Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2007, 15:01
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Dzjun schreef op 11-02-2007 @ 14:11 :
V en bij het afscheid zoent hij me vol op mn mond...
naief.

tenminste, ik ben van mening dat wil er zoiets gebeuren er altijd nog 2 mensen voor nodig zijn.
__________________
hoi
Advertentie
Oud 11-02-2007, 15:10
Tonnie B.
Avatar van Tonnie B.
Tonnie B. is offline
Al dat irritante getwijfel en gedoe schuif ik maar even aan de kant. Vanavond weer een afspraakje met die knul, en ik ga er een leuke avond van proberen te maken.
Zo.

En verder gaat het op vriendschappelijk gebied erg gezellig
__________________
krak!
Oud 11-02-2007, 16:51
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
mijn humeur is weer redelijk, maar echt ubervrolijk ben ik niet. mn beste vriend ligt nu brak thuis, met een hersenschudding; gisteren van de trap gevallen... Ik zie haar woensdag weer, is de planning, maar of t lukt?! Ik begin een keelontsteking te kweken, dus ik heb er een hard hoofd in.

edit: typo!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo

Laatst gewijzigd op 11-02-2007 om 22:17.
Oud 11-02-2007, 17:13
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 11-02-2007 @ 16:01 :
naief.

tenminste, ik ben van mening dat wil er zoiets gebeuren er altijd nog 2 mensen voor nodig zijn.
Niet waar, je kan echt out of the blue gekust worden. Om mee te doen heb je wel 2 mensen nodig
Oud 11-02-2007, 18:01
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Superweekendje weer! Echt, ik voel me zo lekker bij 'm, ik word geloof ik steeds vervelender, en hij zit er niet eens mee Echt te cool Ik geloof dat m'n vriendinnetjes 'm ook wel zagen zitten, dus dat is ook mooi meegenomen. Verder was het gewoon heerlijk om naast 'm wakker te worden, naar 'm te kijken en hem dan zo vet slaperig z'n ogen open zien doen met zo'n halve glimlach <3 Oh lala.

Maar... oké, vrijdag was gewoon kut, maar dat lag grotendeels ook aan mij denk ik. Maar wat wil je, ze heeft de geschiedenis tegen zich... Can't help it.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-02-2007, 18:37
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Relationeel goed weekend gehad! Veel familie gezien, met vrienden bier gedronken en nu relaxen met hem. En tussen ons gaat het goed. Erg goed.
Oud 11-02-2007, 19:03
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ach mijn liefdesleven is momenteel niet meer, maar ik vind het ook wel best Zal vast wel weer eens iemand tegenkomen, zo niet, ook goed.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 11-02-2007, 19:22
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik heb een geweldig weekend gehad met mijn vriendinnen, helemaal kapot .. en nu heb ik een paar uurtjes voor mezelf totdat hij bij me in bed komt liggen. Mijn leven is zo goed op het moment.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 11-02-2007, 19:53
Larry Flint
Larry Flint is offline
de hele dag samen in bed gelegen
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 11-02-2007, 20:25
Verwijderd
Goeeed! Samen uitslapen en naar hem kijken en vanavond lekker uiteten geweest. <3
Oud 11-02-2007, 20:27
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
saai, leeg
Oud 11-02-2007, 20:31
Sofia
Avatar van Sofia
Sofia is offline
Geweldig.
Het is gewoon zo fijn om naast hem te liggen, hem aan te raken, te knuffelen en te zoenen.
Oud 11-02-2007, 20:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wij zijn gewoon zo goed samen. Hij is van mij en ik wil hem gewoon echt niet meer missen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-02-2007, 20:54
Verwijderd
Ik kan het niet zo goed hebben dat sommige mensen neuken. Voor de rest heb ik niks en word ik een beetje moe van die verhalen over vriendjes IK WIL HET NIET HOREN.
Oud 11-02-2007, 20:59
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
forever schreef op 11-02-2007 @ 21:54 :
Ik kan het niet zo goed hebben dat sommige mensen neuken. Voor de rest heb ik niks en word ik een beetje moe van die verhalen over vriendjes IK WIL HET NIET HOREN.
Dit
__________________
<):o)
Oud 11-02-2007, 21:17
Verwijderd
Citaat:
forever schreef op 11-02-2007 @ 21:54 :
Ik kan het niet zo goed hebben dat sommige mensen neuken. Voor de rest heb ik niks en word ik een beetje moe van die verhalen over vriendjes IK WIL HET NIET HOREN.
Moet je vooral in dit topic komen

