Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2009, 12:33
appelflap95
appelflap95 is offline
ok,bedankt voor je antwoord!
Advertentie
Oud 18-11-2009, 15:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Je hebt voor 5 euro overigens bij Etos, DA, kruidvat, etc ook vaak van die cadeaupakketjes met douchegel, bodylotion, etc. Als je 5 euro cadeautje zoekt voor een klasgenote of zo die je niet heel goed kent, wordt dat ook vaak wel goed ontvangen.
Oud 18-11-2009, 16:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
hooi. ik heb niet een relatie ofsow. maar ik googlde op cadeau forum en kwam hier terecht...en ben nogal wanhopig...dus post ik het hier maar. we moeten met school iets voor elkaar kopen,van ongeveer 5 euro ofsow...(in de 3e van de middelbare en toch nog van die irritante suprise dingen :'). maar natuurlijk heeft zo'n meisje die ik heb weer opgeschreven make up of sieraden. waar moet ik beginnen,iemand die nog iets weet rond die prijs ofsow? alvast bedankt.

(internet winkel kan ook).

De six heeft voor die prijs echt prima oorbellen/armbandjes etc.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-12-2009, 22:25
jolly good
Avatar van jolly good
jolly good is offline
Citaat:
Iets voor in zijn nieuwe huis wat jullie samen goed kunnen gebruiken? Ik heb m'n vriend ooit een hele ontbijtset voor twee gegeven, zoiets?
jij hebt echt leuke ideetjes! wat voor dingen had je er bij gedaan? ook bijvoorbeeld eierdopjes etcetera?
Oud 23-12-2009, 10:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het ligt een beetje aan je budget hoe uitgebreid je het doet Ik had toen bordjes en mokken maar eierdopjes kunnen er natuurlijk ook bij, net als een broodmandje of melkbekers of een theepot ofzo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-01-2010, 12:14
aron-player
aron-player is offline
Citaat:
Je kan ook allebei dezelfde ring kopen met elkaars naam erin evt. een datum.
maar een herenring en een damesring zijn toch verschillend? dus blijven er alleen saaie ringen over,, en aangezien de meeste mensen hier hebben het niet over trouwen
Zoniet stuur ff een plaatje van mooie ringen
Oud 09-01-2010, 12:18
aron-player
aron-player is offline
Citaat:
Ik weet niet of die er al tussen staat, maar je kan 2 hartjes kopen met de voorletter van je vriend(in) en een hartje met je eigen letter. Die hartjes passen aan elkaar
zijn die er ook in het goud?
ik heb ze nl alleen in zilver gezien en ik heb al een gouden ketting.
Oud 31-01-2010, 13:20
Minth
Avatar van Minth
Minth is offline
even een vraag voor de jongens:

wat vinden jullie leuk om te krijgen voor valentijnsdag???
ik wil namelijk mijn beste vriend een kado geven, maar tjaaa
ik heb geen flauw id!!! (best schandalig he )
__________________
We krijgen alles hard behalve de G
Oud 31-01-2010, 23:15
littlesora
littlesora is offline
heey allemaal
het is bijna valentijnsdag en ik ga dit met mijn vriend doen
fotoshoot en naar een restaurant "Gaudi"
Oud 01-02-2010, 14:50
Verwijderd
Hee ik wil mijn vriendje iets geven, we zijn bijna een jaar bij elkaar en ik vond alle2 een armbandje wel een grappig idee, maar hij houd niet van kettingen, arbanden of ringen. En een doos chocola, een cd of een knuffeltje o.i.d. hebben we elkaar al zovaak gegeven.. Wie weet iets?
Hij is btw bijna jarig, en dan krijgt ie een kaartje voor pinkpop (ik heb er ook 1 ^^) van mij (en m'n ouders e.d.).

