Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2005, 13:07
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
vandaag zag ik in een blaadje staan dat 7-8 weken oude kittens die gratis weggegeven worden, regelmatig worden meegenomen door slangeneigenaars. het schijnt een kick te zijn zo'n jong katje te zien vechten voor zn leven (wat een konijn of muis minder doet, die verstijven en zijn zo opgegetn...).
ook hoeft de slang na het eten van een kitten 3 maanden geen voer meer; lekker goedkoop dus...

ik vind dit echt verschrikkelijk, jullie?
persoonlijk zou ik geen enkel levend voer kunnen aanbieden (maar ik heb dan ook geen slangen ofzo)
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2005, 13:51
terror4life
Avatar van terror4life
terror4life is offline
ik heb de slang van mijn buurmeisje een paar keer een levende muis zien eten. ik vond het niet echt prettig om te zien, laat staan een kitten. ik zou het zelf niet kunnen, levende dieren aan een slang (of ander dier) voeren.

aan de andere kant eten bijna alle dieren in de natuur ook andere (op dat moment nog levende) dieren op. dus het is wel natuurlijk, maar niet echt een pretje om naar te kijken.
__________________
omdat we engelen zonder vleugels geen engelen kunnen noemen, noemen we ze vrienden
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 14:09
Verwijderd
Ja, het is belachelijk...maar ik vind het ook heel stom om dieren gratis aan te bieden.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 14:43
TechXP
TechXP is offline
of het een kitten is of een muis/rat, dat maakt mij niet zoveel uit.

Maar eigenlijk zie ik liever dat er geen huisdieren zijn en vooral niet huisdieren waarvoor jaarlijk vele dieren moeten sterven.
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 19:00
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 20:02
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
We gaan toch niet weer die discussie houden over dat het slecht is om huisdieren te hebben .
Discussie is altijd leuk maar niet te pas en te onpas .

ontopic: Idd een beetje ziek ja. Opzich is het leven van een rat niet minder dan dat van een kitten maar ik vind het erg dat die mensen het een kick vinden om er naar te kijken. Beetje geschift moet je wel zijn .
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 11:54
Verwijderd
Ik geloof dat ik dit niet wilde weten.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 12:31
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 12:39
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Nee, wat erg,
Ik heb zelf ook zon klein poesie, en dat die dan door zon vieze slang wordt opgegeten
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 13:26
Kapee
Kapee is offline
Zag je het toevallig in een blaadje staan van het dierenbevrijdingsfront of zo? Triest dat mensen dit soort nonsens voor waar aannemen...

Ik heb zelf 5 jaar lang slangen gehad en dit is echt dikke bullshit... Ten eerste ken ik niemand met pythons oid die kittens voeren. Ten tweede is een slang die in staat is om een kitten op te eten is behoorlijk duur. Denken jullie nou echt dat een slangeneigenaar het riskeert dat zijn slang een infectie krijgt doordat een stom rotkittentje zijn slang gekrabd heeft? Ten derde wordt er helemaal niet zoveel levend voer gevoerd. Als een slang eenmaal levend voer geproeft heeft wil ie vaak niet meer anders en de winter is het namelijk erg moeilijk om levend voer te verkrijgen. Dus men voert vaak puur uit practische overwegingen dood voer.

Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 13:33.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 13:51
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Kapee schreef op 18-02-2005 @ 14:26 :
*verhaal*
er zijn ook mensen die hun dieren verwaarlozen dus ik denk dat sommige mensen alleen voor de kick slangen houden en dat ze het nog leuk vinden ook om een slang levende dieren dood te zien maken.
Dat jij en de mensen die je kent allemaal zulke goede slangeneigenaars zijn betekent niet dat iedereen dat is. Ik heb zat programma's op tv gezien waarbij men slangen en andere reptielen verwaarloosde, bijvoorbeeld door slangen te houden in een leeg aquarium waar er dus helemaal geen warmte e.d. voor hem was. Dus niet alle slangeneigenaars geven zoveel om hun slangen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 13:54
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
ik heb het stuk gelezen in een blad dat uitgegeven wordt door de dierenbescherming of dierenambulance (weet niet precies meer welke precies, maar ik geloof het wel....)
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 14:04
Misery
Avatar van Misery
Misery is offline
Bleeeh, ik word daar een beetje misselijk van.


