Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2007, 21:06
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
We quitten helemaal nergens mee.

Vorige topic.
Advertentie
Oud 06-05-2007, 21:35
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
woensdag speeddaten , bij een studentenvereniging, dus dat wordt vast iig gezellig
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 06-05-2007, 22:15
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb een nieuwe liefde, en hij is vreselijk lief! <333

Nee onzin, maar ik heb het wel naar mijn zin. En een jongen die zichzelf vorig weekend echt compleet belachelijk maakte, blijkt toch in staat mijn vooroordelen over hem weg te nemen en dat maakt leuke en vlotte gesprekken mogelijk. En och, eigenlijk is zijn arrogantie best lachwekkend en helemaal niet zo walgelijk als ik in eerste instantie dacht. Op vriendschappelijk gebied gaat het dus wederom een stukje beter, en dat is altijd een fijne gedachte vind ik persoonlijk.

Op relationeel gebied zie ik het wel; We zijn gisteravond- en vanmorgen best een lange tijd samen geweest, en dat is prima. En ik zou er een ik weet niet wat over kunnen zeggen, maar ik houd wijselijk mijn mond. Het is wel goed, en we zien het wel.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 06-05-2007, 22:48
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik ben al 62 topics vrijgezel.
Oud 06-05-2007, 23:12
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
ik heb vanochtend voor het eerst weer met iemand gezoend sinds mijn relatie uit is, ben nu in de war en snap mezelf niet meer....
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 06-05-2007, 23:14
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
prima!
Oud 06-05-2007, 23:37
first eror
first eror is offline
kut natuurlijk.
als iemand liefde over heeft in de omg. Amsterdam?
seks mag ook.
Oud 06-05-2007, 23:40
Verwijderd
Citaat:
first eror schreef op 07-05-2007 @ 00:37 :
kut natuurlijk.
als iemand liefde over heeft in de omg. Amsterdam?
seks mag ook.
ik pas
Oud 06-05-2007, 23:43
Verwijderd
Bah, waarom veranderen al m'n vriend(inn)en zo als ze een relatie krijgen? Ik voel me echt een outcast
Oud 06-05-2007, 23:47
first eror
first eror is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 07-05-2007 @ 00:43 :
Bah, waarom veranderen al m'n vriend(inn)en zo als ze een relatie krijgen? Ik voel me echt een outcast
relatie hebben?
Oud 07-05-2007, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 06-05-2007 @ 22:35 :
woensdag speeddaten , bij een studentenvereniging, dus dat wordt vast iig gezellig
Speeddaten? Niet wanhopig worden he, niks mis met single zijn
Oud 07-05-2007, 07:07
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik heb 'r sinds 26/4 gezien, tot en met gisteren. nja, gezien..gezien... non stop bij haar geweest. en voor m'n gevoel gingen er maar 3 dagen voorbij ipv meer dan een week. Het zure is dat nu weer de problemen van voorheen nog duidelijker aanwezig zijn, en de oplossing nog rigoreuzer is dan we willen. Ach, t is denk ik gewoon niets meer of minder dan een dipje, het loopt wel los.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 07-05-2007, 07:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Rustig
__________________
<):o)
Oud 07-05-2007, 08:46
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik was bijna de nadelen vergeten van iemand heel erg leuk vinden, maar ze zijn er weer. Onzekerheid ('hij vindt me vast niet leuk'), bijna alleen maar aan diegene denken, hele tijd hopen op reactie terug.
En ik heb m maar 1x gezien!! Wel heel lang, maar toch.
Zucht, nouja we zien wel.
Oud 07-05-2007, 08:56
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-05-2007 @ 01:17 :
Speeddaten? Niet wanhopig worden he, niks mis met single zijn
Denk je nou echt dat mijn ware daar rondloopt of iemand die in de buurt komt van wat ik wil .... of het moet ook iemand zijn die meegesleept wordt. M'n carriere gaat voor ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 07-05-2007, 09:04
Larry Flint
Larry Flint is offline
Hij is weer terug uit Zweden en het was zo fijn om hem weer te zien. Uit eten geweest, en het hele weekend bij elkaar geweest en allesss was gewoon perfect
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 07-05-2007, 09:15
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Nog steeds vrijgezel, maar wel één hele goede vriendin die er altijd voor me is....