Mijn vriendje is keileuk. Behalve als ik moe ben want dan doet hij irritant. Maar hij zegt wel erg lieve dingen de hele tijd.
Oud 11-02-2007, 21:39
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
OMG ik ben echt rot geschrokken net. M'n vriend pakte om half 9 de trein naar huis, om kwart voor 9 word ik gebeld, door zijn nummer. Dus ik neem heel vrolijk op, hoor ik zo'n norse stem "spoorwegpolitie" mompelen en ik kreeg allemaal vragen op me af gevuurd over wie de eigenaar van die telefoon was, adres, geboortedatum enzo. Dus ik raakte een beetje in paniek, me afvragende wat er in godsnaam aan de hand was. En die man wilde niet zeggen waarom ik m'n vriend niet aan de telefoon had, alleen dat m'n vriend het zo uit zou leggen. Ik was zo blij toen ik hem eindelijk aan de lijn kreeg. Afgelopen donderdag waren we een half jaar samen en ik heb hem toen een nieuwe portemonnee gegeven, omdat zijn oude bijna uit elkaar viel. Nu heeft die sukkel zijn oude portemonnee niet weggegooid en vanochtend uit gewoonte die in zijn kontzak gepropt, terwijl zijn ov, id-kaart ed al in zijn nieuwe zaten. Dus waarschijnlijk een boete van 50 euro vanwege het niet kunnen identificeren en de boete voor de trein kan hoogstwaarschijnlijk via ib-groep terug gevraagd worden.

Gelukkig wist hij me ook heel snel weer te kalmeren, hij was zelf ook heel erg geschrokken, aangezien ze hem ook gefoullieerd hebben en hij zijn zakken leeg moest halen enzo, alsof hij een crimineel was. En nu mis ik hem heel erg en hij mij ook en zijn we kleffe smsjes naar elkaar aan het sturen
__________________
I am..
Oud 11-02-2007, 21:40
Verwijderd
Citaat:
forever schreef op 11-02-2007 @ 21:54 :
Ik kan het niet zo goed hebben dat sommige mensen neuken. Voor de rest heb ik niks en word ik een beetje moe van die verhalen over vriendjes IK WIL HET NIET HOREN.
My thoughts exactly

& Wat verandert er de laatste tijd een hoop in m'n omgeving Relaties waarvan ik dacht dat ze eeuwig bleven bestaan, gaan ineens uit, en nieuwe relaties ontstaan tussen mensen waarvan ik het nooit verwacht had. Ik hou van verandering, maar sommige veranderde verhoudingen worden me af en toe wel te veel
Oud 11-02-2007, 21:47
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Wel of niet doorgaan met mijn relatie? Ik weet het gewoon niet meer...

