Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2007, 17:54
Verwijderd
Ik ben gefrustreerd maar het komt niet door hem geloof ik dus ik ga hard mijn best doen om het niet op hem af te reageren.

Zul je altijd zien, spreken we es een keertje af, heb ik echt zo'n dag waarop álles tegenzit en ik dus ondertussen strontchagrijnig ben. En niet eens alles zit tegen, maar het voelt gewoon of alles tegenzit. Argh.
Advertentie
Oud 07-03-2007, 17:54
Verwijderd
Ja ehhh wat is dit nou weer?! Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken Maar ik ken mezelf: ik krijg weer hoop en ga aftellen tot ik 'm weer zie. Terwijl hij over een maand natuurlijk nog steeds gewoon dezelfde vriendin heeft en het alleen gezellig vindt om me te zien Bovendien gaan we iets ontzettend niet-date-achtigs doen, dus dat moet ook genoeg zeggen. Maar zegt dat het niet ook iets dat ie 2,5 uur om me te zien te weinig vond en persé samen wilde gaan, terwijl we ook makkelijk apart van elkaar zouden kunnen?

Aaargh ik word gek van mezelf

En dan gelukkig nog minder 'problemen': m'n andere grote vriend probeert me jaloers te maken door ontzettend te flirten met alle andere vrouwen in m'n omgeving. Wat maakt dat ik 'm alleen maar zielig vind. Terwijl het echt een leuke jongen is, maar ik zie gewoon niet meer in 'm. En ik heb echt geen zin om met 'm te gaan praten
Oud 07-03-2007, 18:35
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Vanochtend heel onzeker, nu gaat het weer goed
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 07-03-2007, 18:54
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 07-03-2007 @ 17:55 :
Terug komen gaat ie zeker weten niet doen want hij loopt stage. Dus voor die keus ga ik hem niet stellen. Op dit moment is het ook uit (het is dus nu voor hem legaal om verder te vozen met z'n collega). Maar ik zou toch graag willen dat het weer goed komt want ik ben gewoon gek op hem (en het idee dar hij zich daar uitstekend vermaakt met een ander vind ik nou ook niet super).
Als ik jou was zou ik blij zijn dat je hem de komende tijd in ieder geval niet ziet. Dan kan je mooi over hem heen komen.

ontopic: 't gaat goed we maken elkaar blij
__________________
To eu zèn
Oud 07-03-2007, 18:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
*geeft onzekerheid een schop onder zijn kont*
Oud 07-03-2007, 20:19
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
stout! schreef op 07-03-2007 @ 18:53 :
Ik heb het de afgelopen week bizar druk gehad met een project dat letterlijk ál mijn tijd opslokte. 5 uur per nacht slapen . Maar zelfs dan is het zo fijn om 's nachts bij hem in bed te kruipen, tegen hem aan te liggen, grappen te maken... Zelfs als ik doodmoe ben, vind ik wat tijd met hem belangrijker dan slapen. Ik voel me gelukkig als ik bij hem ben.
zoiets ja Gelukkig heb ik nu al het geregel en onduidelijkheid gehad, dus de stress is eraf
__________________
Don't worry, be happy
Oud 07-03-2007, 21:41
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
Ryan. schreef op 07-03-2007 @ 15:39 :
Verward. Vannacht heel fijn daar geslapen, geknuffeld, gekust, lief lief allemaal. Maar de rest van zijn gedrag ('s ochtends en de avond voor we gingen slapen) was heel anders. Ook nu weer..geen sms, en toen ik ging een kus op mn wang.
Terwijl ik nou eens een keer iemand echt leuk vind.
Nog steeds niks gehoord..ik snap niks meer van deze hele situatie. Hij is zo onverschillig als wat, maar vannacht was zo lief .
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Oud 07-03-2007, 22:07
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Ryan. schreef op 07-03-2007 @ 22:41 :
Nog steeds niks gehoord..ik snap niks meer van deze hele situatie. Hij is zo onverschillig als wat, maar vannacht was zo lief .
Ja euh, om de seks, vermoed ik. Niet om lullig te doen, maar verwacht er niet teveel van, daar maak je jezelf alleen maar gek mee terwijl hij je waarschijnlijk best leuk vindt, maar dan wel (alleen) voor in bed.
Oud 07-03-2007, 22:20
Ryan.
Avatar van Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
Bloem schreef op 07-03-2007 @ 23:07 :
Ja euh, om de seks, vermoed ik. Niet om lullig te doen, maar verwacht er niet teveel van, daar maak je jezelf alleen maar gek mee terwijl hij je waarschijnlijk best leuk vindt, maar dan wel (alleen) voor in bed.
Ja dat zou een verklaring kunnen zijn, als we seks hadden. Maar dat hebben we dus helemaal niet. Het was vannacht niet meer dan kusjes, knuffelen en zoveel mogelijk ledematen in elkaar verstrengelen . Dat klinkt apart maar het was lief. Maar hij dus niet nu.
__________________
Oh don't be shy, let's cause a scene
Oud 07-03-2007, 22:54
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Wat zal ik doen met die jongen? Ik heb geen zin in een echte date, ik haat de gedachte aan ons onspontaan rondslenterend door de koude regenachtige stad. Eigenlijk wil ik langsgaan en hem om de nek vallen maar ik ben nog met mezelf in dubio over wat ik het beste kan doen. Las wel in een sterrenbeeldboekje dat een Ram alles krijgt waar ze haar zinnen op heeft gezet, vroeger lukte het ook altijd, dus dat klinkt bemoedigend

