Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2006, 21:00
Verwijderd
@ Trimm Trabb: Ik sluit me aan bij de rest van het forum, ban hem uit je leven. Ik kan niets meer doens als je sterkte en veel succes toewensen, want ik vind het echt jammer. De laatste tijd leek het weer een beetje de goede kant op te gaan, en nu dit.. Succes meid!

@ ICU: Ik ga dalijk mijn best doen op een pm, maar ik kan niet garanderen dat het duidelijker word. Ik doe mijn best.

OT: Ik ben benieuwd naar volgend seizoen. Ik ken de mensen niet, dus ik weet nog niet hoe ik met ze moet samenwerken, dat is wel spannend.
Ik hoop dat ik eraan denk om haar morgen te bellen, het is nodig.
En waarom smst hij nu niet terug. Hij zegt dat hij gewoon leuk contact wil (of daar komt het wel op neer), sms ik hem hoe ik erover denk, hoe ik me voel, krijg ik niks terug.
Advertentie
Oud 19-06-2006, 21:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 19-06-2006 @ 22:00 :
@ Trimm Trabb: Ik sluit me aan bij de rest van het forum, ban hem uit je leven. Ik kan niets meer doens als je sterkte en veel succes toewensen, want ik vind het echt jammer. De laatste tijd leek het weer een beetje de goede kant op te gaan, en nu dit.. Succes meid!
Dank je. Het ging idd ook wel beter, totdat hij ineens weer opdook en tegen me begon te praten en berichtjes achterliet bij mensen waarbij hij dat al maanden niet had gedaan. Pff, Ik kan er gewoon niet tegen dat hij tegen me liegt. Ik HAAT dat.
Maar ja, ik ga m'n best weer doen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-06-2006, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 19-06-2006 @ 22:08 :
Dank je. Het ging idd ook wel beter, totdat hij ineens weer opdook en tegen me begon te praten en berichtjes achterliet bij mensen waarbij hij dat al maanden niet had gedaan. Pff, Ik kan er gewoon niet tegen dat hij tegen me liegt. Ik HAAT dat.
Maar ja, ik ga m'n best weer doen.
Goed zo meid! Komt vast wel goed, zolang je maar doet wat voor jouw gevoel kiest. Alles komt goed, misschien merk je er niks van, misschien niet meteen, maar uiteingelijk komt alles goed!
Oud 19-06-2006, 21:45
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 18-06-2006 @ 23:54 :
Echt, monogaamheid is vooralsnog nog steeds niet mijn ding, blegh
...Als je daar maar duidelijk over bent tegenover je vriendinnetje(s) is het niet erg, toch?
__________________
To eu zèn
Oud 19-06-2006, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 19-06-2006 @ 17:44 :
Dan gaje naar de supermarkt en haal je een nieuwe, doos!
Oud 19-06-2006, 22:24
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 19-06-2006 @ 19:39 :
Hmmm... Ja, maar dan moet ik helemaal naar de supermarkt! Oké, ik ben gewoon lui, die stapel staat er toch wel mooi En ik moet nog aan mijn moeder laten zien hoe braaf ik ben geweest

En ja, ik heb je teruggemaild *braaf is*

OT: lalalalalala! Ik ga binnenkort naar de dierentuin met een groep vriendinnetjes! JAHOE!
Ja braaf, maa rik ben te moe om terug te mailen.

Ik heb geloof ik mijn hele week volgepland nu. Met allemaal leuke vriendinnendingetjes jeeh. Ik heb niet eens tijd voor een vent.

en eigenlijk wil ik hier wat neer zetten, maar dat doe ik niet.