Ik weet wel dat het de natuur is en bladiebla, maar dat je erop gaat zitten kicken vind ik toch wel een beeetje raar.
Bovendien is het de natuur al niet meer want je houdt hem toch als huisdier ( die slang), dan kun je hem net zo goed al dood voedsel geven toch?
__________________
NEE.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 18:25
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
insecten --> levend voer voor onze huiskikker.

what's the problem?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 18:56
Random Moron
Random Moron is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 18-02-2005 @ 19:25 :
insecten --> levend voer voor onze huiskikker.

what's the problem?
dat het sprinkhanen jong niet door zoveel mensen als huisdier gehouden word dat mensen het zielig vinden als hij gevoerd word...
__________________
A trainstation is where the train stops... A bus station is where the bus stops. So what about my workstation?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:08
Misery
Avatar van Misery
Misery is offline
Citaat:
Random Moron schreef op 18-02-2005 @ 19:56 :
dat het sprinkhanen jong niet door zoveel mensen als huisdier gehouden word dat mensen het zielig vinden als hij gevoerd word...
Volgens mij niet.

Volgens mij eerder doordat je aan een sprinkhaan niet kunt zien of hij zich ellendig voelt.
Sprinkhanen zijn namelijk niet zo expressief.
Of nouja, het is niet zichtbaar voor ons iig.
__________________
NEE.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 19:27
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-02-2005 @ 12:54 :
Ik geloof dat ik dit niet wilde weten.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:50
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Hoe dan ook... het klinkt verschrikkelijk.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-02-2005, 12:13
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Altijd weer die idiote knuffelfactor.
Dierenliefhebbers zijn eng.

Citaat:
Dat jij en de mensen die je kent allemaal zulke goede slangeneigenaars zijn betekent niet dat iedereen dat is. Ik heb zat programma's op tv gezien waarbij men slangen en andere reptielen verwaarloosde, bijvoorbeeld door slangen te houden in een leeg aquarium waar er dus helemaal geen warmte e.d. voor hem was. Dus niet alle slangeneigenaars geven zoveel om hun slangen.
OMFG! NO SHIT!



Vervang "slangen" met "dieren" en dan heb je de keiharde realiteit.

Citaat:
Maar eigenlijk zie ik liever dat er geen huisdieren zijn en vooral niet huisdieren waarvoor jaarlijk vele dieren moeten sterven.
'

Wat hiernaar? Helemaal geen dieren die andere dieren opeten? Want dat is oowk sieluwg!

Zo is de natuur nu eenmaal, die beesten (die prima als huisdier kunnen) zijn erop geëvolueerd om andere beesten te doden.

On-topic:

Het zou me aan de reet roesten wat ze die slangen voor eten geven.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 13:42
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
RanC schreef op 23-02-2005 @ 13:13 :
[B]Wat hiernaar? Helemaal geen dieren die andere dieren opeten? Want dat is oowk sieluwg!
Lees maar even wat andere reacties van mij in eerdere topics.
Schilder mij dus niet zo af als een 'oh wat zielig'-dierenvriend
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 16:01
Verwijderd
Muizen en ratten aan de slang voeren (nadat de muizen en ratten natuurlijk gewoon normaal, gezond op hebben kunnen groeien totdat ze opgevoerd worden) heb ik geen probleem mee, ik doe het zelf.

Jij neemt dat dier in huis, dus zorg je er ook voor dat dit zo natuurlijk mogelijk gedaan wordt. Een slang eet levend voer, dus voer je 'm levend voer. Net als dat ik mn muizen meelwormen en krekels voer

Het enige wat ik belachelijk vind aan het voeren van dus kittens, is dat dit niet natuurlijk voer is, maar een compensatie. Een muis/rat/kikker etcetc verlamd en raakt direct in shock, dit is niet voor niets zo. Dé manier van 'de natuur' te zorgen dat een prooidier voor zichzelf niet teveel lijd.

