Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2006, 16:22
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Godver, die klootzak laat me zo keihard zitten.
Advertentie
Oud 28-08-2006, 16:35
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik wil m'n goddelijke engelsman terug, of een fatsoenlijke vervanging...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-08-2006, 16:38
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik vind hem leuk, trek zijn aandacht, word opgewonden als ik hem zie. Maar nee hoor, ik denk niet dat ik verliefd ben...
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Oud 28-08-2006, 16:39
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 28-08-2006 @ 17:01 :
Ik heb last van hormonen, verhuisdozen (zijn er nog niet) en spanning terwijl mijn vriendje druk aan het werk is.
ok veel komt het niet overeen maar het komt er op neer dat ik er tegenop zie om hier weg te gaan en dat hij druk druk druk is. nouja kan ie ook niks aan doen
Oud 28-08-2006, 16:49
Verwijderd
En nou maar hopen dat het vanavond goed gaat. Troela.
Oud 28-08-2006, 17:43
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ha, net zo wisselvallig als het weer. Dat doe je weer goed.
Oud 28-08-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 28-08-2006 @ 17:01 :
mijn vriendje is vast aan 't bier drinken is op zijn introductie....
.. terwijl ik druk aan het werk ben en hem ontzettend mis.

Pff wat sttel ik me ergens aan, hij is woensdagavond a lweer terug. Maar juist het idee dat ik over een week zo dicht bij hem ben elke dag, en nu nog ff niet maakt het moeilijk.
Oud 28-08-2006, 17:54
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik vind het gewoon een beetje vervelend dat we elkaar door de studie's niet meer zoveel kunnen zien als we gewend zijn geweest het afgelopen jaar, hij zat bij mij op mijn oude school, kortom: we zaten in een huge luxe positie en die is nu voorbij..... én die komende introductie van mij maakt me ook nerveus, en nu nét niet de normale stress zoals wel meer hebben maar ik ben dan weer iemand die mij druk maakt of ik de school wel kan vinden op de fiets.....
Oud 28-08-2006, 17:56
Verwijderd
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 28-08-2006 @ 18:54 :
Ik vind het gewoon een beetje vervelend dat we elkaar door de studie's niet meer zoveel kunnen zien als we gewend zijn geweest het afgelopen jaar, hij zat bij mij op mijn oude school, kortom: we zaten in een huge luxe positie en die is nu voorbij..... én die komende introductie van mij maakt me ook nerveus, en nu nét niet de normale stress zoals wel meer hebben maar ik ben dan weer iemand die mij druk maakt of ik de school wel kan vinden op de fiets.....
Bij mij is het juist zo dat we eerst op een uur treinen van elkaar woonden, maar nu allebei in utrecht gaan studeren wat voor mij 10 min treinen is en hij heeft er al een kamer. Dus zie m straks bijna elke dag.
Maar ik maak me ook beetje zenuwachtig om de introductie. Al kan ik de uni wel vinden.
Oud 28-08-2006, 18:03
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Eng. Enzo. Maar ik geloof ook niet dat ik erop zit te wachten. Damn, maak een keuze, muts! *slaat zichzelf*
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-08-2006, 19:15
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
I C U schreef op 28-08-2006 @ 19:03 :
Eng. Enzo. Maar ik geloof ook niet dat ik erop zit te wachten. Damn, maak een keuze, muts! *slaat zichzelf*
wees niet zo streng voor jezelf



Hij doet weer wat losser tegen me, minder droog, al praat hij steeds nog maar over zijn examens. Die morgen gedaan zijn en dan heeft hij tijd om te denken over ons, en dat andere meisje (vrouw..ouder dan mij.. en hij is AL 3 jaar jonger dan mij..uhu)..
als hij me nog een klap gaat geven dat hij er maar mee wacht tot na m'n examens.
Maar dan zeg ik wel dat we sowieso nog moeten afspreken en dan kan ie toch niet alleen vrienden zijn mhoehaha.
In den tussentijd kan ik me niet concentreren want mijn romantische fantasieën slaan op hol, damn wat kan ik mezelf kwellen.
Oud 28-08-2006, 19:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-08-2006 @ 17:35 :
ik wil m'n goddelijke engelsman terug ,of een fatsoenlijke vervanging...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-08-2006, 19:28
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 28-08-2006, 19:30
Verwijderd
Ik wilde dat ik weer een jaar een 10 was. Toen kon ik tenminste nog gillend wegrennen voor jongens, en vonden ze het normaal..

