Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2004, 16:26
kissygirl
Avatar van kissygirl
kissygirl is offline
het begon allemaal 3 weken geleden ik en 2 vriendinnen van mij gingen vrijdag avond de stadt in en een van die vriendin kende een jongen die langs fietste en daar hebben we toen ff mee gepraat.. ik mocht hem niet zo maar besteede er veder ook geen aandacht aan ik vond het wel best. maar toen heeft hij mijn msn via via gekregen en kregen we contact en toen bleek dat hij best wel oke was. en hij kwam duz maandag avond eens langs en het was heel erg gezellig. alleen hij wil nu steeds weer afspreken en het probleem is hij vraagt het niet.. het is meer van kom ik bij jou of jij bij mij? zo van of het als vast staat.. ik kan daar niet zo goed tegen ik ben zo'n meisje dat ruimte nodig heeft en ik wil tijd aan m'n huiswerk en leerwerk gaan besteden want dat staat er nu ook niet goed voor en natuurlijk ook tijd doorbrengen met m'n vrienden en natuurlijk is hij ook een vriend alleen het ligt er gewoon enorm dik boven op dat hij mij super leuk vind. hij zit me gewoon te versieren waar mn vrienden bij zijn en k word overspoeld door complimentjes en op zich is dat helemaal niet erg natuurlijk maar het kan ook gewoon te erg worden en hij fietst 's morgens vroeg om half 8 naar mij toe om mij op te halen en dan fietst hij weer het hele stuk terug met mij en gaat hij naar zijn eigen school toch is dat heeel erg lief natuurlijk maar ik weet niet k voel me er niet goed bij en ik snap het echt niet want het is een hele leuke jongen...

zijn er mensen die dit ook hebben en hoe pakken jullie dit aan of hoe zouden jullie dit aanpakken?

xxxx
__________________
If you think,this is the place where you wanna be,then stay,I will go somewhere else
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2004, 16:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Als je het zo vervelend vindt, dan block je hem toch gewoon of je zegt het toch tegen hem dat je het vervelend vindt en dat je niets met hem wil.

Duidelijk zijn is de enige oplossing.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 16:29
Verwijderd
Zeggen dat hij niet zo opdringerig moet doen...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 16:43
kissygirl
Avatar van kissygirl
kissygirl is offline
nee maar kijk zo simpel ligt het nou ook weer niet om nou gewoon te zeggen van hou s ff op zo opdringerig te doen... maar als mijn vriendinnen mij vragen of k hem leuk vind dan weet ik op die vraag geen antw.. heel stom maar aan de ene kant wel en aan de andere kant niet.. k snap mezelf ook niet helemaal
__________________
If you think,this is the place where you wanna be,then stay,I will go somewhere else
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 16:53
pure_evil
pure_evil is offline
als je hem niet helemaal te gek vind, is het ook niet echt handig als je hem het idee geeft, dat je dat wel vind. dat heet valse hoop geven en is nou niet echt iets aardigs om te doen.

ga gewoon (met zn tweeen) praten,vertel hem dat je veel aan je school moet gaan doen en dat jullie elkaar dus minder kunnen zien etc etc
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 16:54
Bodien
Bodien is offline
ik zou het ook benauwd krijgen van zo iemand...ik zou t gewoon tegen hem zeggen...hoop dat ie het begrijpt. je kunt ook gewoon zeggen dat je meer tijd voor andere dingen nodig hebt.
__________________
he ouwe rocher....;p laf criz 4 fer
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 17:02
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Ik zie je probleem niet. Je kan hem toch vertellen dat je het liever wat rustiger aan doet?
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 19:30
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 20-02-2004 @ 18:02:
Ik zie je probleem niet. Je kan hem toch vertellen dat je het liever wat rustiger aan doet?
Het is ook geen probleem. Maar ik zie hier wel een bron van angst; zoiets zeggen tegen iemand die het zó goed bedoelt kan wél een probleem zijn! (bang om hem te kwetsen..)

Maar ik denk toch dat hij het, aan je verhaal te zien, kissygirl, verdient om te weten hoe jij je er onder voelt. Misschien kan er door een stapje terug te nemen iets heel moois ontstaan! Give it a try..

