Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2006, 17:43
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-11-2006 @ 18:40 :

Echt iedereen in mijn omgeving vindt em hot. Volgens mij mag ik hem ondertussen al tientallen kusjes geven
Hahaha, nou veel succes dan

En veel plezier!
Advertentie
Oud 29-11-2006, 18:02
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-11-2006 @ 18:33 :
Wat onromantisch

Ik ga vanavond naar De Lama's En stiekem Ruben Nicolai versieren
ik vind ruben vd meer veel gaver
Oud 29-11-2006, 18:15
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Pffff wát een tijd is dit zeg, ik weet gewoon even niet waar ik moet beginnen.

Het ging geweldig tussen mijn vriend en mij, maar..nu niet. Dat ligt niet echt aan ons, maar meer aan de omstandigheden in mijn familie. De een na de ander lijkt dood te gaan en dat doet heel veel met me. Soms ben ik vrolijk, dan weer zwaar depri, ik ben niet mezelf.

En hij kan er niet mee omgaan, we hebben gisteren geconstateerd dat we uit elkaar groeien op deze manier, maar vandaag escaleerde het weer. Ik heb hem gevraagd om vanavond te komen praten, want ik kan niet én het verdriet dragen van mijn overleden familieleden, én ook nog eens daarbij strijd met mijn partner hebben.

Maar ik ben zo teleurgesteld, ik dacht na 2 jaar dat hij er voor me zou zijn en dat we ons echt niet bezig zouden houden met domme ruzietjes.

Heb hem vandaag verteld hoe rot ik me voel, maar hij zuchtte alleen maar..hij wist ook niet of hij tijd had om vanavond te komen..maar ik mocht wel naar hem komen..volgens mij ziet hij het als toegeven als hij naar mij toe moet komen, maar ik wil alleen maar dat dit stopt..

Snapt iemand waarom hij zo doet? Ik weet dat ik hem niet veel aandacht geef lately, en dat is ook egoïstisch van mij, ik ben vooral bezig om er weer bovenop te komen..

Maar waarom doet hij zo raar? Hij zegt dat hij wel achter me staat, maar waarom voelt het dan niet zo? En hij kan het kritiek niet verdragen, dat is nog het ergste...

Wat moet ik nou?

Laatst gewijzigd op 29-11-2006 om 18:20.
Oud 29-11-2006, 18:26
Verwijderd
@Groovy: Wat ik me voor kan stellen, is dat hij de sterfgevallen moeilijk vind om mee om te gaan. Dat hij niet goed weet hoe hij je moet steunen en daarom zo doet. Dat hij bang is om dingen verkeerd te doen ofzo. Maar verder, blijf praten! Blijf vertellen hoe je je voelt, maar vraag ook hoe hij eraan is. Succes.
Oud 29-11-2006, 19:37
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
ik ben verliiiiiiiiiefd!

minder is dat ik op een of andere manier nooit goed met een van zijn beste vrienden kan opschieten...hij zit er vaak middenin..vind ik lullig voor em..
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Oud 29-11-2006, 19:44
Verwijderd
Hoewel al het contact met een bepaald persoon gebroken is, denk ik nog steeds wel eens aan hem. Dat terwijl ik helemaal niet verliefd op hem ben/was. Waarom zijn mensen zo lastig...

OT: Ja het gaat lekker, gisteren samen naar Muse geweest was echt gezellig.. Romantisch in de verkeerde trein gestapt
DomDomDom.. Maar wel gelachen.
Oud 29-11-2006, 19:46
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 29-11-2006 @ 19:15 :
verhaal
bah, wat kut succes/sterkte ermee!
Oud 29-11-2006, 20:11
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Ben benieuwd hoe het zal gaan als straks mijn vriendin/huisgenootje ook nog eens mijn collega wordt. Vraag mij af of dat niet iets teveel van het goede is. Maar ach aan de andere kant ben ik de helft van de tijd niet thuis dus is het niet zo dat we heel veel op elkaars lip zullen zitten... tenminsten dat hoop ik.
Vriendje is heel lief maar na 2 weken iedere nacht bij elkaar te hebben geslapen moet ik zeggen dat ik het wel fijn vind om even een avondje/nachtje zonder hem te zijn.
Oud 29-11-2006, 20:22
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
klote
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 29-11-2006, 20:28
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 29-11-2006 @ 21:22 :
klote
wiezo
Oud 29-11-2006, 21:27
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Puh. Ouders... Hopeloos. Majah... Tis een last die ik maar moet zien te dragen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 29-11-2006, 21:56
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 29-11-2006 @ 21:40 :
*knuffel voor groovy*

