Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2013, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Vrouwenupdate:

Op hakken lopen gaat nu al duizent beter dan een paar dagen terug.
Nu moet ik er nog op leren moshen, want 'thrasmetal en andere teringherrie' staat ook op het trouwschema, samen met 'bucket throwing' (boeketje gooien) en wat andere verengelste kutgrappen die ik ben vergeten.


Advertentie
Oud 08-07-2013, 22:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nice @ Trimm. Het lukt mij steeds minder goed om op hakken te lopen, vind het 'knap' dat je dat als niet-hak-gewend-persoon zo snel leert.

Ik keek net mezelf aan in de spiegel en kwam tot de conclusie dat ik in twee dagen strand zowat bruiner (roder) ben geworden dan ik in de afgelopen twee jaar ben geweest. Whiiiiii.
Ik denk dat ik ze gewoon wat heb uitgelopen. en ik oefen elke dag keihard. Topsport dit!

en hoera voor bruinheid! Alleen m'n armen worden binnen no time bruin. M'n benen geven nog steeds licht.
Nice.
Ik hoorde wel van den beste man dat hij een heel lelijk typisch engels wit jasje aan moet. Ze wilden eerst ook een tartan strikje doen, maar dat gaat toch niet door. Ben benieuwd. Ik ga 'm wel uitlachen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-07-2013, 07:54
Verwijderd
Vanmiddag de treinkaartjes kopen
Oud 09-07-2013, 08:25
Verwijderd
Ik begin het internationaal privaatrecht toch wel te waarderen. Gewoon dom een stappenplan volgen en het kan bijna niet mis gaan
Oud 09-07-2013, 08:26
Verwijderd
LEKKER OVERZICHTELIJK JAWOHL.
Oud 09-07-2013, 10:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Toeristen hier denken blijkbaar allemaal 'we zijn op Ameland en het is verdomme ZOMER, tijd voor korte
broekjes ' Het is hier een graad of 16, vrij bewolkt en windkracht 4, in de rest van Nederland zouden mensen nog in hun winterjas lopen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-07-2013, 10:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging net even op het balkon staan. Slecht idee. Ik voel me net een vampier
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-07-2013, 10:17
Verwijderd
ik ben best '''''bruin'''''' geworden gister op het strand. Of nou ja, ik heb een kleurtje en het lijkt net of ik gezond ben
en nu gaan we ontbijten bij De Overkant, dag!
Oud 09-07-2013, 10:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben echt heel erg verbrand in m'n decolleté, knalrood en jeukig
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-07-2013, 10:46
Verwijderd
Ik ga volgende week naar Texel en daar heb ik zin in, lekker de warmte ontvluchten
Oud 09-07-2013, 10:56
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ga volgende week naar Texel en daar heb ik zin in, lekker de warmte ontvluchten
Ik wens je niet echt dood hoor, maar bij deze opmerking kan ik je wel schieten
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-07-2013, 11:12
Verwijderd
Mijn bloedwaarden zijn perfect, zelfs als ik geen voorgeschiedenis had gehad

En ik weet niet hoe ik het voor mekaar heb gekregen, maar mijn ijzergehalte is zelfs wat te hoog
Oud 09-07-2013, 11:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik ben best '''''bruin'''''' geworden gister op het strand. Of nou ja, ik heb een kleurtje en het lijkt net of ik gezond ben
en nu gaan we ontbijten bij De Overkant, dag!
Ik was gister ook op het strand, bij mij is het alleen niet bruin. Maar what else is new
Citaat:
Ik ben echt heel erg verbrand in m'n decolleté, knalrood en jeukig
Herkenbaar

Ik lig nu in bed onder de dekens, omdat ik vind dat dat precies de goede temperatuur is en als ik niet beweeg, voel ik ook niks
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-07-2013, 11:53
Verwijderd
MRI-tijd, het klinkt als een soap
Oud 09-07-2013, 11:53
Verwijderd
Mijn gezicht is ook erg verbrandt. Mijn broertje noemt me steeds kreeft.
Oud 09-07-2013, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook jezelf in je gezicht stompen. Dat heeft zelfs een negatieve hoeveelheid calorieën!

