Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2005, 14:20
Senang
Senang is offline
Mijn vriendin en ik hebben iets in gemeen, we vallen allebei op vrouwen, ze vertelde me gister dat ze de laatste paar weken/maanden/....... weer is gaan fantaseren over vrouwen, ik wist dit al toen we elkaar leerde kennen, he t kwam tersprake in een van onze eerste gesprekken.

Ik kijk niet snel op als iemandzegt ik val mensen voor het zelfde geslacht, ben wel open minded daarover.

we zijn een keer uitgeweest, de eerste keer dat ze mijn vrienden leerden kennen. Ze heeft die avond voor mijn neus met meerdere meiden gezoend, en ik heb daar in mogen delen.... Het begon toen we van die jonge meiden zagen zoenen op de dansvloer, ze was geinteresseerd. Dus ik zei tegen haar misschien moest je het maar even proberen. Ik ging naar de Wc en toen ik terug kwam zag ik har zoenen met een van die meiden. Het was de eerste keer voor haar dat ze met een en meerdere meid(en) heeft gezoend, ik heb tegen haar gezegd dat ze van mij de vrijheid kreeg om hier in te experimenteren.

Een aantal maanden gingen voorbij, mijn vriendin moest voor werk veel reizen en ik zag haar een aantal keer in de maand, veel bellen en smsen, het was en is best moeilijk zeker voor een jonge relatie (we hadden toen drie maanden).

Zeker de laatste paar weken hebben we ruzie gehad, allemaal gevoelens en gedachten die tot uitting komen op kortstondige momenten. Het ging de laastste week weer wat beter, maar ze was best wel afstandelijk en dan ga je zelf ook al automatisch afstandelijk doen, (we voelen elkaar heel sterk aan) Je weet dat er iets is, maar ik wilde dat ze het gevoel had dat ze daar zelf mee kon komen

Zeker omdat je elkaar maar heel weinig ziet zijn de momenten om een goed gesprek hebben of belangrijke dingen te melden schaars.
Gister vertelde ze me dat ze de laatste tijd heel sterk weer fantaseerde over vrouwen. (ik wil hierbij ook even zeggen dat ze de timing van melden goed had uitgekozen)
Ik was terug gekomen op mijn woorden dat ze die vrijheid kreeg, zeker de afgelopen weken, heb ik nagedacht over dat ze vreemd zou gaan, en die gedachte alleen al deed mijn hart al voelen alsof de thalys er over heen reed. Het is natuurlijk iets anders zoenen dan sex, en de impact daar van ook. Na met haar erover gesproken te hebben, heb ik gezegd dat ik er goed over na zou denken.
Ik zie haar pas weer over bijna een maand,

tijd heb ik alleen geen antwoorden. Het enige wat je wel weet is dat je je van dr houd en het verdomde pijn zou doen om het uit te maken, en zij wil mj niet kwijt........... Maar ze wil wel sex met vrouwen uitproberen wat ik ook vind dat zij moet doen, ze moet het niet onderdrukken. Alleen het zal moeilijk worden..............
__________________
Met één been in de toekomst, de ander in het verleden. Pis ik op het heden

Laatst gewijzigd op 01-05-2005 om 14:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2005, 14:30
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ook al ben je bi, daarom hoef je niet van twee walletjes te eten. Ik snap eigenlijk niet dat je accepteert dat ze ook met andere meisjes zoent en/of sex heeft.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 14:46
Senang
Senang is offline
ik begrijp heel goed dat je het niet snapt ik snap het zelf soms ook niet, zoals nu.ik heb alleen het gevoel dat ik van dr hou, en ik moet haar daarin vrij laten om daar in te experimenteren, het si een deel van haar en omdat wij ook elkaars beste vrienden zijn heb ik heel sterk het gevoel dat ik haar moet steunen in noem het uit de kast komen. Misschien moet ik dat ook als een vriend doen en niet als dr vriend.........
__________________
Met één been in de toekomst, de ander in het verleden. Pis ik op het heden
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 15:03
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Sommige mensen zijn bi, ze vallen op mannen en vrouwen. Als hetero of homo val je alleen op mannen of op vrouwen.
Stel: je bent hetero, je vriendin is hetero. Natuurlijk kan jouw vriendin in dit geval andere mannen aantrekkelijk vinden, maar dat betekent toch niet dat ze ook met andere mannen moet experimenteren?

