Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2006, 09:29
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vorig topic.

Goed dus
Vandaag maar eens lekker samen de stad in
__________________
<):o)
Advertentie
Oud 15-07-2006, 09:44
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Woensdag begint stilletjesaan dichterbij te komen... dan zie ik hem na 2 weken eindelijk terug!
Oud 15-07-2006, 10:23
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Kijk voor de gein eens bij de topposters in #38.

Vandaag lekker bijkletsen en lunchen met een vriendin. Verder ga ik me prima vermaken want ik heb eindelijk vakantie.
Oud 15-07-2006, 11:55
Verwijderd
Een heel lang mailtje van een goeie vriendin op vakantie
Oud 15-07-2006, 12:13
moon
Avatar van moon
moon is offline
Zo afschuwelijk slecht, kan alleen nog maar huilen zowat. Hij heeft me best wel gekwetst door gister weer een domme fout te maken. Ik ben nu boos en wil het het liefst meteen uitmaken, maar mijn moeder vind dat ik dat niet kan maken. Daar loop ik sowieso steeds tegen op, mijn ouders vinden dat ik het niet zomaar uit kan maken met hem, terwijl dat nou juist het enige is waar ik behoefte aan heb. Ik heb geen zin meer om er elke keer om heen te draaien, maar dat is wel wat mijn moeder van me vraagt want "het is zo'n kwetsbare jongen". Ik moet het af bouwen of een time out vragen maar ik hou dat gewoon niet meer vol, het is genoeg. Het is zo ontzettend genoeg geweest! *huilt*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 15-07-2006, 12:16
Verwijderd
Jihaaa!
Oud 15-07-2006, 12:26
VelvetDreams
Avatar van VelvetDreams
VelvetDreams is offline
Hij is vanacht weggegaan op vakantie
Twee weken afzien dus..
Oud 15-07-2006, 15:29
soultodeny
soultodeny is offline
Citaat:
moon schreef op 15-07-2006 @ 13:13 :
Zo afschuwelijk slecht, kan alleen nog maar huilen zowat. Hij heeft me best wel gekwetst door gister weer een domme fout te maken. Ik ben nu boos en wil het het liefst meteen uitmaken, maar mijn moeder vind dat ik dat niet kan maken. Daar loop ik sowieso steeds tegen op, mijn ouders vinden dat ik het niet zomaar uit kan maken met hem, terwijl dat nou juist het enige is waar ik behoefte aan heb. Ik heb geen zin meer om er elke keer om heen te draaien, maar dat is wel wat mijn moeder van me vraagt want "het is zo'n kwetsbare jongen". Ik moet het af bouwen of een time out vragen maar ik hou dat gewoon niet meer vol, het is genoeg. Het is zo ontzettend genoeg geweest! *huilt*
Zonder me ermee te willen bemoeien; het is toch jouw relatie?


OT: Ik kan hem weer 2 weken niet zien, maar dat maakt niet uit, het zit wel goed tussen ons
__________________
..how can they sleep while their beds are burning?..
Oud 15-07-2006, 15:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goed eigenlijk De dagjes samen en de dagen alleen wisselen elkaar af. Ik vind het heerlijk om samen te zijn maar na een paar dagen samen ook heerlijk om een nacht alleen te slapen in mijn eigen bed (lekker de ruimte ) en een dag lekker niets te kunnen doen zonder iemand om me heen die zegt dat ik weer een dag niets doe. Ik vind het prima zo Ga vanavond naar hem toe, lang niet daar geweest. Morgen naar Racoon in Purmerend, heb er zin in Volgende week vrijdag vertrekken we voor twee weken op vakantie, ben benieuwd of het niet te lang is samen maar ik denk dat het wel goedkomt. Voor het eerst samen in het buitenland op vakantie
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-07-2006, 15:43
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Het gaat zo goed samen.. Hij smste me vandaag dat zijn vriend nog kaartje over had voor een feest, of ik het erg vond dat hij ging? Nou nee hoor! Laat hem maar lekker gaan, ga ik met mijn oude vrienden op stap en zie ik hem morgen wel weer!

Ik weet dat dat de normale stand van zaken zijn, maar bij mijn ex had ik meteen iets te vrezen als hij alleen ging stappen, had ik er absoluut geen fijn gevoel bij. (Achteraf terecht )
Bij hem absoluut niet. <3
Oud 15-07-2006, 16:29
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Knuffel voor Moon. Als je wilt praten of afleiding zoekt dan kan je natuurlijk altijd bellen.