Weekend was wel leuk! Eindelijk tijd om even naar mijn ouders te gaan en om eventjes langs een goede vriendin te gaan. Vond het heel leuk om haar na langere tijd weer eens te zien en te spreken.
Oud 11-02-2007, 23:01
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
n dag na ons gesprek hebben we elkaar gesmst en dat was een bevestiging dat we t beiden niet vergeten waren. (gezien de hoeveelheid alcohol haha)
morgen zien we elkaar bij college, echt ideaal.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 11-02-2007, 23:30
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Whaha zo grappig, dit had ik echt niet meer verwacht, maar nu weet ik dus toch nog hoe hij heet
Ow vrijgezel zijn is zoo leuk nu, heb echt even helemaal geeen behoefte aan een relatie.
Oud 12-02-2007, 01:06
Verwijderd
Dat was weer een confrontatie die ik niet had verwacht.
Oud 12-02-2007, 05:38
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gisteren weer even kunnen huilen. Een dagje alleen in je eigen huisje doet geen wonderen voor je humeur
Maar het gaat op zich best redelijk met me. Ik leef mijn leven en kom vrolijk over naar de buitenwereld. Op sommige moment voel ik me dat ook, maar vaker rent mijn ex een marathon door mijn hoofd
__________________
<):o)
Oud 12-02-2007, 08:00
Verwijderd
Zo... Hij heeft gezorgd voor weinig slaap.
Oud 12-02-2007, 08:17
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
hmzz verliefd
__________________
bonnie and clyde
Oud 12-02-2007, 08:19
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik voel me nederig, in de goede zin van het woord.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 12-02-2007, 08:40
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-02-2007 @ 18:13 :
Niet waar, je kan echt out of the blue gekust worden. Om mee te doen heb je wel 2 mensen nodig
volgens mij heb je dan gewoon een bord voor je kop gehad als dat gebeurd.


en dat 2e sowieso
__________________
hoi
Oud 12-02-2007, 08:53
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 12-02-2007 @ 09:40 :
volgens mij heb je dan gewoon een bord voor je kop gehad als dat gebeurd.


en dat 2e sowieso
Nou ja, wat ik in een ander topic al ergens vertelde - ik ben wel een keer gewoon gekust; die gozer liep gewoon op me af, pakte me beet en kuste me. Die zag ik niet aankomen, hoor. Dat verzin je toch ook niet?
Oud 12-02-2007, 09:09
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Weekend was héérlijk nog vier nachtjes
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Oud 12-02-2007, 10:44
Verwijderd
Heb 'm toch gesmst. Verwacht het ergste, maar dat maakt niet uit Heb er vannacht al aan kunnen wennen
Oud 12-02-2007, 10:55
ironflower
ironflower is offline
Ik wil een rebound...en snel
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 12-02-2007, 11:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben nog nooit op deze manier verliefd geweest. Dat je je eerst helemaal gestresst en moe en verrot kan voelen en dat je dan een smsje krijgt en dat je je dan ineens weer helemaal oké voelt
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 12-02-2007, 11:27
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Het gaat beter dan het ooit is gegaan .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 12-02-2007, 12:20
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Ik voel me heel heel heel erg slecht. Fysiek dan. Ik baal er flink van, maar ja, niks aan te doen. OP relationeel gebied voel ik me wel ok. Ik mis haar heel erg, en ben eigenlijk, stiekem, als de dood dat ik woensdag niet langs kan komen om haar te zien, en kusjes te geven/krijgen enzo...Ik ben heel erg verliefd; zeg maar, zo klote als ik me fysiek voel, zo verliefd ben ik. EN volgens mij (ik kan t mis hebben) zij ook...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 12-02-2007, 12:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 12-02-2007 @ 12:18 :
Ik vind het zo leuk om jou hier zo vrolijk te zien.

OT: Hij is lief en grappig en geweldig en ik heb nu echt zo'n leuke verliefdheidsaanval <3
Ik las hier altijd al wel, maar als er gewoon 0,0 niets gebeurd in je liefdesleven en je niet eens behoefte hebt aan een relatie, valt er weinig te posten. En nu ben ik inderdaad vrolijk en dat mag iedereen weten Ik ben echt een bofferd
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 12-02-2007, 13:26
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 12-02-2007 @ 12:18 :
Ik vind het zo leuk om jou hier zo vrolijk te zien.
Ik ook.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 12-02-2007, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 12-02-2007 @ 12:18 :
Hij is lief en grappig en geweldig en ik heb nu echt zo'n leuke verliefdheidsaanval <3
Oud 12-02-2007, 14:18
Verwijderd
Tijd gaat snel, 7 maanden alweer
Oud 12-02-2007, 15:37
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 12-02-2007 @ 09:40 :
volgens mij heb je dan gewoon een bord voor je kop gehad als dat gebeurd.