En waarom zijn de werknemers in de ikea van Utrecht veel leuker dan de ikea van Barendrecht???
Oud 28-08-2006, 19:46
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 28-08-2006 @ 19:03 :
Eng. Enzo. Maar ik geloof ook niet dat ik erop zit te wachten. Damn, maak een keuze, muts! *slaat zichzelf*
Of je kiest niet en volgt gewoon wat er gebeurt. Verstand op nul. Soms moet je gewoon even niet nadenken. Als je je er dan niet lekker bij voelt, kun je altijd nog de rem erop zetten!

ot: die oude buurjongen van een vriendin zag me dus wel zitten
En verder heb ik gezellig aan de telefoon gehangen met een vriendin. Ik voel me al weer stukken beter en het enige hoopje ongeluk wat ik voel komt via mijn moeder. Het komt in ieder geval allemaal goed, vanzelf
Oud 28-08-2006, 19:52
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Ik heb een zalige vakantie achter de rug, ik heb enorm kunnen genieten van hem.
Misschien is dat de reden waarom ik er tegen op zie om weer met school te moeten beginnen.

Oja, als iemand hier nog een goeie manier weet om de pijn van het missen te verzachten? Ik mis hem namelijk enorm, terwijl er nog geen eens een dag verstreken is. Gek word ik van, het lijkt wel alsof ik geen dag zonder hem kan zonder hem te moeten missen dat het pijn doet.

I think I'm in love...
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 28-08-2006, 20:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Chalyneoin schreef op 28-08-2006 @ 20:30 :


En waarom zijn de werknemers in de ikea van Utrecht veel leuker dan de ikea van Barendrecht???
Omdat het Barendrecht is. Ben je wel eens in DE winkelstraat van Barendrecht geweest? Je wenst jezelf echt dood dan hoor. Wat een boeren kutvolk. (No offence aan eventuele Barendrechtenaren hier.)

ot:
In engeland heeeeel veel leuke jongens gezien, alleen een beetje jammer dat ik er met een jongen was die dus heel erg aan mij plakte en waarvan mensen dachten dat we een setje waren. Ik raakte op een gegeven moment ook wel Creeped Out, want hij ging wel erg close zitten en knuffelig doen en smste naar een vriend dat we 'op een romantisch plekje' zaten *slik*. Kijk, die gozer is aardig enzo, maar ik vind 'm absoluut niet aantrekkelijk. Bahbahbah....Nee, echt never nooit niet.

Oh ja, en m'n collega's zijn kwaad omdat ik de FRS-jongen nog steeds niet heb gebeld of gemaild. Hij was blijkbaar langs gekomen en toen hebben zij dus tegen hem gezegd dat ik echt constant naar hem vraag enzo, wat dus niet zo was, en toen bleven ze maar vragen en heeft ie zn nummer gegeven. Volgens hun een goed teken want 'ik zou m'n nummer echt niet zomaar geven hoor'.
Ik schaam me dood joh... Maar ja, ik ga 'm denk ik wel mailen om te vragen over het hoe en wat met dat ontslag en z'n nieuwe baan en z'n nieuwe kapsel (Bijna kaal, ieek!).
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 28-08-2006 om 20:19.
Oud 28-08-2006, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Chalyneoin schreef op 28-08-2006 @ 20:30 :

En waarom zijn de werknemers in de ikea van Utrecht veel leuker dan de ikea van Barendrecht???
Ha, daar heb ik gewerkt


Oja, mijn relatie, dies goed
Oud 28-08-2006, 20:54
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 27-08-2006 @ 22:50 :
Yup. Sommige mannen hebben echt geen idee hoe de vrouwelijke psyche in elkaar steekt. Hij is zo'n man.

't Gaat nu wel weer goed, maar met zijn lompheid zijn echt complete fanfares, enorme bergen chocolade, urenlange massages en 20043536674 reisjes naar Bora Bora nodig om het goed te maken.

Oh en keiharde seks zodra de pikstraf voorbij is.
Aha, een botte boer op zijn tijd? Succes ermee.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 28-08-2006, 20:54
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 28-08-2006 @ 21:11 :
Omdat het Barendrecht is. Ben je wel eens in DE winkelstraat van Barendrecht geweest? Je wenst jezelf echt dood dan hoor. Wat een boeren kutvolk. (No offence aan eventuele Barendrechtenaren hier.)

ot:
In engeland heeeeel veel leuke jongens gezien, alleen een beetje jammer dat ik er met een jongen was die dus heel erg aan mij plakte en waarvan mensen dachten dat we een setje waren. Ik raakte op een gegeven moment ook wel Creeped Out, want hij ging wel erg close zitten en knuffelig doen en smste naar een vriend dat we 'op een romantisch plekje' zaten *slik*. Kijk, die gozer is aardig enzo, maar ik vind 'm absoluut niet aantrekkelijk. Bahbahbah....Nee, echt never nooit niet.