Ot: Ze heeft gelijk, hij heeft me de laatste keer niet netjes behandeld en toch begrijp ik zijn gedrag zo goed. We liggen beide overhoop met onszelf en om min of meer door dezelfde oorzaken. Als we bij elkaar zijn voelen we ons verbonden maar ook zo ver van elkaar en de rest van de wereld verwijderd. Het is altijd zo intens samen en nooit heb ik er spijt van. In ieder geval heb ik er nu wel weer een mooie puinhoop gemaakt van mijn liefdesleven en wordt het tijd dat ik de boel maar weer eens op ga ruimen voordat het nog erger wordt... Helaas heb ik dus niet geleerd van de vorige keer dat ik zo ongeveer dezelfde fout maakte.
Oud 15-07-2006, 16:54
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Geweldig, het lijkt net of zijn hoofd telkens voor de mijne zweeft. En ik zie hem zes weken niet en om de seconde vind ik dat leuk/minder leuk. Oooooooooooooooooooooooh .
Oud 15-07-2006, 17:23
fractuur
fractuur is offline
Ik mis hem!!! Wat wordt dat nou als we elkaar zometeen drie weken aaneengesloten niet kunnen zien?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 15-07-2006, 17:26
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
officieel is er niks meer tussen ons maar in feite is er nog zoooveel. hij was blij om eindelijk wat van me te horen en ik merkte gewoon dat hij mij&ons contact ook niet zomaar kwijt wil.
verder heb ik genoeg leuke vrienden om mn tijd mee door te komen
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 15-07-2006, 17:28
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Moeilijk. Gisteren (eindelijk) afscheid genomen. Ik vond het zooo moeilijk om weg te lopen maar daarna voelde het wel goed, sterk. Maar ik mis hem, en hij mij. Hij belde me vannacht, heeft het er moeilijk mee.
We zien wel hoe het loopt, ik moet nu afstand nemen. Maar als ik iets leuks hoor, heb ik nog steeds zo de neiging om het aan hem te vertellen. Het moét nu, op dit moment hebben we het afscheid een half jaar afgeschoven, dan moeten we nu ook doorzetten. Ik weet dat het beter zal gaan als ik eenmaal echt ergens mee bezig ben. Ik weet al dat het even goed zo is, nu nog het echt voelen. Maar het komt wel goed.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 15-07-2006, 17:43
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Oi, wat boeit het ook, ik vraag hem morgen gewoon of hij druk is en dan gaan we gewoon genieten van de zon!

Zul je zien dat hij het onwijs druk heeft Of dat hij zijn zoon heeft. Nou ja
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 15-07-2006, 17:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik snak naar een knuffel... Naar liefde...
Oud 15-07-2006, 17:49
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
je bent niet de enige
Ads door Google
Oud 15-07-2006, 17:56
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Onze vakantie samen was geweldig fijn

Nu is hij nog daar en ik ben weer thuis... Ik zie hem pas op 20 augustus. Maar ik ben er wel aan gewend om hem lang niet te zien, en ga zelf ook leuke dingen doen dus het is vast geen probleem.

Al denk ik nu steeds hem te zien in mensenmassa's waardoor mijn hart een sprongetje maakt... en ik daarna weer bedenk: hij is niet in Nederland.
__________________
To eu zèn
Oud 15-07-2006, 18:15
Verwijderd
ik ben in de war, heel erg.
Oud 15-07-2006, 18:26
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
fractuur schreef op 15-07-2006 @ 18:23 :
Ik mis hem!!! Wat wordt dat nou als we elkaar zometeen drie weken aaneengesloten niet kunnen zien?
Dat overleef je wel
En als je dan iets van m hoort

Ik kreeg vannacht een onverwacht smsje, ik was wakker en ik dacht ik sms m maar. En ik kreeg meteen een smsje terug . En net kreeg ik nog een mailtje. Wat een schatje is het toch <3
En dat terwijl ie op vakantie is.
Oud 15-07-2006, 19:41
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hij is bij zijn mama en ik mis hem. Heul erg. Dat hoort niet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-07-2006, 19:45
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Gadje schreef op 15-07-2006 @ 19:26 :
Dat overleef je wel
En als je dan iets van m hoort

Ik kreeg vannacht een onverwacht smsje, ik was wakker en ik dacht ik sms m maar. En ik kreeg meteen een smsje terug . En net kreeg ik nog een mailtje. Wat een schatje is het toch <3
En dat terwijl ie op vakantie is.
PM over hoe je hem hebt leren kennen enzo? Ik word maar in het ongewisse gelaten hier.

