Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2006, 15:47
Gloeilamp
Gloeilamp is offline
Belabberd.

Geen contact meer met mn voormalig beste vriendin en de jongen die ik al zo lang ontzettend leuk vind vind me wel leuk maar niet leuk genoeg (ofzo). Bah. Sometimes life sux
Advertentie
Oud 21-12-2006, 16:08
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Als ik het zag aankomen, waarom voelt het dan nog steeds zo fucked up? Nou ja, dat zag ik niet aankomen, maar ik had wel een voorgevoel dat het niet door zou gaan.
Gadver, ik word er echt misselijk als ik aan hem denk.
Pluspunt, met mijn intuïtie is weinig mis, maar dan moet ik natuurlijk wel mijn gevoel achterna. De relatie met mezelf moet wel flink verbeterd worden.

En de komende dagen ga ik veel aan mijn vrienden hangen, want ik voel me zo verrot slecht.
Ondanks dit alles heb ik toch wel zin in kerst thuis. De rest van de vakantie ook veel thuis, met vrienden van thuis leuke dingen doen. Ik moet het ook voor mezelf leuk maken.
Oud 21-12-2006, 16:29
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik kreeg een leuk berichtje. ( ihihihihihi :zz: )

Verder gaat het lichamelijk al beter, alleen vannacht maar 3½ uur geslapen. En dan voel ik me echt brak met een hoofdletter K. Ook druk en chaotisch.

Vandaag heb ik dus eigenlijk niets kunnen doen.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 21-12-2006, 16:33
Hartje
Avatar van Hartje
Hartje is offline
ik bleef 2 uur langer op school voor zijn optreden en dat vond hij gelukkig heel leuk
__________________
En ik wil met jou de lente in! :)
Oud 21-12-2006, 17:12
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
ik voel me gegangraped atm
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Oud 21-12-2006, 17:35
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Heb hem vandaag eindelijk weer even gezien, zo fijn. Hebben even in de kantine op de universiteit gezeten en lekker zitten kletsen. Helaas hebben we niet uitgebreid kunnen knuffelen maar dat komt zondag helemaal goed. Maar eerst weer een paar dagen leren en werken, word daar altijd een beetje somber van, geen tijd om leuke dingen te doen.
__________________
I am..
Oud 21-12-2006, 19:06
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 21-12-2006 @ 02:41 :
Kom jij nooit over je ex heen?
En als dat zo is, waarom wordt het dan niets meer?

Dit zijn precies de vragen die ik mezelf stel.
Ik ben wel over mijn ex heen, tenminste kan goed zonder haar leven en het gaat lekker, maar ze is nog niet verdwenen uit mijn hoofd. Zal altijd een zwak voor haar houden en wat dat betreft is het maar beter dat ik haar nooit meer zie.

en waarom het niets meer wordt...?

Ik was niet degene die achter de beslissing stond om uit elkaar te gaan
Oud 21-12-2006, 19:14
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ben in een 'ikhaatkerstmis'mood.... en dat is nergens voor nodig! t gaat goed, tis zinloos.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-12-2006, 19:30
Verwijderd
Ik heb een superliefvriendinnetje, ze stuurde net een e-card waar ik blij van werd. En morgen met mn twee beste vriendinnetjes gezellig doen met rodewodkarozewijnredbull <3
En een lief smsje van mn vriend, hij is echt lief.

Ik moet eens leren gelukkig te zijnwordenblijven. ik haat winter.
Oud 21-12-2006, 19:38
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 21-12-2006 @ 20:14 :
ben in een 'ikhaatkerstmis'mood.... en dat is nergens voor nodig! t gaat goed, tis zinloos.
maar toch derde kerstdag zal zo'n ramp nog niet worden
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-12-2006, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 21-12-2006 @ 20:30 :
rodewodkarozewijnredbull <3
eey! voor mij staat ook rodewodkaredbull op het programma vanavond!
Oud 21-12-2006, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 21-12-2006 @ 20:41 :
eey! voor mij staat ook rodewodkaredbull op het programma vanavond!
oeh <3 veel plezier
Oud 21-12-2006, 20:22
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik val op hem, en ik heb eindelijk een beetje initiatief genomen.
Nu weet hij niet van wie het komt.