Hoeveel één knuffel met je kan doen... De tijd leek stil te staan en ik voelde zo ongeveer alle mogelijk emotie tegelijk en dat allemaal in een paar seconden

Er is echt (nog) niemand anders die dat lukt...
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 07-05-2007, 09:33
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ben nog steeds in de wolken omdat het aan is. Maar sinds gisteraaf niets meer van gehoord. Geen reacties op mn sms. Vraag me af waarom?
Ads door Google
Oud 07-05-2007, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Metal
22 - Lid


gepost op 05-05-2007 @ 21:59 Klik hier voor het profiel van Metal Klik hier om Metal een privébericht te sturen Pas bericht aan/verwijder bericht Reageer met quote

quote:Morgan schreef op 05-05-2007 @ 10:25 :
Het moeten natuurlijk wel half ontklede forummers zijn



je hebt PM!
Niet waar

Hier gaat het helemaal fantastisch Ben echt helemaal blij met hem en we hebben ontzettend veel lol en het gaat gewoon superlekker. Fijn. En ik zit ook al te bedenken dat ik best binnen een paar jaar kindjes wil en niet als ik tegen de dertig loop Gelukkig is hij toch nog 8 jaar student ofzo en dan zal het er wel niet van komen. Daar zou m'n carrière toch bergafwaarts gaan).
Oud 07-05-2007, 10:50
Crimson
Crimson is offline
poeh na 3 weken elkaar bijna elke dag gezien te hebben zien we elkaar deze maand ff heel weinig, hij moet fulltime werken en ik doe examen, plus hij gaat nog een weekend weg (en ik kan niet mee, want leren leren leren!) en ik ga in een ander weekend misschien examencursus doen. en daarna ga ik op vakantie..
maarja.... we overleven het wel, en gelukkig heb ik er een nieuwe liefde bij: final fantasy 12 <3
Oud 07-05-2007, 11:42
Verwijderd
gister ging ik naar hem toe en daar had ik enorme zin in. toen was ik er en toen was ik ineens heel boos op hem om iets stoms. en toen heb ik een tijdje met mijn rug naar hem toe gelegen en stom gedaan. en toen kreeg ik ineens spijt en ging ik weer heel lief doen.

wtf gaan we weer.
stemmingswisselingen
als ik me minder voel reageer ik dat op hem af en dat is fout.
Oud 07-05-2007, 12:15
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Citaat:
Pruts0r schreef op 07-05-2007 @ 10:15 :
Nog steeds vrijgezel, maar wel één hele goede vriendin die er altijd voor me is....

Hoeveel één knuffel met je kan doen... De tijd leek stil te staan en ik voelde zo ongeveer alle mogelijk emotie tegelijk en dat allemaal in een paar seconden

Er is echt (nog) niemand anders die dat lukt...
fijn is dat, he? Ik heb dat ook met een paar vrienden.

OT: ben nog steeds in de war, niets meer van hem gehoord sindsdien en weet niet of het wel gepast is om contact op te nemen. en eigenlijk vind ik hem stiekem best wel leuk zucht, wat een keer zoenen wel niet met je kan doen....
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 07-05-2007, 13:50
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Heb hem deze week iedere dag gezien, soms 24 uur achter elkaar, dan weer even 2 uurtjes. En het was HEERLIJK Nog nooit zo lekker gevoeld....alleen.....mis ik hem nu....klotezooi....
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 07-05-2007, 14:03
Verwijderd
Heeeeeeeerlijk. Beetje een moeizame start met mn nieuwe liefde, maar t gaat nu echt lekker. Nu moet ik alle belangrijke mensen om me heen nog kennis met hem laten maken om de vooroordelen te laten verdwijnen. Tjah en 8 jaar ouder en Surinaams. K heb mn ouders al lichtelijk voorbereid, maja blijft moeilijk. Ik weet alleen zeker dat als ze hem zien en kennis met hem maken dattie meteen geaccepteerd wordt!

