Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2005, 20:31
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Help...

Waarom doen jongens altijd zo moeilijk. Ik had tijdje terug met een collega van mij gezoend, nadat ik m al heel lang leuk vond. Hij werkt nu niet meer bij mij dus zie m alleen af en toe met stappen. Nu had ik niet gedacht dat er na onze zoen iets zou veranderen. Maar het lijkt wel of hij zich geen houding weet te geven.

Heb het idee dat hij bang is dat ik een relatie wil, mja. Nu deed ie dit weekend helemaal vaag. We kennen elkaar al ruim 2 jaar. En normaal altijd gezellig wat kletsen in de kroeg als we elkaar tegen komen. Nu dacht ik laat ik eens niets doen kijken of hij naar mij komt. Hij zag me zeker wel staan, pas na 2 uur ofzo zwaaide hij even, hij stond ongeveer 2 meter van me af. Dus ik gewoon vriendelijk teruggezwaaid. Normaal gesproken ging ik dan ff met m kletsen, maar dacht nu laat ik maar es kijken of hij naar mij komt... NIET DUS!!!

Stond wel met zo'n ander meisje te praten, waar hij al es van gezegd had haar neit echt leuk te vinden enzo. En hij doet maar met haar wat ie niet laten kan. Ik vraag verder ook nix van hem. Maar je kunt toch wel gewoon ff gezellig kletsen. Ik bedoel als ik in een kroeg naar iemand zwaai is dat een vage bekende.

Nou wat ie wel de dag ervoor langs geweest in de winkel. Hij kwam wat ophalen. Hij zei toen zo van jaa ik laat het ff hier liggen (ontzettend klein tasje). Kom ik dalijk wel halen. Nou dat leek echt wel een excuus om nog es terug te komen. En de dag erna kreeg ik ook een smsje van hem met happy new year, en of het leuk was bij mij...

Waarom negeert hij me ene keer half, en andere keer doet ie weer wel alsof hij me leuk vindt? Hij zend as usual beetje gemengde signalen uit, en krijg er niet echt hoogte van..

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2005, 20:34
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
zou hij zelf gewoon niet in de knoop zitten met z'n gevoelens?
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 20:36
Verwijderd
jongens doen onduidelijk omdat meisjes zo vaag zijn
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 20:41
tsip
Avatar van tsip
tsip is offline
ik ben ook bang als een meid interesse toont in mij...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 20:50
Mara
Mara is offline
Meisjes vinden jongens onduidelijk, jongens vinden meisjes onduidelijk. Dat gaat al millennia zo en we bestaan nog steeds.

Jippiejajee.

Oh, en OT: Als je 't wil verklaren met het feit dat het een jongen is: Mannetjes willen geen partner, die moeten hun genen en dus hun spraad verspreiden. Jij bent dus misschien wel een goed doelwit, maar hij moet z'n opties open houden.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 20:55
Verwijderd
Ik ben bezig een handleiding voor de man te schrijven, ik pm je wel als hij klaar is.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 20:57
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-01-2005 @ 21:55 :
Ik ben bezig een handleiding voor de man te schrijven, ik pm je wel als hij klaar is.


Stuur mij er dan ook maar een...
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:02
Kaneelstok
Avatar van Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Mjah, of het betekent dat hij niks voor je voelt of het betekent dat hij wel iets voor je voelt maar dat niet durft te uiten.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:04
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Jij was even onbegrijpelijk in de kroeg als hij. Je loopt niet naar hem toe.
'Waarom zou ze niet naar me toelopen? Heb ik wat verkeerd gedaan? Waarom doet ze zo raar? Ik ga dan ook niet naar haar toe lopen, stel dat ze me niet meer ziet zitten.'
Misschien is hij niet toe aan een relatie, maar misschien moet jij ook eens wat duidelijker zijn, hoewel er niks heerlijkers is dan onduidelijk zijn tegen een jongen
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:05
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
redbloodedwoman schreef op 03-01-2005 @ 21:31 :
Hij zag me zeker wel staan, pas na 2 uur ofzo zwaaide hij even, hij stond ongeveer 2 meter van me af.
Misschien was hij wel gewend dat je naar hem toe ging, of zag hij opeens wel wat meer in die meid dan normaal gesproken en wilde hij nog even met haar doorkletsen. Ik zwaai zelf wel vaker naar mensen die ik al langer en beter ken... hoef ik toch niet meteen daarnaartoe te gaan om ermee te praten als ik al in gesprek ben?


