Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2007, 22:01
Verwijderd
Omdat de oude vol was

#57
Advertentie
Oud 05-03-2007, 22:04
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik wil hem kusjes geven en knuffelen nu, maar ik zal toch moeten wachten tot vrijdag ofzo, heel misschien donderdag. Hij is een lieverd.
Bijna 5 maanden!
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 05-03-2007, 22:05
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Citaat:
BeertjeColargol schreef op 05-03-2007 @ 23:04 :
Ik wil hem kusjes geven en knuffelen nu, maar ik zal toch moeten wachten tot vrijdag ofzo, heel misschien donderdag. Hij is een lieverd.
Bijna 5 maanden!
gefeliciteerd!
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Oud 05-03-2007, 22:07
tetoJ
Avatar van tetoJ
tetoJ is offline
bleh na die vakantie wordt het echt afkicken
__________________
Anarchisto ergo sum; Ik rebelleer dus ik besta
Oud 05-03-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 05-03-2007 @ 20:53 :
en je hebt opzich gelijk, maar als we apart zouden wonen, zouden we toch iedere avond bij elkaar zitten. kunnen we beter samenwonen, want dan maakt het niet uit of je een avondje mist, je ziet elkaar toch s ochtends weer. ik heb het idee dat ik dan veel meer zelfstandig zou doen dan in mijn eentje
mjah je hebt alleen weinig tijd meer voor jezelf. maar wel logisch dat je daar nu (nog) geen probleem in ziet. verder sluit ik me bij barthezz aan
Oud 05-03-2007, 22:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
@ Crimson; ik vind het leuk voor je dat jullie gaan samenwonen Ik vind dat je het zeker moet doen als het goed voelt en ik ben het ermee eens dat je juist veel dingen apart doet als je samenwoont. En dat je daardoor ook juist tijd voor jezelf hebt op bepaalde momenten. Als jullie dat zo aan kunnen pakken, dan werkt dat prima. Daarbij is het gewoon heerlijk om inderdaad even 's ochtends samen te ontbijten en 's nachts naast elkaar te liggen.
Oud 05-03-2007, 22:41
Verwijderd
Wow wat gaan deze topics hard

Ontopic: ik vind het hoog tijd dat ik eens een nieuw 'slachtoffer' ga zoeken. I'm bored
Oud 05-03-2007, 23:39
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Lalala het gaat te gemakkelijk 1 jaar en anderhalf week

doet me denken aan het feit dat mijn moeder dacht dat het snel uit zou zijn, omdat ik zo van de één naar de ander sprong de laatste tijd

En ik wil geweldig graag met hem samenwonen Maar we wachten nog een jaar, als ik mijn examens achter de rug heb
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 05-03-2007, 23:44
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
nou super. ze zit alleen voor een extra 6 maanden in het buitenland.
maar ze komt lekker vaak naar NL en ik kan weer extra tripjes Berlijn boeken <3
__________________
hoi
Oud 06-03-2007, 01:40
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
blegh.. iedereen die maar wil gaan samenwonen... ik voel me er momenteel vreselijk bij.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 06-03-2007, 06:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
igfy schreef op 06-03-2007 @ 02:40 :
blegh.. iedereen die maar wil gaan samenwonen... ik voel me er momenteel vreselijk bij.
nou, m'n vriend en ik hebben juist besloten om nog niet te gaan samenwonen
En ik moet zeggen: dat bevalt ook