Veel geluk,

Danny
__________________
Red Red Wineeee

Laatst gewijzigd op 20-02-2004 om 19:33.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 22:38
Verwijderd
Citaat:
kissygirl schreef op 20-02-2004 @ 17:43:
nee maar kijk zo simpel ligt het nou ook weer niet om nou gewoon te zeggen van hou s ff op zo opdringerig te doen... maar als mijn vriendinnen mij vragen of k hem leuk vind dan weet ik op die vraag geen antw.. heel stom maar aan de ene kant wel en aan de andere kant niet.. k snap mezelf ook niet helemaal
Of het nou wederzijds is of niet, dit kan niet zo doorgaan. Zowel binnen een relatie als een vriendschap heb jij je vrijheid gewoon nodig, als hij de hele dag om je heen hangt zou dat waarschijnlijk zeer negatieve gevolgen (kunnen) hebben.

Daarnaast moet je hem inderdaad geen valse hoop geven en zo snel mogelijk duidelijkheid omtrent die jongen vergaren.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 00:00
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Het wordt waarschijnlijk niet beter van niets doen, in jou geval denk ik dat het het verstandigst is om hem gewoon te vertellen wat je hier gepost hebt zeg hem gewoon dat je het allemaal nog niet weet en dat je de tijd en ruimte wil krijgen om het voor jezelf uit te zoeken. Als hij echt zo lief is dan zal hij dat begrijpen (en anders weet je ook meteen waar je aan toe bent).
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 16:56
kissygirl
Avatar van kissygirl
kissygirl is offline
hij komt vanavond langs ik denk moet het hem wel moet vertellen vanavond want anders komt het er nooit van
__________________
If you think,this is the place where you wanna be,then stay,I will go somewhere else
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 02:27
kayce
kayce is offline
En? Heb je het verteld?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 03:06
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
kissygirl schreef op 21-02-2004 @ 17:56:
hij komt vanavond langs ik denk moet het hem wel moet vertellen vanavond want anders komt het er nooit van
En anders de volgende keer dat hij langskomt, niet?
Of met je naar school fietst.
Of dat je'm tegenkomt in de winkel. Of in de darkroom van de gayclub.

Als je hem met een kluitje in het riet wil sturen moet je zeggen dat je hem wel leuk vindt, maar ook een scatofagie-nymfomane bent. Hele kleine kans dat hij dat nou net ook leuk vindt, maar aan de topics op sexualiteit wel eens te zien van niet.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 10:09
kissygirl
Avatar van kissygirl
kissygirl is offline
nou k heb t tegen hem gezegd en hij vatte het niet zo goed op... hij was boos en verdrietig en tegelijk gekwetst.. k heb nu het gevoel dat het mijn schuld is en dat is het ook eigenlijk wel want k heb het gezegd.. maar k dacht echt dat k hem leuk vond maar dat was blijkbaar niet zo
__________________
If you think,this is the place where you wanna be,then stay,I will go somewhere else
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:49
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Hoe leuk je hem misschien ook vond, hij liep wat hard van stapel en er is niks mis mee dat je dat tegen hem gezegd hebt. Geef hem even de tijd om dit te 'verwerken' en als je het leuk vindt kun je dan altijd nog hem beter leren kennen ed in een iets ontspannener sfeer dan dat hij iedere keer voor je deur staat.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 14:40
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
met eerlijkheid is niets mis..beter dan hem aan het lijntje houden.

Misschien zou je hem wel leuk kunnen vinden, omdat je zelf aangeeft dat het ee hele leuke jongen is, maar als hij zich zo opdringt aan je, dan is het wel begrijpelijk dat je die leuke kanten niet meer ziet.

Misschien moet je hem dat ook vertellen. Je bent nog jong, en je wilt inderdaad ook lekker lol met jev rienden kunnen maken. Maar een vriendje kan heel leuk zijn . Maarja, hij moet zich gewoon niet zo opdringen aan je. En jij moet je niet schuldig voelen, je bent gewoon eerlijk geweest.

