Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2006, 17:05
ResteraSecret
ResteraSecret is offline
Bagger
Advertentie
Oud 07-11-2006, 17:08
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-11-2006 @ 14:42 :
Ach, hij moet gewoon met zn neus op de feiten worden gedrukt. Hopelijk leert hij er een keer van. Dringt het eindelijk eens tot hem door dat hij het zichzelf hiermee alleen maar moeilijker maakt.
Dat doe je dan maar via MSN of PM, maar niet in dit topic. En ieder ander ook niet.
Oud 07-11-2006, 17:14
Crimson
Crimson is offline
hij komt morgen niet dus... bah
Oud 07-11-2006, 17:31
BrianPeppers
Avatar van BrianPeppers
BrianPeppers is offline
Boos worden omdat je ex benen nog vaker opengaan dan de gemiddelde hefboom bij de McDrive, hahaha
Leer dat maar af, anders krijg je een hartinfarct
Oud 07-11-2006, 17:33
Hagel
Hagel is offline
Hij is zooo lief
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 07-11-2006, 17:36
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Crimson schreef op 07-11-2006 @ 13:45 :
volgens mij valt dat wel mee, tis toch al een tijdje uit met die forumdude
t lijkt iig alsof ze het afgelopen jaar elke 2 maand weer verliefd was op n ander. maar dan zal het wel aan mij liggen eh.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 07-11-2006, 18:03
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Luna schreef op 07-11-2006 @ 18:36 :
t lijkt iig alsof ze het afgelopen jaar elke 2 maand weer verliefd was op n ander. maar dan zal het wel aan mij liggen eh.
Boeiend!
Oud 07-11-2006, 18:10
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Cytherea: Idd geen goede ontwikkeling. Maar ja

@ Secret Agent: tis jouw beurt, muts Je hoort 't wel

OT: Mja, eigenlijk wel goed. Sommige mensen zijn toch best tof, en mensen waar ik in eerste instantie ongemakkelijk mee omging, zeggen soms ineens wat Vet nice!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 07-11-2006, 18:18
Crimson
Crimson is offline
meisje waarmee ik een tijdje terug best veel contact mee had wilde foto's van hem zien:

Merlijn > zegt:
ik d8 in eerste instantie: mogammed..maar hijs best mooi voor een buitenlander


maar hij is 100% nederlands en zn ouders en opa's en oma's ook. hahaha.
iedereen denkt dat het een turk of marokkaan of griek of italiaan is..
Oud 07-11-2006, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 07-11-2006 @ 19:18 :
meisje waarmee ik een tijdje terug best veel contact mee had wilde foto's van hem zien:

Merlijn > zegt:
ik d8 in eerste instantie: mogammed..maar hijs best mooi voor een buitenlander


maar hij is 100% nederlands en zn ouders en opa's en oma's ook. hahaha.
iedereen denkt dat het een turk of marokkaan of griek of italiaan is..
Haha, zo had ik een vakantievriendje toen ik vijftien was; ze leken Grieks of Italiaans ofzo, superdonker, maar dan nog wel niet harig (dat vond ik op m'n vijftiende vreselijk vies Jongens moesten toen nog dun en glad en bijna meisjesachtig zijn). Heel knap, ook. Leuke vakantie was dat eigenlijk
Oud 07-11-2006, 18:31
Verwijderd
Omg.. die foto is zo leuk, je zou haast denken dat we al een stelletje zijn

maar laat ik niet op de feiten vooruit lopen.
Oud 07-11-2006, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 07-11-2006 @ 13:45 :
volgens mij valt dat wel mee, tis toch al een tijdje uit met die forumdude
Valt best mee hoor *is de forumdude *
Oud 07-11-2006, 18:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
pff... ik ben z'n stress zat!!
Nou wil ie volgende week weer een week voor zichzelf, niemand zien enzo. Nou, ik moet gewoon in Utrecht slapen, punt. Ik weiger om 6 uur uit Amsterdam te vertrekken voor m'n stage (in Utrecht) omdat hij me niet in Utrecht wil hebben.
En waar stresst ie nou zo voor? Voor z'n fucking tentamens! Ik snap heus wel dat ze belangrijk zijn, maar niet zo belangrijk dat je daar zo ontzettend voor moet stressen. Dat mag ie echt afleren
__________________
Tsja
Oud 07-11-2006, 20:09
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
ooh hij luistert nooooit naar iets wat ik zeg alleen maar naar watr zn mattie zegt
die is toch veel cooler
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 07-11-2006, 20:10
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
en nu is m'n boosheid gezakt en voel ik me alleen nog maar verdrietig
Ben bang dat we enorme ruzie gaan krijgen hierover...
__________________
Tsja
Oud 07-11-2006, 20:10
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Nog een paar daagjes en dan hebben we het een jaar