Oh ja, en m'n collega's zijn kwaad omdat ik de FRS-jongen nog steeds niet heb gebeld of gemaild. Hij was blijkbaar langs gekomen en toen hebben zij dus tegen hem gezegd dat ik echt constant naar hem vraag enzo, wat dus niet zo was, en toen bleven ze maar vragen en heeft ie zn nummer gegeven. Volgens hun een goed teken want 'ik zou m'n nummer echt niet zomaar geven hoor'.
Ik schaam me dood joh... Maar ja, ik ga 'm denk ik wel mailen om te vragen over het hoe en wat met dat ontslag en z'n nieuwe baan en z'n nieuwe kapsel (Bijna kaal, ieek!).
Jaaa doen! Leuk!

OT: woah <333.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 28-08-2006, 21:06
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Fainne: Ik ben nooit streng voor mezelf, ik ben gewoon een zeikerd met uit het niets ontstane angsten. Daz nog veel vervelender En ik zeur gewoon graag.

@ Cytherea: Uhu, dat weet ik wel, dat weet ik wel, maar toch.

Ben gewoon een watje
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 28-08-2006, 21:40
Verwijderd
Citaat:
xXxEvaxXx schreef op 28-08-2006 @ 18:54 :
Ik vind het gewoon een beetje vervelend dat we elkaar door de studie's niet meer zoveel kunnen zien als we gewend zijn geweest het afgelopen jaar, hij zat bij mij op mijn oude school, kortom: we zaten in een huge luxe positie en die is nu voorbij..... én die komende introductie van mij maakt me ook nerveus, en nu nét niet de normale stress zoals wel meer hebben maar ik ben dan weer iemand die mij druk maakt of ik de school wel kan vinden op de fiets.....
En het vervelende is dat zo'n 90% van de relaties binnen de eerste maanden van de studietijd uitgaan
Oud 28-08-2006, 21:41
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
I C U schreef op 28-08-2006 @ 22:06 :
@ Fainne: Ik ben nooit streng voor mezelf, ik ben gewoon een zeikerd met uit het niets ontstane angsten. Daz nog veel vervelender En ik zeur gewoon graag.

@ Cytherea: Uhu, dat weet ik wel, dat weet ik wel, maar toch.

Ben gewoon een watje
ewel dat is hetzelfde volgens mij
ik heb het zelf ook
Oud 28-08-2006, 23:14
Verwijderd
Goed volgens mij
Oud 28-08-2006, 23:43
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-08-2006 @ 22:40 :
En het vervelende is dat zo'n 90% van de relaties binnen de eerste maanden van de studietijd uitgaan
ik zet in op die overige tien procent !
al zie ik er wel enorm tegenop dus. maarja. ik heb er zelf voor gekozen..
Oud 29-08-2006, 00:47
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ze is een schatje! en ik mis 'r toch wel....

en nee, voor die pijpslet weer begint met 'heeft je gitaar je weer teruggenomen' oid, t gaat niet over een gitaar.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 29-08-2006, 01:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ haphaphaphap....
Zo VRAAG je gewoon om opmerkingen.
Les 1 op dit forum: Laat iedereen lekker lullen en ga nergens op in.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-08-2006, 01:45
vedetje
vedetje is offline
jaaaaaaa
het moet wel, hij wil ze dumpen, denk ik...

waarom zou hij me anders zeggen dat hij met haar heeft gepraat? waarom zou hij anders met haar praten?
waarom zou hij anders zeggen dat hij het gevoel heeft dat ze naast elkaar heen babbelen, dat ze hem nooit laat uitspreken?
Anders praat je toch niet over je vriendin tegen je flirt, als je normaalgezien beiden wil vergeten dat hij een vriendin heeft?

Waarom zijn ze dan eigenlijk nog samen?

baha
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 29-08-2006, 01:51
Verwijderd
Hij is toch wel lief en nu ben ik weer bij mijn ouders en ik mis ik hem.
Oud 29-08-2006, 08:42
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
wij kunnen echt wel het liefst wakker worden met elkaar
Oud 29-08-2006, 09:10
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Drez schreef op 28-08-2006 @ 21:54 :
Jaaa doen! Leuk!
I second that