@Morgan: stiekem had ik die komma er al tussen gedacht

En nu was het wel weer genoeg, zo interessant zijn mijn relaties niet.
Oud 19-06-2006, 22:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik voel me fantastisch op relationeel gebied. Het is nu zo'n 3,5 jaar aan, en we gaan in juli samenwonen (a.s. vrijdag gaan we tekenen ). Ik heb er echt enorm veel zin in .
__________________
you're not my demographic
Oud 19-06-2006, 22:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben nu weg van dat andere forum. Heb alleen gedag gezegd tegen iedereen in een thread, en meteen word hij door iedereen gebasht en gedraagt hij zich als een kleuter. Ik heb 'm ook meteen gezegd dat het over is en dat ik het gewoon niet meer aankan om met hem te praten. Hij kwam nog aan met 'have a nice life and I miss you greatly', maar ik zei hem dat dat bullshit is, dat ik weet dat hij heeft gelogen en dat ik er kapot aan ga. Dat was het einde dan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 19-06-2006 om 22:51.
Oud 20-06-2006, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 19-06-2006 @ 23:46 :
Ik ben nu weg van dat andere forum. Heb alleen gedag gezegd tegen iedereen in een thread, en meteen word hij door iedereen gebasht en gedraagt hij zich als een kleuter. Ik heb 'm ook meteen gezegd dat het over is en dat ik het gewoon niet meer aankan om met hem te praten. Hij kwam nog aan met 'have a nice life and I miss you greatly', maar ik zei hem dat dat bullshit is, dat ik weet dat hij heeft gelogen en dat ik er kapot aan ga. Dat was het einde dan.
Heel goed, en nou volhouden *knuffel*

Ontopic: wáárom zit hij nog in m'n hoofd? Ik zie 'm over 2 weken weer en zit me er nu al op te verheugen. That can't be good Dit kon op m'n 16de, nu is die kans wel verkeken.
Oud 20-06-2006, 00:25
Fides
Fides is offline
Pff net terug van een verjaardag, maar ik kan de schone slaapster niet bereiken, hoewel ik haar graag zou willen vertellen hoeveel ik van haar hou.
Oud 20-06-2006, 00:31
Verwijderd
Prima.
Oud 20-06-2006, 00:40
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Myuki schreef op 19-06-2006 @ 22:45 :
...Als je daar maar duidelijk over bent tegenover je vriendinnetje(s) is het niet erg, toch?
dat klopt, maar pogingen tot stranden toch meestal bij mij heb ik gemerkt
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 20-06-2006, 00:53
Verwijderd
Met een gigantische grijns op m'n gezicht webcammen 's nachts.. Lang geleden en net zo gezellig en leuk als toen
Oud 20-06-2006, 05:49
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
*knuffel voor Trimm Trabb*
__________________
<):o)
Oud 20-06-2006, 09:25
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
'ik bel je straks terug'

nee hoor...
__________________
Dromendief
Oud 20-06-2006, 09:34
Verwijderd
Dit laat wel weer zien wie je echte vrienden zijn en wie blijkbaar niet... Alleen is het elke keer zo jammer dat juist diegene die het dichtst bij je staan het laten afweten...

[Edit] O, heb een mail van vanochtend.... Laat ik wat milder zijn

Laatst gewijzigd op 20-06-2006 om 14:42.
Oud 20-06-2006, 09:36
Polivy
Polivy is offline
Vrienden blijven. Ik begin er steeds minder in te geloven.
Oud 20-06-2006, 09:54
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Met mijn stiefmoeder gaat 't weer een stuk beter sinds de operatie. Ik hoop dat mijn vader weg kan op de dag van mijn diploma-uitreiking, hij wilt het graag maar het is afwachten of ze dan niet in het ziekenhuis moeten zijn.. ik zou het wel fijn vinden als hij komt, maar gaat het niet, dan gaat het niet.

En het lieve vriendje zie ik zondag pas weer en ik mis hem.. net een hele week samen geweest zonder ouders of wie dan ook en dan weer een week elkaar niet zien.. ik wil op kamers, dan zijn we ook wat vaker alleen. Maar goed, dat duurt nog wel even.
Oud 20-06-2006, 10:14
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
pfff, ik mis 'm en zie hem waarschijnlijk maar eventjes deze week omdat ik met mijn kamer en met mijn werk zit enzo.. Maargoed, 't weekend komt hij me helpen in mijn kamer
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 20-06-2006, 11:27
fractuur
fractuur is offline
@Ming-Xia:Gefeliciteerd met je diploma en mooi dat het weer een beetje beter gaat thuis.