Citaat:
Ik was gister ook op het strand, bij mij is het alleen niet bruin. Maar what else is new
ja ik heb de foto's gezien alsmede het commentaar dat je je niet insmeert.
Oud 09-07-2013, 12:05
Verwijderd
vraagje aan de hondenkenners: hoe noem je zo'n hond met gerimpeld gezicht? Ze lijken op die knor-hondjes maar dan veel groter. Niet formaat st bernhard, die heb je ook. Formaat herdershond ongeveer maar wat dikker.
Een uit de kluiten gewassen mopshond met veel kwijl. Maar geen boxer.
Oud 09-07-2013, 12:06
Verwijderd
Hm ik had kiwi's gekocht, maar ze zijn echt nog knijterhard. Blijft dat zo, of worden ze vanzelf na een tijdje zachter? [/kiwinoob]
Oud 09-07-2013, 12:07
Verwijderd
ze worden zachter
Oud 09-07-2013, 12:07
Verwijderd
Mooi! Ik had zo'n zin in een kiwi net, maar het was echt een beetje een deceptie.
Oud 09-07-2013, 12:10
Verwijderd
Ik heb ook een vraag aan de hondenkenners, of meer aan de hondenliefhebbers: waarom vinden jullie het niet erg dat honden zo kwijlen? Ik zie weleens op straat mensen op bankjes zitten en onder hun hond ligt dan altijd zo'n plasje kwijl. Dat is bij hun thuis niet minder, lijkt me. Ik vind honden wel lief maar dit is maar vies.
Oud 09-07-2013, 12:12
Verwijderd
Eén van mijn oma's liet haar koffiebeker, wanneer ze er 'klaar' mee was, uitlebberen door de hond
Oud 09-07-2013, 12:14
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik ben gisteren ook een heel klein beetje rood gekleurd op het strand. Volgens mij zit bruin worden er niet meer in. Je niet insmeren vind ik best wel dom. Maar goed, ik had het zelf ook niet gedaan.

Edit: op dit moment ben ik overigens in conflict met mezelf over hoe lui ik ben en hoe acceptabel dat is nu ik geen werk/studie/andere verplichtingen heb. Mensen zonder baan/studie/dagelijkse verplichtingen: hoeveel luiheid staan jullie jezelf toe?
__________________
Yeezy taught me
Oud 09-07-2013, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook een vraag aan de hondenkenners, of meer aan de hondenliefhebbers: waarom vinden jullie het niet erg dat honden zo kwijlen? Ik zie weleens op straat mensen op bankjes zitten en onder hun hond ligt dan altijd zo'n plasje kwijl. Dat is bij hun thuis niet minder, lijkt me. Ik vind honden wel lief maar dit is maar vies.
De hond van mijn nieuwe huisgenoot kwijlt best wel en hij heet Mukkes dus we hebben mv Mukkes Mucus gedaan

Dit van mij kwijlt niet echt.
Oud 09-07-2013, 12:16
Verwijderd
Ik smeer me nooit in in Nederland?
Oud 09-07-2013, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Ik smeer me nooit in in Nederland?
Same.
Oud 09-07-2013, 12:22
Verwijderd
Ik viel laatst in slaap op het strand en had me niet ingesmeerd omdat het ''niet zo warm was'' en hard waaide. Ik ben nog steeds knalrood en aan het vervellen.
Oud 09-07-2013, 12:22
Verwijderd
Ik alleen als ik acht uur (buiten) moet werken en het is dit weer. Jammer wel dat het niet werkt tegen een zonnesteek.
Oud 09-07-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ik viel laatst in slaap op het strand en had me niet ingesmeerd omdat het ''niet zo warm was'' en hard waaide. Ik ben nog steeds knalrood en aan het vervellen.
Oei, zo heb ik eens iemand zien liggen die pimpelpaars was, na vermoedelijk een lange periode van slapa. Met een mooie gloed. Maar echt, páárs. Zoals een neger zó zwart kan zijn dat-ie bijna blauw lijkt, maar dan paars.
Oud 09-07-2013, 12:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik smeerde me vroeger altijd in, maar dat had nooit zoveel zin en gisteren was ik niet in de gelegenheid om even snel shit te halen.

