Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2003, 10:34
HipHopSter
HipHopSter is offline
Mensen ik heb een probleem, ik ben deze week nu al 2x vergeten de pil te slikken wegens emotionele problemen, ik denk er gewoon niet aan! Is er een grote kans aanwezig dat ik nu zwanger ben? Ik moet er niet aan denken! Kan ik nu gewoon doorgaan met de pil slikken of kan ik er beter helemaal mee stoppen voor het geval ik mischien idd zwanger ben, maar als ik niet zwanger ben wat dan? iK weet het niet meer. Kan iemand mij vertellen of er een grote kans aanwezig is dat ik nu zwanger ben?

alvast bedankt voor jullie reacties!

en moet ik het mn vriend vertellen?
__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Oud 10-01-2003, 10:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
HipHopSter schreef:
Mensen ik heb een probleem, ik ben deze week nu al 2x vergeten de pil te slikken wegens emotionele problemen, ik denk er gewoon niet aan! Is er een grote kans aanwezig dat ik nu zwanger ben? Ik moet er niet aan denken! Kan ik nu gewoon doorgaan met de pil slikken of kan ik er beter helemaal mee stoppen voor het geval ik mischien idd zwanger ben, maar als ik niet zwanger ben wat dan? iK weet het niet meer. Kan iemand mij vertellen of er een grote kans aanwezig is dat ik nu zwanger ben?

alvast bedankt voor jullie reacties!

en moet ik het mn vriend vertellen?
wanneer ben je de pil vergeten? In welke week? En 2x achter elkaar?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-01-2003, 11:13
Verwijderd
Grote pil topic?
Oud 10-01-2003, 13:23
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Grote pil topic?
idd.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.