OT: Ik moet een vriend (nouja, nog niet echt vriend, hangt tussen kennis en goede vriend to be in) bellen want hij heeft een hersenschudding opgelopen.. Nu ben ik zenuwachtig om te bellen omdat ik niet weet of het gepast is. Zo goed ken ik hem nou ook weer niet..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 15-07-2006, 19:53
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Vrijheid,blijheid
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 15-07-2006, 21:51
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Zo, ben weer terug op dit forum na bijna 2 maanden afwezigheid... hoe t gaat op relationeel gebied, well, been there, done that. Ik had een relatie met een meiske, maar het werkte niet. Op mentaal niveau te verschillend. Zuur. heel zuur, maar ach, we overleven het wel! Dan maar weer gitaarspelen...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Oud 15-07-2006, 22:13
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Roosje schreef op 15-07-2006 @ 20:41 :
Hij is bij zijn mama en ik mis hem. Heul erg. Dat hoort niet.
maak je niet druk om wat hoort.
__________________
To eu zèn
Oud 15-07-2006, 22:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hmmm zo lekker in zijn armen kruipen en slapen, ben kapot.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-07-2006, 22:58
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Myuki schreef op 15-07-2006 @ 23:13 :
maak je niet druk om wat hoort.
Het hoort voor mezelf niet, gewoonlijk is het minder. Maar eigenlijk is het wel een goed idee.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 16-07-2006, 00:26
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ze zit in Spanje, elke avond uitgaan, elke dag op het strand liggen. Net via sms "ruzie" gekregen, en nu ben ik bang dat dit het einde is.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 16-07-2006, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 16-07-2006 @ 01:26 :
Ze zit in Spanje, elke avond uitgaan, elke dag op het strand liggen. Net via sms "ruzie" gekregen, en nu ben ik bang dat dit het einde is.
({)
Oud 16-07-2006, 09:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Eerst heb je een relatie van 3,5 jaar en vervolgens gaat die eikel me compleet negeren. Doet ie alsof ik niet meer besta. Alsof hij echt helemaal niets meer om me geeft. Fijn
Oud 16-07-2006, 09:30
moon
Avatar van moon
moon is offline
"Heb je me nog gemist?"
"Hou je nog wel van me?"
"Wil je het uitmaken?"
"Ik wil je niet kwijt...jank,jank,jank"
"Ik wil alles voor je doen om je niet kwijt te hoeven raken"
"Geef me eens een kusje"
"Zeg eens dat je van me houdt"
"Ik hou alleen van jou"

enz.

Dat wordt weer een gezellig dag vandaag.
Hoe ga ik hem ooit duidelijk maken, zonder hem dingen onterecht te gaan verwijten en boos te worden, dat het niet goed meer zit tussen ons. En hoe laat ik me niet overhalen tot de zoveelste poging om het weer samen te proberen?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 16-07-2006, 09:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Een weekend zonder elkaar is best vreemd, maar ergens ook weer niet. Vaag gevoel.

Gelukkig snel weer thuis en daarna twee weken genieten van zonzeestrand
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-07-2006, 10:24
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 16-07-2006 @ 10:30 :

Hoe ga ik hem ooit duidelijk maken, zonder hem dingen onterecht te gaan verwijten en boos te worden, dat het niet goed meer zit tussen ons. En hoe laat ik me niet overhalen tot de zoveelste poging om het weer samen te proberen?
Praat alleen vanuit je ik-gevoel. Begin niet aan "jij doet" en "jij zegt".
Alleen maar "ik denk, voel, doe, zeg", dat helpt meestal wel al. Tenminste, bij mij wel. Sterkte meid.
Oud 16-07-2006, 10:27
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Maakte gisteravond de ontstane puinhoop in mijn liefdesleven nog net eventjes iets groter. En eigenlijk had ik het ook nog enigsinds zien aankomen. Vond het wel heel leuk om die collega/goede vriend even te zien. Had hem stiekem wel een beetje gemist...
Oud 16-07-2006, 10:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 16-07-2006 @ 10:24 :
Praat alleen vanuit je ik-gevoel. Begin niet aan "jij doet" en "jij zegt".
Alleen maar "ik denk, voel, doe, zeg", dat helpt meestal wel al. Tenminste, bij mij wel. Sterkte meid.
Ja dat is een goede tip


