Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2006, 13:53
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmm... ik weet niet of ik een smsje moet sturen. Ik weet ook niet of ik 'm überhaupt nog een keer wil zien. Volgens mij wastie lam. En stel je voor, zit ik op een relatie te wachten? Mja, ik denk er nog maar ff over na. Misschien dat ik morgen wel sms. Of misschien ook niet. Nou ja. Pfff...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Oud 25-08-2006, 14:10
Jones
Citaat:
Orpheo schreef op 25-08-2006 @ 13:52 :
volgens mij zat t zo zoals t bij mij zat. je zit bijna de hele dag door op elkaars lip en dan wil je HEEL even mentaal ontslakken door gitaar te spelen. en dan doet je vriendin alsof het een enorme geslachtsziekte is waarbij de pus uit je plasbuis druipt. ze snapt dus niet dat t NODIG is voor hem (en ook voor mij). en dan aan komen kakken met nutteloze hints 'ja doe die maar, want die is zo mooi'. ja maar schat, dat is een stagg, das brandhout! neem 'm toch maar, ik vind'm zo mooi!


AAAHHHHHHHH *trekt haren uit hoofd* daar krijg je spontaan gordelroos van.

iwa, zo zat t toch? in ieder geval wel bij mij!
Wat goed van je dat je verwacht dat je vriendin net zoveel weet over gitaren als jij

OT: Het zit weer goed, ookal kan ik haar meer dan week niet zien of spreken.
Oud 25-08-2006, 14:20
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Jones schreef op 25-08-2006 @ 15:10 :
Wat goed van je dat je verwacht dat je vriendin net zoveel weet over gitaren als jij

OT: Het zit weer goed, ookal kan ik haar meer dan week niet zien of spreken.
ik zei al tegen d'r ' maar dat is een stagg schat, dat is brandhout!" zij: neem 'm toch maar, ik vind 'm zo mooi.

dan snap je echt blijkbaar niet waar t eigenlijk om draait als t gaat om gitaar uitkiezen+kopen...

o.t.:
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-08-2006, 14:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
Liefde blijft een idioot iets, begin er nooit aan.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 25-08-2006, 15:44
Verwijderd
Mijn broertje is verliefd.. *hihi*
En ik ken de persoon om wie het gaat niet..
Dat is frustrerend..
Oud 25-08-2006, 15:52
Verwijderd
't Gaat heel goed 'k Vind het altijd zo leuk als hij 's nachts aan me begint te trekken en mompelt 'kom nou tegen me aan liggen...'
Oud 25-08-2006, 16:20
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 25-08-2006 @ 14:53 :
Hmm... ik weet niet of ik een smsje moet sturen. Ik weet ook niet of ik 'm überhaupt nog een keer wil zien. Volgens mij wastie lam. En stel je voor, zit ik op een relatie te wachten? Mja, ik denk er nog maar ff over na. Misschien dat ik morgen wel sms. Of misschien ook niet. Nou ja. Pfff...
oh oh.. daar wil ik wel een mailtje over

ot: volgens mij neemt 'de snuffelaar' me iedere keer in de zeik. En dan heb ik het nog niet eens over zijn opmerking dat ik een ander baantje moet gaan zoeken, als hoer bijvoorbeeld.
Oud 25-08-2006, 16:23
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 25-08-2006 @ 17:20 :
oh oh.. daar wil ik wel een mailtje over

ot: volgens mij neemt 'de snuffelaar' me iedere keer in de zeik. En dan heb ik het nog niet eens over zijn opmerking dat ik een ander baantje moet gaan zoeken, als hoer bijvoorbeeld.
Leuke jongen....

Wat is 'de snuffelaar'?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 25-08-2006, 16:29
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 25-08-2006 @ 17:23 :
Leuke jongen....

Wat is 'de snuffelaar'?
Mja. Meerdere mensen beweren dan ook dat hij geen humor heeft. Maar hij is lekker

dat is zijn bijnaam (omdat hij eens in mijn nek snuffelde en zei: jij hebt dat en dat geurtje op, of niet?)
Oud 25-08-2006, 16:45
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 25-08-2006 @ 17:29 :
Mja. Meerdere mensen beweren dan ook dat hij geen humor heeft. Maar hij is lekker