Ik snap dat bi zijn en hetero zijn niet hetzelfde is, maar als je een relatie aangaat, ga je met een persoon verder en dan moet je geen andere mensen erbij betrekken, vind ik. Dat zie ik als 'vreemdgaan', alleen laat jij het toe.

Ze weet dat ze bi is, moet ze dan maar tegelijkertijd een vriend én een vriendin hebben?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Senang schreef op 01-05-2005 @ 15:46 :
ik begrijp heel goed dat je het niet snapt ik snap het zelf soms ook niet, zoals nu.ik heb alleen het gevoel dat ik van dr hou, en ik moet haar daarin vrij laten om daar in te experimenteren, het si een deel van haar en omdat wij ook elkaars beste vrienden zijn heb ik heel sterk het gevoel dat ik haar moet steunen in noem het uit de kast komen. Misschien moet ik dat ook als een vriend doen en niet als dr vriend.........
Belachelijk. Het is ook een deel van mij dat ik op jongens val, maar daar ga ik toch ook niet zomaar mee experimenteren als ik een vriendje heb? Als jij je er niet lekker bij voelt dat zij vreemdgaat (want dat ís het) en zij wil het toch per se, dan moet ze het uitmaken.

Kijk, als het jou nou niets kon schelen, maar blijkbaar kan dat je wél. Ik denk niet dat jij er gelukkiger op wordt als zij continu met anderen flikflooit, of het nu jongens of meisjes zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 16:21
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 01-05-2005 @ 16:03 :
Sommige mensen zijn bi, ze vallen op mannen en vrouwen. Als hetero of homo val je alleen op mannen of op vrouwen.
Stel: je bent hetero, je vriendin is hetero. Natuurlijk kan jouw vriendin in dit geval andere mannen aantrekkelijk vinden, maar dat betekent toch niet dat ze ook met andere mannen moet experimenteren?

Ik snap dat bi zijn en hetero zijn niet hetzelfde is, maar als je een relatie aangaat, ga je met een persoon verder en dan moet je geen andere mensen erbij betrekken, vind ik. Dat zie ik als 'vreemdgaan', alleen laat jij het toe.

Ze weet dat ze bi is, moet ze dan maar tegelijkertijd een vriend én een vriendin hebben?
^ Mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 16:33
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Hmm, vraag dr dan of ze'n trio wilt, dan heb jij dr ook wat aan.
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 16:50
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
al ze op vrouwen valt, of als ze biseksueel is, zou ik de relatie beeindigen. En is ze bi, en wil ze jou ook af en toe: dan kan vriendschap met extra's toch ook?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 16:59
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
Als je een relatie hebt en je zoent met een ander, is dat toch gewoon vreemdgaan?
Het geslacht boeit dan toch niet..
Als ik een vriendje heb kan ik toch ook niet tegen hem zeggen.. "Goh, ik wil wel eens wat met een andere jongen uitproberen.. Om eens wat te experimenteren.."
Jij verdiend beter dan dat meisje, als dat meisje zo'n type is wat van twee walletjes eet..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 17:02
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Uniq86 schreef op 01-05-2005 @ 17:59 :
Als je een relatie hebt en je zoent met een ander, is dat toch gewoon vreemdgaan?
volmondig NEE

als je bijvoorbeeld een OPEN relatie hebt niet...(waarom gaat iedereen daar toch vanuit )

nouja, het is wat anders als je heteroseksueel bent, en gewoon nieuwsgierig. Kijk dan ga je niet verliefd worden en ook geen relatie willen beginnen. Ik heb soms ook weleens de behoefte om een vrouw te versieren, maar ik ben 89 % hetero. Ik zou niet met een vrouw willen eindigen.

