45
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Wel toevallig, ik heb een jaartje geleden ongeveer hetzelfde meegemaakt. Mijn pa kan niet zo goed met computers omgaan, dus als hij zijn mailtjes had gecheckt liet hij hem gewoon openstaan op de laatst beantwoorde email. Wanneer ik op een dag op de pc ging stond er een mail van een vrouw met teksten als : "Toen je me voor het eerst betastte smaakte dat echt naar meer", of "We moeten echt weer een keer afspreken, lekker met zn tweetjes". Ik heb me toen doodgeschrokken. Alles over die vrouw opgezocht en me voorgenomen dat, als ik haar ooit tegen zou komen, direct haar keel door zou snijden. Ik flipte hem compleet. Verder niks gezegd tegen mijn pa of ma en een aantal weken gingen voorbij, steeds weer las ik vieze mailtjes. Dat was echt een klotetijd met slapeloze nachten etc. Op een gegeven moment was ik een liedje aan het luisteren : Jiggy Djé : Regen op warm asfalt. Daarin zegt Jiggy : " beter naïef dan depressief". Vond ik prachtig om te horen en toen bedacht ik me dat ik me er beter niet over op kon winden. Dat heb ik ook gedaan en heb geen mailtjes meer geopend, geen info meer op gezocht over dat kutwijf etc. Na een tijdje ging het steeds beter met me, omdat ik er niet an dacht. Mijn ouders zijn nog steeds bij elkaar, en het vreemdgaan van mn vader is ook gestopt ( voor zover ik weet ). Ik weet niet of het voor jou werkt, maar ik ben gruwelijk blij dat ik het zo gedaan heb.
Oh wat naar voor je. Jeetje, ja de woede jegens die vrouw voelde ik wel.
Toch ben ik blij met jouw verhaal, goed om te lezen dat jij er nu ook vrede mee lijkt te hebben gemaakt. Bij mij worden de gevoelens inderdaad ook minder, en beter naïef dan depressief vind ik ook een interessante gedachte. Hoewel ik sowieso al een beetje naïef ben, pas dat ook meer binnen deze situatie wat mij betreft.
Ik denk dat ik er wel goed mee omga nu, houd alsnog van mijn vader, en iedereen maakt fouten. Ik ben niet de juiste persoon om hem op die fouten te wijzen.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 09:49
Joeyyvdlee
Joeyyvdlee is offline
Ja ik snap wel wat je meemaakt, mijn vader heeft in india en ethiopie nog 2 kinderen kwam ik een jaar geleden achter.
Maar veel sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 10:04
Verwijderd
Sterkte ja. En woede jegens die vrouw: ja, het is vervelend, maar het is eigenlijk je pa die de fout in gaat, weet jij veel wat hij die vrouw verteld heeft...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 11:47
Verwijderd
Ja, die vrouw was in mijn ogen degene die alles verpest had, mijn vader had ( en heb ) ik gewoon een goede band mee, en voor mijn gevoel kon het gewoon niet aan hem liggen. Ik zat eerst ook nog te twijfelen om alle mails te verzamelen en die aan mijn moeder te geven ofzo, maar daar wou ik haar ook niet mee opschepen. Misschien is mijn moeder er wel achter gekomen en hebben ze het uitgepraat. En de moeilijke tijd kom je echt overheen, iedereen heeft wel eens problemen, daar word je alleen maar sterker van.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 04:30
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik heb net (omdat ik weer op facebook ging, heb gedronken en weer een bericht van haar las) 'doe maar niet' geschreven aan haar. Via/van mijn vader dus omdat hij met zijn domme kop nog online was.
Nu weet hij waarschijnlijk binnenkort dat ik het weet, en weet zij dat één van zijn kinderen het weten. Hopelijk stoppen ze ermee. wat vinden jullie van deze actie? Ik heb er niet lang over nagedacht, nogmaals ik kom net uit de kroeg en heb gedronken en deed dit 'in the heat of the moment...