Nouja ideeen zijn welkom! =D
Oud 04-02-2010, 00:00
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Ik geef een brunch bij Ctaste, een restaurant waarbij je in het donker eet. Als je al een tijdje bij elkaar bent is het ook leuk om een (volgeplakt) fotoalbum te geven. Voor kerst heb ik mijn vriend een 'maak-je-eigen-fotoalbum' set gegeven met onze vakantiefoto's, fotolijm, een foto-album etc. Zelf had ik er ook een dus we gaan een keertje samen plakken. Hij heeft voor mij een keer een avondje 'naked chef' gespeelt, en met alleen een schort voor een etentje bereid.

Misschien zijn dit wat ideeën? Een kaartje voor pinkpop is trouwens een erg leuk idee!
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 05-02-2010, 14:50
Paultjex
Paultjex is offline
Heey,

Is het een goed idee om op http://valentijnslolly.nl een MEGA lolly te bestellen voor mijn vriendin, met haar naam er op? Het lijkt me wel een goed idee, maar hoe denken jullie daar over?

Ohja, ik heb niet zo veel geld nu dus daarom is dit ook leuk

Laterds!

Edit: ik heb ff met die mensen gemailed gisteren en heb vandaag een proef lolly gekregen zegmaar hij is inderdaad echt super groot!! en mijn naam staat er op

Laatst gewijzigd op 05-02-2010 om 14:51. Reden: Aanvulling
Oud 23-02-2010, 22:46
Verwijderd
Ik heb hulp nodig! Ik ga eind april, begin mei voor 4,5 maanden naar Frankrijk om daar te werken. Misschien komt mijn vriend op bezoek, misschien niet. Hoe dan ook, ik wil graag, voor ik ga, hem iets geven, iets wat van 'ons' is, als je snapt wat ik bedoel... Hij is niet t type voor een ring, ketting of armband. Foto's hebben we bijna geen samen, dus een fotoboek is ook geen optie. Een fotoshoot samen vind ik ook alweer zoiets en dan zijn mijn ideeën op. Heeft iemand nog tips voor? Bedankt!
Oud 23-02-2010, 23:23
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Secret Agent:
Op diverse sites kan je een foto op een kussensloop laten drukken. Is dit niet iets? Met de gedachte dat je in zijn slaap nog altijd bij hem bent.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 25-02-2010, 11:09
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Je kunt zoiets ook doen met een zelfgeschreven gedicht, als je foto's iets te confronterend vindt

Ingelijste foto is toch ook wel erg leuk.

Een vriendin van me heeft van haar vriend die vijf weken wegging een doos gehad met voor elke dag een cadeautje en een brief. Echt bizar goed, maar wel heul veul werk.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 21-04-2010, 21:56
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik ben een postit-boekje vol aan het schrijven en tekenen voor m. ben er nu al 4 maanden mee 'bezig'.
en heb 2 kaartjes voor een festival gekocht voor ons jaar samenzijn.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 05-07-2010, 12:03
peet85
peet85 is offline
Wat misschien ook een hele leuke tip is:

www.giftwinkel.com
Staan hele leuke dingetjes op.
Oud 17-08-2010, 21:14
L-ianne84
Avatar van L-ianne84
L-ianne84 is offline
Wat mij wel leuk lijkt om voor mijn vriend te doen om hem te verrassen als hij terug komt van vakantie, is om zijn bed te versieren =P
Hij is heel lief voor mij en ik mag daar gewoon naar binnen, dus.. ik denk er nog even over na, maar zaterdag is hij weer thuis, dus het moet wel snel!
Maar, ik dacht aan... nep rozenblaadjes kopen en die over zijn bed strooien =$
En een briefje neerleggen dat ik van hem hou enzo..
Weten jullie iets leuks wat niet teveel geld kost?
Ik heb namelijk heeel weinig geld =(