Ondertussen zijn mijn klasgenoten aan het stoken.

En nee, dat gaat niet samen .
Oud 21-12-2006, 21:40
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Dankjewel allemaal, ik was echt verbaasd van het overweldigend aantal reacties, dat doet me echt heel veel .

En als ik nu klink als een echte computernerd, dan interesseert me dat niks..

Ik weet eigenlijk niet precies waarom het uit is. Ik zat zelf in een moeilijke situatie, mijn opa is gestorven en er zal binnenkort nog een belangrijk familie-lid voor mij sterven. Mijn ex was heel erg bang dat ik in een dip zou blijven hangen, en omdat ik wou bewijzen aan mezelf en aan hem dat dit niet zou gebeuren, ben ik super vrolijk gaan doen, ook al meende ik dit niet altijd.

Toch hadden we, doordat ik zo vrolijk deed en actief, super leuke tijden samen, nog beter dan voorheen eigenlijk.

Maarja, op den duur begon het toch te kriebelen, en het verdriet moet er toch uit. Dus ik begon toe te geven aan het verdriet dat ik in me had, en daar reageerde hij eigenlijk helemaal fout op, precies zoals ST*R al zei..

Hij wist me niet echt te troosten en raakte soms zelfs kwaad als ik aan de telefoon niet vrolijk genoeg klonk of op een feestje niet met een big smile stond. Op den duur was ie zelfs kwaad dat ik lagere punten op school haalde.

Ik heb toen aangegeven dat ik niet echt vond dat hij er op de juiste manier voor me was en toen wilde hij het uitmaken, want 'er is ook altijd iets'. Maar op dat moment wilde ik het eigenlijk ook al uitmaken, want ik besefte dat hij de laatste tijd eigenlijk een kansloze hufter was, in plaats van een liefdevolle vriend.

Ik was gewoon niet altijd mezelf, maar ik dacht dat hij dat wel zou begrijpen en het zou pikken omdat ik nu eenmaal in een bepaalde situatie zat.

En ik dacht na ruim 2 jaar dat we samen konden lachen en huilen, maar volgens hem waren er veel te veel problemen. Welke dat zijn weet ik nog steeds niet, want doordat ik juist zo vrolijk deed, hadden we hele leuke tijden en geen ruzie.

Maargoed, ik voel me redelijk en daar ben ik heel blij om, dat is toch een teken denk ik. Ik weet dus zelf ook niet precies hoe iemand na 2 jaar zo harteloos kan zijn, ik zit zelf ook met veel vragen. Maar toen hij erachter kwam dat ik niet echt zijn redenen begreep, probeerde hij weer alles uit te leggen en hij raakte helemaal opgefokt.

Daardoor heb ik het idee dat hij misschien zijn eigen redenen ook niet helemaal begrijpt, want ja, het klopt niet echt. Maargoed, ik moet het eigenlijk niet eens willen begrijpen, want ik denk dat ik na 2 jaar wel meer had mogen verwachten..

Sorry voor het lange verhaal
Oud 21-12-2006, 21:44
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
@ Groovy:

pittig verhaal meis. zulke dingen zijn nooit leuk. maar het heeft je wel sterker en wijzer gemaakt, en dat is ook een hoop waard (al had je dat waarschijnlijk liever op een andere manier 'verkregen').
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-12-2006, 22:13
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 21-12-2006 @ 22:44 :
@ Groovy:

pittig verhaal meis. zulke dingen zijn nooit leuk. maar het heeft je wel sterker en wijzer gemaakt, en dat is ook een hoop waard (al had je dat waarschijnlijk liever op een andere manier 'verkregen').
Mjah, mijn motto is ook wel 'ga je er niet dood van dan word je er sterker van'. En ik kan er ook beter nu achter komen dan wanneer ik met hem had samengewoond.
Het is inderdaad niet leuk om op de tijd dat je iemand het hardst nodig hebt, diegene te verliezen..