Ik stelde voor om eens een keer een romantische film te kijken, in plaats van alle scary movie achtige dingen (*overdrijft*), maar daar heeft hij niet zo'n zin in geloof ik. Kijken alleen mannen in films zulke films met hun vriendin?
Ik en mn ex keken wel es zulke films, maar we keken ze nooit af. We keken films sowieso niet zo vaak af


Verder gaat goeed! Zomaar spontaan smsje en ik wil dat hij gauw in mn nieuwe kamer (en mn nieuwe bed, wat groter is) komt slapen
__________________
Don't worry, be happy
Oud 29-11-2006, 22:00
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 29-11-2006 @ 16:27 :
Huuh, verliefdheid <3.
Dat ja. (:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 29-11-2006, 22:37
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 29-11-2006 @ 19:15 :
Pffff wát een tijd is dit zeg, ik weet gewoon even niet waar ik moet beginnen.

Het ging geweldig tussen mijn vriend en mij, maar..nu niet. Dat ligt niet echt aan ons, maar meer aan de omstandigheden in mijn familie. De een na de ander lijkt dood te gaan en dat doet heel veel met me. Soms ben ik vrolijk, dan weer zwaar depri, ik ben niet mezelf.

En hij kan er niet mee omgaan, we hebben gisteren geconstateerd dat we uit elkaar groeien op deze manier, maar vandaag escaleerde het weer. Ik heb hem gevraagd om vanavond te komen praten, want ik kan niet én het verdriet dragen van mijn overleden familieleden, én ook nog eens daarbij strijd met mijn partner hebben.

Maar ik ben zo teleurgesteld, ik dacht na 2 jaar dat hij er voor me zou zijn en dat we ons echt niet bezig zouden houden met domme ruzietjes.

Heb hem vandaag verteld hoe rot ik me voel, maar hij zuchtte alleen maar..hij wist ook niet of hij tijd had om vanavond te komen..maar ik mocht wel naar hem komen..volgens mij ziet hij het als toegeven als hij naar mij toe moet komen, maar ik wil alleen maar dat dit stopt..

Snapt iemand waarom hij zo doet? Ik weet dat ik hem niet veel aandacht geef lately, en dat is ook egoïstisch van mij, ik ben vooral bezig om er weer bovenop te komen..

Maar waarom doet hij zo raar? Hij zegt dat hij wel achter me staat, maar waarom voelt het dan niet zo? En hij kan het kritiek niet verdragen, dat is nog het ergste...

Wat moet ik nou?
Het valt niet mee om met iemand om te gaan die níet goed in z'n vel zit, die eigenlijk geen energie heeft om zich volledig op jou te richten. Het is een periode van veel geven en weinig ervoor terugkrijgen. Maar ja, aan de andere kant denk ik dat dat ook wel mag, na twee jaar. Als je van elkaar houdt, wil je er toch voor elkaar zijn, ook als het moeilijk gaat? Dat zou je andersom toch ook zo willen?

Aan de andere kant kun jij misschien eens kijken naar hoe je je gedraagt tegenover hem. Natuurlijk doet het ontzettend veel met je, al die ellende, en kun je dat niet zo maar van je af zetten, maar je kunt wel opletten hoe dat op hem overkomt. Geef je hem en zijn problemen, hoe futiel die op het moment ook kunnen lijken, wel genoeg aandacht? Claim je hem niet te veel? Kun je ook af en toe je ellende van je af zetten en wél wat leuks met hem doen?

Ik zou proberen eens uit hem te trekken waar hij nou echt moeite mee heeft. Weet uit ervaring dat het misloopt juist als je niet weet wát er nou precies aan de hand is, waar de ander nu precies niet mee om kan gaan, waar je op moet letten. Kans bestaat dat hij het zelf niet eens weet, dat het gewoon een algemeen gevoel van ongemak is, maar dan is het dus nodig om dat uit te gaan puzzelen. Denk zeker dat het moet kunnen!