Laatst gewijzigd op 17-08-2010 om 21:20.
Oud 27-08-2010, 09:37
Verwijderd
Hoi allemaal,

binnenkort hebben mijn vriendin en ik 6 maanden. ik wil haar iets bijzonders geven, iets wat haar aan mij herinnerd, iets blijvends. dus geen roos of reep chocola ofzo, budget: rond de 50 euro ongeveer

moet voor mij aan 2 voorwaardes voldoen: geen foto van mij/haar erop en geen ingegraveerde namen ofzo.
Oud 31-08-2010, 15:59
Rozenblaadje
Avatar van Rozenblaadje
Rozenblaadje is offline
Ik weet niet wat ik voor me vriend moet halen we hebben pas 1 jaar. En ik wist het echt niet misschien gewoon naar de bioscoop ofzo of ergens eten. Hij heeft voor mij een marokkaanse jurk gehaalt best lief.

x
Oud 12-09-2010, 00:30
Noddy
Noddy is offline
Ik heb een beetje een luxeprobleem. Het gaat niet om een cadeau voor of van een vriend, maar van mijn oma.

Sinds kort woon ik op kamers en mijn oma wilde mij daarom een cadeau geven. Ik had echt geen idee wat ik moest vragen, ik heb namelijk al alles wat ik nodig heb in het huis. Bureau, bed, kast, servies etc. Alles is er, en veel deel ik ook met mijn huisgenoten, Geen probleem, maar ik wil nu dus geen speciale dingen gaan kopen. Dat doe ik pas als ik ooit een huis koop/huur, en echt op mezelf ga wonen.

Ik kon uiteindelijk maar een cadeau bedenken. Ik heb geen goede tas voor school. Nu heb ik dus een prachtige aktetas gekregen en ik ben er heel gelukkig mee. Daarbovenop kreeg ik nog 200 euro. Daar had ik niet echt op gerekend. Ik weet echt niet wat ik er mee moet. Ik heb besloten dat ik het geld voorlopig bewaar, maar ik wil het wel besteden aan iets moois. Dus niet aan een dagje winkelen, vakantie, etentje of iets dergelijks. Ik kan bij wijze van spreken zo een willekeurige winkel inlopen en allemaal leuke dingen kopen, maar ik wil eigenlijk iets waar over nagedacht is. Ik wil iets moois wat mij aan mijn oma herrinnert als zij er niet meer is.

Hebben jullie misschien ideeen? Als ik het zo teruglees klinkt het wel een beetje belachelijk, ik vind het echt veel geld. Wat een luxeprobleem, maar ik weet het echt niet.
__________________
Make that the cat wise
Oud 12-09-2010, 08:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@Noddy: misschien een sieraad?
Oud 12-09-2010, 20:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Of iets moois voor aan de muur ofzo? Weet niet of er iets is waar je van houdt maar een mooi schilderij, mooie uitvergroting van een foto of poster oid?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-09-2010, 16:05
julienijs
julienijs is offline
Het is misschien een ideetje om wat aan je oma te geven.
Gewoon iets kleins.
Ik heb wel wat gevonden:
http://www.i-giftstore.be/product/15...super-oma.html
Oud 20-09-2010, 16:45
Guinie
Guinie is offline
Wat is leuk om voor mijn verjaardag aan m'n vriend te vragen (5 maanden). Hij vroeg wat ik graag zou willen maar ik heb geen idee wat ik kan vragen
Ik heb van anderen al dingen als een ketting met z'n naam en zoen gehoord, maar heeft iemand nog een ander idee?
Oud 30-09-2010, 22:15
Verwijderd
Mijn vriendje vraagt de hele tijd aan mij wat ik wil hebben voor mijn verjaardag, dat is toch niet leuk? Ik wil weten wat hij bedenkt, dat is veel leuker Maar de kans bestaat natuurlijk wel dat hij met iets heel stoms aankomt Maar ik vind het ook niet leuk om iets te krijgen wat ik zelf bedacht heb

Ik had hem trouwens voor zijn verjaardag een Plint poster met gedicht en een etentje gegeven..
Oud 06-10-2010, 12:57
julienijs
julienijs is offline
Hoi,

Ik ben laatst nog een leuke site tegengekomen.
Ze hebben hele leuke spulletjes, vooral hun Kwikki vond ik wel leuk.
http://www.i-giftstore.be/category/1...ki-kwikki.html

Alsook Hello Kitty
http://www.i-giftstore.be/category/1...llo-kitty.html
Oud 16-10-2010, 17:02
Niem Ano
Niem Ano is offline
een kleine teddybeer of een ander knuffeltje doet het altijd goed
Oud 16-10-2010, 17:04
Niem Ano
Niem Ano is offline
Citaat:
Ik heb een beetje een luxeprobleem. Het gaat niet om een cadeau voor of van een vriend, maar van mijn oma.