Tuurlijk is de waarheid niet altijd leuk, maar hij zou toch ook niet willen dat je hem aan het lijntje houdt? Zeg anders tegen hem dat je vrienden met hem wilt zijn, en hem eerst 'gewoon' beter wilt leren kennen, zonder dat hij daarvoor elke dag jou naar school brengt enz? Hij gaat gewoon een beetje te snel.

Maar voel je niet schuldig, hij zal het na een tijdje echt wel begrijpen. Je hebt juist respect getoond, door het hem eerlijk te vertellen

Succes!

Liefs
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 14:50
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Eerlijkheid duurt het langst...
Je bent nu eerlijk geweest en dat is goed. Die jongen liep te hard van stapel, eiste alle vrije tijd van je op. Ik kan me goed voorstellen dat je niet wist wat je met die jongen aan moest.
Hij was zo lief, maar hij was te opdringerig. Dan krijg jij zelf de tijd niet om te denken wat jij nou eigenlijk van die jongen vindt.

Als je graag vrienden met hem wil blijven, kun jij er toch voor zorgen dat het contact blijft bestaan? Door bijvoorbeeld alleen op msn met hem te praten. Blijf hem vertellen dat je hem aardig vindt (als je hem als vriend niet kwijt wil) en blijf hem uitleggen waarom je wat afstand wilde... Natuurlijk moet je dit niet te letterlijk opvatten, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 17:34
kissygirl
Avatar van kissygirl
kissygirl is offline
ik heb het vandaag met hem uitgepraat nu ik hem ff niet om me heen heb gehad weet ik ook waarom ik hem zooo leuk vond(d8 ik) omdat iedereen (vrienden en vriendinnen) zeiden dat ik heel goed hem paste en dat ik deze kans niet moest laten gaan en als k dan thuis was dan begon mn buurmeisje nog us te zeiken (hij zit bij haar op school) en anders sprak ik hem wel op msn.. iedereen had het er dus steeds over ik kon gwn niet nadenken wat ik zelf eigenlijk van hem vond/vind maar wat mijn vrienden en vriendinnen van hem vinden... dat heb ik hem vanmiddag ook gezegd en hij vatte het best wel goed op.. hij zei dat hij het wel kon begrijpen.. maar toch vroeg hij of ik vanmiddag kwam kijken naar zijn tennisles en als hij dat doet vind ik het zo sneu om steeds nee te zeggen maar toch voel ik me niet echt prettig bij het idee dat hij nog steeds verliefd op mij is.. ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet..
__________________
If you think,this is the place where you wanna be,then stay,I will go somewhere else

Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 17:37.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-02-2004, 18:36
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Je moet geen medeleven met hem hebben ofzo. Als jij het niet wil dan wil je het niet! Wees nu duidelijk voor jezelf; Wil ik zo doorgaan, is het leuk?
Ja, dan is er niks aan de hand en is het een goeie vriend meer niet
maar als je het niet meer trekt dan moet je al het contact vermijden anders kom je nooit van hem af....
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 19:13
kissygirl
Avatar van kissygirl
kissygirl is offline
hmm nee mn vriendin zei ook al dat als k het leuk vind er gwn heen moet gaan en zo niet dan niet maar k wil hem niet telkens teleurstellen want zo dent ie dat k hem helemaal niet mag maar het probleem is dat k wel gwn vrienden wil blijven maar gwn elkaar ff een paar maanden niet zien.... maar dat duf k hem gwn niet te vertellen dan is ie weer gekwetst en verdrietig en dat wil ik hem niet aandoen want ik weet hoe klote je je dan kan voelen
__________________
If you think,this is the place where you wanna be,then stay,I will go somewhere else
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?
Verwijderd
42 19-05-2005 19:33
Liefde & Relatie Wat moet ik nou doen?
Verwijderd
50 28-08-2004 16:58
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?? (hopeloze internetliefde)
Fauna
16 13-06-2004 13:13
Psychologie wat moet ik nou doen?
ik_ben_blij
6 20-07-2002 22:29
Psychologie wat moet ik nou?
sweatbear
7 26-06-2002 13:23
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen??
ongekend
5 22-02-2002 21:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.