Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2004, 21:14
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 12-11-2004 @ 22:11 :
Ik vind dat je als man niet van 'ongemakjes' kan spreken. Als je ook maar een beetje verantwoordelijksgevoel hebt dan help je je vrouw/vriendin met het opvoeden van het kind, en dan heb je dus wel behoorlijk wat ongemakjes.
Dat weet ik en mischien was die term wat slecht gekozen maar ik vind dat je dat moet overhebben voor je kind.

Citaat:
Outlaw schreef op 12-11-2004 @ 22:11 :
Daarbij komt dat die 'ongemakjes' voor de vrouw erop neerkomen dat ze sowieso de eerst 4 jaar van het leven van het kind daar ontzettend veel tijd aan kwijt is. Weg school, weg carriére.
Voor school kunnen dingen geregeld worden en dat je carriere vier jaar vertraagd word kan ik me niet zo druk om maken. Gemakzucht noem ik zoiets.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2004, 21:17
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:14 :
Dat weet ik en mischien was die term wat slecht gekozen maar ik vind dat je dat moet overhebben voor je kind.
ik vind wel dat je het als man het best met je vriendin voor hebt, je wel ten minste de verantwoordelijkheid kan nemen om voor comdooms te zorgen.

Citaat:

Voor school kunnen dingen geregeld worden en dat je carriere vier jaar vertraagd word kan ik me niet zo druk om maken. Gemakzucht noem ik zoiets.
Gemakzucht? 4 jaar van je leven is toch niets, zeker als je jong bent. Ik denk dat veel mensen niet of moeilijk weer terug kunnen gaan naar school nadat ze er 4 jaar tussenuit geweest zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:17
Verwijderd
Hoe haal jij het toch in je harses om te spreken over gemakszucht?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:18
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Tegen abortus zijn vind ik best, maar het willen verbieden niet.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:18
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:13 :
groot.
Hoe groot?

@nare man: Ik ken ook verhalen. Negatief en positief.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:19
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:14 :
Gemakzucht noem ik zoiets.
gemakzucht? is een jaar van je leven depressief zijn gemakzucht? is huilend in je bed liggen om de keuze die je hebt gemaakt gemakzucht? is kotsmisselijk, jankend, en in de steek gelaten in je bed liggen gemakzucht?

dacht t niet he. maar sommige dingen zijn gewoon onmogelijk
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:19
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 22:17 :
Hoe haal jij het toch in je harses om te spreken over gemakszucht?
Ik vind een leven beeindigen omdat je graag vier jaar eerder met je carriere wilt beginnen gemakzuchtig.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:18 :
Hoe groot?

@nare man: Ik ken ook verhalen. Negatief en positief.
Dus jij beweert dat jij meisjes kent die toegeven een abortus te hebben laten plegen uit gemakszucht? Daar geloof ik geen fuck van.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:21
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 22:19 :
Dus jij beweert dat jij meisjes kent die toegeven een abortus te hebben laten plegen uit gemakszucht? Daar geloof ik geen fuck van.
Ik zeg niet dat ze zeggen dat ze het uit gemakzucht hebben gedaan. En wat jij gelooft interesseert e niet zo.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:19 :
Ik vind een leven beeindigen omdat je graag vier jaar eerder met je carriere wilt beginnen gemakzuchtig.


Als je denkt dat de enige reden om een abortus te laten plegen de studievertraging is, snap je er dus duidelijk niets van.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:21
fractuur
fractuur is offline
Ik ben absoluut voor abortus. En niet alleen maar als het levensbedreigend is voor de vrouw. Als je door omstandigheden een kind geen goed leven kan bieden, en als je dat gewetensnood oplevert, dan moet je het kind kunnen laten weghalen. En bedenk even dat het in pak-em-beet 80% van de gevallen op de vrouw neerkomt als het een ongewenste zwangerschap is. De vrouw loopt er 9 maanden mee, en in de 9 maanden kan de jongen zo vertrokken zijn.

En daarnaast is het belachelijk om te denken dat vrouwens uit gemakszucht aborteren. Bij wijze van spreken gaan sommigen hier ook nog verkondigen dat vrouwens het zien als voorbehoedsmiddel. Het schijnt emotioneel echt heel erg moeilijk te zijn om een kind te laten weghalen, en je hebt natuurlijk ook nog altijd de fysieke risico's. Dat dat even niet vergeten wordt..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:22
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:18 :
Hoe groot?

@nare man: Ik ken ook verhalen. Negatief en positief.
Ik ken ontzettend veel verhalen van (het klinkt cliché) jonge moeders die ongewenst zwanger zijn geworden, en daarna van het ene goedkope partime baantje naar het andere zijn gegaan om de eindjes aan elkaar te knopen, omdat de vader ze in de steek heeft gelaten.