OT: ja, goed hier. Zin in morgen. 't Is lief dat hij dan belt om iets te bevestigen, maar stiekem ook om gewoon te kletsen. Jammer alleen dat we daar om en om geen tijd voor hadden, maar ik zie hem morgen toch En ik heb zin in Sinterklaas, hoei. Het is zo leuk om mensen te verrassen met kadootjes. (Dankje, N00dles! )
Oud 29-11-2006, 23:35
Verwijderd
Het lijkt nu hartstikke uit en ik mis hem wel, maar ik zie geen manier waarop het beter kan. Gelukkig zijn mijn vrienden echt tof en doe ik allemaal leuke dingen behalve naar college gaan. Ik merkte vanavond opeens dat ik het toch moeilijk vond om over hem te praten en gisteren keek ik naar foto's en voelde het ook gek. Ik snap gewoon niet dat hij niet iets van zich laat horen, maar misschien denkt hij wel echt dat ik daar geen behoefte aan heb. Nu maakt het 't voor mij alleen maar duidelijker dat hij niet geschikt voor mij is.
Oud 29-11-2006, 23:58
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
alleen maar om haar te plagen:

pff wat een ZEIKWIJF. vandaag totaaaaal geen leuke dag gehad!













daarom doen we t vrijdag nog eens dunnetjes over
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 30-11-2006, 04:09
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Vrouwen, niets dan ellende

Haha nee! (overigens: Wat is dat voor een kutzin)

Ik bof toch maar met m'n mokkel
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 30-11-2006, 07:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ruben Nicolai was teh sexy
De voorstelling (De Lama's) was echt gaaf! Ik heb volgens mij echt constant zitten lachen. Echt een aanrader
En ik wil nog een keer
__________________
<):o)
Oud 30-11-2006, 07:05
Estar
Estar is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 30-11-2006 @ 08:04 :
Ruben Nicolai was teh sexy
Ruben is cute!
Oud 30-11-2006, 08:05
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Hij is weer terug. Wat heb ik zijn warme lijf in bed gemist zeg.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 30-11-2006, 08:42
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
oh wat zijn we dom geweest gisteravond... we zeiden dinsdag vol enthousiasme 'jaaaa we gaan *xxxxx* kijken!!"


en wat doen we? t compleet vergeten! en hij is echt leuk, die film toch maar t dvdtje halen denk ik...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 30-11-2006, 08:48
Verwijderd
Nu heb ik hem eindelijk gesmst, is het hoge woord eruit en krijg ik geen antwoord terug.
Oud 30-11-2006, 10:59
Verwijderd
vannacht 4 jaar
Oud 30-11-2006, 13:09
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Wat heb ik gisteren een leuke avond gehad zeg. Het was echt superleuk! Heb veel gelachen met hem en lekker gek gedaan zonder dat hij me raar aankeek. Het was weer eens zoals vanouds.
Ik kan niet wachten totdat ik dat warme lijf van hem weer in mijn bed heb
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 30-11-2006, 13:53
Casseopeia
Avatar van Casseopeia
Casseopeia is offline
Het begint weer ergens op te lijken...
__________________
I found an island in your arms, a country in your eyes.
Oud 30-11-2006, 13:58
Verwijderd
@ Groovy: Heb je hem uiteindelijk nog gesproken dan? Denk inderdaad dat het niet makkelijk is om je samen door moeilijke tijden heen te knokken, iedereen gaat er nou eenmaal op zijn eigen manier door heen. Wat je natuurlijk kan doen (mocht je dat nog niet gedaan hebben) is hem letterlijk vertellen wat je van hem verwacht, ik neem namelijk aan dat hij niet helderziend is Dus 'Als ik zeg dat ik me rot voel, vind ik het fijn als je even met me praat, even naar me luisterd, me vasthoud en dan iets met me gaat doen zoals tv kijken.' om maar een voorbeeld te geven.

Ontopic: Samen slapen in een cheapass k*t hotelletje in een één persoonsbed heeft ook wel wat
En vanmiddag naar de verjaardag van 'mijn' kleine meisje!
Oud 30-11-2006, 14:31
Verwijderd
"ik heb sindskort een ander meisje op het oog, ik zeg het maar zo omdat je het anders via het roddelcircuit zou horen."