en dat 2e sowieso
als ik mn ex tegen kom, dan geven we elkaar drie kussen op de wangen. Als hij dan ineens besluit om je op je mond te zoenen kan je er IMO weinig aan doen. Mja, gelukkig heb ik een ex die snapt dat ie dat niet moet flikken

OT: gaat wel okee, hebben betere tijden gehad, veel beter. En ik hou er niet van om via via achter dingen te komen waarover hij 'liegt'. Het gaat niet over wát er gebeurt is, of niet of wat dan ook, maar het idee dat hij niet eerlijk tegen me wil / kan zijn. Waar moet het dan heen met je relatie?
Oja, en gisteren waren we 20 maanden samen, maar heb het idee dat het hem niet zo veel deed..

Laatst gewijzigd op 12-02-2007 om 15:49.
Oud 12-02-2007, 15:59
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Alweer een zalig weekend achter de rug
Morgen hebben we het 15 maanden en dat gaan we eens uitbundig vieren op woensdag, want dan is het Valentijn, jeej!
Haha en hij heeft nog steeds geen kadootje voor me gevonden, terwijl ik mijn kadootje voor hem allang heb ingepakt en al

En hopelijk mogen we binnenkort wat vaker bij elkaar slapen. We slapen nu 1 keer per week samen. En opzich is dat best te doen, maar ik zou ook wel eens twee keer per week met hem willen slapen, en dat kan ook best. Neuken doen we toch wel.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 12-02-2007, 16:00
Verwijderd
Vandaag was heel leuk. T valt me alleen op dat als ik met haar door de stad loop we veel gesprekjes met wildvreemden hebben. Wildvreemden met verschrikkelijke openingszinnen. Blij dat 't weer zoals 'vroeger' is en dat ze wel rekening houd met t feit dat ik n vriend heb en ze dus geen zoenpogingen meer doet. Toen zijn we verdwaald, en uitgekomen in een buurtje met alleen maar seksshops en uithangborden met Wanna Go To The Moon? Magic Mushroom. Was best lachen, ze stond serieus vibo's te keuren in een etalage. Voor de rest schijnen alle relaties in mn vriendenkring stuk te lopen. Vandaag 'n vriend gesproken, hij was helemaal over zn toeren. Het was ook de eerste keer dat ik hem echt boos zag. En dat ie zn vriendin in vijf minuten wel zeven keer kuthoer noemde. Iedereen wordt op de lulligste manieren afwezen en gedumpt en.. en ik ben gewoon nogsteeds verschrikkelijk verliefd op hem, ookal was deze week niet echt ubergezellig. En ik wil hem zo graag zien en knuffelen en weetikveel wat. <3 Hoop wel dat ie snel beter wordt, en dat 't door kan gaan woensdag. Wil eigenlijk niet dat hij helemaal hierheen komt als ie zich zo kut voelt, eigenlijk moet ie lekker uitzieken thuis.
Edit: Maar aan de andere kant wil ik hem zoooo graag zien dat ik verschrikkelijk ego ben en 't toch geen probleem vind als hij ziekjes hierheen komt.

Laatst gewijzigd op 12-02-2007 om 16:03.
Oud 12-02-2007, 16:30
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Flip! schreef op 12-02-2007 @ 16:59 :
En hopelijk mogen we binnenkort wat vaker bij elkaar slapen. We slapen nu 1 keer per week samen. En opzich is dat best te doen, maar ik zou ook wel eens twee keer per week met hem willen slapen, en dat kan ook best. Neuken doen we toch wel.
Je bent toch niet echt 12?
Oud 12-02-2007, 16:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Op valentijnsdag zijn we precies één maand uit elkaar. Gelukkig heb ik volop afleiding die dag en ga ik 's avonds met vriendinnen naar een quiz night in een kroeg