OT: Ik word het zó zat, zo vreselijk zat! Mijn moeder maakt allemaal sneren over mijn vriend naar mij en je ziet haar gewoon hopen dat het een keer uit gaat. ("Tss.. dit is de eerste keer dat ik hoor dat iemand op haar verjaardag naar iemand toegaat ipv andersom." "O, heb je nog niets van je vriend gehoord om 0.10 's nachts? Neem dat mee in het totaalplaatje.." GVD) Het doet zo'n zeer, want ik hou echt veel van hem. En mijn moeder moet eens ophouden. Ik kan er ook niets aan doen dat ik pas in oktober naar kamers kan gaan zoeken. Want dat is het hele probleem volgens mij.. Heeft iemand nog oplossingen om het een beetje leefbaar te houden hier in huis?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 20-06-2006, 12:47
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Eigenlijk is hij wel erg leuk.Ik ben zelfverzekerde jongens gewoon niet zo gewend .
Oud 20-06-2006, 13:10
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
^van arrogant is hij opeens naar zelfverzekerd gegaan?! Klinkt al een stuk beter.
onzekere jongens kan ik niet uitstaan, ik ben daar veel te ongeduldig voor en kan er (hoe stom ik het ook van mezelf vind) geen begriip voor opbrengen in een relatie. Ten tweede geef ik zelden een comliment dus iemand ophemelen is niet mijn ding.

ot: nog 2 dagen en dan zijn we samen<3 Hij was door een giftige spin gebeten en heeft nu een enorm litteken op zn gezicht. (typisch wat voor hem) Hij belde gister en meldde dat meteen even zodat ik niet zou flauwvallen als ik m zou zien..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 20-06-2006, 13:17
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
*lacht* een giftige spin? Wat een stoere vent heb jij

OT: hij komt donderdag langs Hopelijk wordt het dan iets duidelijker hoe het nou zit tussen ons. We zullen zien
Oud 20-06-2006, 13:17
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Haha ja er vallen meestal van die verlegen jongens op me die mij vaak te dominant vinden na een tijdje.Dit is een stuk spannender .
Oud 20-06-2006, 13:39
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik word steeds rustiger, het is goed zoals het nu gaat en het is ook goed om straks wat afstand te nemen.
Het is niet genoeg voor een relatie maar ik heb nog steeds zo'n goede en bijzondere (vriendschaps)band met hem, we geven echt veel om elkaar. Ik ben er nog niet klaar voor om dat op te geven en weet niet of dat ooit wel echt moet. Ik denk dat die vriendschap wel blijft. T gaat goed zo.
En t is nog steeds erg fijn om af en toe met hem te vrijen en met hem wakker te worden . Ik heb het niet meer nodig maar soms is die warmte en intimiteit toch nog wel heel fijn.

En straks de wijde wereld in!
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 20-06-2006, 14:48
Verwijderd
Slinger slinger....
Oud 20-06-2006, 15:35
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
fractuur schreef op 20-06-2006 @ 12:27 :
@Ming-Xia:Gefeliciteerd met je diploma en mooi dat het weer een beetje beter gaat thuis.
Dat, en jij ook gefeliciteerd
Oud 20-06-2006, 16:43
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Blegh. Soms baal ik echt van mezelf! Meestal niet, maar nu... ARGH! Nou ja, ik kom er wel overheen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 20-06-2006, 16:56
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
zou m eigenlijk de hele week niet zien, omdat hij veel tentamens heeft, maar nu komt hij toch 'even' langs..

Heb al met hem afgesproken dat ik hem ga overhalen om langer dan 'even' te blijven en hij zegt de strijd aan te gaan, het klonk als een uitdaging...
Oud 20-06-2006, 17:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hmm, gaat goed

Kijk steeds meer uit naar de vakantie, veel samen zijn en genieten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-06-2006, 18:37
Verwijderd
@Trimm Trabb: Goed zo meid! *knuffel* en nou maar proberen vol te houden, en kies, zoals je al hebt gedaan, maar lekker voor jezelf.
@Ming-Xia: Gefeliciteerd met je diploma, en fijn dat het beter gaat.