Citaat:
redbloodedwoman schreef op 03-01-2005 @ 21:31 :
Hij zei toen zo van jaa ik laat het ff hier liggen (ontzettend klein tasje). Kom ik dalijk wel halen. Nou dat leek echt wel een excuus om nog es terug te komen.
Ik laat ook wel eens tasjes ergens bekends liggen, als ik weet nog naar andere plekken te moeten, zitten anders (hoe klein dan ook) gewoon in de weg. Overigens kan dit ook zijn, omdat hij dan later nog eens wat bij wilt kletsen ofzo... maar daar heb je verder niets over verteld. Hoeft niet persee een smoesje te zijn om extra bij je te zijn, meer uit praktisch inzicht.


Citaat:
redbloodedwoman schreef op 03-01-2005 @ 21:31 :
En de dag erna kreeg ik ook een smsje van hem met happy new year, en of het leuk was bij mij...
Dat vraag je toch wel meer aan vrienden? Dat is toch niet het tonen van extra interesse buiten de interesse van gewonlijk? Wellicht heeft hij tientallen van die SMS'jes de deur uit gedaan, waaronder ook aan jou.

In andere woorden, misschien zoek je teveel redenen achter bepaalde handelswijzen van hem om hem te kunnen doorgronden... misschien doet hij wel degelijk anders, maar dat weet ik niet, gezien je niet verteld van hem voordat je met hem hebt gezoend.

De tip die ik kan geven, probeer niet teveel gedachtes te vinden achter ieder en elke handeling van hem... zo zijn niet alle jongens ingesteld
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 21:07
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Multilot schreef op 03-01-2005 @ 22:04 :
Jij was even onbegrijpelijk in de kroeg als hij. Je loopt niet naar hem toe.
'Waarom zou ze niet naar me toelopen? Heb ik wat verkeerd gedaan? Waarom doet ze zo raar? Ik ga dan ook niet naar haar toe lopen, stel dat ze me niet meer ziet zitten.'
Misschien is hij niet toe aan een relatie, maar misschien moet jij ook eens wat duidelijker zijn, hoewel er niks heerlijkers is dan onduidelijk zijn tegen een jongen
En hier ben ik het ook mee eens


Behalve dan die laatste regel... ga ons nu niet gekker maken als dat we al zijn
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 22:42
Brasco
Avatar van Brasco
Brasco is offline
Citaat:
Multilot schreef op 03-01-2005 @ 22:04 :
hoewel er niks heerlijkers is dan onduidelijk zijn tegen een jongen
VROUWEN ZOALS JIJ MAKEN ONS GEK !! Arrrrrrgh


Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 22:57
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-01-2005 @ 21:55 :
Ik ben bezig een handleiding voor de man te schrijven, ik pm je wel als hij klaar is.
doe mij er trouwens ook maar een
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Brasco schreef op 03-01-2005 @ 23:42 :
VROUWEN ZOALS JIJ MAKEN ONS GEK !! Arrrrrrgh


Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 23:02
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Ok ik zal even vertellen hoe het allemaal vooraf ging.

Ik vond hem al superlang leuk, hij had eerst een vriendin. Ik merkte aan bepaalde dingen wel dat hij mee in me zag als een collega. Nou pas toen hij ergens anders ging werken hadden we gezoend. Dat had ik zelf nooit gedacht dat het ooit nog ging gebeuren.

Op het moment snapte ik dus niet goed waarom hij me nu pas zoende. Dus ik zo ja ik wil wat vragen. Hij zo nee nee geen vragen. Hij was vast bang dat ik iets in de trant van ' hoe moet het nu verder met 'ons'' ging vragen. Maar hey zo desperate ben ik niet. Ik wou alleen weten waarom nu pas. Hij zei toen zo, de reden is dat ik eerst je collega was en het niet vond kunnen. Nou snap ik dat ook wel.

Ook van een vriend hoorde ik dat hij nog niets voor vast wou. Nou hoef ik ook niet echt perse iets voor vast, zou het wel leuk vinden. Maar mis het gewoon dat hij gewoon leuk doet. Gezellig als altijd. En tja als we dan af en toe zouden zoenen, zal ik daar echt geen bezwaar tegen maken !