Oja en ik zag een vroegere goede vriend van me in de gratis krant De Pers staan waar hij colums schrijft Zo grappig om zijn hoofd op een fotootje daar te staan, heel officieel, terwijl ik al die niet-officieele dingen van hem weet
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 07-03-2007, 22:57
Verwijderd
Wij zijn een goed team en dat is handig als je samen veel moet doen

Oh, en: Mijn nichtje is zwanger! Zo ontzettend leuk!
Oud 07-03-2007, 23:32
__
Avatar van __
__ is offline
pff ik ben volgende week helemaal vrij en ik hoopte hem dan wat vaker te kunnen zien (aangezien ik dan ook 'thuis', bij mn ouders, ben) maar dat gaat nou toch niet lukken en het is niet alsof heel mn vakantie om hem draait ofzo maar ik heb er nu al helemaal geen zin meer in op de een of andere manier. en ik weet dat ik me aanstel dus ik ga gewoon slapen en morgen heb ik er weer wel zin in en ga ik heel veel leuke dingen met vrienden plannen. of gewoon heel de week in mn kamertje in rotterdam doorbrengen, ook een idee .
Oud 08-03-2007, 07:34
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik vind, dat het allemaal minder ingewikkeld moet zijn!
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 08-03-2007, 07:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ben echt compleet van slag. Dinsdag was zijn promotie en daar zag ik het grootste gedeelte van zijn familie en vrienden (en exen) voor het eerst. Ik zag er behoorlijk tegenop en het was inderdaad ook nogal overweldigend. Daarbij heb ik nu het gevoel totaal niet serieus te worden genomen omdat ik die jonge eerstejaars ben. Beetje jammer dat er dan ook opmerkingen tegen hem worden gemaakt als 'heb je niet met dr omdat ze jong en mooi is'? Verder was er een gros aan vrouwen die hem zo ongeveer voor mn neus probeerden weg te kapen (waarschijnlijk wat overdreven gezegd, maar zo voelde het wel) en dat ervaarde ik als nogal respectloos naar mij toe. Nee, ik voel me echt weggekeken.

Het kutte is dat ik nu dus echt een vreselijk humeur heb en totaal geen werk kan verzetten omdat mijn hoofd hier helemaal vol mee zit. Ik krijg alleen niet echt de kans om met mn vriend te praten. Ten eerste omdat we allebei druk zijn, ten tweede omdat ik het er gewoon niet uit krijg. Hij vraagt niets en ik vind het gewoon moeilijk om hierover te beginnen. En dat vind ik echt vreselijk stom van mezelf.
Oud 08-03-2007, 08:48
Verwijderd
Het was echt een succes! We gingen eigenlijk spelletjes spelen, maar tegen de tijd dat we de drank en het ijs naar boven hadden gesleept, zaten we op de bank te kletsen en toen bedachten we pas om 1 uur 's nachts dat we nog spelletjes moesten doen. Et voilà, dus wij tot 2 uur ofzo Kolonisten (het kaartspel, ole) en vervolgens nog Carcassonne, en gewoon de hele avond kletsen over de meest uiteenlopende onderwerpen. Tot half 4 's nachts, dus nu ben ik brak

Soms vergeet ik hoe goed we dat eigenlijk kunnen. Maar als je elkaar normaal gesproken maar zo kort achter elkaar ziet, ben je vaak drukker met vertellen hoe de afgelopen dagen waren, met eten koken en opeten, met seks, dan dat je echt tijd overhoudt voor goede gesprekken. Wel fijn dat het er dan meteen ook is als we wél eens de tijd hebben voor elkaar.