Lieverd, ik heb al 3 anderen na je gehad, maar wel aardig van je.
Oud 30-11-2006, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 30-11-2006 @ 15:31 :
"ik heb sindskort een ander meisje op het oog, ik zeg het maar zo omdat je het anders via het roddelcircuit zou horen."

Lieverd, ik heb al 3 anderen na je gehad, maar wel aardig van je.
en toch zit je ermee
Oud 30-11-2006, 15:19
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
O ik zou dit hele topic wel vol kunnen spammen maar dan gaat het nergens over. Ik ben er op dit moment wel blij mee. Het mag wel even zo blijven. Ik zou anders toch alleen teleurgesteld worden. Denk ik.
Oud 30-11-2006, 15:52
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Tjesus, ben ik het er is een keer niet mee eens. Nee, nu is het gelijk weer mij schuld.
Oud 30-11-2006, 16:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
uuuf schreef op 29-11-2006 @ 19:02 :
ik vind ruben vd meer veel gaver
Die is hilarisch ja, maar Ruben Nikolai is gewoon LEKKER.

ot: zelfs tijdens awakenings ben ik in mn eigen wereld en heb geen oog voor mannen. Stiekem is het wel goed en veilig zo maar het wordt ook wel weer eens tijd dat ik mn ogen open doe, hoewel ik voorlopig geen moeite voor een gast ga doen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 30-11-2006, 16:39
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Vannochtend weer eens rusie gehad. Was weer tijdje geleden.
Ik overdreef natuurlijk weer, maargoed het is nu weer goed
Oud 30-11-2006, 16:43
Verwijderd
Wat een gezelligheid gisteren. Dat zou makkelijk geweest zijn. Maar helaas is dat een woord waar ik niet aan doe met betrekking tot mijn relationeel gebied Ach, het is geen ramp. Maar er spookt al de hele dag door m'n hoofd dat ik best wat makkelijker mag.

Vanavond weer een feestje, maar meer dan gezellig zal het daar niet worden. Al heb ik er wel heel veel zin in