Sinds kort woon ik op kamers en mijn oma wilde mij daarom een cadeau geven. Ik had echt geen idee wat ik moest vragen, ik heb namelijk al alles wat ik nodig heb in het huis. Bureau, bed, kast, servies etc. Alles is er, en veel deel ik ook met mijn huisgenoten, Geen probleem, maar ik wil nu dus geen speciale dingen gaan kopen. Dat doe ik pas als ik ooit een huis koop/huur, en echt op mezelf ga wonen.

Ik kon uiteindelijk maar een cadeau bedenken. Ik heb geen goede tas voor school. Nu heb ik dus een prachtige aktetas gekregen en ik ben er heel gelukkig mee. Daarbovenop kreeg ik nog 200 euro. Daar had ik niet echt op gerekend. Ik weet echt niet wat ik er mee moet. Ik heb besloten dat ik het geld voorlopig bewaar, maar ik wil het wel besteden aan iets moois. Dus niet aan een dagje winkelen, vakantie, etentje of iets dergelijks. Ik kan bij wijze van spreken zo een willekeurige winkel inlopen en allemaal leuke dingen kopen, maar ik wil eigenlijk iets waar over nagedacht is. Ik wil iets moois wat mij aan mijn oma herrinnert als zij er niet meer is.

Hebben jullie misschien ideeen? Als ik het zo teruglees klinkt het wel een beetje belachelijk, ik vind het echt veel geld. Wat een luxeprobleem, maar ik weet het echt niet.
mooi dat jij nog met je oma bezig bent. Dit valt niet vaak meer voor bij jongeren. Mij lachen ze allemaal uit omdat iknog steeds met mijn oma naar toneelstukken en concerten ga kijken.
Oud 03-11-2010, 19:49
Guinie
Guinie is offline
Wat geef je een jongen voor z'n verjaardag (17)..? Niet iets superromantisch graag, of wat hier al eerder stond over foto's en namen graveren etc.
Oud 03-11-2010, 20:00
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Wat geef je een jongen voor z'n verjaardag (17)..?
Iets wat past bij de hobby's die hij heeft.
Oud 06-11-2010, 13:43
angelaa.-
angelaa.- is offline
Hallo mensen,

Mijn vriend is bijna jarig en ben dus opzoek naar en kado'tje.
Heb zelf echt geen idee wat ik kan geven.
Hebben jullie misschien ideeën?
Een vriendin kwam met het idee om een boxer te kopen en die dan te pimpen.
Maar hoe doe je dat?

Iemand enig idee?

Alvast bedankt!
Oud 06-11-2010, 13:48
Verwijderd
ik weet niet precies wat je met pimpen bedoelt? Wil je er een gouden randje aanmaken ofzo? Of een plaatje opnaaien? Ik denk dat dat er al snel uitziet als een basisschoolwerkje voor vaderdag.
Oud 06-11-2010, 14:51
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Dan vraag je toch wat ie wil hebben?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 15-11-2010, 18:25
Intertint
Intertint is offline
Hallo mensen,

ik ben 15 jaar. Mijn vriendin is 14 jaar. Ik zou haar graag een ketting willen geven, een zilveren met een hartje eraan ofzo. Niet dat ik de ene helft draag, maar gewoon een heel hartje voor haar.