Dus ja, eh, goed
Oud 08-03-2007, 08:50
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Twee maanden en er komen er nog veel meer, tralalala
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-03-2007, 09:37
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 07-03-2007 @ 17:55 :
Terug komen gaat ie zeker weten niet doen want hij loopt stage. Dus voor die keus ga ik hem niet stellen. Op dit moment is het ook uit (het is dus nu voor hem legaal om verder te vozen met z'n collega). Maar ik zou toch graag willen dat het weer goed komt want ik ben gewoon gek op hem (en het idee dar hij zich daar uitstekend vermaakt met een ander vind ik nou ook niet super).
Ook al zou het goedkomen, waarschijnlijk vermaakt hij zich dan nog steeds super met een ander..
Oud 08-03-2007, 09:56
Verwijderd
Groovy, gefeliciteerd Ik zie rode cijfertjes!

ot: Morgen zie ik hem weer en ik heb er zin in!
Oud 08-03-2007, 10:33
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Eh ja gister was onverstandig maar ook wel fijn (ookal dacht ik vooral aan de andere jongen, die raar doet terwijl die ander juist suuuuper lief is).
En argh, als ik nou zeker wist dat die rare jongen me niet leuk vindt was het prima, maar nu is het vaag en dat is frustrerend.
Oud 08-03-2007, 10:55
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
gister gepokerd met hem en mn huisgenoten, was gezellig. savonds kletsen in bed, en uitslapen.
en hij heeft lenzenspul, tandenborstel en boxers naar hier verhuist. want dat is toch wel handig.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 08-03-2007, 10:58
Wolf
Avatar van Wolf
Wolf is offline
onze liefde is fijn.. heel fijn
__________________
Life is what it makes of you
Oud 08-03-2007, 10:59
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Best gaar eigenlijk, althans afgelopen week. Beetje een terugval ofzo of dat ik echt doorheb dat t schluss is. Meh weekje vakantie dan maarrrr....
__________________
The death toll is rising
Oud 08-03-2007, 11:10
Verwijderd
Citaat:
RebEls schreef op 08-03-2007 @ 10:56 :
Groovy, gefeliciteerd Ik zie rode cijfertjes!

ot: Morgen vanmiddag zie ik hem weer en ik heb er zin in!
Oud 08-03-2007, 11:55
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
nog maar 5,5 maand, haha
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 08-03-2007, 12:27
Verwijderd
Mijn hoofd zit helemaal vol met hem en dat is eignelijk niet goed want ik heb duizend andere dingen waar ik eigenlijk aan moet denken.
Maar hij is wel heel erg leuk. Zaterdagzaterdagzaterdag.

En Groovy, proficiat!
Oud 08-03-2007, 12:30
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
ik begin voor het eerst dat het uit is een beetje boos te worden. Ik zie nu in hoe scheef het is dat hij het heeft uitgemaakt en dat een belangrijk deel van de problemen toch echt ook aan hem lag. Hij heeft dat zelf nooit gezien en ziet dat nog niet en dat neem ik hem kwalijk.

Goed ik mag dan wel last hebben van verlatingsangst, maar zijn angsten waren minstens zo erg en zijn gedrag was ook niet altijd netjes. Eigenlijk hadden we altijd relatieproblemen op het moment dat het in de rest van mijn leven even niet zo goed ging, ik weet niet hoe dat komt maar ik heb het gevoel dat dit niet echt aan mij lag...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 08-03-2007, 14:56
Charly Brown
Avatar van Charly Brown
Charly Brown is offline
Wel oké. Misschien dat ik vanavond tijdens het uitgaan nog wat leuks tegenkom. Laten we het hopen!
Oud 08-03-2007, 15:00
Verwijderd
Ik ga een vriend van me slaan want hij is fucking kinderachtig omdattie niet naar mn verjaardag wil komen. Klojo, je bent achttien en niet contactgestoord. Mijn andere vrienden bijten niet en ik vreet je niet op. Klein kind. Bah.
En bwaaaah, dalijk gesprek met ouders en mentor... Nu baal ik dr wel van dattie zo ver weg op kamers zit en ik nog geen ov heb. Blegh.

Edit: En oooh, mensen die alleen maar over zichzelf praten
Als je uit beleefdheid vraagt hoe het met hen gaat, meteen hele verhalen over hoe leuk dr vriend is, wat hij allemaal wel niet voor school moet doen, hoe het bij haar thuis gaat, waarom ze nou weer ruzie heeft. Ja rot op. Ik vroeg alleen uit BELEEFDHEID hoe het met je ging. Ik heb geen behoefte aan je levensverhaal.

Ik voel me agressief vandaag.