En ik moet m'n best doen om de rest niet mee te slepen over een paar weken. Ik wil er gewoon heen Eigenlijk vooral omdat ik 'm dan weer zie. Maar dat mag juist NIET de reden zijn
Oud 30-11-2006, 17:10
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
omg zo fucking saai
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 30-11-2006, 17:35
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
HIJ is Terug! En nu kan ik maar niet van hem afblijven
Oud 30-11-2006, 17:44
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Zijn nicht heeft een sinterklaasfeest georganiseerd met veel familie waaronder zijn broer en vriendin van broer, maar wij mogen niet komen
Oud 30-11-2006, 18:00
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Luna schreef op 30-11-2006 @ 17:21 :
Die is hilarisch ja, maar Ruben Nikolai is gewoon LEKKER.
[..]ben ik in mn eigen wereld en heb geen oog voor mannen. Stiekem is het wel goed en veilig zo maar het wordt ook wel weer eens tijd dat ik mn ogen open doe, hoewel ik voorlopig geen moeite voor een gast ga doen.
Nou doe je het zelf ook
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-11-2006, 18:16
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik heb vandaag een nogal verwoestende evaluatie gehad op m'n stage
Hij was toen heel lief en ging een stokbroodje knakworst voor me maken
En vanavond gaan we zorgeloos zuipen en raar doen, geloof ik. (al wil ik niet zuipen )
__________________
Tsja
Oud 30-11-2006, 18:19
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 30-11-2006 @ 09:48 :
Nu heb ik hem eindelijk gesmst, is het hoge woord eruit en krijg ik geen antwoord terug.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 30-11-2006, 18:24
Verwijderd
Ik heb echt zoveel zin in morgen! Dan heb ik hem een week niet gezien en dat vind ik wel lang genoeg. Morgen vieren we Sinterklaas bij hem en vorig jaar was dat echt gezellig. Dit jaar vast ook weer! Hij is zo leuk en lief
Oud 30-11-2006, 18:41
moon
Avatar van moon
moon is offline
Hij zoent met een ander maar roept intussen wel de hele tijd dat hij mij terug wil en dat hij alle tijd heeft om op me te wachten. Maar zelf heeft hij dus geen tijd, nee lekker is dat zeg. Ik kan na 22 maanden verkering die mij toch echt veel waard zijn geweest, nu echt niet zomaar met een ander zoenen. Er gaat een tijd overheen omdat te verwerken, blijkbaar heeft onze relatie voor hem niks betekend. Althans zo voelt dat nu voor mij. Ik weet dat het niet zo is, maar als je relatie je echt zoveel waard was als je de hele tijd beweerd, dan zoen je niet na 1,5 maand al met een ander. Hj heeft het voorgoed voorzichzelf verpest!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 30-11-2006, 18:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
moon schreef op 30-11-2006 @ 19:41 :
Hij zoent met een ander maar roept intussen wel de hele tijd dat hij mij terug wil en dat hij alle tijd heeft om op me te wachten. Maar zelf heeft hij dus geen tijd, nee lekker is dat zeg. Ik kan na 22 maanden verkering die mij toch echt veel waard zijn geweest, nu echt niet zomaar met een ander zoenen. Er gaat een tijd overheen omdat te verwerken, blijkbaar heeft onze relatie voor hem niks betekend. Althans zo voelt dat nu voor mij. Ik weet dat het niet zo is, maar als je relatie je echt zoveel waard was als je de hele tijd beweerd, dan zoen je niet na 1,5 maand al met een ander. Hj heeft het voorgoed voorzichzelf verpest!
Ik vind dat je overdreven reageert. 1,5 maand, kom op. Wat moet ie dan? Blijven treuren in een hoekje?
Oud 30-11-2006, 19:04
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-11-2006 @ 19:43 :
Ik vind dat je overdreven reageert. 1,5 maand, kom op. Wat moet ie dan? Blijven treuren in een hoekje?
Nee dat is het niet, ik vind het prima. Ik bedoel je zult mij er echt niet over horen dat hij met een ander heeft gezoend. Maar waar ik over val is dat hij hypocriet is. Hij loopt steeds te zeuren dat hij me terug wil en dat hij me zo mist en dat hij net zolang wacht tot ik weer bij hem terug kom enz. maar ondertsussen zoent hij wel met een ander. Ik bedoel...kom op...als je me echt zo graag terug wil, doe je zoiets niet.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 30-11-2006, 20:12
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
moon schreef op 30-11-2006 @ 20:04 :
Nee dat is het niet, ik vind het prima. Ik bedoel je zult mij er echt niet over horen dat hij met een ander heeft gezoend. Maar waar ik over val is dat hij hypocriet is. Hij loopt steeds te zeuren dat hij me terug wil en dat hij me zo mist en dat hij net zolang wacht tot ik weer bij hem terug kom enz. maar ondertsussen zoent hij wel met een ander. Ik bedoel...kom op...als je me echt zo graag terug wil, doe je zoiets niet.
Nee idd, of hij heeft er heeel veel spijt van. Maar als jij het niet erg vindt wat hij heeft gedaan, wil jij hem waarschijnlijk niet terug lijkt me, dus maakt het niet zoveel uit of hij er spijt van heeft of niet zeg maar.
Oud 30-11-2006, 20:19
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 30-11-2006, 21:55
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Haha ik ben zo stom geweest.

En mocht je dit lezen, doet het dan iets met je als ik je zeg dat ik er spijt van heb?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 30-11-2006, 22:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Morgenavond wil mn biologische vader weer praten, jippie jeeee. Is het nou echt zo vreemd dat ik hier de kriebels van krijg? Dat ik het vervelend vindt dat hij op alles een concrete oplossing en aanpak wil? Ik wil gewoon kappen met dat gezeik en het eens over leuke dingen hebben. En niet alleen maar bij elkaar de verbeterpunten opnoemen. Argh!

En nee, ik voel me niet geaccepteerd!
Oud 30-11-2006, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 30-11-2006 @ 15:34 :
en toch zit je ermee
Ja, ik huil echt al de hele dag.

ik moet nog even terug smsen.. ik zeg: goed bezig.
Oud 30-11-2006, 22:05
Verwijderd
Zo verschrikkelijk lief <3
Oud 30-11-2006, 22:13
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
klote, ik wil van hem houden zonder spelletjes maar hij maakt me verdrietig door onduidelijk te zijn.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #51
Ming-Xia
500 22-12-2006 20:00
Liefde & Relatie Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? Deel VI
Verwijderd
489 06-01-2005 21:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.