Ik heb zin in over 2 weken. Dan zijn z'n toetsen klaar en dan gaan we weer wat leuks doen (ik denk film&uit eten, maar dat weten we nog niet)
__________________
Tsja
Oud 06-03-2007, 07:18
Verwijderd
En nu heb ik enorme huilwallen en koppijn. Rotrelaties.
Oud 06-03-2007, 08:27
Verwijderd
vannacht kut geslapen en stom gedroomd en hij ook. Dat is altijd balen.
En nu moet ik vandaag aan een heel stomme opdracht werken en morgen ook dus daar word ik waarschijnlijk heel chagrijnig van. maar hij is wel lief en knuffelig dus dat moet wel helpen dus tsja, het gaat wel goed geloof ik
Oud 06-03-2007, 08:38
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Citaat:
forever schreef op 06-03-2007 @ 08:18 :
En nu heb ik enorme huilwallen en koppijn. Rotrelaties.
Tjah, misschien ligt hte an de relaties die je aangaat? Of aan jou in combinatie met
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Oud 06-03-2007, 08:53
Verwijderd
Heel goed. Ze was in haar vakantie (ik had geen vakantie) een dikke week hier en het was geweldig gaaf, samen o.a. naar het strand geweest <3 Ze is geweldig
Oud 06-03-2007, 09:16
Verwijderd
Hij is zo lieeeef
Oud 06-03-2007, 09:21
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Was in het begin bang dat ze me onder de voet zal lopen, valt reuze mee
Oud 06-03-2007, 09:54
Shinosu
Avatar van Shinosu
Shinosu is offline
Kan er geen touw aan vast knopen; soms warm soms koud, totaal verschillende signalen...
Weet op dit moment niet wat ik moet doen. Ervoor gaan en een complete afgang riskeren, of afwachten en hem misschien door mijn vingers laten glippen.
Hoop dat ik mezelf niet onwetend in de vingers heb gsneden die paar maanden geleden.
__________________
In my defense, I prefaced that with, "with all due respect."
Ads door Google
Oud 06-03-2007, 09:58
Verwijderd
Ik moet me inhouden om hem niet te bestoken met mailtjes en smsjes.
Oud 06-03-2007, 10:02
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Samenwonen is oké zolang je accepteert dat je niet continu met elkaar bezig hoeft te zijn, dat er ook momenten zijn waarop je gewoon even op jezelf bent. En dat vind ik ook juist wel zijn charme hebben, want als je niet samenwoont en je bent bij elkaar, dan kun je niet eventjes muziek gaan luisteren omdat je daar net heel veel zin in hebt, en als je samenwoont kun je doen wat je wilt omdat er toch ook nog tijd genoeg is om samen tijd door te brengen. Zeg maar. Mijn mening
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 06-03-2007, 10:52
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 05-03-2007 @ 23:41 :
Wow wat gaan deze topics hard

Ontopic: ik vind het hoog tijd dat ik eens een nieuw 'slachtoffer' ga zoeken. I'm bored
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 06-03-2007, 11:26
Verwijderd
Hij is weer lekker bezig. Jammer lieverd, te laat is te laat. You've had your chance.
Oud 06-03-2007, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 06-03-2007 @ 11:02 :
Samenwonen is oké zolang je accepteert dat je niet continu met elkaar bezig hoeft te zijn, dat er ook momenten zijn waarop je gewoon even op jezelf bent. En dat vind ik ook juist wel zijn charme hebben, want als je niet samenwoont en je bent bij elkaar, dan kun je niet eventjes muziek gaan luisteren omdat je daar net heel veel zin in hebt, en als je samenwoont kun je doen wat je wilt omdat er toch ook nog tijd genoeg is om samen tijd door te brengen. Zeg maar. Mijn mening
Wij gaan ook wel samen-apart opdrachten maken/leren, hoor... maar dat spreken we wel af van te voren, ja.

Ik heb maar bedacht dat als wij ooit gaan samenwonen, we een huis nodig hebben dat groot genoeg is om ons echt ergens alleen terug te kunnen trekken Mja, vroegah hadden we wel plannen om tijdens onze studententijd al te gaan samenwonen, maar toen ging het uit, en nu wordt het angstvallig níet besproken Nah, we passen nu wel op en blijven liever nog een tijdje bij onze vrienden in huis wonen.

Maar ik vind het geen stom idee voor Crimson - het lijkt me alleen fijn om een tijdje helemaal alleen te wonen voor je gaat samenwonen, maar ik ken ook mensen die dat nooit gedaan hebben en dat gaat ook goed. Dus gewoon doen als het goed voelt.
Oud 06-03-2007, 12:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-03-2007 @ 12:30 :
Maar ik vind het geen stom idee voor Crimson - het lijkt me alleen fijn om een tijdje helemaal alleen te wonen voor je gaat samenwonen ...
Dit vind ik ook Het lijkt me handiger om eerst op jezelf te wonen, zodat je weet hoe het is enzo, voordat je je meteen met zijn tweeën in een huis stort. (Maar ach, het hangt allemaal van de situatie af )