OT: Hij dacht mij te kunnen negeren, valt behoorlijk tegen.
Oud 20-06-2006, 19:39
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Waarom voel ik mij toch zo..?
Ik ben toch al blij dat hij het aan mij merkt dat ik er ontzettend van baal Sinds die ene relatie kan ik echt niet meer overweg met exen.. En waarom vraagt ze nu of hij vrijdag komt zwemmen bij haar thuis!? Hallo examens gedaan => tijd voor het vriendinnetje?? Zij heeft er nog, dat zij verdorie leert dan en dat ik mij maar amuseer met hem! Hij heeft natuurlijk nee gezegd, maar dan vroeg ze direct of hij niet dinsdag wou komen.. Ik kan hem natuurlijk niet verbieden van haar niet te zien.. Maar hij zei zelf dat hij door heeft dat hij mij dus ook kan verliezen door haar en dat wil hij niet zegt hij.
Heb hem heel de situatie uitgelegd waarom, heb hem ook verteld dat hij haar waarschijnlijk toch niet meer ziet als het school gedaan is. Van't moment je op unief gaat verlies je contact met sommigen (en ik hoop dat dat dus al begint vanaf 1 juli).
Heb hem ook verteld dat het lang geleden is dat ik nog zo verliefd was op iemand en dat ik echt schrik heb hem kwijt te raken.. Dat mag niet
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 20-06-2006, 20:05
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Stay with me
You're the one I need
You make the hardest things
Seem easy

Keep my heart
Somewhere drugs don't go
Where the sunshine slows
Always keep me close


__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 20-06-2006, 21:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@ Iedereen: Bedankt voor de support al die maanden. Knuffel aan iedereen.

ot: De FRS jongen werkte weer vandaag en ik kon het gewoon niet laten om even langs te lopen. Natuurlijk moest ik meteen een CD kopen, want ik kan niet laten merken dat ik voor hem kom natuurlijk hihi. Hele tijd staan kletsen en staan giebelen, omdat een meisje een Oprah DVD kwam kopen en hij wat cadeau papier moest improviseren. En ik heb hem verleid met kaneelrollen. ("Hee, lust jij kaneelrollen? "Nee, ik lust geen kaneel" "Joh die dingen zijn lekker gek, proef es"...."Godverdomme die dingen zijn echt lekker." "Zei ik toch" "Dank je! (x heel veel keer)". etc...)
Morgen kom ik nog meer kaneelrollen brengen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-06-2006, 21:33
Verwijderd
Ik zie dat mijn blik zich al snel heeft verruimd.. werkelijk overal lopen mooie mannen. In het voorbij fietsen even een flirterige blik er tegen aan en mijn dag is weer goed hoor. Het zou natuurlijk leuk zijn als er iemand blijft plakken.

Ik kan niet wachten om op kamers te gaan.
Oud 20-06-2006, 21:57
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Met mij gaat het prima (alleen), druk qua studie, maar morgen even een dagje voor mezelf (shopdag, overal sale ). Donderdag met vrienden iets leuks doen.

Citaat:
Trimm Trabb schreef op 20-06-2006 @ 22:32 :
Morgen kom ik nog meer kaneelrollen brengen.
Oud 20-06-2006, 22:24
Verwijderd
Prima, alleen wat jammer dat ze nu in Gouda zit.
Oud 20-06-2006, 22:43
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Hij vroeg of ik meeging lakens kopen,tien minuten later stond ie voor de deur .Dat dus gedaan en later samen zijn bed opgemaakt,muziek geluisterd en elkaar uitgehoord.Was echt een hele leuke dag.Heb het zwaar te pakken geloof ik,kan niet meer ophouden met lachen en zenuwachtig doen .
Oud 20-06-2006, 23:05
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
Jeej! Morgen toch nog bij hem slapen
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 20-06-2006, 23:21
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Hmm ik zie wel hoe het loopt, bijna het hele weekend samen doorgebracht en ik zie m morgen en dit weekend weer. Ben benieuwd hoe t afloopt...
Oud 21-06-2006, 08:54
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hij is echt zo ontzettend lief voor mij. Ik heb bij hem uitgehuild en hij heeft uren naar me geluisterd en me gemotiveerd en het was zo fijn..vanochtend echt zo'n lief berichtje van hem gekregen. Ik wil hem echt niet meer kwijt, hij is zo lief en verzorgend voor me en zo bezorgd en ik merk gewoon aan alles dat hij alles voor me geeft en van me houdt..

En dat is echt heel fijn want ik voel me voor de rest heel klote School gaat niet zoals ik wil en nu ben ik echt bang voor de uitslagen..
Oud 21-06-2006, 09:01
farai
Avatar van farai
farai is offline
Dit x écht ff afstand nemen. Is beter zo.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 21-06-2006, 09:19
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Gadje schreef op 21-06-2006 @ 00:21 :
Hmm ik zie wel hoe het loopt, bijna het hele weekend samen doorgebracht en ik zie m morgen en dit weekend weer. Ben benieuwd hoe t afloopt...
Een jongen thuis, of in Utrecht?