Ik wil gewoon lekker van hem genieten en proberen hem een beetje te gaan vertrouwen. Verder; ik zie wel waar t schip strandt... of niet

*verliefd*
Oud 07-05-2007, 14:09
Verwijderd
ontzettend klote.
Advertentie
Oud 07-05-2007, 14:10
Verwijderd
lucht je hart...
Oud 07-05-2007, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Get Psycho schreef op 07-05-2007 @ 15:10 :
lucht je hart...
hij wil een pauze. dus nu hang ik maar een beetje rond te wachten of meneer wel of niet met me verder wil. en dat omdat hij het niet meer aankan. mijn thuissituatie is nogal behoorlijk heftig (geweest) en daar kreeg hij veel van mee omdat ik veel bij hem zat als het thuis weer eens fout ging.

en nu doet 'ie bot en raar en zegt 'ie bijna niks op msn tegen me. maar we gaan donderdag wel samen naar een concert in keulen . en ik kan alleen maar janken.
Oud 07-05-2007, 14:16
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Wil jij wel iemand die wegloopt als het moeilijk wordt dan? Of veroordeel ik hem nu onterecht?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 07-05-2007, 14:17
Verwijderd
alsof ik er godverdomme wat aan kan doen dat mn ouders in scheiding liggen en dat een effect heeft op mijn levenswijze en denken. en daar moet ik voor gestraft worden en ben ik ineens iets dat je zomaar voor een maand (afgesproken pauzetijd) even weg kan zetten? ik besta hoor. ik ben nog steeds z'n vriendin en ik verdien dit niet.

en al het gezeik thuis is bijna over, want 1 juni gaat m'n vader weg. voor die paar weken! en me dan nu zo aan de kant zetten.
Oud 07-05-2007, 14:17
Jones
Citaat:
miekmuis schreef op 07-05-2007 @ 15:16 :
Wil jij wel iemand die wegloopt als het moeilijk wordt dan? Of veroordeel ik hem nu onterecht?
Nou, gelukkig ben jij niet kort door de bocht.
Oud 07-05-2007, 14:18
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 07-05-2007 @ 15:16 :
Wil jij wel iemand die wegloopt als het moeilijk wordt dan? Of veroordeel ik hem nu onterecht?
ik weet 't niet. het is ook heftig, en hij gaat er ook aan onderdoor, juist omdat hij er zo bij betrokken is. alles lijdt eronder, zo'n werk, z'n school (afstuderen).

ik probeer het goed te praten, en ik begrijp het ook wel. maar het kan ook makkelijker.
Oud 07-05-2007, 14:18
Verwijderd
inderdaad! Je hebt helemaal gelijk Miekmuis! En waarom wacht je op hem? Als hij echt wil nadenken help je hem echt niet door contact met hem te hebben. Zorg maar dat hij je gaat missen!!!

Dan weet hij waar hij het voor doet!
Oud 07-05-2007, 14:18
Jones
Citaat:
ChocLot schreef op 07-05-2007 @ 15:17 :
alsof ik er godverdomme wat aan kan doen dat mn ouders in scheiding liggen en dat een effect heeft op mijn levenswijze en denken. en daar moet ik voor gestraft worden en ben ik ineens iets dat je zomaar voor een maand (afgesproken pauzetijd) even weg kan zetten? ik besta hoor. ik ben nog steeds z'n vriendin en ik verdien dit niet.

en al het gezeik thuis is bijna over, want 1 juni gaat m'n vader weg. voor die paar weken! en me dan nu zo aan de kant zetten.
Misschien moet je je afvragen of hij dit alleen maar aangrijpt om een pauze te rechtvaardigen maar dat het niet hierdoor komt. Als het echt maar tot 1 juni zou duren heeft hij een beetje slechte timing.
Oud 07-05-2007, 14:20
Verwijderd
ik wil gewoon dat hij eerlijk is en me normaal behandeld. en me niet voor die tijd in het onzekere laat zitten want dat is gewoon matig. ik slaap amper en eten lukt ook al niet fatsoendelijk.

oh en iets ironisch erbij. thuis ging het nog nooit zo goed. 't is sinds maaaanden niet meer zo rustig en relaxed geweest.
Oud 07-05-2007, 15:13
Verwijderd
Het gaat goed Donderdag lekker een paar daagjes weg samen.
Daarnet vroeg mijn moeder of ik meeging naar mn oma, maar geloof niet dat ik er echt veel behoefte meer aan heb.