Mijn verdriet (en mijn ex) blijft de hele tijd in mijn achterhoofd hangen. Constant aanwezig, maar niet zo extreem. En nog steeds bijna elke nacht die heerlijke dromen
__________________
<):o)
Oud 06-03-2007, 12:03
Nuck
Nuck is offline
Morgen zie ik m toch nog even deze week omdat ik naar een feestje in zijn buurt ga
__________________
As if!
Advertentie
Oud 06-03-2007, 13:20
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
eventjes twijfelachtig, maar ik geef pms de schuld
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 06-03-2007, 13:52
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
fijn.
kheb m iets verteld wat ik allang had moeten doen, maar bang was om t te vertellen. hij reageerde superlief, perfect gewoon.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 06-03-2007, 14:08
Nyawa
Hij is lief <3.
Oud 06-03-2007, 14:17
varisha
varisha is offline
voel me beetje geiriteerd
Oud 06-03-2007, 14:55
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 06-03-2007 @ 13:02 :
Mijn verdriet (en mijn ex) blijft de hele tijd in mijn achterhoofd hangen. Constant aanwezig, maar niet zo extreem. En nog steeds bijna elke nacht die heerlijke dromen [/B]
't Houdt je wel bezig hé? Helaasch is er weinig dat je eraan kunt doen *knuv* Hoewel heerlijke dromen niet echt heel erg zijn, maar misschien toch liever niet

OT: Hij komt zondag voor 't eerst hier thuis. M'n ma is geloof ik zenuwachtiger dan ik. Pffff...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 06-03-2007, 14:58
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 06-03-2007 @ 15:55 :
't Houdt je wel bezig hé? Helaasch is er weinig dat je eraan kunt doen *knuv* Hoewel heerlijke dromen niet echt heel erg zijn, maar misschien toch liever niet

OT: Hij komt zondag voor 't eerst hier thuis. M'n ma is geloof ik zenuwachtiger dan ik. Pffff...
Spannend! Ik ben bezig aan n mail, vanavond of morgen. Je loopt achter.
Oud 06-03-2007, 14:58
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 06-03-2007 @ 15:58 :
Spannend! Ik ben bezig aan n mail, vanavond of morgen. Je loopt achter.
Dat vermoeden had ik al! Schandalig eigenlijk... Typen, kreng!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 06-03-2007, 15:09
Verwijderd
Ik doe mijn best, maar t wordt wel een heel lange mail.
Oud 06-03-2007, 15:20
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
ik had een ochtendhumeur
en snachts droomde ik heel naar en toen ging ik m wakker maken voor een knuffel en dat stelde hij niet op prijs

Maar hij is wel lief hoor
__________________
Don't worry, be happy
Oud 06-03-2007, 15:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Jammer dat ik m niet zie vandaag (normaal wel altijd op dinsdag). Ach, ook wel s lekker rustig
En donderdag zie ik m waarschijnlijk wel, hoop ik. En anders vrijdag.
__________________
Tsja
Oud 06-03-2007, 15:58
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Het leven gaat door

Ik heb hem gister nog snel gezien omdat hij met mijn broer met een auto bezig was.
Ook stage gaat door, maar vandaag vroeg een van de meester of ik ziek werd. Ik zag zo bleek en treurig. Toen ik nee zei vroeg hij of ik dan streng aan de lijn deed. Dus ook niet, maar omdat hij maar door vroeg heb ik gezegd dat ik dat probleem in mijn hoofd zit.

Nu vraagt hij gelukkig niets meer, maar kijkt me vaak wel zo medelijdend en onderzoekend aan..

Zucht.. Liefdesverdriet is niet leuk!
Ads door Google
Oud 06-03-2007, 16:03
Verwijderd
Ik vind dat iedereen lief tegen mij moet zijn vandaag, maar vooralsnog is hij de enige die het níet doet Niet dat hij gemeen is, maar extra lief, ho maar. Niet dat ik een reden heb om extra lievigheid nodig te hebben, maar daar gáát het niet om