En jij, keek je op tegen de kerst las ik? Ik ook wel hoor..
Maargoed, heb je wel een reden om lui op de bank te hangen en te schransen zonder dat iemand je verwijtend aankijkt
Oud 21-12-2006, 22:20
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
@ Groovy: idd maar goed dat jullie niet zijn gaan samen wonen! Daar dachten jullie wel aan toch? Het zal nu vast ook wel beetje op luchten dat het uit is (lijkt me), nu kan je gewoon je gevoelens uiten op de manier die voor jou het beste is zonder daarmee rekening met hem te hoeven houden. Het zal wel wennen zijn na 2 jaar zonder hem, maar daar kom je vast wel overheen succes!
Oud 21-12-2006, 22:25
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
groovy schreef op 21-12-2006 @ 23:13 :

En jij, keek je op tegen de kerst las ik? Ik ook wel hoor..
Maargoed, heb je wel een reden om lui op de bank te hangen en te schransen zonder dat iemand je verwijtend aankijkt
nja ach ik moet werken dan 2e kerstdag, en 1e ga ik koken. afgelopen jaren was kerst nogal alleen voor mij (en eenzaam) vandaar mijn aversie ertegen


maar woensdag zie ik haar weer
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 21-12-2006, 23:11
Guinevere03
Avatar van Guinevere03
Guinevere03 is offline
Als ik 'm weerzie krijgt ie een mep . Zoenen met andere meisjes wordt niet gewaardeerd .
En er daarna mee komen dat je je al 2 weken totaal onzeker voelt en niet weet wat je wil, doet ook niet veel goeds :/...
__________________
if (value == 0) return value; else return 0;
Oud 21-12-2006, 23:16
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Guinevere03 schreef op 22-12-2006 @ 00:11 :
Als ik 'm weerzie krijgt ie een mep . Zoenen met andere meisjes wordt niet gewaardeerd .
En er daarna mee komen dat je je al 2 weken totaal onzeker voelt en niet weet wat je wil, doet ook niet veel goeds :/...

van mij mag je ook slaan!
En dat heeft hij dus ook niet real life verteld?



OT: mwa, ik voel me wel ok. Vind msn nog steeds stom en ik snap niet wat ik nou morgen moet en hoe laat voor hem. En ik heb nu even geen zin meer om dat voor m over te hebben omdat hij er niet echt veel moeite voor doet. Maarja, dat komt dus door msn en het wordt vast tof. Nog wel een cadeautje kopen morgen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 21-12-2006, 23:18
Guinevere03
Avatar van Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 22-12-2006 @ 00:16 :

van mij mag je ook slaan!
En dat heeft hij dus ook niet real life verteld?
Nee, hij zat in Noordwijk waar ie kerstgala had van z'n oude middelbare school en ik zat in Utrecht, dus hij heeft me midden in de nacht opgebeld en het me via de telefoon verteld. Nu verteld ie het me wel meteen, maar nog steeds
__________________
if (value == 0) return value; else return 0;
Oud 22-12-2006, 00:09
Verwijderd
Ik ben blij blij blij met mijn schatje
En eerste kerstdag is hij bij mijn ouders!
Oud 22-12-2006, 08:23
Verwijderd
Goed! Leuk weekend voor de boeg. Samen naar de stad, kerstontbijt met vrienden, naar de bios. Ik heb er nu al zin in Alleen jammer dat 'ie 1e en 2e kerstdag moet werken. Maar ja, volgend jaar beter
Oud 22-12-2006, 08:36
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Onzeker, het lijkt wel alsof ik al een maand last heb van pms.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 22-12-2006, 09:08
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Laatste dagje school voor dit jaar en morgen komt ie naar mij toe en we hebben elkaar twee weken niet gezien en ik wil knuffelen!
Oud 22-12-2006, 09:23
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 21-12-2006 @ 23:25 :
nja ach ik moet werken dan 2e kerstdag, en 1e ga ik koken. afgelopen jaren was kerst nogal alleen voor mij (en eenzaam) vandaar mijn aversie ertegen


maar woensdag zie ik haar weer
Hmm kerst wordt voor mij nu inderdaad ook wel een beetje alleen, maarja, ik ga me gewoon richten op de goede punten. Mijn ouders en mijn overige familie en mijn vrienden .