Ik vroeg me alleen af, is dit niet een beetje kinderachtig op deze leeftijd?
Wat vinden jullie?

aanvulling: Als je een ketting leuk zou vinden, wat vind jij dan leuker;

1. Ketting met een hartje
2. Ketting met mijn voorletter
3. Ketting met haar voorletter
4. Ketting met mijn en haar voorletter

allemaal zilver.
Oud 15-11-2010, 23:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Toen ik 15 was had ik het hartstikke leuk gevonden om een ketting met een zilveren hartje te krijgen van mijn vriendje. Is juist lief joh!
Ketting met letters zou ik dan weer niet zo vinden, maar da's mijn mening. Denk niet dat er veel meisjes (van 14) zijn die het niet leuk vinden om zoiets te krijgen van hun vriendje hoor!
__________________
Tsja
Oud 16-11-2010, 16:12
Catch
Catch is offline
Ik zou ook gaan voor een hartje. En het feit dat je haar een cadeautje wil geven is al onbetaalbaar (op jouw leeftijd iig), dus ze zal er ongetwijfeld heel blij mee zijn. Ik heb van mijn vriend in het begin van onze relatie wel eens dingen gekregen die ik zelf nooit zou kopen, maar alleen al het feit dat hij eraan gedacht had was gaaf natuurlijk
Oud 16-11-2010, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Toen ik 15 was had ik het hartstikke leuk gevonden om een ketting met een zilveren hartje te krijgen van mijn vriendje. Is juist lief joh!
Ketting met letters zou ik dan weer niet zo vinden, maar da's mijn mening. Denk niet dat er veel meisjes (van 14) zijn die het niet leuk vinden om zoiets te krijgen van hun vriendje hoor!
Oud 18-11-2010, 17:09
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Een vriend van mij gaat een halfjaar op reis en geeft zaterdag zijn afscheidsfeest. Ik wil hem graag een cadeautje (iets kleins) geven maar het is lastig omdat hij dus weg gaat. Het moet iets zijn wat hij mee kan nemen en waar hij ook iets aan heeft maar wat hij zelf nog niet gekocht heeft. Best lastig dus.

Vorig jaar heb ik in dezelfde situatie een vriend een reisdagboek gegeven wat ik een heel leuk idee vond maar het blijkt dat hij hem niet eens meegenomen heeft. Nu wil ik dus graag iets beters. Iemand ideeën?
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 18-11-2010, 21:57
Mali
Avatar van Mali
Mali is offline
Citaat:
Hallo mensen,

ik ben 15 jaar. Mijn vriendin is 14 jaar. Ik zou haar graag een ketting willen geven, een zilveren met een hartje eraan ofzo. Niet dat ik de ene helft draag, maar gewoon een heel hartje voor haar.

Ik vroeg me alleen af, is dit niet een beetje kinderachtig op deze leeftijd?
Wat vinden jullie?

aanvulling: Als je een ketting leuk zou vinden, wat vind jij dan leuker;

1. Ketting met een hartje
2. Ketting met mijn voorletter
3. Ketting met haar voorletter
4. Ketting met mijn en haar voorletter

allemaal zilver.
Ik vind een ketting met de hangertjes geloof, hoop en liefde ook heel leuk
Oud 21-12-2010, 19:32
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wat is dit topic al lang niet meer gebruikt! Nou, ik zat best wel met een probleem. We gaan met ons gezin allemaal iets voor elkaar kopen, als cadeautje, voor 7.50 ongeveer. Nou weet ik gelijk iets voor mijn moeder, alleen ik heb echt geen idee wat ik voor mijn broertje (12 jaar) en voor mijn vader moet kopen! Iemand een idee?
__________________
mijn handtekening
Oud 22-12-2010, 15:06
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Wat zijn hun hobbys? Hoe oud is je broertje?
Oud 22-12-2010, 15:20
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Wat zijn hun hobbys? Hoe oud is je broertje?
Ehm mijn vader die werkt. Bij Frieslandcampina. En ehm, verder, drinkt hij wijn. Ik heb werkelijk geen idee wat zijn hobbies zijn, ik geloof dat hij helemaal geen hobbies heeft.