Citaat:
Jij was even onbegrijpelijk in de kroeg als hij. Je loopt niet naar hem toe.
De reden dat ik niet naar hem toe liep was dat ik de keren daarvoor ook al steeds naar hem toe ging of aansprak. En de laatste keer, toen liep hij langs en sprak ik hem aan. Op dat moment gingen 2 van mijn vriendinnen weg en zou ik anders alleen staan. Dus die vriendin zo, jaa blijf maar ff hier staan, anders staat ze ook alleen. Nou wel gezellig geklets enzo. Maar zodra ze terug waren was hij ook weg. Toen had ik ook zoiets van ja je staat hier ook alleen maar omdat het 'moet' en niet omdat je het gezellig vond. Kan het ook allemaal verkeerd opvatten, maarja zo ga je vanzelf wel denken.

Citaat:
Misschien was hij wel gewend dat je naar hem toe ging, of zag hij opeens wel wat meer in die meid dan normaal gesproken en wilde hij nog even met haar doorkletsen. Ik zwaai zelf wel vaker naar mensen die ik al langer en beter ken... hoef ik toch niet meteen daarnaartoe te gaan om ermee te praten als ik al in gesprek ben?
Hij hoefde ook niet meteen naar me toe te komen. Maar het is toch wel erg dom als je bijna de hele avond binnen een straal van 3 meter van elkaar afstaat en niet eens even naar elkaar toe stapt om te kletsen..

Citaat:
Dat vraag je toch wel meer aan vrienden? Dat is toch niet het tonen van extra interesse buiten de interesse van gewonlijk? Wellicht heeft hij tientallen van die SMS'jes de deur uit gedaan, waaronder ook aan jou.
Het kan best dat ie meerdere meisjes gesmst heeft. Maar juist omdat ie normaal zelden spontaan smst. En ik had hem het weekend ervoor nog een smsje gestuurd met fijne kerst, en daar stuurde hij dan nix op terug. Dus ja...

WAT MOET IK HIER NOU MEE...


xxx
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 23:09
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
het lijkt wel of hij verlegen tegen je is. tenminste uit je verhaal op te merken
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 00:13
Sartre
Sartre is offline
Volgens mij heb je dit verhaal hier al een keer gepost, maar dat terzijde

Ik herken dit wel een beetje. Ik (man, ongeveer jouw leeftijd, vrijgezel etc) gedraag me ongeveer hetzelfde tegenover een meisje wat ik heel goed ken. We kennen elkaar ongeveer al vijf jaar en eerst was zij verliefd op mij. Ik was toen 17 en had helemaal geen kaas gegeten van relaties en had zelfs nog nooit met een meisje gezoend of wat dan ook gedaan. Meisjes waren vreemd voor me. Dus heb ik haar in haar ogen nogal op een botte manier afgewezen. Een jaar later kwam ik haar weer tegen op de hogeschool van Amsterdam omdat we toevallig allebei dezelfde opleiding gingen doen. Ik durfe haar bijna niet aan te kijken omdat ik dacht dat ze me nogsteeds leuk vond en dat vond ik maar eng. Maar ondertussen begon ik me wel te realiseren hoe mooi en leuk ze eigenlijk was. Weer anderhalf jaar later (ondertussen kwam ze regelmatig in mijn dromen etc voor) kwam ik haar tegen op de universiteit, waar we weer toevallig bijna dezelfde opleiding gingen doen (iig dezelfde faculteit) Ik geschiedenis en zij kunstgeschiedenis. We hadden een paar keer afgesproken en ik begon haar steeds leuker te vinden. Op een gegeven moment durfde ik het duidelijk te maken en was haar antwoord een heel stellige afwijzing. Ze was niet meer verliefd op me. 1-1 dus. Het laatste half jaar leerde ik steeds meer haar als een 'gewone' vriendin te zien. Ik merkte dat ze enorm gecompliceerd denkt over relaties (ze heeft nog nooit een echt vriendje gehad, met haar uiterlijk, echt ongelooflijk en ik bedacht me dat ik eigenlijk helemaal niks verder wil met zo'n meisje wat zo ingewikkeld in elkaar zit.
Afgelopen oud en nieuw. Ik vierde het samen met haar op een feest wat ze gaf samen met haar huisgenoten. Om 12 uur wilde ik haar gelukkig nieuwjaar wensen. Ik was flink onder invloed van vanalles en voor ik het wist stonden we bijna te zoenen. In een vlaag van nuchterheid (of domheid) realiseerde ik me ons verleden en dacht ik dat hier problemen van zouden komen. Dus al na 2 seconden stopte ik er weer mee. 2-1 dus. Later op de avond stonden we allebei met een ander te zoenen, ik met een vriendin van haar en zij met een gast die ik niet kende. Het kan tussen ons niet en het mag blijkbaar niet. Volgens mij ben ik al 5 jaar verliefd op haar maar weet ik niet goed hoe ik er mee om moet gaan. Het ene moment voel ik me sterk tov haar en neem ik weken geen contact op in de hoop dat ik haar kan vergeten. Het andere moment wil ik enorm graag met haar afspreken en haar vertellen wat ik voor haar voel. Volgens mij voelt ze ook wel zoiets voor mij. Daarvoor ken ik dr inmiddels te goed. Het is te erg opgeblazen de afgelopen jaren.
Moraal van dit verhaal: zelfs als een jongen je lijkt te negeren kan dat ook door pure onzekerheid komen. Door signalen die jij uitstraalt en hij misschien verkeerd begrijpt, en die maken hem onzeker. Als hij met je gezoend heeft vind hij je op een bepaalde manier leuk en interessant. Vaak is het gewoon nodig om het ijs even te breken in na een avondje met wat alcohol gewoon eens te proberen je gevoelens duidelijk te maken. Ga maar een beetje tegen hem aan hangen en raak hem veel aan. Breek het ijs en ga voor duidelijkheid. Zeg gewoon wat je voelt en vraag gewoon open wat hij voor jou voelt.... Dat is vaak de enige oplossing als iets al zo lang speelt.... succes!!