Maar wat heel gek is, ik verlang er altijd heel erg naar om hem weer te zien, maar zogauw ik hem zie, en we hebben hebben verteld hoe het gaat en wat we op school hebben gedaan, valt er weinig meer te vertellen.
Nouja, hij heeft vaak wel iets te vertellen, maar ik word er alleen maar stiller op. Ik maak niet veel boeiende dingen mee, al zeker niet op school. En vaak zijn de verhalen van mij ook hetzelfde, dus wat heeft het voor zin om ze te vertellen?
Ik zou best wat meer willen vertellen, maar ik weet nooit wat ik moet vertellen, en ik vraag me ook telkens af of het hem enigszin wel kan boeien. Ik merk dat hij hier mee zit, maar ik doe er verder niets mee, omdat ik niet weet hoe.
Ook zitten we steeds vaker onszelf af te vragen wat we eens zullen gaan doen wanneer we elkaar weer een avond zien.
In het begin vonden we het leuk genoeg om op de bank te hangen voor de tv, maar nu word dat saai. Dan kunnen we net zo goed niets afspreken. Oke dat is niet helemaal waar .
Het kan er misschien aan liggen dat we elkaar genoeg zien, en elkaar ook altijd wel even spreken, of het nu per sms, email of wat dan ook is.
Maar het is wel vervelend, want we hebben allebei geen zin om een uur lang te verspillen aan het bedenken van wat we kunnen doen.
We hebben het er al over gehad, en mijn mening is dat het niet uitmaakt hoevaak we elkaar zien, als we maar van te voren iets afspreken. Een wandeling bijv.
Soms komt er dat niet eens van, en blijven we maar simpel op de bank voor de tv hangen.
Ja, of we fietsen naar de coffeeshop om een joint te halen...

Wie heeft hier een pil voor. Of een goed advies. En ja, ik heb dat topic van 'wat te doen op je date' oid al gelezen, maar bijna alles wat daar staat heb ik al voorgesteld maar het komt er niet van, of het is te duur voor ons allebei.

Heeft iemand suggesties hoe we het wat leuker/interessanter/spannender kunnen maken om elkaar weer te zien?
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 07-11-2006, 20:10
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
snoopy schreef op 07-11-2006 @ 21:10 :
en nu is m'n boosheid gezakt en voel ik me alleen nog maar verdrietig
Ben bang dat we enorme ruzie gaan krijgen hierover...
Talk.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 07-11-2006, 20:11
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Flip! schreef op 07-11-2006 @ 21:10 :
Talk.
ja, ga ik ook doen, morgen/overmorgen. Maar ik zie er erg tegenop. Dit is iets wat ie echt moet veranderen, want ik word er tamelijk gestoord van. Maar ja... wat als hij vindt dat ie t niet moet veranderen... ben bang dat t uitgaat
__________________
Tsja
Oud 07-11-2006, 20:13
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
snoopy schreef op 07-11-2006 @ 21:11 :
ja, ga ik ook doen, morgen/overmorgen. Maar ik zie er erg tegenop. Dit is iets wat ie echt moet veranderen, want ik word er tamelijk gestoord van. Maar ja... wat als hij vindt dat ie t niet moet veranderen... ben bang dat t uitgaat
Niet zo snel opgeven, aan een relatie moet je werken, en dat doe je niet in je eentje
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 07-11-2006, 20:14
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Flip! schreef op 07-11-2006 @ 21:13 :
Niet zo snel opgeven, aan een relatie moet je werken, en dat doe je niet in je eentje
I know... we verbouwen al meer dan 4 jaar
__________________
Tsja
Oud 07-11-2006, 20:17
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
snoopy schreef op 07-11-2006 @ 21:14 :
I know... we verbouwen al meer dan 4 jaar
Verbouwen? Als in samenwonen? Of je relatie
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 07-11-2006, 20:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Flip! schreef op 07-11-2006 @ 21:17 :
Verbouwen? Als in samenwonen? Of je relatie