Laatst gewijzigd op 08-03-2007 om 15:02.
Oud 08-03-2007, 15:13
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Pff vanmiddag was hij echt all over een lelijk, stom vrouwpersoon en ik werd er misselijk jaloers van. Stom, terwijl ik helemaal niet meer zo into hem ben.
Oud 08-03-2007, 16:16
Crimson
Crimson is offline
vandaag mail gehad van antikraak met 2 woningen, die mail was naar vijf anderen gestuurd.. dus kans 1 op 3 dat we zéér snel een woning hebben..
Oud 08-03-2007, 17:43
Verwijderd
Twijfel en in de war.
Oud 08-03-2007, 18:06
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Crimson schreef op 08-03-2007 @ 17:16 :
vandaag mail gehad van antikraak met 2 woningen, die mail was naar vijf anderen gestuurd.. dus kans 1 op 3 dat we zéér snel een woning hebben..
Groningen, toch?
Welkom, het is hier leuk

OT: prima, zin in morgen
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 08-03-2007, 18:14
Verwijderd
Hij maakt me aan het lachen
Oud 08-03-2007, 18:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hmm. Als ik het gezellige verhaal van Morgan lees dan is het goed dat mijn ex en ik niet meer bij elkaar zijn. Wat zij beschrijft wil ik ook en hadden we (helaas) totaal niet

Verder ben ik benieuwd of mijn collega serieus die date gaat regelen met die ene knappe (maar geen relatie materiaal) man
__________________
<):o)
Oud 08-03-2007, 18:20
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
eh ja best goed eigenlijk.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 08-03-2007, 18:22
Dzjun
Dzjun is offline
hij zou komen om vijf uur maar toen belde hij dat hij later kwam. Om half acht moest hij ergens naar toe dus hij is gewoon niet gekomen... Vind het echt een kutstreek, als er iets aan de hand was ok, maar dat was er niet..
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 08-03-2007, 18:23
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 08-03-2007 @ 19:18 :
Hmm. Als ik het gezellige verhaal van Morgan lees dan is het goed dat mijn ex en ik niet meer bij elkaar zijn. Wat zij beschrijft wil ik ook en hadden we (helaas) totaal niet

Verder ben ik benieuwd of mijn collega serieus die date gaat regelen met die ene knappe (maar geen relatie materiaal) man
Nja, ik maakte me ook wel een beetje bezorgd of wij het nog wel hadden, omdat we de laatste tijd zó ontzettend weinig tijd voor ons samen hebben gehad... maar goed, dat zit dus helemaal goed, we moeten alleen zorgen dat we eens in de zoveel tijd echt een dag of een hele avond en nacht alleen aan elkaar besteden en dan ook niet gaan klimmen ofzo, want wij gaan als we eindelijk eens tijd hebben, meestal iets dóen. En dat is natuurlijk ook belangrijk, maar dan ben je minder bezig met gewoon goede gesprekken voeren.

Lol hebben we wel altijd, dat vind ik dan ook echt noodzakelijk. Maar goed, als jullie het nooit gezellig hadden terwijl je toch wel regelmatig elkaar een weekend lang zag, dan is het inderdaad maar beter dat het uit is. Maar dat weet je zelf natuurlijk ook, anders was het uberhaupt al niet uitgegaan.

En verder heb ik een digitale piano gekocht en dat heeft geen hol met mijn relationele gebied te maken maar ik ben er heel erg blij mee dus ik deel het toch mee!
Oud 08-03-2007, 18:24
Verwijderd
één smsje van haar en alles is weer kut..

waarom heeft ze nog steeds zoveel invloed op mij en mijn stemming....

ze timed het ook lekker de dag voor mijn verjaardag..

vanavond verval ik standaard weer in oude fouten....
Oud 08-03-2007, 18:27
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 08-03-2007 @ 19:06 :
Groningen, toch?
Welkom, het is hier leuk

OT: prima, zin in morgen
jep Groningen
heb er super veel zin in!

jij bent t (nieuwe?) vriendinnetje van zowie toch?
Oud 08-03-2007, 18:28
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Crimson schreef op 08-03-2007 @ 19:27 :
jep Groningen
heb er super veel zin in!