Heb je nu wel of niet iets met dat meisje ? Het gaat in ieder geval de goede kant uit of niet ?
Oud 22-12-2006, 09:27
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Bijna twee maandjes, geen ruzie gehad. Ik woon nu praktisch bij hem, zo vaak als ik er ben en we ergeren ons helemaal niet aan elkaar, zijn juist blij dat we zoveel bij elkaar kunnen zijn.
Hoe beter ik hem leer kennen, hoe meer ik van hem ga houden.
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 22-12-2006, 09:29
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Flip! schreef op 20-12-2006 @ 12:44 :
Wanneer ik bij hem ben, ben ik inderdaad aanhankelijk, dat is wel waar. En ik heb jullie ook misschien een fout beeld gegeven als ik bijv ging aftellen. Het is echt niet zo dat ik maar kutdagen heb wanneer ik hem niet zie, want op school heb ik echt superveel lol met mijn klasgenoten. Ik heb me nog nooit zo te pleuris gelachen.
Maar weet je wat het is.. Wanneer hij bij me is, dan maak ik me nergens zorgen over. En aan dat gevoel ben ik 'verslaafd' geworden zal ik maar zeggen.
ik ben echt gewoon supergraag met hem samen, en soms draaf ik dat te ver door. En dat moet ik niet meer doen.

Maar ik ga eraan werken om es wat minder af te spreken, zodat we allebei tijd voor onszelf hebben. Nu ontbreekt het mij daar niet aan, maar ik zorg er gewoon voor dat ik iets te doen heb voor een paar flinke uren!
je zegt zelf al dat je verslaafd aan dat gevoel bent, en een verslaving is nooit goed zoals je weet.. en tuurlijk, dat fijne gevoel om bij je vriendje te zijn, kent iedereen wel, maar dat is er de volgende dag of de dag daarop ook nog wel hoor. het is alleen kut voor jezelf (en voor hem) om zo gewend te raken aan het zooo vaak bij hem zijn. wat als ie een keer lang op vakantie gaat? wat als het uitgaat? volgens mij word je dan echt gek..
Oud 22-12-2006, 09:57
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmmm, waker worden met een lief berichtje van hem en 2 katten die je helemaal dood willen knuffelen. Dat zijn nou echt de kleine dingen waar ik gelukkig van wordt
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 22-12-2006, 11:10
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Goed Hij is de leukste
Oud 22-12-2006, 11:37
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Goed, vandaag een half jaar. Is toch wel bijzonder. Iets meer dan een half jaar geleden zou ik het me niet voor kunnen stellen.
Oud 22-12-2006, 11:47
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het is bijna kerst
De kerstvakantie volgepland met leuke uitjes
Morgen met een vriendin naar het theater. Eerste Kertsdag bij mijn schoonfamilie. Tweede Kerstdag bij mijn familie met cadeautjes en gourmetten <3 Woensdag naar The Blue Man Group met mijn mama. Donderdag naar de sauna met een forumer. Heerlijk
__________________
<):o)
Oud 22-12-2006, 12:26
moon
Avatar van moon
moon is offline
we blijven maar om elkaar heen draaien. *zucht*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 22-12-2006, 13:13
Verwijderd
Hmja, goed. Ja. Ondanks alle gedoe deze week (en het mogelijke gedoe de rest van de winter) denk ik dat het wel moet lukken. Ben iig blij met de mensen om me heen, ze doen allemaal... hoe zeg je dat? Ze voegen allemaal iets toe, ze helpen me allemaal, al dan niet expres, en het is fijn dat ze er voor me zijn en gewoon mét me zijn, want dat is eigenlijk het leukste.