Wat zijn de positieve verhalen?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:22
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 22:21 :


Als je denkt dat de enige reden om een abortus te laten plegen de studievertraging is, snap je er dus duidelijk niets van.
Dat beweer ik niet. Het zal bij veel meisjes wel een rol spelen ja.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:22
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 12-11-2004 @ 22:22 :

Wat zijn de positieve verhalen?
uiteindelijk bij de mensen die een abortus hebben gepleegd
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:22 :
Dat beweer ik niet. Het zal bij veel meisjes wel een rol spelen ja.
Het speelt een rol, maar nog belangrijker is dat ze er op dat moment gewoon geen zin in hebben. Het is jouw lichaam en jij mag beslissen wat daar op welk moment wat mee gebeurt. Jij hebt daar als kerel echt helemaal niets over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:23
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 12-11-2004 @ 22:22 :
Ik ken ontzettend veel verhalen van (het klinkt cliché) jonge moeders die ongewenst zwanger zijn geworden, en daarna van het ene goedkope partime baantje naar het andere zijn gegaan om de eindjes aan elkaar te knopen, omdat de vader ze in de steek heeft gelaten.

Wat zijn de positieve verhalen?
Mensen die een baan hebben, een huisje en ontzettend gelukkig zijn met hun kind.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:24
jet
Avatar van jet
jet is offline
mijn verhaal word dus ook volkomen genegeerd
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:24
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:22 :
Dat beweer ik niet. Het zal bij veel meisjes wel een rol spelen ja.
Dream on. Op dat moment zijn er echt wel belangrijkere dingen in het leven dan de studie hoor. En dat is misschien de eventuele toekomst van het kind, en óók de toekomst van de moeder. En wat is er in deze situatie mis met een beetje eigen belang? Volgens mij doen moeders toch wel wat het beste is voor hun kind. Dat hebben ze vast beter door dan de gemiddelde toeschouwer.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:24
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:22 :
uiteindelijk bij de mensen die een abortus hebben gepleegd
Oh ja, mensen die dertig jaar na dato nog steeds last van depressies hebben, hun huwelijk is op de klippen gelopen door die abortus. En gelukkig dat ze zijn
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:25
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:24 :
Oh ja, mensen die dertig jaar na dato nog steeds last van depressies hebben, hun huwelijk is op de klippen gelopen door die abortus. En gelukkig dat ze zijn
en met kind zondersociaal leven wel gelukkig?
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:25
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:01 :
Goh. Zonder een meisje kan een jongen ook geen kind krijgen. Gezien het risico bij vrouwen wat hoger ligt zouden ze er ook beter op moeten letten.
Een jongen kan met meisje ook geen kind krijgen

Die heeft namelijk geen baarmoeder.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:25
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 22:23 :
Het speelt een rol, maar nog belangrijker is dat ze er op dat moment gewoon geen zin in hebben.
En daar walg ik van.

Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 22:23 :
Het is jouw lichaam en jij mag beslissen wat daar op welk moment wat mee gebeurt.
het is ook die baby.

Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 22:23 :
Jij hebt daar als kerel echt helemaal niets over te zeggen.
Dat weet ik en dat beweer ik ook niet. Je moet eens beter lezen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:26
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:25 :
en met kind zondersociaal leven wel gelukkig?
En wat dacht je van een kind met een deprissieve moeder, al dan niet met een dito vader..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:26
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:19 :
gemakzucht? is een jaar van je leven depressief zijn gemakzucht? is huilend in je bed liggen om de keuze die je hebt gemaakt gemakzucht? is kotsmisselijk, jankend, en in de steek gelaten in je bed liggen gemakzucht?

dacht t niet he. maar sommige dingen zijn gewoon onmogelijk
natuurlijk zijn dat ook de mogelijke nadelige gevolgen van een abortus ja, maar in zo'n geval moet je ook een overweging maken met gevolgen van een ongewenste zwangerschap.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:26
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
fractuur schreef op 12-11-2004 @ 22:26 :
En wat dacht je van een kind met een deprissieve moeder, al dan niet met een dito vader..
precies
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:26
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:25 :
en met kind zondersociaal leven wel gelukkig?
Ook kinderen met tienermoeder kunnen een sociaal leven hebben. Waar haal je deze onzin vandaan?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:27
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Outlaw schreef op 12-11-2004 @ 22:26 :
natuurlijk zijn dat ook de mogelijke nadelige gevolgen van een abortus ja, maar in zo'n geval moet je ook een overweging maken met gevolgen van een ongewenste zwangerschap.
ik wil alleen zeggen dat het geen gemakkelijke oplossing is van 'oh ik haal het wel even weg '
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:27
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:26 :
Ook kinderen met tienermoeder kunnen een sociaal leven hebben. Waar haal je deze onzin vandaan?
je goed laten informeren is geen kunst
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:28
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:27 :
je goed laten informeren is geen kunst
Mag ik dan een bron waarin staat dat kinderen an tienermoeders geen sociaal leven hebben?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:25 :
En daar walg ik van.
En ik walg van die instelling van jou, waarbij je ervan lijkt uit te gaan dat het zwanger worden een soort lotsbestemming is waar je als vrouw niet aan kunt of mag ontsnappen.