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 08:30
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Ik heb net (omdat ik weer op facebook ging, heb gedronken en weer een bericht van haar las) 'doe maar niet' geschreven aan haar. Via/van mijn vader dus omdat hij met zijn domme kop nog online was.
Nu weet hij waarschijnlijk binnenkort dat ik het weet, en weet zij dat één van zijn kinderen het weten. Hopelijk stoppen ze ermee. wat vinden jullie van deze actie? Ik heb er niet lang over nagedacht, nogmaals ik kom net uit de kroeg en heb gedronken en deed dit 'in the heat of the moment...
Niet eens zo'n slecht plan! Laat ons weten hoe het afloopt ik krijg nu toch wel een beetje een cliffhanger gevoel.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 11:18
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Niet eens zo'n slecht plan! Laat ons weten hoe het afloopt ik krijg nu toch wel een beetje een cliffhanger gevoel.
benieuwd idd, of hij verbergt het en zegt er niks meer over, of hij komt je even confronteren, en dan kan jij ook mooi je zegje doen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 16:11
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Als hij je confronteert, ga je dan opbiechten of ontkennen?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 16:58
Verwijderd
Het is niet echt een zuivere manier om het zo tot een confrontatie te laten komen, maar de boel zal nu inderdaad wel een keertje veranderen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 20:46
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Of ík het ga opbiechten? Hij mag gaan opbiechten. Ja ik ga wel zeggen wat ik heb gezien en gelezen natuurlijk, en zo blij ben ik daar natuurlijk ook niet mee. Maar het is aan hem de taak om dingen recht te zetten.
Hij heeft niks gezegd vandaag, misschien heeft hij het niet gezien. Ik weet het niet. Of hij weet niet van wie het komt, aangezien ik nog 2 broers in huis heb..
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 21:30
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zou als de dood zijn dat mijn moeder er op deze manier achter zou komen dat ik vader 'steunde'. Door het haar niet te vertellen zeg maar, het dus toe te staan.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2012, 22:03
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Of ík het ga opbiechten? Hij mag gaan opbiechten. Ja ik ga wel zeggen wat ik heb gezien en gelezen natuurlijk, en zo blij ben ik daar natuurlijk ook niet mee. Maar het is aan hem de taak om dingen recht te zetten.
Hij heeft niks gezegd vandaag, misschien heeft hij het niet gezien. Ik weet het niet. Of hij weet niet van wie het komt, aangezien ik nog 2 broers in huis heb..
Je hebt gelijk, opbiechten was hier geen goed woord.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 04:08
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zou als de dood zijn dat mijn moeder er op deze manier achter zou komen dat ik vader 'steunde'. Door het haar niet te vertellen zeg maar, het dus toe te staan.
Ja ik ook. Vooral omdat ik toch echt aan haar kant zou staan.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2012, 05:41
Verwijderd
Hoe zou jij het vinden als jou man vreemd zou gaan en je kinderen ervan weten?

Vanaf het moment dat je vader vreemd ging was je familie al uit elkaar gescheurd, jij zit met iets wat je kwelt en wat je er graag uit wil hebben, je moeder krijgt steeds meer door en word ook steeds wantrouwiger en je vader is gewoon een lul.

Ik kan echt niet begrijpen dat je dit voor je houd en toen mijn vader een paar jaar geleden zulk soort dingen dee heeft mijn moeder hem op straat gezet en hij probeert ons nog te bereiken maar ik moet niks met zoon persoon te maken hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Help, mijn vader kijkt porno
we are one
20 06-02-2016 10:45
Psychologie Help! Mijn vader heeft therapie nodig?
Rikje18
1 24-09-2013 00:16
Liefde & Relatie affaire
justmexi
19 06-07-2012 04:13
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30
Psychologie Verliest mijn vader zijn verstand?
Verwijderd
26 23-08-2002 06:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.