dat is zijn bijnaam (omdat hij eens in mijn nek snuffelde en zei: jij hebt dat en dat geurtje op, of niet?)
En lekkere jongens hoeven geen humor te hebben of respectvol te zijn !
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 25-08-2006, 17:26
Verwijderd
Haha ik heb mijn verwarring eruitgeshopt dus ik voel me een stuk beter en vanavond ga ik uit terwijl ik nog een kater van gisteren heb. :')
Oud 25-08-2006, 17:42
Verwijderd
Jeeeej ik voel me zo goed. Zo blij om m weer gezien te hebben. Hij heeft een kamer in Utrecht, dus volgende week wonen we nog maar 6 kilometer van elkaar vandaan. Oftewel 10 minuten met de trein of nog geen half uur fietsen.
Ja dit gaat echt zo goed.
Oud 25-08-2006, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 25-08-2006 @ 18:42 :
Jeeeej ik voel me zo goed. Zo blij om m weer gezien te hebben. Hij heeft een kamer in Utrecht, dus volgende week wonen we nog maar 6 kilometer van elkaar vandaan. Oftewel 10 minuten met de trein of nog geen half uur fietsen.
Ja dit gaat echt zo goed.
<3333 Vandaag was kort maar wel weer heel fijn <3 En straks lekker dicht bij elkaar
Oud 25-08-2006, 17:52
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Goed!
Maandag hebben we een half jaar.
Oud 25-08-2006, 18:09
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 25-08-2006 @ 17:45 :
En lekkere jongens hoeven geen humor te hebben of respectvol te zijn !
jawel. Ik zou ook niets met hem willen hebben. Hij is ergens anders goed voor (leuk om die eens te gebruiken)
Oud 25-08-2006, 18:10
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
<3
__________________
Guitarred and feathered
Oud 25-08-2006, 18:14
Verwijderd
Het is zo leuk Echt super
Al gaat dat niet over mijn relationeel gebied, maar dat moet even.

Zin in het weekend, vanavond en morgenavond cd-presentaties waar ik een hoop leuke mensen ga zien, waarschijnlijk.
Zondag lekker naar het strand. Oehoe, heb dr zin in.

@ I C U: Uitgebreid verslag komt nog, waarschijnlijk dit weekend nog, maar ik heb het te druk en ben te onrustig om lange verhalen te typen. Hoe is t bij jou?
Oud 25-08-2006, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 25-08-2006 @ 15:20 :
ik zei al tegen d'r ' maar dat is een stagg schat, dat is brandhout!" zij: neem 'm toch maar, ik vind 'm zo mooi.

dan snap je echt blijkbaar niet waar t eigenlijk om draait als t gaat om gitaar uitkiezen+kopen...

o.t.:
Ik zal al een gat in de lucht springen als vriendinnen van mij een basgitaar en een gewone gitaar niet door de war halen . En tja een Stagg.... Valt mee dat ze geen Aria of squier heeft aangewezen.

OT:

Nog steeds verliefd. Ik heb het idee dat zij mij toch ook wel leuk vind. Ik ben zo verliefd dat het bijna een trancedente ervaring aan het worden is . Er lopen ook nog zoveel andere dingen door elkaar. Het gevoel is bij mij iig nog nooit zo sterk geweest. Het wordt nu nog slechts een kwestie van de juiste timing wanneer ik er naar haar eindelijk eens eerlijk over ga zijn.
Oud 25-08-2006, 19:14
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Zao schreef op 25-08-2006 @ 18:45 :
<3333 Vandaag was kort maar wel weer heel fijn <3 En straks lekker dicht bij elkaar
Moeten al die smileys nou. :')
__________________
i create glitches with my voice
Oud 25-08-2006, 19:15
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Na elkaar de hele week gezien te hebben, nu eventjes 2 dagen zonder elkaar. Het is zo fijn om bij hem te zijn en ik voel me bij hem zo goed.
Oud 25-08-2006, 19:17
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ontopic:

Als je dit leest, ik denk aan je!!!!1
Ja, jij ja!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 25-08-2006, 19:39
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Metal schreef op 25-08-2006 @ 20:17 :
Ontopic:

Als je dit leest, ik denk aan je!!!!1
Ja, jij ja!
OMFG

Sorry 'tijn
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 25-08-2006, 20:07
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Morgen weer even lekker knuffelen, zonder de stress van een kapotte of lekkende tent en andere zooi. Ja, daar heb ik echt zin in. Gewoon, lekker met z'n tweeën een filmpje kijken of iets dergelijks.

Verliefd zijn op hem is leuk.
Oud 25-08-2006, 20:11
Verwijderd
Hmm, na 14.5 maanden nog steeds kriebels in je buik hebben en hopen dat je elkaar snel weer ziet
Ik ben best zenuwachtig voor het nieuwe schooljaar, nieuwe opleiding, nieuwe mensen, meteen 4 dagen op intro etc etc... Maar hij kalmeert me nog steeds, als ik bij hem ben denk ik er even niet aan en dat is fijn
Oud 25-08-2006, 20:54
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
OEH! Ik ben net heerlijk uit eten geweest met een vriendinnetje, was echt super gezellig, we denken gewoon over veel dingen hetzelfde, we lachen om dezelfde dingen... Heerlijk!