hahaha gevoelig punt Nee, ik doelde op de relatie. En verbouwen klinkt negatiever dan het is, hoor. Op dit moment is het een heel stuk beter (echt bijna zoals ik het zou willen hebben), maar ja... dit is wel iets wat echt anders moet...
__________________
Tsja
Oud 07-11-2006, 20:22
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
snoopy schreef op 07-11-2006 @ 21:20 :
hahaha gevoelig punt Nee, ik doelde op de relatie. En verbouwen klinkt negatiever dan het is, hoor. Op dit moment is het een heel stuk beter (echt bijna zoals ik het zou willen hebben), maar ja... dit is wel iets wat echt anders moet...
Ik snap het wel, ik zit een beetje met hetzelfde ding. Er moet ook nodig eens wat veranderen bij ons (lees bovenstaande lange post van me).
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 07-11-2006, 20:23
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Flip! schreef op 07-11-2006 @ 21:22 :
Ik snap het wel, ik zit een beetje met hetzelfde ding. Er moet ook nodig eens wat veranderen bij ons (lees bovenstaande lange post van me).
naja... jij ook sterkte dan maar
(en nu ga ik in bad )
__________________
Tsja
Oud 07-11-2006, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Flip! schreef op 07-11-2006 @ 21:10 :
Nog een paar daagjes en dan hebben we het een jaar

Maar wat heel gek is, ik verlang er altijd heel erg naar om hem weer te zien, maar zogauw ik hem zie, en we hebben hebben verteld hoe het gaat en wat we op school hebben gedaan, valt er weinig meer te vertellen.
Nouja, hij heeft vaak wel iets te vertellen, maar ik word er alleen maar stiller op. Ik maak niet veel boeiende dingen mee, al zeker niet op school. En vaak zijn de verhalen van mij ook hetzelfde, dus wat heeft het voor zin om ze te vertellen?
Ik zou best wat meer willen vertellen, maar ik weet nooit wat ik moet vertellen, en ik vraag me ook telkens af of het hem enigszin wel kan boeien. Ik merk dat hij hier mee zit, maar ik doe er verder niets mee, omdat ik niet weet hoe.
Ook zitten we steeds vaker onszelf af te vragen wat we eens zullen gaan doen wanneer we elkaar weer een avond zien.
In het begin vonden we het leuk genoeg om op de bank te hangen voor de tv, maar nu word dat saai. Dan kunnen we net zo goed niets afspreken. Oke dat is niet helemaal waar .
Het kan er misschien aan liggen dat we elkaar genoeg zien, en elkaar ook altijd wel even spreken, of het nu per sms, email of wat dan ook is.
Maar het is wel vervelend, want we hebben allebei geen zin om een uur lang te verspillen aan het bedenken van wat we kunnen doen.
We hebben het er al over gehad, en mijn mening is dat het niet uitmaakt hoevaak we elkaar zien, als we maar van te voren iets afspreken. Een wandeling bijv.
Soms komt er dat niet eens van, en blijven we maar simpel op de bank voor de tv hangen.
Ja, of we fietsen naar de coffeeshop om een joint te halen...

Wie heeft hier een pil voor. Of een goed advies. En ja, ik heb dat topic van 'wat te doen op je date' oid al gelezen, maar bijna alles wat daar staat heb ik al voorgesteld maar het komt er niet van, of het is te duur voor ons allebei.

Heeft iemand suggesties hoe we het wat leuker/interessanter/spannender kunnen maken om elkaar weer te zien?
Is het zo vreselijk saai om gewoon samen te zijn? Ik weet niet wat wij zoal doen op een loze middag/avond, maar we vermaken ons eigenlijk wel altijd. Dat komt natuurlijk mede doordat we zelden zoveel lang achter elkaar bij elkaar zijn, behalve als we een weekend meegaan naar de ouders. Dan gaan we trouwens ook wel vaak wat voor onszelf doen; muziek maken of lezen of internetten/opdrachten maken/spelletjes spelen of film kijken...

