Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2014, 17:58
Jamesrodriquez
Jamesrodriquez is offline
Hallo,

ik heb een voltijdige BOL niv2 opleiding gevolgd met studiefinanciering (basis+aanvullend) ik heb succesvol mijn diploma behaald. Ik heb hiervan een brief verkregen die ik pas vandaag heb kunnen lezen de datum van deze brief is 13 Juni, hierin staat dat mijn examendossier op 3 Juni met een voldoende is beoordeeld en dat deze datum tevens de uitschrijfdatum is, er staat ook in dat ik ben verplicht om mijn studiefinanciering binnen 5 dagen stop te zetten en mijn OV kaart in te leveren.

Nu lees ik deze brief dus vandaag dus heb ik mijn studie niet stop kunnen zetten, maar ik wil dus nog steeds stufi ontvangen omdat ik me al heb aangemeld bij een andere opleiding Bol niv2 voor het schooljaar 2014-2015. Daar heb ik al een intakegesprek gehad en verschillende toetsen gemaakt. Ik heb hiervan ook een brief gekregen dat ik toelaatbaar ben maar nog niet definitief omdat ik nog officiele documenten moet ondertekenen. Daarvan krijg ik nog een aparte uitnodiging.

Nu wil ik dus een overbrugging aanvragen zodat ik nog mijn stufi blijf krijgen de komende 3 maanden. Maar in de brief staat dus dat ik het stop moet zetten. Over 2 dagen word er stufi gestort dus ik neem aan dat ik die in feite niet mag verkrijgen en dus terug moet betalen?

Hoe zit het nu met mijn studiefinanciering? krijg ik straks helemaal geen studie de tot en met de begin van mijn nieuwe opleiding.

Ik ben een beetje door de war ik hoop dat jullie mij wat meer info kunnen verschaffen

mvg,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2014, 18:37
Verwijderd
Bel morgen gelijk duo even. Weet niet precies hoe het zit maar denk dat je terug moet gaan betalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Het grote IBG-/DUO-topic (alles over stufi en OV-studentenkaarten enz.) #5
number9
413 23-01-2017 20:15
Studeren overbrugging studie
ashwin92
5 18-08-2015 22:55
Algemene schoolzaken Overbrugging
ssjpan
1 02-07-2006 07:38
Werk, Geld & Recht Studiefinanciering
jet
8 08-12-2005 10:03
Werk, Geld & Recht overbrugging
Tiño
16 28-07-2004 16:19
Werk, Geld & Recht onderwijskaart IB-Groep
Daantje_0705
19 09-06-2004 09:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.