OT: Kut. Altijd heb ik een hekel gehad aan meiden die hun vriend boven vriendinnen stelden. Nu was ik gisteren jarig, op zich wel leuk dag gehad enzo, maar 's avonds was ik even met mijn ploeg en coachploeg op de sportvereniging. Daarna al heel snel weg omdat ik beloofd had naar mijn vriend te gaan. (thuis wonen bij je ouders ZUIGT) Daar was het natuurlijk wel even leuk, maar toen werd ik opgebeld, ze begonnen heel hard voor me te zingen.. en ik wist dat ik de verkeerde keus had gemaakt. Toen nog bij mijn vriend op de bank gehangen (ik was ook wel moe hoor..) en dat was het. Jezus, ik kan wel janken. Ik had zo graag nog even blijven hangen bij mijn vrienden.. En ik zie nu ook even geen heil meer in mijn relatie. Of het moet leukr, vlotter en meer uitgaanderig worden, of.. nou ja. *ZUCHT* Ik wil hem niet kwijt, maar hij maakt het af en toe wel lastig..

En dan komt ook nog dat gezeik van mijn moeder erbij die het het liefst zo snel mogelijk uit ziet gaan. Ze laat werkelijk geen kans onbenut om hem af te zeiken.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 21-06-2006, 09:38
Verwijderd
Laat, maar: knuf voor Trimm Trabb.

OT:
Oud 21-06-2006, 09:51
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
fractuur schreef op 21-06-2006 @ 10:19 :
Een jongen thuis, of in Utrecht?

OT: Kut. Altijd heb ik een hekel gehad aan meiden die hun vriend boven vriendinnen stelden. Nu was ik gisteren jarig, op zich wel leuk dag gehad enzo, maar 's avonds was ik even met mijn ploeg en coachploeg op de sportvereniging. Daarna al heel snel weg omdat ik beloofd had naar mijn vriend te gaan. (thuis wonen bij je ouders ZUIGT) Daar was het natuurlijk wel even leuk, maar toen werd ik opgebeld, ze begonnen heel hard voor me te zingen.. en ik wist dat ik de verkeerde keus had gemaakt. Toen nog bij mijn vriend op de bank gehangen (ik was ook wel moe hoor..) en dat was het. Jezus, ik kan wel janken. Ik had zo graag nog even blijven hangen bij mijn vrienden.. En ik zie nu ook even geen heil meer in mijn relatie. Of het moet leukr, vlotter en meer uitgaanderig worden, of.. nou ja. *ZUCHT* Ik wil hem niet kwijt, maar hij maakt het af en toe wel lastig..

En dan komt ook nog dat gezeik van mijn moeder erbij die het het liefst zo snel mogelijk uit ziet gaan. Ze laat werkelijk geen kans onbenut om hem af te zeiken.
Op kamers gaan is denk ik wel goed voor een relatie. Je bent onafhankelijker en kan naar elkaar toe wanneer je maar wil zonder je te hoeven verantwoorden (hoogstens tegenover je huisgenoten)

OT: Prima, af en toe een ruzieetje tussendoor doet wonderen voor je relatie
Oud 21-06-2006, 10:42
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Het was zoooo leuk, en toen werd ik wakker

Ik wil het hem echt zeggen, want ik zou toch geleerd moeten hebben van de afgelopen jaren en er nu gewoon voor gaan en dan maar risico op een blauwtje lopen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 21-06-2006, 11:30
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
morgen zie ik hem, na twee lange weken, weer Ben benieuwd hoe het gaat worden. (k ken hem maar 2 dagen irl en verder via sms/msn/bellen) Alleen balen dat ik juist nu een gigantische koortslip heb, heb ik weer...
Oud 21-06-2006, 14:43
Verwijderd
Ik ben zo fukking flieft!!!

dus...
Oud 21-06-2006, 16:00
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Jammer dat anderen gisteren last hadden van mijn baalmoment. Gelukkig was ik er uiteindelijk wel weer overheen. Maar toch.

Ik hoop echt dat hij het haalt!

Verder... Verdomde hormonen!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 21-06-2006, 16:55
Nuck
Nuck is offline
Nogal verliefd en morgen zie ik hem weer (L)
__________________
As if!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.