Hetzelfde heb ik met vriendinnen, trouwens; ik kan de hele avond niks met ze doen, beetje voor de tv hangen of samen koken, en het is altijd erg gezellig.

Het lijkt een beetje alsof het probleem niet zit in wat je kunt doen, maar dat jullie eigenlijk elkaar gewoon niet zo veel te vertellen hebben, dat jullie met z'n tweeën gewoon niet zo veel lol kunnen maken. Passen jullie wel zo heel goed bij elkaar qua persoonlijkheid..?

Edit: En jij moet trouwens gewoon wel vertellen over alle suffe dingen die gebeuren, want dat doet iedereen. Het gaat meestal nergens over, maar het is een goede manier om op de hoogte te blijven van elkaars doen en laten. En het houdt het gezellig

Laatst gewijzigd op 07-11-2006 om 20:34.
Oud 07-11-2006, 20:42
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hij is zooo lief

En alweer 1,75 jaar
Oud 07-11-2006, 20:47
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-11-2006 @ 21:32 :
Is het zo vreselijk saai om gewoon samen te zijn? Ik weet niet wat wij zoal doen op een loze middag/avond, maar we vermaken ons eigenlijk wel altijd. Dat komt natuurlijk mede doordat we zelden zoveel lang achter elkaar bij elkaar zijn, behalve als we een weekend meegaan naar de ouders. Dan gaan we trouwens ook wel vaak wat voor onszelf doen; muziek maken of lezen of internetten/opdrachten maken/spelletjes spelen of film kijken...

Hetzelfde heb ik met vriendinnen, trouwens; ik kan de hele avond niks met ze doen, beetje voor de tv hangen of samen koken, en het is altijd erg gezellig.

Het lijkt een beetje alsof het probleem niet zit in wat je kunt doen, maar dat jullie eigenlijk elkaar gewoon niet zo veel te vertellen hebben, dat jullie met z'n tweeën gewoon niet zo veel lol kunnen maken. Passen jullie wel zo heel goed bij elkaar qua persoonlijkheid..?

Edit: En jij moet trouwens gewoon wel vertellen over alle suffe dingen die gebeuren, want dat doet iedereen. Het gaat meestal nergens over, maar het is een goede manier om op de hoogte te blijven van elkaars doen en laten. En het houdt het gezellig
Daar heb je een punt. Ik vind wel dat we goed bij elkaar passen. Hij is meer van de logica, ik meer van het gevoel. Hij is een doener, ik een denker. Kortom, we vullen elkaar behoorlijk goed aan eigelijk. Ik heb nooit problemen gehad met zijn persoonlijkheid, en hij ook niet met de mijne voor zover ik weet.

En nu ik erover denk, het probleem zit hem idd niet in wat we kunnen gaan doen. Want er zijn immers genoeg dingen te doen.
Ik zal het er eens met hem over gaan hebben, bedankt!
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 07-11-2006, 21:33
Verwijderd
Ik ben leeg. Het gaat echt overal helemaal fout.

Ik hoor net van zijn beste vriend dat ie heel zeker weet dat het binnen nu en anderhalve week is tussen hem en haar. En dat hoor ik van meer kanten. Dus het schuldgevoel vreet aan me, terwijl ik niet weet of het mijn schuld is. Maar ik zal eraan bijgedragen hebben, hoe je het ook bekijkt.

Verder heb ik net een kutavond achter de rug en voel ik me ook nog eens helemaal niet lekker. Ik heb hém dus gewoon echt nodig. Hij zou dit begrijpen en, al is het op afstand, zou me kunnen kalmeren. Maar daar heeft hij waarschijnlijk helemaal geen behoefte meer aan. Ik wil hem in ieder geval niet laten merken dat ik misschien wel fout zat door hem zo af te schrijven. Maar waarschijnlijk is ie allang verder, met minimaal een ander.

