Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2004, 00:16
Sleeping Within
Sleeping Within is offline
heb een half jaar geleden iets met een meisje gehad, het is toen uitgegaan omdat we iets te hard van stapel gelopen waren, maar ik was nog steeds smoor verliefd op haar. Ik heb geprobeerd om er nog iets van te maken maar dat is niet echt gelukt . Na een paar maanden had ze iemand anders. In het begin was ik kei jaloers, maar later besloot ik maar te accepteren dat het toch niks meer zou worden. Na een lange tijd is dat gelukt ik had iemand anders leren kennen en vond haar best leuk. Ik dacht dat ik verliefd op haar was, maar de laatste tijd begin ik er steeds meer aan te twijfelen, ik krijg steeds meer het gevoel dat ik mezelf er een beetje toe dwong om die andere te vergeten. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nou moet doen . heeft iemand misschien advies voor mij??

bvd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-02-2004, 00:20
Verwijderd
Dat is voor mij ook een bekend probleem. Ik heb gewoon afgewacht.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 02:42
born2dance
born2dance is offline
moeilijke sithuatie. moet je ff met open ogen bekijken : kans dat ze de ware voor je is = ong. 1 op 3 miljard. Tijd voor de volgende meisje dus.

als het nog steeds heel erg gevoelig is probeer je aan te passen aan haar ideaal. Wil zij een grote jongen?? Ga fitnessen. Wil ze iemand die stoer is - zorg ervoor dat jij dat bent, ook in haar ogen, niet alleen in jouwe. Succes man, ik weet hoe hard dit kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 08:15
elledc
elledc is offline
Die ene vergeten, en openstaan voor andere meisjes. Wacht af en dan zal je merken of je gevoelens gemeend zijn of niet.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 08:57
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 29-02-2004 @ 09:15:
Die ene vergeten, en openstaan voor andere meisjes. Wacht af en dan zal je merken of je gevoelens gemeend zijn of niet.
Hier sluit ik me bij aan.

Sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 11:02
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
born2dance schreef op 29-02-2004 @ 03:42:

als het nog steeds heel erg gevoelig is probeer je aan te passen aan haar ideaal. Wil zij een grote jongen?? Ga fitnessen. Wil ze iemand die stoer is - zorg ervoor dat jij dat bent, ook in haar ogen, niet alleen in jouwe. Succes man, ik weet hoe hard dit kan zijn.
je moet wel jezelf blijven hoor!! (niet dat een beetje fitnessen kwaad kan )
maar je moet jezelf niet gaan verliezen

ik dacht eerst ook dat ik eindelijk iemand anders leuk vond..
maar vergeleken bij .... is het gewoon niks

gewoon ene kwestie van tijd denk ik
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 13:31
Noeksel
Avatar van Noeksel
Noeksel is offline
Ik herken het. Ik heb nog gevoelens voor me ex, maar ik "denk" dat ik nu verliefd ben op een ander. Als ik er goed overna denk, is t misschien wel zo dat ik verliefd op diegene ben, om me ex te vergeten en omdat ik weet dat ik iets met die jongen kan krijgen.
Ik twijfel nu dus om iets met m te beginnen, omdat ik niet zeker weet waarvoor ik het zou doen.
__________________
Fur is worn by beautiful animals and ugly people...
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 14:29
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Heel erg bekend bij mij. Ik heb dat ook gehad. Toen ik merkte dat ik eigenlijk niet verliefd was op diegene maar dat alleen maar graag wilde om mn ex te vergeten heb ik het ook uit gemaakt met die jongen, ik vond het niet eerlijk tegenover hem en voelde me er zelf ook niet fijn bij. Als ik bij mn vriendje was dacht ik alleen maar aan mn ex, daar voelde ik me ongemakkelijk bij.
Jij moet voor jezelf uitmaken wat het beste is, ook vanuit het meisje waar je nu verkering mee hebt, het is niet eerlijk om haar te gebruiken om over een ander heen te komen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 14:37
pinokio
pinokio is offline
Mijn ex had na een week al een nieuwe vriend (we hadden 2 jaar wat gehad). Ik snap er nog steeds niets van
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 14:40
Mish
Mish is offline
ja dit heeft iedreen wel eens, een zwak voor je ex/flirt etc.

Maar het gaat over wanneer je een heel leuk ander iemand vind, die jij dus nog niet geheel hebt gevonden.
Soms ga je ook als jij op het moment niemand hebt, je ouwe liefde weer leuk vinden,, omdat je je toch eenzaam voelt en graag iemand zou willen..
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 15:59
miro
Avatar van miro
miro is offline
Naar mijn weten kun je niet " gedwongen" worden om verliefd te worden. Ik heb me nog nooit af hoeven te vragen of mijn verliefdheid echt was. Simpelweg omdat verliefdheid je overkomt, ook als je dat niet wil.

Een zwak voor iemand hebben kan natuurlijk altijd, maar dat noem ik geen verliefdheid
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
pinokio schreef op 29-02-2004 @ 15:37:
Mijn ex had na een week al een nieuwe vriend (we hadden 2 jaar wat gehad). Ik snap er nog steeds niets van

Waarschijnlijk zelfde verhaal: niet alleen willen zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie probleem!!!
Meisje1993
32 27-03-2012 16:16
Liefde & Relatie Hopeloos verliefd?
fieldgar
21 06-01-2011 15:49
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Liefde & Relatie houden van de een, verliefd op de ander. Wat nu???
saartjeh
25 14-12-2004 08:58
Liefde & Relatie Stelling...
jenniffer
16 10-03-2003 20:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.