ot/ Hmmm zo fijn, zo fijn. Nog 1 weekje en dan zijn we 3 weken helemaal van elkaar, geen verplichtingen, geen onnodige afleiding. Gewoon samen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Ads door Google
Oud 16-07-2006, 10:51
Verwijderd
Gisteravond was echt tof! In het begin leek het even mis te lopen, het voelde alsof ik er enigszins buiten stond. Terwijl dat toch echt hun bedoeling niet is, dat weet ik honderd procent zeker. Gelukkig werd dat later op de avond recht getrokken, het was heerlijk om eerst te flirten en overal op in te gaan, dan tot de conclusie te komen dat het echt sukkels zijn en vervolgens de arrogante trut ui te hangen.
Verder wil ik echt aan mezelf werken, ik voel me echt lelijk als ik langs hen sta, zij hebben zoveel meer bekijks, lijkt het wel. Tegenover hen lijk ik zo gewoontjes. Bwuh. Maar dat komt goed.
Oud 16-07-2006, 11:09
c.s86
c.s86 is offline
gister 7 maanden iets. En ik was nog niet eens bij haar. Ze kwam uit rotterdam en reside naar maastricht met de trein. Je moet dan in eindhoven overstappen (heb je 1 minuut voor). Toen ben ik maar naar het station gegaan en ben met haar in de trein gaan zitten en ben bij het volgend station weet uitgestapt. Was zo blij dat ik haar toch nog even had gezien die dag.
Ik had verwacht dat de kriebels wel af zouden nemen na die maanden maar ik word elke dag verliefder. Wat is het toch mooi allemaal. Ik wil het nooit meer anders. Over 6 uur zie ik ze weer....en kan echt niet wachten. Hou zo ontzettend veel van haar....
Oud 16-07-2006, 11:18
Verwijderd
Gisteren was gezellig. Ik baal van die mensen die altijd eerder weggaan en die het nooit leuk kunnen hebben. Gelukkig zijn er een hoop mensen die dat wel kunnen<3
Oud 16-07-2006, 11:43
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
*&^Verdomme, is er dan geen enkele jongen die ook alléén maar vriendschap zoekt?
Ze worden altijd verliefd .
Oud 16-07-2006, 11:50
Dzjun
Dzjun is offline
Ik zie hem waarschijnlijk pas dinsdag weer..
Ik mis hem zo, het enige wat ik nu wil is in zijn armen kruipen...
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 16-07-2006, 11:50
Crimson
Crimson is offline
Wel lastig om een relatie met een jongen te hebben die 7 jaar ouder is, maar door een flinke sletperiode nog nooit een vaste vriendin heeft gehad.. Ik weet dat 'ie gek op me is, maar hoop dat dat ook blijft en hij niet uitgekeken raakt.
Oud 16-07-2006, 12:08
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 16-07-2006 @ 12:43 :
*&^Verdomme, is er dan geen enkele jongen die ook alléén maar vriendschap zoekt?
Ze worden altijd verliefd .
dat vraag ik me ook af..
Oud 16-07-2006, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 16-07-2006 @ 12:43 :
*&^Verdomme, is er dan geen enkele jongen die ook alléén maar vriendschap zoekt?
Ze worden altijd verliefd .
Ach bekijk het eens van de andere kant: bij mij willen ze altijd alleen maar vriendschap, ze worden nooit, maar dan ook nóóit verliefd...

Ontopic: ik heb zoveel zin om over 2 weken op vakantie te gaan De vriend waarmee ik ga is wel ongeveer m'n beste vriendje, maar ik spreek 'm zo weinig door z'n opleiding. Nu kunnen we dus gewoon 10 dagen gezellig doen!
Oud 16-07-2006, 13:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mis haar, best wel erg...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-07-2006, 13:25
moon
Avatar van moon
moon is offline
ik durf het gesprek niet aan te gaan.Ik ontloop hem nu in huis juist alleen maar de hele tijd. Ook omdat hij zo overdreven optimistisch doet en nog steeds gewoon niks lijkt door te hebben na wat ik hem de laatste keer gezegd heb.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 16-07-2006, 13:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vanavond naar de Metropolis in Antwerpen
Echt de fijnste bioscoop
(Naar The DaVinci Code )
__________________
<):o)
Oud 16-07-2006, 13:41
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Vandaag zie ik hem eindelijk weer na een weekje zomerkamp met men padvinders.

Morgen samen op vakantie
Oud 16-07-2006, 14:07
Verwijderd
Ik zeg maar niets meer...
Oud 16-07-2006, 14:14
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
IK KAP ERMEE! Damn it!

Laat mij maar gewoon vrijgezwel leven, dan functioneer ik ook PRIMA.


Grom..



Maar hij is het zooooo waard.. *zucht*
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.