Plus, ik had niet verwacht dat het zo hard zou gaan, zeker niet omdat ik pas na 3en aankwam.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-07-2013, 12:28
Verwijderd
Ik smeer ook nooit in. Alleen met aftersun na het zonnen. Dat spul heeft een lekker geur en is lekker koel. Ook als ik niet verbrand ben.
Oud 09-07-2013, 12:30
Verwijderd
Ik moet gaan naar het station, treinkaartjes kom tot mij.
Oud 09-07-2013, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Ik smeer me nooit in in Nederland?
Idem.
Oud 09-07-2013, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Oei, zo heb ik eens iemand zien liggen die pimpelpaars was, na vermoedelijk een lange periode van slapa. Met een mooie gloed. Maar echt, páárs. Zoals een neger zó zwart kan zijn dat-ie bijna blauw lijkt, maar dan paars.
Oh wow. Nee dat heb ik nog nooit gehad. Wel ben ik een keer zo enorm erg verbrand (omdat het heel erg hard waaide en daardoor houd leek voelde ik letterlijk de zon niet) over mn hele lijf, en toen was ik vijf dagen ziek (overgeven e.d.) en kon ik niet staan, zitten of liggen zonder pijn. Kleine nachtmerrie die me na acht jaar nog steeds helder bijstaat.
Oud 09-07-2013, 12:33
Verwijderd
Tijd op supermuggenspul, omsteek-stopcontact-dingen en wandelsokken te kopen! Doei!
Oud 09-07-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ik alleen als ik acht uur (buiten) moet werken en het is dit weer. Jammer wel dat het niet werkt tegen een zonnesteek.
Daar heb je hoedjes voor.
Oud 09-07-2013, 12:35
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ging een keer een dagje Pinkpop doen in een jurk die over één schouder hing. Toen was ik zo verbrand dat de brandblaren op mijn huid stonden Een jaar later zag je nog dat één schouder donkerbruin was en de ander wit.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-07-2013, 12:38
Verwijderd
Ik zou alleen een hond nemen als ik rijk genoeg was om me zo'n exemplaar te veroorloven, qua woonruimte, tijd en de emmers hondenvoer die erin gaan. Waarschijnlijk ben ik dan ook rijk genoeg om een schoonmaakster in te huren die z'n kwijl komt opdweilen. Het is echter nog waarschijnlijker dat ik altijd op driehoog achter in Amsterdam blijf wonen, dus ik denk dat een monsterhond er niet in zit. Gelukkig zijn poezen toch leuker.
Oud 09-07-2013, 12:45
Verwijderd
Citaat:
vraagje aan de hondenkenners: hoe noem je zo'n hond met gerimpeld gezicht? Ze lijken op die knor-hondjes maar dan veel groter. Niet formaat st bernhard, die heb je ook. Formaat herdershond ongeveer maar wat dikker.
Een uit de kluiten gewassen mopshond met veel kwijl. Maar geen boxer.
de sharpei?
Citaat:
Ik heb ook een vraag aan de hondenkenners, of meer aan de hondenliefhebbers: waarom vinden jullie het niet erg dat honden zo kwijlen? Ik zie weleens op straat mensen op bankjes zitten en onder hun hond ligt dan altijd zo'n plasje kwijl. Dat is bij hun thuis niet minder, lijkt me. Ik vind honden wel lief maar dit is maar vies.
Arca kwijlde niet. In mijn ervaring doen enkel honden met hangwangen dat vrij standaard.
Oud 09-07-2013, 12:47
Verwijderd
Ik weet niet wie Arca is.
Oud 09-07-2013, 12:48
Verwijderd
Of nouja, je hond, neem ik aan, of je wijlen hond, maar ik weet niet wat voor hond, laat staan dat we elkaar goed genoeg kennen voor voornaambasis.
Oud 09-07-2013, 12:49
Verwijderd
Duitse staander (korthaar), maar mijn ervaring baseerde ik verder dan hem Zat honden gekend die niet kwijlden, allemaal zonder hangwangen.
Oud 09-07-2013, 12:53
Verwijderd
In dat geval verplaats ik mijn vraag graag richting hondenliefhebbers met een voorkeur voor hangwanghonden.
Oud 09-07-2013, 12:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik smeerde me vroeger altijd in, maar dat had nooit zoveel zin en gisteren was ik niet in de gelegenheid om even snel shit te halen.

Plus, ik had niet verwacht dat het zo hard zou gaan, zeker niet omdat ik pas na 3en aankwam.
Als ik weet dat ik voor langere tijd in de zon moet zitten smeer ik me meestal wel in, want ik ben serieus in een kwartiertje al verkleurd en binnen no time verbrand.
Maar mijn tactiek die ik in mijn middelbareschooltijd al gebruikte werkt nog steeds: Gewoon niet naar buiten gaan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-07-2013, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ik smeer me nooit in in Nederland?
.sann heb jij mijn verbranderugfoto toevallig nog?
Oud 09-07-2013, 13:05
Verwijderd
Citaat:
.sann heb jij mijn verbranderugfoto toevallig nog?
Ik heb afhankelijk van de precieze indeling huidtype 3 of 4, in Nederland verbrand ik niet.
Oud 09-07-2013, 13:05
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik 'mag' niet meer in de zon vanwege de medicijnen. Dus ik draag lange mouwen en leggings en dan vraagt iedereen of ik t niet warm heb. Maar ik blijf toch in de schaduw en mijn gezicht smeer ik met factor 50 in.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-07-2013, 13:05
Verwijderd
Ik was een keer dronken op een festival en toen heb ik om onverklaarbare redenen een spray-on tattoo genomen van Manowar. Dat zijn deze meneren:



En dit is het logo:



Toen vond ik het diezelfde avond nog te lelijk geworden dus schrobde ik 't eraf, maar ik word heel snel bruin en dat blijft ook lang hangen, dus door die halve dag zon stond het alsnog tot ver in november op mijn bovenarm.
Oud 09-07-2013, 13:06
Verwijderd
Manowar.

Oud 09-07-2013, 13:10
Verwijderd
Manowar is de enige echte metalband. De reden dat de Noorse blackies hun muziek via de post op cassettebandjes verspreiden is omdat ze niet naar buiten durven uit angst voor de penis van Joey DeMaio.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.