OT: goed hoor.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 29-08-2006, 09:13
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Een beetje raar. Het is niet slecht of zo, eigenlijk niet. Ik wil mezelf alleen niet meer zo meningloos opstellen als ik altijd deed, en daar boks ik een beetje tegenop. Het is moeilijk iets te veranderen als je het al enige tijd op een bepaalde manier doet. Dan groei je beide in een bepaald patroon .
Oud 29-08-2006, 10:29
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
T is toch wel gewoon weer helemaal officieel enzo en ik geniet er volop van <3333
__________________
Guitarred and feathered
Oud 29-08-2006, 10:32
Verwijderd
Ik ben nieuwsgierig, merk ik.
Oud 29-08-2006, 10:52
Nuck
Nuck is offline
We gaan morgen nog even een paar dagen samen weg, hotelletje geboekt enzo ...na een tijd van elkaar niet heel veel zien heb ik daar echt zin in <3
__________________
As if!
Oud 29-08-2006, 11:44
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 29-08-2006 @ 02:12 :
^ haphaphaphap....
Zo VRAAG je gewoon om opmerkingen.
Les 1 op dit forum: Laat iedereen lekker lullen en ga nergens op in.


OT weinig te melden, het gaat gewoon z'n gangetje.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 29-08-2006, 11:53
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 29-08-2006 @ 01:47 :
ze is een schatje! en ik mis 'r toch wel....

en nee, voor die pijpslet weer begint met 'heeft je gitaar je weer teruggenomen' oid, t gaat niet over een gitaar.
oh c'mom wees niet zo snel op je pik getrapt zeg, het was grappig bedoeld, aangezien je 24/7 over gitaren praat.
en donder op met je pijpslet, smeerlap.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 29-08-2006, 11:56
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Leuk! Vriendlief belde net dat we vanavond onverwachts uit eten gaan met een vriend die een tijd terug is verhuisd en nu weer even in rotterdam is
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 29-08-2006, 12:40
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 29-08-2006 @ 12:53 :
oh c'mom wees niet zo snel op je pik getrapt zeg, het was grappig bedoeld, aangezien je 24/7 over gitaren praat.
en donder op met je pijpslet, smeerlap.
oh c'mon, word jij eens volwassen. jij bent an sich al een irritant wijf, en je post toen gericht naar mij getuigde niet van volwassenheid. je moet ook weten wanneer je je bek moet houden! ik ben zelden snel op m'n pik getrapt,, maar die opmerking van je sloeg totaal NERGENS op.

verder, ik zeg toch niks smerigs of iets dat niet waar is? het is gewoon een constatering van feiten... als ik zo lees wat jij zoal post....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 29-08-2006, 12:45
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Een interessant persoon ontmoet en het was/is heel leuk met hem maar het gaat niks worden want mn ex zit nog ergens in mn hoofd en hij heeft zn 'ding'. Maar de spanning is leuk
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 29-08-2006, 13:06
Verwijderd
x1000
Oud 29-08-2006, 13:11
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-08-2006 @ 14:06 :
x1000
Oud 29-08-2006, 13:23
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Larry Flint & Orpheo stoppen.
Mijn voorraad bans is onuitputtelijk
__________________
<):o)
Oud 29-08-2006, 13:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zin in vanavond
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-08-2006, 13:39
Verwijderd
In de war- waarom was hij in het begin zo anders dan nu?Niet dat hij nu een eikel is ofzo.. maar het is allemaal zo lauw.
Oud 29-08-2006, 14:09
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-08-2006 @ 14:23 :
Larry Flint & Orpheo stoppen.
Mijn voorraad bans is onuitputtelijk

oeh oeh oeh ben bang.......

*denkt aan anders destium*


ja ja ja hier komt ie dan hier komt ie dan, houd je vast houd je vast!!!






'we meten niet met twee maten ole ole, we meten niet met twee maten ole ole!'



pff word er gelijk met n ban gedreigd als ik een weerwoord geef aan een post die, zoals ik al zei, nergens op sloeg.


oh sorry, moest dit via PM?! MEEN je dat nu?

o.t.: t gaat verdraaid aangenaam, bedankt voor de symphatie.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 29-08-2006, 14:20
Verwijderd
Bij mijn weten gooi jij eerst met het woord pijpslet. Kappen orpheo, want je wordt irritant. Waar Spekkie jullie beiden nog waarschuwt, mag jij je nu aan een mailtje verwachten.

En elke reactie hierop doe je of via pm of die wordt vakkundig verwijderd.
Oud 29-08-2006, 14:45
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-08-2006 @ 14:23 :
Larry Flint & Orpheo stoppen.
Mijn voorraad bans is onuitputtelijk
Jij kan niet bannen, alleen opdracht ertoe geven
Oud 29-08-2006, 14:48
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ohmijngod!
orpheo, wat vreselijk triest.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 29-08-2006, 14:51
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
is het dan zo ver? zal er nou eens een ban gaan komen...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.