Citaat:
het is ook die baby.
Een vrucht jonger dan twee maanden is echt nog geen mensje.

Citaat:
Dat weet ik en dat beweer ik ook niet. Je moet eens beter lezen.
Je beweert het niet maar ondertussen steek je wel hele tirades af waarom het zo vreselijk slecht er verdorven is. Ik krijg hier echt wat van, van die walgelijke kut-instelling van jou, alsof je een plaat voor je kop hebt. Zo makkelijk praat je erover. Van de manier waarop je 'gemakszucht' in de mond neemt word ik al beroerd. Ik hou hier maar mee op voor ik echt geïrriteerd raak. Een autist kan zich nog beter inleven dan jij hier doet.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:29
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:28 :
Mag ik dan een bron waarin staat dat kinderen an tienermoeders geen sociaal leven hebben?
de boekjes liggen hier bij mij thuis. de intervieuws daarentegen moet ik je verschudligd blijven.

ik beweer trouwens zeker niet dat geen van alle een sociaal leven mist. maar ze stan nou ook niet elk weekend te feesten he
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:30
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:29 :
de boekjes liggen hier bij mij thuis. de intervieuws daarentegen moet ik je verschudligd blijven.
Titels?

Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:29 :
ik beweer trouwens zeker niet dat geen van alle een sociaal leven mist. maar ze stan nou ook niet elk weekend te feesten he
Elk weekend feesten is jouw definitie van sociaal leven?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:32
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:30 :
Titels?

Elk weekend feesten is jouw definitie van sociaal leven?
ik ben te lui om et zoeken. maar zulke informatie is gewoon op te vragen hoor. je meot je er is in verdiepen. nouja, jij zal er nooit last van krijgen in jouw ogen,d us misschien is het voor jou dan niet nodig.


en affentoe de deur uit kunnen zonder je ouders er mee te moeten belasten of een oppas te kunnen betalen is voor mij zeker een vorm van sociaal leven
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:33
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 22:29 :
En ik walg van die instelling van jou, waarbij je ervan lijkt uit te gaan dat het zwanger worden een soort lotsbestemming is waar je als vrouw niet aan kunt of mag ontsnappen.

Tja, uiteindelijk doe je het jezelf aan. Ik walg van jouw gemakzuchtige (ja ik zeg het alweer) instelling waarbij je ervan uitgaat dat een baby niks is en weggegooid mag worden als het je niet uitkomt.
Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 22:29 :
Een vrucht jonger dan twee maanden is echt nog geen mensje.
Daar denk ik toch echt anders over.

Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 22:29 :
Je beweert het niet maar ondertussen steek je wel hele tirades af waarom het zo vreselijk slecht er verdorven is.
Ik steek die tirades inderdaad af en als je er last van hebt moet je eens wat nuttigs gaan doen.

Citaat:
nare man schreef op 12-11-2004 @ 22:29 :
Ik krijg hier echt wat van, van die walgelijke kut-instelling van jou, alsof je een plaat voor je kop hebt. Zo makkelijk praat je erover. Van de manier waarop je 'gemakszucht' in de mond neemt word ik al beroerd. Ik hou hier maar mee op voor ik echt geïrriteerd raak. Een autist kan zich nog beter inleven dan jij hier doet.
Arme jongen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:34
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:32 :
ik ben te lui om et zoeken. maar zulke informatie is gewoon op te vragen hoor. je meot je er is in verdiepen. nouja, jij zal er nooit last van krijgen in jouw ogen,d us misschien is het voor jou dan niet nodig.
Makkelijk hoor. Dingen roepen en ze dan niet onderbouwen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:34
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:34 :
Makkelijk hoor. Dingen roepen en ze dan niet onderbouwen.
je heel makkelijk. was bijna net zo makkelijk als abortus plegen
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:35
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:34 :
je heel makkelijk. was bijna net zo makkelijk als abortus plegen
Goed argument hoor. Heel sterk.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:36
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:35 :
Goed argument hoor. Heel sterk.
ja want jouwe houden gebouwen overeind. jongen, je moet is een onderwerp zoeken waarover je wat af weet, dan mag je mee praten
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:37
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:36 :
ja want jouwe houden gebouwen overeind. jongen, je moet is een onderwerp zoeken waarover je wat af weet, dan mag je mee praten
Het op de man spelen is ook heel sterk ja.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:38
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:37 :
Het op de man spelen is ook heel sterk ja.
jeetje wat ben jij vermoeiend. ik sluit me geheel bij nare man aan (al heeft die eigenlijk ook niet zoveel recht van spreken, maar dat geeft ie tenminste toe)