jij bent t (nieuwe?) vriendinnetje van zowie toch?
terecht

en ja, idd
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 08-03-2007, 18:34
Verwijderd
Oud 08-03-2007, 19:07
Larry Flint
Larry Flint is offline
Wow, vanaf 3 uur samen geweest en fijn samen gegeten en straks als hij klaar is met werken komt hij weer hier heen want hij mag blijven slapen <3 en we hoeven er morgen niet vroeg uit ohh wat vreselijk verwend!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 08-03-2007, 19:07
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
De arme jongen bleef hier vannacht slapen, maar hij kon niet slapen en ik daarom ook niet. Toen ik net terug kwam van mn stage lag er een bonnetje op mijn kussen van selexyz met de letters le en z doorgestreept. Dat maakt, voor de onoplettenden, sexy.
Wat een schatje is het toch.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 08-03-2007, 19:33
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Date was oké! Ik zal straks een wat langer verhaal typen. De plicht roept..
__________________
i create glitches with my voice
Oud 08-03-2007, 19:44
Verwijderd
papa en mama hebben al de hele week ruzie en dus niets tegen elkaar gezegd. ik was met smam uiteten geweest en ze zei dat ze er van schrok hoe koud ze was... ze zei dat ze aan een scheiding dacht .
dit kan niet. ons gezin is zo hecht, we hebben het ZO fijn. dit kan gewoon niet. dit gebeurt niet. waarom laat ze me dan zo schrikken. verdomme
Oud 08-03-2007, 20:07
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
hebben ze vaak ruzie dan? als jullie heel hect zijn enzo kan er eigenlijk weinig misgaan. mijn ouders zitten ook váák te stressen, maar ze houden gewoon van elkaar, dus no sweat..

ik zou me er iig niet al te druk over gaan maken, ({)
__________________
i create glitches with my voice
Oud 08-03-2007, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 08-03-2007 @ 21:07 :
hebben ze vaak ruzie dan? als jullie heel hect zijn enzo kan er eigenlijk weinig misgaan. mijn ouders zitten ook váák te stressen, maar ze houden gewoon van elkaar, dus no sweat..

ik zou me er iig niet al te druk over gaan maken, ({)
nee echt bijna nooit, dat is het stomme. maar ze zei: "houden twee mensen wel van elkaar? als ze elkaar zonder problemen een week lang niet hoeven aan te spreken? als ze helemaal langs elkaar heen leven? ik weet het gewoon niet meer" blabla.
ik probeer me er ook niet druk om te maken want ik kan het gewoon niet geloven dat ze ooit uit elkaar gaan maar ze laat me echt schrikken op deze manier. en die spanning die ik tussen ze voel is KUT waardoor ik wil roepen dat ze eens moeten praten, maar ik kan me er maar beter buiten houden.

wel lief tho dankje. vertel nou eens je uitgebreide versie van je date
Oud 08-03-2007, 20:55
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
ARGH. Ik wil niet die jongen leuk gaanv inden want hij heeft al meer dan een jaar een relatie en ik begin net goed op te schieten met zijn vriendin en uhhg . Maar het is zo'n ziek lieve, humoristische etc etc jongen. Hij is ook zo lief voor me.
Oud 08-03-2007, 21:04
leenjte
leenjte is offline
Verward. Hij is geweldig, leuk, lief, mooi en ik kan geweldig met m praten, en gelukkig vind ie dat ook van mij.
Helaas heeft meneer wel al 5 jaar een relatie.

Wordt er echt helemaal gek van, kan aan weinig anders denken..
__________________
“Sex appeal is fifty percent what you've got and fifty percent what people think you've got.” -- Sophia Loren
Oud 08-03-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 08-03-2007 @ 21:18 :
nee echt bijna nooit, dat is het stomme. maar ze zei: "houden twee mensen wel van elkaar? als ze elkaar zonder problemen een week lang niet hoeven aan te spreken? als ze helemaal langs elkaar heen leven? ik weet het gewoon niet meer" blabla.
ik probeer me er ook niet druk om te maken want ik kan het gewoon niet geloven dat ze ooit uit elkaar gaan maar ze laat me echt schrikken op deze manier. en die spanning die ik tussen ze voel is KUT waardoor ik wil roepen dat ze eens moeten praten, maar ik kan me er maar beter buiten houden.

wel lief tho dankje. vertel nou eens je uitgebreide versie van je date
Hm, volgens mij komt iedereen wel eens op dat punt in een relatie. Dan kun je er mee stoppen, ja, maar je kunt ook er voorbij komen. Mijn ouders hebben dat ook wel eens gehad (op dat moment wist ik het niet, maar achteraf hoor je wel eens wat), dat ze ook echt zoiets hadden van 'wat dóen we hier nog zo...', maar ze zijn er telkens weer voor gegaan en het gaat nog steeds goed. Er zijn altijd ups en downs...

maar ik snap nooit zo goed waarom volwassenen op die leeftijd dat nog moeten bedenken. Midlife crisis ofzo, dan komen ze opeens tot de conclusie dat ze héél anders hadden willen leven, anders willen zijn, dan ze nu zijn. Denk ik?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #59
Bloem
500 31-03-2007 10:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.