Volgens mij wordt de kerstsfeer me een beetje te veel
Oud 22-12-2006, 16:17
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Kutkutkut, maar ik doe zo goed mogelijk mijn best om het niet te laten merken. Dat is erg zwaar. Maar het laatste wat ik wil is mezelf laten kennen. Hij kan echt mooi opflikkeren.
Maar ik ben zo jaloers op hem dat ie wel dit weekend weg is, zonder mij (we zouden samen gaan), met een ander. Bah, wat een eikel.
Oud 22-12-2006, 16:22
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Goed, het gaat goed . Ik ben alleen maar gek genoeg vind ik het heerlijk. Even geen drukte, even niet teveel gedoe. Ik maak me nergens druk om op dit moment, we zien wel hoe het loopt. Het gaat goed met mij, dus met de rest komt/blijft het vast ook wel goed. Op welke manier dan ook.

Nu lekker in m'n eentje de sauna in met een boekje .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 22-12-2006, 16:38
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
groovy schreef op 22-12-2006 @ 10:23 :
Hmm kerst wordt voor mij nu inderdaad ook wel een beetje alleen, maarja, ik ga me gewoon richten op de goede punten. Mijn ouders en mijn overige familie en mijn vrienden .

Heb je nu wel of niet iets met dat meisje ? Het gaat in ieder geval de goede kant uit of niet ?
ik weet niet t enige dat ik weet is dat we elkaar heel erg leuk vinden, en dat we heel erg graag samen zijn. ik kan je wel mailen/pmen als je precies wilt weten hoe t zit

o.t.: vanochtend n smsje van haar. resultaat? 3 uurtjes samen gehad vandaag ongelooflijk onverwacht (ik had me al ingesteld op WOENSDAG) maar nu weer 3 uurtjes gehad. jeej!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 22-12-2006, 16:55
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Hm. Positief, op school lekker verboden lopen flirten maar er werd me zowel verbaal als nonverbaal te kennen gegeven dat het wel redelijk duidelijk was wat er gaande was. Niemand weet van onze date, maar goed. Voor hij wegging riep hij iedereen nog even een goede vakantie etc. toe en tegen mij zei hij fijne kerstdagen en toen hij wegliep zei hij dat ik hem wel moest mailen, echt moest doen. En dat hadden we afgesproken voor onze date, dus, ik heb er helemaal vertrouwen in. En net heb ik hem gesmst, maar hij heeft niet gereageerd maar dat is omdat hij niet zo mobielerig is, ach, boeiend. Over minder dan twee weken liggen wij gezellig bij elkaar op de bank een wijntje te drinken. Nu is het de kunst om de weg daar naar toe goed te bewandelen zonder hem te gaan stalken met smsjes, krabbels, mailtjes, telefoontjes en andere ongein. Inhouden inhouden, dat apprecieert hij namelijk echt niet..