Morgen weer een rotdag in het vooruitzicht, dus ik ben helemaal op aan het einde van de week. Het is pas dinsdag...
Oud 07-11-2006, 21:37
vedetje
vedetje is offline
en nu begin ik bang te worden, ik heb het gevoel dat onze tijd bijna om is, nog 3 weken en dan zie ik hem 3 maand niet...

praat ik met hem of niet? vraag ik hem wat hij voelt of niet?
zeg ik hem wat ik voel?

meer en meer ben ik ervan overtuigd dat ik een kans wil wagen met hem, ik ben verliefd geworden, heel traag maar heel mooi, en ik leerde hem kennen, heel traag en rustig, en nu... nu denk ik dat ik voldoende zeker ben om een kans te wagen


maar heeft het zin? 3 maand is zo lang... maar misschien kan ik hem wel zien, 1 keer per maand gedurende die tijd, maar is dat niet te weinig?

opeens besefte ik dat ik hem niet kwijt wil, een beklemmend angstig gevoel kreeg ik, ik kan niet geloven dat hij zo een indruk heeft nagelaten...

PRAAT IK MET HEM OF PRAAT IK NIET?
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Oud 07-11-2006, 21:59
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
vedetje schreef op 07-11-2006 @ 22:37 :
en nu begin ik bang te worden, ik heb het gevoel dat onze tijd bijna om is, nog 3 weken en dan zie ik hem 3 maand niet...

praat ik met hem of niet? vraag ik hem wat hij voelt of niet?
zeg ik hem wat ik voel?

meer en meer ben ik ervan overtuigd dat ik een kans wil wagen met hem, ik ben verliefd geworden, heel traag maar heel mooi, en ik leerde hem kennen, heel traag en rustig, en nu... nu denk ik dat ik voldoende zeker ben om een kans te wagen


maar heeft het zin? 3 maand is zo lang... maar misschien kan ik hem wel zien, 1 keer per maand gedurende die tijd, maar is dat niet te weinig?

opeens besefte ik dat ik hem niet kwijt wil, een beklemmend angstig gevoel kreeg ik, ik kan niet geloven dat hij zo een indruk heeft nagelaten...

PRAAT IK MET HEM OF PRAAT IK NIET?
praten
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 07-11-2006, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 07-11-2006 @ 18:36 :
t lijkt iig alsof ze het afgelopen jaar elke 2 maand weer verliefd was op n ander. maar dan zal het wel aan mij liggen eh.
Valt dus wel mee, en het is een forum, niet zo serieus nemen alles.
Oud 08-11-2006, 08:01
farai
Avatar van farai
farai is offline
ik heb het idee dat mijn liefdesverdriet alleen maar erger wordt.

Mensen die zich hierin herkennen mogen me altijd een pm'metje sturen.

groetjes oceangirl
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 08-11-2006, 08:25
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
he, kut. is ie al 3 dagen weg, kunnen we nog ruzie maken ook.
Oud 08-11-2006, 09:01
Verwijderd
En dan droom ik dat hij hier reageert in dit topic met dingen die ik niet leuk vind om te lezen en dat ik boos word en denk: rot op van dit forum!
En stiekem check ik dan toch even wat hij als laatste heeft gepost... Vaaaaag....
Oud 08-11-2006, 09:16
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Heb hem te lang niet gezien (zaterdag avond), vanavond weer

*zucht*
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Oud 08-11-2006, 09:18
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Dit weekend lekker ontstressen in Landal. Wordt fijn!
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 08-11-2006, 09:29
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Als het goed is belt hij vanmiddag, maar zeker weten doe ik het niet. Hij is zo vreselijk vaag. Ik wilde voorstellen om volgende week woensdag, als we toch allebei op hetzelfde adres moeten zijn, daarna samen wat te gaan eten en te "evalueren" of dit inderdaad het beste is. Ik ben alleen bang dat hij het nu allang al wel best vindt, maar goed dan is dat ook duidelijk.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-11-2006, 10:00
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Op het feit dat we elkaar weinig zien na kan het niet beter <3
__________________
Guitarred and feathered
Oud 08-11-2006, 10:03
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Doavid schreef op 08-11-2006 @ 11:00 :
Op het feit dat we elkaar weinig zien na kan het niet beter <3
En dat is maar een detail, toch?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 08-11-2006, 10:09
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Puh, Es, hou je in. Brave meid. *zucht* Mjah, best lastig hoor, hormonen onder controle houden...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 08-11-2006, 10:16
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Doavid schreef op 08-11-2006 @ 11:00 :
Op het feit dat we elkaar niet zo veel meer zien als "vroeger" na kan het niet beter <3
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 08-11-2006, 12:49
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Ik wordt echt een beetje gek van mijn huisgenootje. Ze is al sinds maandag aan het zeuren over de kleinste dingen. Ik begin er echt genoeg van te krijgen. We wonen hier nou eenmaal met 4 mensen, dingen worden dan wel eens vies of er blijft wel eens afwas een dagje in de keuken staan. Iedereen houdt rekening met elkaar maar ze kan niet verwachten dat alles om haar draait.