Kittens hebben dit mechanisme niet, simpelweg omdat ze niet door slangen gegeten horen te worden. Ze zijn zelf verdomme de jagers, niet de prooi. Slaat dus nergens op dus, dit is gewoon gemakzucht van mensen die een dier hebben voor de kijk. Verbieden die hap.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 16:59
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
hopla!
dat is dus mijn punt: katten zijn roofdieren en geen prooidieren
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 18:41
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
*dreamallica* schreef op 23-02-2005 @ 17:59 :
hopla!
dat is dus mijn punt: katten zijn roofdieren en geen prooidieren
slangen eten ook dieren die eigenlijk roofdieren zijn. In de natuur natuurlijk niet vaak.
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:19
erwtje
Avatar van erwtje
erwtje is offline
kvinnet ziek als je kittens aan slangen voert laat staan dr op kickt om er naar te kijken.

echt triest hoor.

Ik wens die eigenaren van de slang hetzelfde als die kittens toe.
__________________
ik heb geen signature
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:32
Verwijderd
Citaat:
TechXP schreef op 23-02-2005 @ 19:41 :
slangen eten ook dieren die eigenlijk roofdieren zijn. In de natuur natuurlijk niet vaak.
Want het is niet het eerste waar een slang naar zoekt, laat staan zich eraan waagd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2005, 17:17
Lieved
Avatar van Lieved
Lieved is offline
Je moet echt knap doorein zijn om van zoiets een kick te krijgen..sommige mensen zijn echt ziek
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:28
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Hoe toevallig dat het vooral meiden zijn die het zielig vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:30
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 01-03-2005 @ 21:28 :
Hoe toevallig dat het vooral meiden zijn die het zielig vinden.
om er maar even serieus opin te gaan;

ik vind het niet zielig, ik vind het net zo zielig als een persoon die van de trap af gekickt wordt; niet dus. Het gaat me om de reden (gemakzucht) en de onnatuurlijkheid ervan; belachelijk.




oja, ik heb een 'hekel' aan katten.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:05
Verwijderd
mensen die dat doen wil ik voeren aan krokodillen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:08
Verwijderd
Dat je je slang een kitten voert omdat dat gratis is, daar kan ik me iets bij voorstellen; dat vind ik niet veel slechter dan de slang een muis geven.
maar dat je het doet omdat je het leúk vindt om de kitten te zien lijden... sick.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 02-03-2005 @ 12:08 :
Dat je je slang een kitten voert omdat dat gratis is, daar kan ik me iets bij voorstellen; dat vind ik niet veel slechter dan de slang een muis geven.
maar dat je het doet omdat je het leúk vindt om de kitten te zien lijden... sick.
nouja zeg krent hoe kun je een schattig lief klein poesje nou voeren aan een slang? ik zou dat niet kunnen hoor
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:16
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 02-03-2005 @ 12:09 :
nouja zeg krent hoe kun je een schattig lief klein poesje nou voeren aan een slang? ik zou dat niet kunnen hoor
ik ook niet, maar iemand die een levende muis aan een slang kan voeren, heeft daar vast minder problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 02-03-2005 @ 12:16 :
ik ook niet, maar iemand die een levende muis aan een slang kan voeren, heeft daar vast minder problemen mee.
ja maar muizen zijn eng, die knagen en die zijn vies... maar een kitten is lief en schattig
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:23
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 02-03-2005 @ 12:18 :
ja maar muizen zijn eng, die knagen en die zijn vies... maar een kitten is lief en schattig
o? Ze dragen meer bacteriën bij zich dan de gemiddelde tamme muis.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 13:49
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
bertbart schreef op 02-03-2005 @ 12:18 :
ja maar muizen zijn eng, die knagen en die zijn vies... maar een kitten is lief en schattig
Muizen/ratten zijn volgens mij erg schone dieren in vergelijking met mensen. Ze wassen zich veel.
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 14:48
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-02-2005 @ 12:54 :
Ik geloof dat ik dit niet wilde weten.
!!!