@ Cytherea: Uh, tis jouw beurt, honey Maar ik wil eventueel morgen wel mijn best doen hoor

@ Secret Agent: Tja, ik ben geduldig, maar hé, je hebt de hele week de tijd gehad! Verder ben ik erachter gekomen... Nou ja, dat hoor je nog wel

@ Daydream-ster: Die intro's vallen reuze mee, tenminste, mij zijn ze echt heel erg meegevallen. Niet dat dat je minder zenuwachtig maakt, maar toch. Sterkte iig
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 25-08-2006, 21:12
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 25-08-2006 @ 21:54 :
@ Daydream-ster: Die intro's vallen reuze mee, tenminste, mij zijn ze echt heel erg meegevallen. Niet dat dat je minder zenuwachtig maakt, maar toch. Sterkte iig
Dank je wel.. Ben gewoon beetje nerveus over de indruk die ik maak. Wil nog wel eens stil zijn en mezelf terug trekken, en uit vorige introkampen en dat soort dingen heb ik gemerkt dat dat niet prettig is. Om een jaar zo te beginnen dan.. Mja, we zien wel...

OT: had graag bij mn vriend geweest nu. Alles komt nu zo dichtbij, en de onrust begint weer toe te slaan
Oud 25-08-2006, 21:53
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 25-08-2006 @ 21:54 :
OEH! Ik ben net heerlijk uit eten geweest met een vriendinnetje, was echt super gezellig, we denken gewoon over veel dingen hetzelfde, we lachen om dezelfde dingen... Heerlijk!

@ Cytherea: Uh, tis jouw beurt, honey Maar ik wil eventueel morgen wel mijn best doen hoor
huh? Er staat toch echt een pijltje van 'gereageerd' bij jouw mail?

Anyway.. net met hospiteren, was wel gezellig op zich. Ik ben het niet geworden, maar het was wel leuk om te horen van een ander dat 'we' bij de 6 leukste meisjes hoorden. Dat vond ik wel een compliment. Er is dus hoop voor me.
Oud 25-08-2006, 22:08
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
na 5 dagen eet ik terug echt, hoera !
paar dagen geleden dacht ik, weg ermee, foert, hij is een klootzak

nu mis ik hem, wil ik hem terug, en ik lig aan zijn voeten

liefde is hel
Oud 25-08-2006, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 25-08-2006 @ 23:08 :
na 5 dagen eet ik terug echt, hoera !
paar dagen geleden dacht ik, weg ermee, foert, hij is een klootzak

nu mis ik hem, wil ik hem terug, en ik lig aan zijn voeten

liefde is hel
jep, maar wij zijn hier voor de morele steun.

En gefeliciteerd
Oud 25-08-2006, 22:20
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mis haar enorm. Ze is nog maar van vanavond vertrokken, maar ik wéét gewoon dat ze me nodig heeft (haar grootvader heeft bloedkanker en 't gaat de slechte kant op nu) en ik vind 't erg dat ik er nu dan een paar dagen niet volledig voor haar kan zijn, haar een knuffel geven als ze er behoefte aan heeft enzo... En haar steunen als haar mama weer eens alles afreageert op haar...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 25-08-2006, 23:20
iwamoto
Avatar van iwamoto
iwamoto is offline
Citaat:
Kamarazow schreef op 25-08-2006 @ 19:24 :
En tja een Stagg.... Valt mee dat ze geen Aria of squier heeft aangewezen.
ik heb niet voor niets deze korte knaller gemaakt om alle gitaarnoobs te informeren over stagg he!



overigens heeft orpheo volledig gelijk met zn post over dat je dan ffe rustig wilt ontspannen en dat je bijv. gezeik krijgt als je zit te improviseren "waarom speel je geen bekende liedjes? dit is toch niet leuk, want ik ken het niet" AAAAAARGH!!!
__________________
u speelt geen gitaar? dat verklaart een hoop, ga maar weer naar huis!