Wij kunnen te goed zeuren
Oud 06-03-2007, 16:07
Verwijderd
Ik begin de chaos om me heen steeds erger te vinden. Een paar dagen kan ik best hebben, maar zo'n 6 weken aan één stuk begint nu toch best irritant te worden.
Gelukkig kent hij me zo goed dat hij me telkens weer een beetje moed in weet te praten. Over een tijdje is het hele huisje klaar, lekker saampjes met onze eigen dingetjes
Oud 06-03-2007, 16:42
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Fijn is dat.
Oud 06-03-2007, 16:49
Larry Flint
Larry Flint is offline
vanavond film kijken en samen slapen
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 06-03-2007, 17:41
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 06-03-2007 @ 16:09 :
Ik doe mijn best, maar t wordt wel een heel lange mail.
Gewoon doen, ik vertoon toch al studieontwijkendgedrag. Blegh.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 06-03-2007, 17:46
Verwijderd
Het werd niet zo ongemakkelijk als ik dacht, integendeel zelfs.
Wel maak ik me zorgen om haar en zit ik te twijfelen over hem
Oud 06-03-2007, 18:25
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Net even met hem op MSN gezeten, hoe lang geleden was dat. Hij is lief, mis hem heel erg. Kan best nog wel eens even duren voor ze die opdracht afhebben en hij weer thuis is. Maar ja. Hij weet (nou ja, misschien ook niet zo moeilijk na ruin anderhalf jaar) precies wat hij moet zeggen om me weer fijn te voelen (ondanks *** huidig werk met *** opzegtermijn en ***-sollicitatieronde #2 "je hoort van ons, deze week wordt wat kort dag, maar je gaat van ons horen". Het is goed met je, boersdirecteurtje, maar volgende week staat mijn mobieltje uit, dus kun je mooi mijn voicemail gaan spammen met je 'voorstel')
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 06-03-2007, 18:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 06-03-2007 @ 15:55 :
't Houdt je wel bezig hé? Helaasch is er weinig dat je eraan kunt doen *knuv* Hoewel heerlijke dromen niet echt heel erg zijn, maar misschien toch liever niet

OT: Hij komt zondag voor 't eerst hier thuis. M'n ma is geloof ik zenuwachtiger dan ik. Pffff...
Ja, kan er ook niet veel aan doen zal wel mijn manier van verwerken zijn Ik heb wel veel afleiding (school en leuke dingetjes daar buiten), maar het sluipt er toch doorheen.

Nee, die dromen zijn een vervelende manier van wakker worden
__________________
<):o)
Oud 06-03-2007, 18:57
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Pfff, deze week is echt chaos, elke avond heeft hij, ik of wij wat staan en fatsoenlijk samen eten zit er al helemaal niet in. Maar goed, gekgenoeg vind ik het niet eens zo heel erg en daar ben ik blij om, want dat betekent dat ik daar dan eindelijk eens mee heb leren omgaan?
En morgen terugkomdag op school en daar heb ik wel zin in, want dan zie ik alle meiden van het afstuderen weer. Alleen heb ik echt zo geen zin in haar, omdat ik gewoon nu al weet dat zij zich zelfs die ene dag niet normaal kan gedragen naar mij toe. Persoonlijk boeit mij dat niks, maar ik vind het zo zonde voor de rest van de meiden

Maar verder gaat het helemaal goed hier en voel ik me de laatste tijd sowieso veel beter en dat is echt relaxed, want ook binnen onze relatie voelt dat veel beter
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 06-03-2007, 18:58
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Nuck schreef op 06-03-2007 @ 13:03 :
Morgen zie ik m toch nog even deze week omdat ik naar een feestje in zijn buurt ga
Kriminele zeker?
Oud 06-03-2007, 19:11
Jones
Citaat:
Li schreef op 06-03-2007 @ 19:58 :
Kriminele zeker?
Overgewaardeerd feestje
Oud 06-03-2007, 19:26
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
jeej! haar vandaag weer gezien!


maar FUCK it ik heb zondag wat gemist!!!! fuck fuck fuck!!! Vulvasonic FTW!
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 06-03-2007, 19:34
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Li schreef op 06-03-2007 @ 19:58 :
Kriminele zeker?
Haha jep
__________________
As if!
Oud 06-03-2007, 19:36
*carmen*
Avatar van *carmen*
*carmen* is offline
Zijn we bijna 2 jaar samen, heb ik goed nieuws (maar liefst 3x iets verschillends) komt ie niet langs, nadat hij beloofd had dat ie kwam... want hij had er eigenlijk niet meer opgerekend...
behoorlijke pissig nu!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #59
Bloem
500 31-03-2007 10:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.