Maar uh.. het is wel echt ziek.. ok een slang moet ook eten (en wij eten ook vlees), maar lévend voer is echt cruel...
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2005, 16:33
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
TechXP schreef op 02-03-2005 @ 14:49 :
Muizen/ratten zijn volgens mij erg schone dieren in vergelijking met mensen. Ze wassen zich veel.
Citaat:
Sovreze schreef op 02-03-2005 @ 13:23 :
o? Ze dragen meer bacteriën bij zich dan de gemiddelde tamme muis.
Bertbart verwijst naar de knuffelfactor van kittens tegenover ratten...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 18:59
Verwijderd
Citaat:
TechXP schreef op 02-03-2005 @ 14:49 :
Muizen/ratten zijn volgens mij erg schone dieren in vergelijking met mensen. Ze wassen zich veel.
nou, ik heb nog nooit een muis onder de douche gezien hoor.. of douche jij jezelf niet als mens?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:52
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Effe serieus, welke botmongolen nemen er dan ook reptielen als huisdier. Die dieren HOREN hier niet. Neem dan gewoon een hond of kat, daar kun je nog mee spelen en lachen ook. Dat stelletje perverse idioten dat kittens aan die beesten voert kickt op hun macht over het leven of de dood van het katje, wat stomweg ziekelijk is.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 20:10
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
bertbart schreef op 02-03-2005 @ 19:59 :
nou, ik heb nog nooit een muis onder de douche gezien hoor.. of douche jij jezelf niet als mens?
Wij als mensen douchen verschijnlijk veel te veel. Sommige douchen 2 keer op een dag... ok een keertje kan geen kwaad maar wel als je dat jaren zo doet. Weet je wat dat doet met je huid? Ja het maakt het kapot. Ik geloof dat aanbevolen word dat je om de dag doucht. Dat zou het beste zijn. Volgens mij gaan de meeste wel 1 keer per dag douchen.
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 20:54
Verwijderd
Citaat:
TechXP schreef op 02-03-2005 @ 21:10 :
Wij als mensen douchen verschijnlijk veel te veel. Sommige douchen 2 keer op een dag... ok een keertje kan geen kwaad maar wel als je dat jaren zo doet. Weet je wat dat doet met je huid? Ja het maakt het kapot. Ik geloof dat aanbevolen word dat je om de dag doucht. Dat zou het beste zijn. Volgens mij gaan de meeste wel 1 keer per dag douchen.
je kunt best dagelijks douchen, te veel zeep is slecht voor de huid, maar iedere dag je oksels wassen met zeep is wel aan te raden
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ischenbaert schreef op 02-03-2005 @ 20:52 :
(...)welke botmongolen nemen er dan ook reptielen als huisdier. Die dieren HOREN hier niet.
Citaat:
Ischenbaert schreef op 02-03-2005 @ 20:52 :
Neem dan gewoon een hond of kat(...)
. . .
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 21:22
Verwijderd
Citaat:
bugge schreef op 17-02-2005 @ 15:09 :
Ja, het is belachelijk...maar ik vind het ook heel stom om dieren gratis aan te bieden.
Hoezo belachelijk? Omdat de aaibaarheidsfactor hoog is? :rolleys:

Alsjeblieft zeg wat een belachelijk antwoord!
Of je slangen nou vogels, vissen, ratten, muizen, cavia's, hamsters, fretten of wat dan ook voert, het zijn allemaal beesten! En ook muizen proberen te vechten dat het een lieve lust is, geloof me, ik heb slangen.