@ ChocLot; Jeetje wat een situatie Als ik in jouw schoenen stond, zou ik ook eerlijkheid eisen, hij moet toch wel begrijpen dat je nu behoefte hebt aan duidelijkheid, standvastigheid en aandacht / liefde? Het zal voor hem ook niet makkelijk zijn, logisch dat jij 'problemen' hebt, maar hij moet je steunen en er voor je zijn!
Oud 07-05-2007, 15:31
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 07-05-2007 @ 16:13 :
maar hij moet je steunen en er voor je zijn!
Pff!

Wat is dit nou weer voor bs. Dit zal voor hem even moeilijk zijn -misschien wel moeilijker- als voor haar.

Hoop wel voor je dat het goedkomt.
__________________
i create glitches with my voice
Ads door Google
Oud 07-05-2007, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 07-05-2007 @ 16:31 :
Pff!

Wat is dit nou weer voor bs. Dit zal voor hem even moeilijk zijn -misschien wel moeilijker- als voor haar.

Hoop wel voor je dat het goedkomt.
dat is toch onderdeel van een relatie? Je kiest toch voor elkaar, ook als het even niet goed gaat? Kan dat jij daar een andere kijk op hebt hoor, maar voor mij ligt daar ook een belangrijk deel van een relatie..
En als het voor hem moeilijk is, dan moet ie daar over praten, en dat bereik je niet met een maand pauze, lijkt mij..
Oud 07-05-2007, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 07-05-2007 @ 16:13 :


@ ChocLot; Jeetje wat een situatie Als ik in jouw schoenen stond, zou ik ook eerlijkheid eisen, hij moet toch wel begrijpen dat je nu behoefte hebt aan duidelijkheid, standvastigheid en aandacht / liefde? Het zal voor hem ook niet makkelijk zijn, logisch dat jij 'problemen' hebt, maar hij moet je steunen en er voor je zijn!
wat een onzin, hij heeft duidelijk tijd nodig om erover na te denken en kan dus op het moment die eerlijk/ duidelijkheid niet geven.

Als je het hem nu vraagt, in zijn twijfel, heb je kans dat hij een verkeerde keuze maakt en krijgen jullie later nog meer shit..

je zal deze periode moeten uitzitten, hoe moeilijk dat ook is....
Oud 07-05-2007, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 07-05-2007 @ 16:39 :
wat een onzin, hij heeft duidelijk tijd nodig om erover na te denken en kan dus op het moment die eerlijk/ duidelijkheid niet geven.

Als je het hem nu vraagt, in zijn twijfel, heb je kans dat hij een verkeerde keuze maakt en krijgen jullie later nog meer shit..

je zal deze periode moeten uitzitten, hoe moeilijk dat ook is....
Mja, ik heb liever duidelijkheid, dan twijfel, maar ja, ach.. that's me... Iig succes @ ChocLot..
Oud 07-05-2007, 15:46
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
ik voel me zwaar kut
Oud 07-05-2007, 15:54
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
nog maar 13 (haha) weken
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 07-05-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 07-05-2007 @ 16:44 :
Mja, ik heb liever duidelijkheid, dan twijfel, maar ja, ach.. that's me... Iig succes @ ChocLot..
jah, wie niet, maar hij kan nu geen duidelijkheid geven, daarom de tijdelijk break, dus daar zal ze op moeten wachten.
Oud 07-05-2007, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 07-05-2007 @ 16:57 :
jah, wie niet, maar hij kan nu geen duidelijkheid geven, daarom de tijdelijk break, dus daar zal ze op moeten wachten.
Mja, tijdelijke break blijft m.i. wel twijfel geven. Maar goed..
Oud 07-05-2007, 16:52
Crimson
Crimson is offline
ik zou gek worden als ik choclot was, maar ik kan dan ook niet tegen wachten / twijfel. en een maand is absurd lang, ik denk dat je zoiets binnen een week ook wel weet of niet dan?
Oud 07-05-2007, 17:30
Larry Flint
Larry Flint is offline
misschien wil hij gewoon even rust, tijd voor zichzelf en kijken of hij haar wel mist als ze uit elkaar zijn. die dingen hebben meer tijd nodig denk ik, ik vind een week nogal kort eigenlijk.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 07-05-2007, 17:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 07-05-2007 @ 15:17 :
alsof ik er godverdomme wat aan kan doen dat mn ouders in scheiding liggen en dat een effect heeft op mijn levenswijze en denken. en daar moet ik voor gestraft worden en ben ik ineens iets dat je zomaar voor een maand (afgesproken pauzetijd) even weg kan zetten? ik besta hoor. ik ben nog steeds z'n vriendin en ik verdien dit niet.