En mijn broertje is 12, maar dat stond ook gewoon in mijn bericht. Mijn broertje houd van knutselen enzo, maar hij heeft alles al.
__________________
mijn handtekening
Oud 22-12-2010, 16:21
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Ehm mijn vader die werkt. Bij Frieslandcampina. En ehm, verder, drinkt hij wijn. Ik heb werkelijk geen idee wat zijn hobbies zijn, ik geloof dat hij helemaal geen hobbies heeft.

En mijn broertje is 12, maar dat stond ook gewoon in mijn bericht. Mijn broertje houd van knutselen enzo, maar hij heeft alles al.
Misschien een mooi wijnglas voor je vader? Of een mooie kurkentrekker oid?

Een boek voor je broertje? Of ga naar een hobbywinkel en kijk wat ze daar hebben, er zit vast iets bij dat hij nog niet heeft.
Oud 22-12-2010, 16:39
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Misschien een mooi wijnglas voor je vader? Of een mooie kurkentrekker oid?

Een boek voor je broertje? Of ga naar een hobbywinkel en kijk wat ze daar hebben, er zit vast iets bij dat hij nog niet heeft.
Ja! Wijnglas is een goed idee! Of een koffiekop ofzo.

Ja maar het probleem is dus dat mijn broertje 12 is, maar toen hij 6 was deed hij al knutsel dingen enzo voor 15+. Dus ik kan niet bij hem aankomen met simpele dingen nu.
__________________
mijn handtekening
Oud 22-12-2010, 20:47
Mali
Avatar van Mali
Mali is offline
Citaat:
Ja! Wijnglas is een goed idee! Of een koffiekop ofzo.

Ja maar het probleem is dus dat mijn broertje 12 is, maar toen hij 6 was deed hij al knutsel dingen enzo voor 15+. Dus ik kan niet bij hem aankomen met simpele dingen nu.
De wijnalmanak 2011 ''de beste wijnen onder 5 euro'' is misschien ook leuk Die vind je rond deze tijd in heel veel boekhandels en soms zelfs supermarkten. Ik ken een aantal mensen die m elk jaar weer hebben.
Edit: Kost wel 15,- euro. Misschien leuk om samen met iemand te kopen.
Oud 22-12-2010, 20:49
Mali
Avatar van Mali
Mali is offline
Mijn schoonmoeder is binnenkort jarig. Ik wil nu graag iets voor haar kopen omdat ik van haar al een aantal keren een leuk cadeau heb gekregen, ik heb alleen geen idee wat.. Ze houdt van lezen en koken maar ze heeft al een hoop boeken en kookboeken.
Oud 28-12-2010, 12:25
YumYum
YumYum is offline
Misschien leuk om in zo'n kookwinkeltje te gaan kijken, daar hebben ze misschien wel een leuke tulband of andere leuke dingen waar ze iets mee kan maken. Een handige ovenschaal, dat soort dingen zijn misschien leuk?
Oud 06-01-2011, 12:17
Junkycat
Junkycat is offline
Hallo,

Ik had een idee om een leuk mandje met allemaal leuke, lekkere dingen te kopen maar ik heb geen idee of het eigenlijk wel wat is of niet.

Vandaar mijn vraag

Dit is wat ik een beetje tegenkwam:
http://media6.1800flowers.com/800f_a...log/93018c.jpg
van Starbucks of

http://media1.1800flowers.com/800f_a...log/93361c.jpg

Smiley face cookies haha anyway laat me weten wat jullie ervan vinden.
Oud 20-01-2011, 22:40
Suikerbeat
Suikerbeat is offline
http://www.megagadgets.nl/nl/product...k-heart-p-253/

Ik heb binnenkort eerste date met vriendin, hoop dat ze dit wat vind...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 1 jaar met mijn vriendin
Undit
5 09-09-2010 17:16
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 18:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 26-02-2009 23:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 15:09
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 21:52
Liefde & Relatie Vandaag 6 maanden
Punkygirl
3 26-05-2003 13:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.