Hm, en ps, hij is zo ontzettend leuk, dat walgelijk aantrekkelijke stijltje van hem. Met de port, de wijntjes, die sigaartjes, de kleding etcetaraaa
Oud 22-12-2006, 17:08
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Haha Halflight, ik word vrolijk van je berichtje.
Oud 22-12-2006, 17:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gisteren was echt een superdag. En ik heb leuke huisgenoten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-12-2006, 17:21
Verwijderd
Geen idee. En het kan me niet schelen, zelfs niet met al die feestdagen in aantocht. Al denk ik daar waarschijnlijk binnen een paar dagen anders over als ik in m'n eentje langs alle verliefde stelletjes in de stad loop
Oud 22-12-2006, 17:59
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 22-12-2006 @ 18:21 :
Geen idee. En het kan me niet schelen, zelfs niet met al die feestdagen in aantocht. Al denk ik daar waarschijnlijk binnen een paar dagen anders over als ik in m'n eentje langs alle verliefde stelletjes in de stad loop
klote voor je meis! *hug!*
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 22-12-2006, 18:27
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Closure. En nu echt.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 22-12-2006, 18:39
Verwijderd
Ik zit er helemaal doorheen. Ik heb net keihard zitten huilen. Ik ben al sinds augustus nonstop aan het werk en trek het niet meer. Morgen heb ik me ziek gemeld, ik heb het gewoon nie meer. Het is bijna kerst en ik heb niet eens nieuwe kleren. Bij kerst horen nieuwe kleren. Dat zijn echt van die dingen die ik mis. Ik heb geen btg, geen sociaal leven, geen tijd voor mezelf en dat mis ik gewoon echt heel erg. Nog twee dagen en dan heb ik vrij. Een week waarin ik helemaal niks moet. Helemaal niks gewoon, enig idee hoe lang dat geleden is? Ik ben dr echt aan toe.
Oud 22-12-2006, 19:22
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
En hij was daar om mijn handje vast te houden om 7 uur 's ochtends en mijn moeder was daar. De schatten, want ik was/ben echt spaans benauwd.
Oud 22-12-2006, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 22-12-2006 @ 19:39 :
Ik zit er helemaal doorheen. Ik heb net keihard zitten huilen. Ik ben al sinds augustus nonstop aan het werk en trek het niet meer. Morgen heb ik me ziek gemeld, ik heb het gewoon nie meer. Het is bijna kerst en ik heb niet eens nieuwe kleren. Bij kerst horen nieuwe kleren. Dat zijn echt van die dingen die ik mis. Ik heb geen btg, geen sociaal leven, geen tijd voor mezelf en dat mis ik gewoon echt heel erg. Nog twee dagen en dan heb ik vrij. Een week waarin ik helemaal niks moet. Helemaal niks gewoon, enig idee hoe lang dat geleden is? Ik ben dr echt aan toe.
Meisje toch.. *knuff*

OT: wáárom kan ik niet gewoon blij zijn met wat ik heb? Altijd maar meer willen en dan alles kwijt zijn..
Ik heb nu officieël een hekel aan de winter en vooral de kerstdagen!
Alles loopt in de soep, kan niemand bereiken nu ik er doorheen zit
Oud 22-12-2006, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 22-12-2006 @ 20:27 :
Meisje toch.. *knuff*

OT: wáárom kan ik niet gewoon blij zijn met wat ik heb? Altijd maar meer willen en dan alles kwijt zijn..
Ik heb nu officieël een hekel aan de winter en vooral de kerstdagen!
Alles loopt in de soep, kan niemand bereiken nu ik er doorheen zit
Meid, zorg goed voor jezelf he (en dat zeg ik. )Kop op! Ik ga je nu pm'en.
Oud 22-12-2006, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 22-12-2006 @ 20:49 :
Meid, zorg goed voor jezelf he (en dat zeg ik. )Kop op! Ik ga je nu pm'en.
dank je wel.. Jij ook hee! Ik heb een vriendin van me te pakken gekregen en het lucht enorm op moet ik zeggen.

Lang leve mensen die wél kunnen relativeren
Oud 22-12-2006, 19:58
Verwijderd
*loom uitrek* Heerlijk, zo'n dag. <3
Oud 22-12-2006, 20:00
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 22-12-2006 @ 17:38 :
ik weet niet t enige dat ik weet is dat we elkaar heel erg leuk vinden, en dat we heel erg graag samen zijn. ik kan je wel mailen/pmen als je precies wilt weten hoe t zit

o.t.: vanochtend n smsje van haar. resultaat? 3 uurtjes samen gehad vandaag ongelooflijk onverwacht (ik had me al ingesteld op WOENSDAG) maar nu weer 3 uurtjes gehad. jeej!
Oew jaja, ik wil alles horen!! Ik wacht op je PM
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #50
Orpheo
500 10-12-2006 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32.