ik stop met jou, en je onvermogen tot inleven
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:38
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet schreef op 12-11-2004 @ 22:38 :
ik stop met jou, en je onvermogen tot inleven
Graag.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:50
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
@machiavelli:
je kunt wel horen dat jij nooit zwanger bent geweest en naar alle waarschijnlijkheid ook nooit zult worden, anders had je mss toch wel wat anders gepraat. daarnaast is je inlevingsvermogen vrij matig. JIJ zal maar verkracht worden. kijken wie dan het laatste woord heeft!

en dan heb je het over verkrachting. daarnaast heb je ook nog gewoon heel simpel een vent die je in de steek laat ofzo. maar ach, dat moet kunnen. je bent vrouw, dus is het jouw probleem!
en dan heb je het maar te laten zitten, want daar kan het mannelijk geslacht wel over beslissen. die heeft het tenslotte verwekt, en de dames zullen de gevolgen wel weer dragen.

Laatst gewijzigd op 12-11-2004 om 21:53.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:51
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
is dit trouwens niet een veel te zware discussie voor DK ?!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:53
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 12-11-2004 @ 22:50 :
daarnaast is je inlevingsvermogen vrij matig. JIJ zal maar verkracht worden. kijken wie dan het laatste woord heeft!
Lees eerst eens. Verkrachting vond ik een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:57
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:53 :
Lees eerst eens. Verkrachting vond ik een ander verhaal.
voor het geval van de verandering. lees eens.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 21:59
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 12-11-2004 @ 22:57 :
voor het geval van de verandering. lees eens.
Wat heeft een eventuele verkrachting van mij te maken met mijn standpunt omtrent abortus
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:04
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 22:59 :
Wat heeft een eventuele verkrachting van mij te maken met mijn standpunt omtrent abortus
als jij eventueel verkracht zou zijn, zou je wel anders denken. toch raar.

maar het ging ook nog over weggelopen ventjes enzo, weet je wel .
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:07
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 12-11-2004 @ 23:04 :
als jij eventueel verkracht zou zijn, zou je wel anders denken. toch raar.
Ik ben opzich ook niet tegen abortus in geval van verkrachting. Slimmerd.

Citaat:
GanzenVeer schreef op 12-11-2004 @ 23:04 :
maar het ging ook nog over weggelopen ventjes enzo, weet je wel .
No shit. Daar discusseer ik de laatse anderhalve pagina pas over.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 22:18
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 12-11-2004 @ 23:07 :
Ik ben opzich ook niet tegen abortus in geval van verkrachting. Slimmerd.

No shit. Daar discusseer ik de laatse anderhalve pagina pas over.
dat had ik voor dat ik je hier zag al door.

ik vind dat jij alleen maar wat gemakkelijk praat over gemakzucht. het is zeker gemakzucht als je gewoon even over 5 jaar pas kinderen wil. het is niet gemakzucht als die man even denkt je in de steek te moeten laten. dan zit jij d'r lekker mee! je hoeft die vent niet en dat kind van hem ook niet. zit je lekker in je eentje in een achterbuurtje met een rotbaantje met een klein kind wat je helemaal niet WIL! lekker leven heb je als kind als je niet gewenst bent. je moet blij zijn dat je dat kind een leven kunt besparen man.+-
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 23:36
PV
PV is offline
geen flauw idee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo stel met kinderen / Abortus / Huwelijk
Inspire
76 12-07-2012 11:20
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Vraag betoog nederlands
avonden
0 10-11-2010 19:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap CU hekelt PvdA standpunt omtrend abortus
Kitten
101 28-10-2008 15:09
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Abortussen om klompvoetje
Sanctus
94 07-06-2006 22:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Abortus op tv
Saycheese
41 07-04-2004 14:26
Levensbeschouwing & Filosofie Stelling Abortus is moord.
niceman1984
132 30-06-2003 19:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.