Denis Leary drukte het uit met:
- What are you?
- I'm a seal
- What can you do?
- I can look sweet and do pretty tricks!
- You're free to go
--- What are you?
- I'm a cow
- GET IN THE FUCKING LINE!
- But but but I am...
- No but's you're a glove, now get in line and be a good steak!

edit: Ik zou zelf noooooit een kitten aan een van mijn slangen voeren, simpelweg omdat ik het niet aan kan zien. Mijn slangen krijgen alleen aas, omdat ze dan tammer worden en rustiger in het algemeen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Ischenbaert schreef op 02-03-2005 @ 20:52 :
Effe serieus, welke botmongolen nemen er dan ook reptielen als huisdier. Die dieren HOREN hier niet. Neem dan gewoon een hond of kat, daar kun je nog mee spelen en lachen ook. Dat stelletje perverse idioten dat kittens aan die beesten voert kickt op hun macht over het leven of de dood van het katje, wat stomweg ziekelijk is.
Welke botmongool neemt een naam als Ischenbaert

Hoezo horen die dieren hier niet? Adders? Hagdisjes? Ringslangen? Salamanders? Kikkers? Het is een kwestie van smaak!
Daarbij komen katten oorspronkelijk uit Egypte. ALLEMAAL TERUGBRENGEN!

Randdebiel

Mvg,

een botmongool
Met citaat reageren
Oud 09-03-2005, 21:34
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
deadlock schreef op 09-03-2005 @ 22:27 :
Welke botmongool neemt een naam als Ischenbaert

Hoezo horen die dieren hier niet? Adders? Hagdisjes? Ringslangen? Salamanders? Kikkers? Het is een kwestie van smaak!
Daarbij komen katten oorspronkelijk uit Egypte. ALLEMAAL TERUGBRENGEN!

Randdebiel

Mvg,

een botmongool
Go Deadlock
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:25
Freestyler*
Freestyler* is offline
jaja
en die kittens buiten wel lieve vogeltjes doodmaken
en die eten ze niet eens op
want dat hebben ze niet nodig

zon slang heeft ten minste nog 3 maanden eten aan zo'n kitten.
Ach als niemand ze wil hebben, zwerfkatten zijn ook niks.
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Ischenbaert schreef op 02-03-2005 @ 20:52 :
Effe serieus, welke botmongolen nemen er dan ook reptielen als huisdier. Die dieren HOREN hier niet. Neem dan gewoon een hond of kat, daar kun je nog mee spelen en lachen ook. Dat stelletje perverse idioten dat kittens aan die beesten voert kickt op hun macht over het leven of de dood van het katje, wat stomweg ziekelijk is.
opnieuw: het is óf elk soort van huisdier wel, óf welk soort huisdier dan ook niet. Niet een hond wel maar een slang niet. Beetje achterlijk.
Maar zoals ik je eerder al quotte, 'horen' is bullshit, want een kat 'hoort' hier ook niet, en waar denk je dat een adder vandaan komt?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 14:58
K-elli-e
Avatar van K-elli-e
K-elli-e is offline
TechXp, ik heb beetje in je oude posts gekeken en kom bij veel dingen overeen met je gedachten. Al heb ik zelf wel huisdieren...

Ontopic, ik kan goed geloven dat er mensen zijn die het verzadigend vinden wanneer een klein katje vecht voor zijn leven. Er zijn ook mensen die het leuk vinden een geitje van een gebouw af te gooien, om te zien hoe zijn botjes breken...Mensen zijn gewoon te ziek bezig. Het is niet normaal om te kicken op het feit dat een andere wezen pijn heeft.
__________________
Bouwen begint aan de top!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 10-03-2005 @ 12:03 :
waar denk je dat een adder vandaan komt?
uit nederland. Van de heides enzo
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Kellie-Mensje schreef op 11-03-2005 @ 15:58 :
Ontopic, ik kan goed geloven dat er mensen zijn die het verzadigend vinden wanneer een klein katje vecht voor zijn leven. Er zijn ook mensen die het leuk vinden een geitje van een gebouw af te gooien, om te zien hoe zijn botjes breken...Mensen zijn gewoon te ziek bezig. Het is niet normaal om te kicken op het feit dat een andere wezen pijn heeft.
Geweld jegens dieren om plezier te krijgen keur ik altijd af. Maar er is gewoon iets fascinerends aan hoe het ene beest het andere verslindt, dat kan je niet tegenspreken, hoezeer het je ook tegenstaat.

Maar mijn punt is dat het niet uitmaakt of je een konijntje voert of een kitten. Dat is alleen aaibaarheidsfactorafhankelijk(ja ik scrabble graag), emotioneel gezien dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.