Laatst gewijzigd op 25-08-2006 om 23:23.
Oud 26-08-2006, 00:47
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
iwamoto schreef op 26-08-2006 @ 00:20 :
overigens heeft orpheo volledig gelijk met zn post over dat je dan ffe rustig wilt ontspannen en dat je bijv. gezeik krijgt als je zit te improviseren "waarom speel je geen bekende liedjes? dit is toch niet leuk, want ik ken het niet" AAAAAARGH!!!
Pff.. doe toch niet zo interessant..dit soort anecdotes vertellen is niks anders dan even willen aantonen dat je ergens verstand van hebt of anders dan de rest . Dat mag wel maar het is erg doorzichtig.
Oud 26-08-2006, 01:17
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Fuck ik heb net de tsjech gezoend
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 26-08-2006, 02:37
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Kamarazow schreef op 25-08-2006 @ 19:24 :
Ik zal al een gat in de lucht springen als vriendinnen van mij een basgitaar en een gewone gitaar niet door de war halen . En tja een Stagg.... Valt mee dat ze geen Aria of squier heeft aangewezen.

OT:

Nog steeds verliefd. Ik heb het idee dat zij mij toch ook wel leuk vind. Ik ben zo verliefd dat het bijna een trancedente ervaring aan het worden is . Er lopen ook nog zoveel andere dingen door elkaar. Het gevoel is bij mij iig nog nooit zo sterk geweest. Het wordt nu nog slechts een kwestie van de juiste timing wanneer ik er naar haar eindelijk eens eerlijk over ga zijn.
liever squier of aria dan stagg

o.t.: ik mis 'r, ondanks dat t niet mag haha. damn ik ben een slappe zak...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 26-08-2006, 02:46
iwamoto
Avatar van iwamoto
iwamoto is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 26-08-2006 @ 01:47 :
Pff.. doe toch niet zo interessant..dit soort anecdotes vertellen is niks anders dan even willen aantonen dat je ergens verstand van hebt of anders dan de rest . Dat mag wel maar het is erg doorzichtig.
Pff.. doe toch niet zo negatief..dit soort commentaar vertelt niks anders dan even willen aantonen dat je even de stoere vent wilt uithangen of anders gewoon ffe zomaar afbranden/afzeiken . Dat mag wel maar het is erg zwakjes en kinderachtig,ik kan niet eens verhaal doen of je krijgt dit gezeik, beetje suf vind u niet?

mag ik nu niets inhoudelijks meer posten omdat dan blijkt dat ik ergens verstand van heb? dus dat ik bijv. loodgieter ben, en jij post in algemeen van "wie weet hoe ik van mijn lekkende kraan afkom?" en dan post ik van "nou, je pakt een goede waterpomptang etc etc" en dat jij dan zegt "eigenlijk is dit wel nuttig, maar *zeik zeik*"

snapt u? mooi zo, laten we weer vriendelijk doen

edit: maar welk deel vond je nou storend? iedereen kent toch woorden als improvisatie? dus what's the problem? sorry dat ik er zo over dooremmer, maar dit soort onzin stoort me enorm
__________________
u speelt geen gitaar? dat verklaart een hoop, ga maar weer naar huis!

Laatst gewijzigd op 26-08-2006 om 02:51.
Oud 26-08-2006, 08:04
Verwijderd
Gisteren voelde het echt kut en hij zag het. Lief probeerde hij me te troosten en hield hij me vast. En toch was het kut...
Ik heb nu al onwijs veel zin in een dagje voor ons helemaal alleen.
Oud 26-08-2006, 08:32
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
wat een fokking gezeik over die kutgitaren.
kijk nog maar eens naar de topictitel

OT: morgen zie ik hem weer, na 4 dagen niet, wat best lang is na samen op vakantie. (:
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 26-08-2006, 09:43
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 25-08-2006 @ 23:10 :
jep, maar wij zijn hier voor de morele steun.

En gefeliciteerd
dankje,
en dankje

Hij zal wel inzien dat hij geen leuker meisje gaat vinden dan mij, of eentje die beter bij hem past. Dat moet gewoon, Basta !
Oud 26-08-2006, 10:14
Verwijderd
Pfff... T*ring! "Donderdag komt mij nog steeds het beste uit. Was vannacht half 5 toen ik thuiskwam." blablabla..
Wat een gezever. Donderdag komt míj niet uit, want ik ga niet mijn donderdagavond verpesten door één of ander stom ex-vriendje dat zo graag wil rondsletten of weet ik wat waarvoor hij mij aan de kant zet, de loser.
Dus ik ga hem maar even smsen dat morgen mij het beste uitkomt, omdat ik donderdag gewoon naar die vriendin wil.
Zo, gedaan. Even gesmst: Morgen zou mij (overdag!) wel goed uitkomen. Donderdag wil ik naar *naam vriendin*. Hoor het wel.
Verder niets. Geen afsluiting, niks nada noppes. Ik ben het gewoon zat, want het kost me zoveel energie dat meneer nooit een keer even energie of tijd voor mij (gewoon als in een (!) vriendin) heeft of wat dan ook, maar alleen maar voor leuke dingen en ondertussen zeuren dat ie zo moe is. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......