En toen ik net naar huis fietste was er een erg aantrekkelijke jongen die uitbundig naar mij zwaaide vanaf zijn balkon
__________________
<):o)
Oud 12-02-2007, 16:58
Verwijderd
Ik snap er steeds minder en minder van.
Oud 12-02-2007, 17:13
ironflower
ironflower is offline
We zouden mss samen naar de Masterbeurs gaan, dus ik stuur hem een mailtje of hij al iemand anders heeft. Zo nee, of we dan nog samen gaan.
Waarop hij mailt en ik weer antwoord.
Vervolgens mij spreekt hij mij aan op msn, of we niet even zo verder kunnen praten. Dus ik zeg dat ik niet wil. (Hoera voor mezelf).
Komt er vervolgens een mailtje met daarin dat hij nog niet weet of hij gaat, maar dat hij het nog wel laat weten.
Moest hij me daarvoor nu eerst echt op msn aanspreken, dat kon toch meteen in een mailtje.

Ik hoop dat hij niet meer naar de Masterbeurs gaat...

edit, voor degene die reageren dat ik sowieso zonder hem moet gaan. Ik ga liever met hem daarheen, dan dat ik hem daar tegenkomt en er een ongemakkelijker situatie ontstaat.
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 12-02-2007, 17:29
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 12-02-2007 @ 17:30 :
Je bent toch niet echt 12?
Nee joh Daarom noujuist. Ik ben bijna 17, hij is bijna 19. En niet dat het slapen gerelateerd is aan leeftijden, maar ik vind dat ik nu onderhand oud genoeg ben om twee keer in een week bij hem te mogen slapen.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 12-02-2007, 17:38
Nuck
Nuck is offline
Geweldig goed . Hij is zo leuk en lief, ik ben echt superblij met hem...en hij had zo'n leuk cadeautje voor mij
__________________
As if!
Oud 12-02-2007, 18:30
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Flip! schreef op 12-02-2007 @ 18:29 :
Nee joh Daarom noujuist. Ik ben bijna 17, hij is bijna 19. En niet dat het slapen gerelateerd is aan leeftijden, maar ik vind dat ik nu onderhand oud genoeg ben om twee keer in een week bij hem te mogen slapen.
ik vind dat zo gemaakt. die exacte dagen dat je elkaar kunt zien. ik vind t veel toffer dat ik haar niet zo regelmatig zie. de keren DAT k haar zie zijn juist zo geweldig daarom. ik zie haar regelmatig, maar toch...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 12-02-2007, 18:43
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 12-02-2007 @ 19:30 :
ik vind dat zo gemaakt. die exacte dagen dat je elkaar kunt zien. ik vind t veel toffer dat ik haar niet zo regelmatig zie. de keren DAT k haar zie zijn juist zo geweldig daarom. ik zie haar regelmatig, maar toch...
wat is er gemaakt aan? als je je nog te houden hebt aan regels van je ouders omdat je nog thuis woont lijkt het me niet vreemd. bovendien kan je natuurlijk elke keer andere dagen bij elkaar slapen, maar net wanneer je zin hebt, het enige dat vast staat zijn dan dat het maar 2 x per week mag.
ik vind het trouwens al vervelend dat mn vriendje maar 1 x door de weeks mag blijven slapen (+ in het weekend 2 nachten)
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 12-02-2007, 18:48
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 12-02-2007 @ 19:43 :
wat is er gemaakt aan? als je je nog te houden hebt aan regels van je ouders omdat je nog thuis woont lijkt het me niet vreemd. bovendien kan je natuurlijk elke keer andere dagen bij elkaar slapen, maar net wanneer je zin hebt, het enige dat vast staat zijn dan dat het maar 2 x per week mag.
ik vind het trouwens al vervelend dat mn vriendje maar 1 x door de weeks mag blijven slapen (+ in het weekend 2 nachten)
Mijn vriend mag van zijn moeder niet bij mij slapen, we weten nog steeds niet waarom, maar het is wel eens frustrerend als we 's avonds lekker in bed tv aan het kijken zijn (of andere dingen aan het doen zijn natuurlijk ) en hij uiteindelijk alsnog met de laatste trein naar huis moet
__________________
I am..
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.