Wat een goede tips heb ik toch weer voor anderen, nu nog m'n eigen liefdesleven en gevoelens op orde zien te krijgen
__________________
Единый, могучий Советски

Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 00:15.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 08:05
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Citaat:
Volgens mij heb je dit verhaal hier al een keer gepost, maar dat terzijde
Nou hiervoor heb ik idd wel iets gepost over diezelfde jongen, kun je zien hoe ingewikkeld hij is

Citaat:
Ga maar een beetje tegen hem aan hangen en raak hem veel aan. Breek het ijs en ga voor duidelijkheid. Zeg gewoon wat je voelt en vraag gewoon open wat hij voor jou voelt....
Ik doe dat juist normaal wel. Onder het praten extra hem aanraken enzo. En ik heb hem ook al es verteld dati k hem leuk vond. Maar dat was een 3,4 jaar geleden. Hij werkte toen ook nog bij mij, en toen hadden we dus ook nog niet gezoend. Toen zei hij dat hij mij een superleuke meid vond maar dat hij verder niet hetzelfde voelde..

Dus ja ik heb nu zoiets van, als je me leuk vindt, dan zal er toch wel iets uit jou komen..Niet dan!? En aangezien dat niet het geval is, kan ik dan niet mijn conclusies al trekken? Of is dit echt een of andere vage manier van jongens, dat ze het wel willen maar niet durven laten zien?

xxx
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2005, 08:09
Verwijderd
De onduidelijkheid ligt aan jou.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 10:56
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Brasco schreef op 03-01-2005 @ 23:42 :
VROUWEN ZOALS JIJ MAKEN ONS GEK !! Arrrrrrgh


wij mogen dat
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 17:41
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Citaat:
De onduidelijkheid ligt aan jou.
Hoezo, in wat ben ik onduidelijk? Het is aan mij wel te merken dat ik hem leuk vind. Of vind jij van niet?

xxx
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 17:55
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
redbloodedwoman schreef op 04-01-2005 @ 18:41 :
Hoezo, in wat ben ik onduidelijk? Het is aan mij wel te merken dat ik hem leuk vind. Of vind jij van niet?

xxx
Nee, jongens merken dat niet. Het zijn achterlijke wezens en hebben dat soort dingen dus niet door. Pas als je het hem echt recht in zn gezicht zegt, zou hij iets door kunnen krijgen.

(kom maar op met die reacties heren)
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:15
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Multilot schreef op 04-01-2005 @ 18:55 :
Nee, jongens merken dat niet. Het zijn achterlijke wezens en hebben dat soort dingen dus niet door. Pas als je het hem echt recht in zn gezicht zegt, zou hij iets door kunnen krijgen.

(kom maar op met die reacties heren)
[hap modus]
of vrouwen zijn zo achterlijk dat ze neit eens weten hoe ze iets in normaal nederlands zeggen en alleen maar achterlijk staan te lachen als je ze aankijkt, en dan jij aan je stront maar moet voelen dat ze je leuk vind
[/hap modus]
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:16
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Maar dat is het hem juist. Ik heb het hem al eens gezegd. En daarvoor dacht ik ook dat hij het in eerste instantie niet door.