Vriendje komt over 3 dagen terug. Kan niet wachten om hem weer te zien...
Oud 08-11-2006, 13:31
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Nog een paar uurtjes en dan zie ik hem weer.
Heb er zin in, en ik ben ook benieuwd naar hoe het deze keer zal lopen? Hopelijk draait het er niet weer op uit dat we een joint gaan roken als redmiddel.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 08-11-2006, 15:06
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
verdorie, ik mis m.
__________________
Tsja
Oud 08-11-2006, 15:20
Verwijderd
zie mn vriendjes & vriendinnetjes allemaal zo weinig omdat ik het zoooo druk heb met school.. En zij hebben het druk met werk en school en verkering enzo. Mja, als ik straks weer klaar ben met studeren komt er weer wat tijd vrij.
Gelukkig kan ik mn vriend nog regelmatig zien (wij zijn wel vrij op dezelfde tijden ), en gelukkig gaat het ook zooooo goed tussen ons.. Zaterdag al 17 mnd, lijkt als de dag van gisteren dat ik m voor t eerst zag / zoende
Oud 08-11-2006, 15:25
Verwijderd
Stiekem chatten via gmail onder Communication Skills En vanavond zie ik 'm weer. Ik weet niet wat het is waardoor ik zo tyfusverliefd ben de hele tijd, maar zo lang hij dat ook is, vind ik het eigenlijk vooral heel lekker.

Morgen trouwens verjaardag vieren met de studievriendinnen, ook echt zin in. We zijn een gezellige groep samen; jammer dat over een paar jaar waarschijnlijk de helft toch gaat verhuizen (of ze nou terug naar Zeeland/Gelderland gaan of juist richting Utrecht of Amsterdam...). Aan de andere kant zijn we dan allemaal vast zo druk met werk en settelen (ieh) dat onze avond samen eens in de maand wordt gehouden.

Enge gedachte, eigenlijk, dat ik over minder dan tien jaar wel eens kinderen kan hebben. Misschien moet ik toch maar eens weg van dit forum...
Oud 08-11-2006, 15:31
ResteraSecret
ResteraSecret is offline
ik wou dat ik de tijd kon terugdraaien..zucht
Oud 08-11-2006, 16:07
Hartje
Avatar van Hartje
Hartje is offline
stom.


ik wil hem spreken. NU
__________________
En ik wil met jou de lente in! :)
Oud 08-11-2006, 16:23
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Alleen slapen is no fun.

En omfg, we hebben van de week een wasmachine en een frietpan gekocht, hoe burgerlijk.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 08-11-2006, 16:28
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik ben weer aardig over mijn dipje van de afgelopen week heen gelukkig. En dat is natuurlijk ook tussen hem en mij goed te merken. We doen het tot nu toe toch eigenlijk best heel goed vind ik zelf En zeker als hij dan tegen mij zegt dat samenwonen het beste is wat we hebben kunnen doen, realiseer ik me helemaal dat ik niet zo onzeker hoef te zijn. Het is ook gewoon echt zo fijn om samen in ons huisje te zitten, onze relatie wordt alleen maar steeds rijker naar mijn idee. Echt mooi dat we elkaar nog steeds beter leren kennen en stiekem voel ik me al best een beetje een gezinnetje met hem en onze katten in ons eigen huisje
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.