Zo, het lucht nog niet helemaal op, maar wel een beetje.

En niet dat ik er zo heel erg mee zit, want ik voel me over het algemeen helemaal top op relationeel gebied, zo als vrijgezel zijnde, maar het is eventjes genoeg. Eerst zeuren dat ik op mezelf moet passen en blablabla en brrr... Naja, never mind Hahahaha
Oud 26-08-2006, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-08-2006 @ 11:14 :
En niet dat ik er zo heel erg mee zit, want ik voel me over het algemeen helemaal top op relationeel gebied, zo als vrijgezel zijnde, maar het is eventjes genoeg. Eerst zeuren dat ik op mezelf moet passen en blablabla en brrr... Naja, never mind Hahahaha
Hee, ben je nu weer single? Want je was toch weer samen met je ex? Of heb ik weer wat gemist?

OT: Heb geeeen zin in vanmiddag, feest van mn ouders. Maar gelukkig is mn vriend er ook, kunnen we elkaar bijstaan
Oud 26-08-2006, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 26-08-2006 @ 11:17 :
Hee, ben je nu weer single? Want je was toch weer samen met je ex? Of heb ik weer wat gemist?

OT: Heb geeeen zin in vanmiddag, feest van mn ouders. Maar gelukkig is mn vriend er ook, kunnen we elkaar bijstaan
Ik ben weer single ja.
Oud 26-08-2006, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-08-2006 @ 11:19 :
Ik ben weer single ja.
aah, okee.. Lang leve mijn nieuwsgierigheid
Oud 26-08-2006, 10:27
Verwijderd
Soms heb je wel eens van die momenten dat een knuffel gewoon nodig is, dat je het even iemand nodig hebt om tegenaan te zeuren en iemand vast te houden.
Ik vind dat ik wel weer aan het vriendje mag, al vallen de jongens hier (tot nu toe) behoorlijk tegen.
Oud 26-08-2006, 10:28
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-08-2006 @ 11:19 :
Ik ben weer single ja.
No offence maar euh, gaat ook snel bij jou...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 26-08-2006, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 26-08-2006 @ 11:28 :
No offence maar euh, gaat ook snel bij jou...
En dus? Makkelijk oordelen zo. Eén van de redenen waarom ik dus ook zelden wat post. Daarnaast: who fucking cares
Oud 26-08-2006, 10:39
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Ik was aan het denken of ik nog leuke jongens kende..brak er echt m'n hoofd over.
Krijg ik een oude herinnering van eentje, smst die me diezelfde dag haha
misschien wel een teken
best grappig ook dat elke keer als ik bedenk ik nog geloof in ons, ik mijn hoofd ergens aan stomp.
maargoed, nu krijg ik het toch echt meer uit m'n hoofd hoor, ik wil hem nog.
Oud 26-08-2006, 10:56
Nuck
Nuck is offline
Nog steeds supergoed . Hij vertelde me laatst dat toen we net 2 maanden iets hadden, zijn ex (waar ie 3 jaar een relatie mee had) hem desperately terug wou...maar hij haar niet

Verliefd <3
__________________
As if!
Oud 26-08-2006, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 25-08-2006 @ 20:14 :
Moeten al die smileys nou. :')
Af en toe wel ja
Oud 26-08-2006, 11:29
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Loontjuh: How come? En ja, mij boeit het wel, want ik hou het allemaal bij, voor zover mogelijk. Dus.

@ Cytherea: Hmmm... Dan zal ik nog es goed kijken Misschien is het ook mijn beurt wel. Iig heb ik een hoop te vertellen, geloof ik.

@ Daydream-ster: Iedereen is zenuwachtig, en er zijn meer mensen die de kat uit de boom kijken. Geloof me, het komt helemaal goed En trouwens, als je eenmaal met je studie bezig bent, leer je weer andere mensen kennen en ook beter kennen, neem ik aan. Ben ik trouwens ook wel benieuwd naar.

OT: Ik sms niet. O zo. Ik heb gewoon geen zin in verbondenheid met wie dan ook op wat voor manier dan ook buiten vriendschap. Geloof ik. Ach, weet ik veel, misschien ben ik gewoon een zeikerd.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 26-08-2006, 11:30
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Cytherea: Vergeef mij, ik ben aan de beurt Oeh, hoe stom.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.