kijk, en jongens kussen vind ik dan wel vreemdgaan in ene MONOGAME RELATIE that is.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 17:05
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
Citaat:
Optima schreef op 01-05-2005 @ 18:02 :
volmondig NEE

als je bijvoorbeeld een OPEN relatie hebt niet...(waarom gaat iedereen daar toch vanuit )

nouja, het is wat anders als je heteroseksueel bent, en gewoon nieuwsgierig. Kijk dan ga je niet verliefd worden en ook geen relatie willen beginnen. Ik heb soms ook weleens de behoefte om een vrouw te versieren, maar ik ben 89 % hetero. Ik zou niet met een vrouw willen eindigen.

kijk, en jongens kussen vind ik dan wel vreemdgaan in ene MONOGAME RELATIE that is.
Ik ben geloof ik niet zo'n fan van open relaties. Bij een relatie moet je gewoon helemaal voor elkaar gaan.. En als je dan nog behoefte hebt aan lichamelijk contact (zoenen/sex) met anderen moet je niet aan een relatie beginnen..

Maar joh, dat is mijn mening
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 20:46
Senang
Senang is offline
Er zit iets in haar waar bij ik niet kan helpen zij zal er over blijven nadenken en zou het moeten onderdrukken als ze bij mij zou zijn, ik zou haar het zelfde vragen inprincipe. Ik vraag haar dan ook om een deel van jezelf op te geven voor de ander. Het gaat niet alleen om een behoefte te plezieren, het gaat ook om ontwikkeling als persoon, misschien ga ik wel heel psychologisch doen maar je kan bisexuele homo lesbisch niet vragen die gevoelens te onder drukken, zij die niet voor hun geaardheid durven of kunnen uitkomen. Dat ze graag met een meid naar bed zou willen gaan betekend niet dat ze niet van me houd, het probleem is niet dat ze met een meid naar bed wil gaan, het probleem is dat ze van me houd en ik van haar.

Ze weet wat ze van me vraagt.
__________________
Met één been in de toekomst, de ander in het verleden. Pis ik op het heden
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 20:52
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Kreator schreef op 01-05-2005 @ 17:33 :
Hmm, vraag dr dan of ze'n trio wilt, dan heb jij dr ook wat aan.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2005, 21:14
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Het gaat er toch om dat ze weet dat ze jou hiermee pijn doet en het toch wil. Ze is allang uit de kast gekomen dus voor haar ontwikkeling is het echt niet noodzakelijk. Ik zou het zoenen met anderen ook niet accepteren en zou dat zeker het einde van de relatie zijn. Je kan het natuurlijk allemaal leuk laten gebeuren onder het mom van zelfontplooiing, maar denk je dat ze na 3 keer met een vrouw naar bed te zijn geweest opeens zegt 'okee Senang, ik ben uitgeexperimenteerd en vanaf nu ben ik alleen van jou'? Ik denk van niet, maar dat is natuurlijk aan jou om te beoordelen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 11:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Of ze kiest voor jou, of ze gaat lekker in het rond experimenteren.
Tegelijk jou als vriend houden om op terug te kunnen vallen en met andere meisjes sex hebben, vind ik niet kunnen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 12:04
Verwijderd
Maar wat ben jij dan? Een langdurig experiment? Zoals eerder gezegd denk ik: of je experimenteerd, of je hebt een relatie...
Je hebt haar nou al laten weten dat je erop terug gekomen bent, en daar reageert ze zo op. Heb je nou zelf het idee dat er toekomst in de relatie zit dan?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 15:27
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
Als zij bi is, dan is een ander meisje net zo'n grote concurrentie als een jongen..
Zodra jij haar toestaat met meiden te experimenteren, kun je haar kwijtraken doordat zij gevoelens krijgt voor een vrouw en haar dat beter bevalt...

Lastige beslissing, maar ik zou het niet accepteren.
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 15:29
Verwijderd
Het is/wordt op die manier 'Een ander' of het nu wel of geen vent is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 19:54
Lifestyle tieten
Verwijderd
137 21-02-2005 19:38
Lichaam & Gezondheid Probleem
splash85
32 09-05-2004 21:12
Liefde & Relatie zou jij het vertellen?
wizzard
51 14-08-2003 11:15
Liefde & Relatie M'n aanstaande vriendin blijkt niet zo aanstaand te zijn :(
16Maarten16
34 27-09-2002 23:22
Psychologie Afspreken met vriend(en)/vriendin(nen), wie belt wie?
Slaughterer
23 30-07-2002 23:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.