Ik dacht ook dat hij al mijn hints niet begreep, vandaar dat ik het maar zei. Nou toen zei hij ...Ik weet het al, ik weet het al heel lang!!

Nou toen dacht ik ook, dacht dat jongens nooit wat doorhadden. Dus lijkt me sterk als ie nu anders zou denken.

xxx
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:18
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Tjah... ik heb nooit zoveel problemen met de onduidelijkheid van jongens hoor. Ooit één keer was er een verlieft op mij en ik was op hem en ik zei het tegen hem en hij werd kwaad. Dat was wel verbasend. Maar goed... de enige manier om duidelijkheid te krijgen is gewoon vragen denk ik. Als je lichaamstaal wil interpreteren moet je hem echt heel goed kennen wil je 't niet verkeerd opvatten. En ook van die vage hints slaan nergens op omdat niemand ze ooit ziet. Dus gewoon recht op de man af vragen... dat lijkt me het beste.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2005, 18:32
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
redbloodedwoman schreef op 03-01-2005 @ 21:31 :
Hij zag me zeker wel staan, pas na 2 uur ofzo zwaaide hij even, hij stond ongeveer 2 meter van me af. Dus ik gewoon vriendelijk teruggezwaaid. Normaal gesproken ging ik dan ff met m kletsen, maar dacht nu laat ik maar es kijken of hij naar mij komt... NIET DUS!!!
Tja. Jij doet anders dan normaal, en dan is die jongen onduidelijk?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:39
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Hahaha okeej daar heb je wel gelijk in. Maarja das toch wel een goede manier om erachter te komen of hij ook behoefte heeft aan mijn gezelschap of niet..

xxx
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 19:57
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
redbloodedwoman schreef op 04-01-2005 @ 19:39 :
Hahaha okeej daar heb je wel gelijk in. Maarja das toch wel een goede manier om erachter te komen of hij ook behoefte heeft aan mijn gezelschap of niet..

xxx
De enige manier om daar achter te komen is Hard to get spelen. (bij de jongens waar ik mee te maken heb gehad dan)
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
redbloodedwoman schreef op 04-01-2005 @ 19:39 :
Hahaha okeej daar heb je wel gelijk in. Maarja das toch wel een goede manier om erachter te komen of hij ook behoefte heeft aan mijn gezelschap of niet..

xxx
Ooit eens aan gedacht dat hij misschien denkt, omdat jij niet naar hem toe gaat, dat jij hem niet meer moet hebben?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:16
redbloodedwoman
redbloodedwoman is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 04-01-2005 @ 21:51 :
Ooit eens aan gedacht dat hij misschien denkt, omdat jij niet naar hem toe gaat, dat jij hem niet meer moet hebben?
Nee, niet aan gedacht. Omdat ik bijna 100% zeker weet dat dat niet het geval is. Ik stapte bijna altijd op hem af. En begon bijna te twijfelen of hij dat nog waardeerde, vandaar dat ik het nu aan hem overliet.

En of hij dat nou wel of niet denkt, moet er dan niet bij hem een lichtje gaan braden van...'mmm misschien moet ik haar maar es wat aandacht geven' , 'misschien moet ik maar es op haar afstappen'....!?

xxx
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
redbloodedwoman schreef op 04-01-2005 @ 22:16 :
Nee, niet aan gedacht. Omdat ik bijna 100% zeker weet dat dat niet het geval is. Ik stapte bijna altijd op hem af. En begon bijna te twijfelen of hij dat nog waardeerde, vandaar dat ik het nu aan hem overliet.

En of hij dat nou wel of niet denkt, moet er dan niet bij hem een lichtje gaan braden van...'mmm misschien moet ik haar maar es wat aandacht geven' , 'misschien moet ik maar es op haar afstappen'....!?

xxx
Nee, want als hij denkt dat jij 'm niet meer moet hebben omdat je niet meer op hem toestapt, dan gaat de moed hem in de schoenen gezonken zijn.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie onduidelijke signalen
Amanda22
0 08-06-2014 00:12
Liefde & Relatie waarom snappen wij vrouwen niks van mannen
het dappere meisje
70 08-05-2014 00:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Huiswerkvragen: Exacte vakken opgave wiskunde P.O. ( zelfgemaakt )
Bassje
1 13-05-2007 23:04
Liefde & Relatie wie van jullie vindt stoere jongens leuk??(voor de meiden dan)
Verwijderd
66 05-06-2004 21:35
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.