en al het gezeik thuis is bijna over, want 1 juni gaat m'n vader weg. voor die paar weken! en me dan nu zo aan de kant zetten.
Wow, dit is herkenbaar.. m'n ex dumpte me ook omdat 'er altij wel iets was'

Alsof ik ervoor kies, ik krijg het allemaal zelf voor mn kiezen en moet het oplossen!

Ontopic: ach, wel lekker rustig zo, vrijgezel..
Op vriendschappelijk gebied ben ik er heel erg achter gekomen wie de moeite waard zijn, en wie niet.. kortom.. heel wat mensen 'geschrapt' zoals ik dat dan maar noem.. want liegen kan ik gewoon niet hebben! en helemaal niet als het vaker dan 1 keer gebeurd
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 07-05-2007, 17:46
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
*knuffel* voor ChocLot

En ik ben zo blij dat ik eindelijk weer een van mijn ver-weg-vriendinnen heb gezien Ook al heeft ze een totaal ander leven (met kinderen), toch is het altijd supergezellig en kunnen we echt met elkaar lachen en huilen
__________________
<):o)
Oud 07-05-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 07-05-2007 @ 15:20 :
ik wil gewoon dat hij eerlijk is en me normaal behandeld. en me niet voor die tijd in het onzekere laat zitten want dat is gewoon matig. ik slaap amper en eten lukt ook al niet fatsoendelijk.

oh en iets ironisch erbij. thuis ging het nog nooit zo goed. 't is sinds maaaanden niet meer zo rustig en relaxed geweest.
Hij is toch eerlijk, tenminste hierin? Hij had het ook uit kunnen maken, al wist hij het misschien niet zeker, en hij had ook niets kunnen zeggen, al wist hij het niet zeker. Hij geeft aan wat het probleem is en dat hij tijd nodig heeft om erover na te denken. En als het thuis nu tenminste rustig is, dan is dit moment momenteel blijkbaar het beste dat hij had kunnen kiezen - je hebt iig geen acute crisis waar je hem voor nodig hebt.

Niet dat pauzes niet slopend zijn. Wij hadden een week pauze en dat trok ik al niet, ik heb dus maar gezegd dat hij iets moest beslissen. Waarop het uit was. En na drie maanden weer aan, omdat het dus inderdaad iets was waar hij over na moest denken. Maar ik kon nog beter tegen dat het uit was dan die enorme twijfel. Een maand? Ik zou het niet volhouden.

En ik herken het wel een beetje van een vriendin van me - die had eerst al een hoop gedoe toen ze Pfeiffer had, en vervolgens gingen haar ouders uit elkaar. Dat trok hun relatie ook niet (haar vriend deed echt ontzettend z'n best, maar als je niet erg oppast is er tussen alle ellende gewoon niets 'goeds' meer dat je relatie de moeite waard maakt).

Dat is trouwens na een jaar weer goedgekomen, toen ze allebei heel wat meer geleerd hadden. Dus tja, wie weet.
Oud 07-05-2007, 18:24
kaj1905
kaj1905 is offline
nou de afgelopen tijd ( vanaf oktober ) heb ik een beetje teveel vriendinnen 8ter elkaar gehad..... Heb nu uiteindelijk Pricesse Suze (die hier op t forum zit ) gevonden en ben er egt super gelukkig mee!!
Ze is echt gewoon lief enzo......
Maar iemand hier miss een oplossing voor dat ik mijn twijfels weg kan nemen dat i kdr kwijtraak?? ( ben gewoon bang om haar kwijt te raken )
Oud 07-05-2007, 18:26
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
succes choclot, naar allemaal

well, hij komt vanavond terug uit belgie en ik wil hem morgen eindelijk zien. of hij het nou wil of niet. maar een week geleden wilde hij zn tanden al in me zetten dus ik denk dat ie dat wel wil.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied topic #63
WolterB
500 10-06-2007 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.