Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2003, 09:15
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 28-09-2003 @ 22:18:
Jah het is best verwarrend ....kwart Nederlands,kwart Spaans, kwart Indisch, Kwart Portugees!!!! Ik neem aan dat jij hier geboren bent en je grootouders enzo uit andere landen komen (India etc).....
Het zit zo: mijn beide ouders zijn zelf weer halfbloed. Mijn vader is half portugees en half nederlands, en mijn moeder is half spaans en half indonesisch. Ze zijn beide echter wel in Indonesie geboren, maar vervolgens verhuisd naar zuid-amerika en toen pas verhuisd naar Nederland waar ik dus geboren ben.
Advertentie
Oud 29-09-2003, 09:36
Verwijderd
Ja, ik weet niet. Ik kijk niet echt naar huidkleur, maar ik zal nooit op een neger of antiliaan, turk of marrokaan vallen. Gewoon persoonlijke smaak. Mijn vriend heeft een klein beetje indisch,indiaans,surinaams en weet ik veel wat bloed. Is dus mengelmoesje en je ziet t wel een beetje, maar valt niet echt op ofzo..
Oud 29-09-2003, 12:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, ik vind er niks aan. Afstotelijk zelfs. Ik hou niet van donkere types. Ik val sowieso op blauwe ogen en een lichte huid. Donker haar is dan wel weer mooi.
Oud 29-09-2003, 13:21
Verwijderd
ik heb t idee dat ze hier in de omstreken liever een donkere jongen hebben dan een blanke jongen.

Ik zelf val totaal niet op donker, juist op blond met blauwe ogen.
Oud 29-09-2003, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-09-2003 @ 10:36:
Ik kijk niet echt naar huidkleur, maar ik zal nooit op een neger of antiliaan, turk of marrokaan vallen. Gewoon persoonlijke smaak.
Beetje met zichzelf in tegenspraak he, die zin? Je kijkt dus wel naar huidskleur, je zegt zelf dat het jouw persoonlijke smaak is om niet op Antillianen, Turken of Marokkanen te vallen.

Iedereen kijkt naar huidskleur. Dat enorme gewauwel over 'ik val niet op huidskleur/geaardheid/bla etc., ik val op een persoon' komt me werkelijk de strot uit. Iedereen ziet toch dat iemand zwart of blank is? Mensen die durven volhouden dat ze dat niet zien, moeten maar eens goed bij zichzelf afvragen waarom ze dat eigenlijk volhouden, omdat ze het menen of omdat ze in hun politiek correcte denken bang zijn voor racist versleten te worden.
Oud 29-09-2003, 13:52
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-09-2003 @ 14:38:
Beetje met zichzelf in tegenspraak he, die zin? Je kijkt dus wel naar huidskleur, je zegt zelf dat het jouw persoonlijke smaak is om niet op Antillianen, Turken of Marokkanen te vallen.
ja, als je t zo bekijkt.. maar ik bedoelde dus dat ik gewoon niet van op zo'n iemand kan vallen om de manier hoe hij er uit ziet. Niet vanwege zijn huidskleur. Al was ie geel of pimpelpaars.. dan zou ik m nog niets vinden.
Oud 29-09-2003, 13:53
poesiefox
poesiefox is offline
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit op iets anders dan zo'n melkboerenhondenharentype ben gevallen. Dat is onbewust, ik ben zelf blank, en je zoekt gewoon bij voorkeur iets uit wat bekend is.

Ik kom ook wel erg weinig in aanraking met donkere jongens in het wild, dan wordt het ook nooit bekend nee.

.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 29-09-2003, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-09-2003 @ 14:52:
ja, als je t zo bekijkt.. maar ik bedoelde dus dat ik gewoon niet van op zo'n iemand kan vallen om de manier hoe hij er uit ziet. Niet vanwege zijn huidskleur. Al was ie geel of pimpelpaars.. dan zou ik m nog niets vinden.
Ah, dus gewoon omdat de algemene gelaatstrekken je niet aanstaan? Dat kan ook...niks mis mee, beetje kritisch zijn komt de genenpoel ten goede

Citaat:
poesiefox schreef:
Ik kom ook wel erg weinig in aanraking met donkere jongens in het wild, dan wordt het ook nooit bekend nee.
Same here. Er zullen ongetwijfeld heel mooie donkere meisjes zijn, maar de meeste die ik ken zijn van die ghetto-thuglife-bizzniatch-figuren, dus daardoor is mijn beeld ook wel een beetje ten negatieve gevormd. Als je altijd onder studenten bent vertekent je wereldbeeld toch wel een beetje
Oud 29-09-2003, 15:00
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik heb met een jongen uit Angola gehad en dat was echt een mooie jongen, sommige vrienden van hem zien er ook wel leuk uit, maar sommige zijn ook een beetje creepy (die niet van je af kunnen blijven). Omdat mijn ex bij Nederandse mensen in huis woonde, was het net alsof hij een beetje een Nederlandse jongens was, hij was gewoon heel netjes enzo.

Ik heb nu een Turkse vriend en die is (logisch) ook donkerder.
Of ik er nou echt op val (op donkere jongens) weet ik niet, ik kijk net zo goed naar Nederlandse jongens en val daar ook wel op.Het is niet zo dat ik alleen op buitenlanders val, absoluut niet.
Ik krijg soms wel stomme opmerkingen, zoals ''hoe gaat je volgende heten?Achmed ofzo?'' en dat is behoorlijk lullig.
Alsof ik ze allemaal afga

Maar goed, ik heb niks tegen ze...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 29-09-2003, 16:00
Elyanne
Elyanne is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-09-2003 @ 15:12:
Ik wil dit nou eens echt weten. Wat ik heb altijd het idee dat Nederlandse meiden niets met donkere jongens te maken wilden hebben. Zo zat ik gister in de bus, en achter mij zaten twee meiden van rond de 18-20 (schat ik) En een had het over dat ze nooit met een donkere jongen zou nemen, omdat zijzelf het niet wou en haar ouders dan moeilijk gingen doen ofzo.

Nu zie ik zelf ook zat jongens met getinte meisjes rond lopen, maar andersom zie ze je het nooit. Dus de vraag is, wat vinden meiden van getinte/donkere jongens?
Meestal zie je van die hoogblonde dellen, wel met donkere typetjes lopen. Maar zelf zou ik het niet willen, ik snap ook niet wat jongens in getinte meisjes zien?? Ik vind ze over het algemeen niet mooi. Maar goed das mijn mening
__________________
Kus Elyanne
Oud 29-09-2003, 16:34
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Zelf val ik niet op een bepaald type. Soms blond, rood, donker..
Sommige donkere/getinte jongens vind ik mooi maar niet echt vaak.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 29-09-2003, 17:28
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-09-2003 @ 15:08:
Same here. Er zullen ongetwijfeld heel mooie donkere meisjes zijn, maar de meeste die ik ken zijn van die ghetto-thuglife-bizzniatch-figuren, dus daardoor is mijn beeld ook wel een beetje ten negatieve gevormd. Als je altijd onder studenten bent vertekent je wereldbeeld toch wel een beetje
Dat is waar, maar ik ben niet zon thugniggabitchfuckshit figuur. Ik gedraag me als een ras NLer en luister naar dezelfde muziek al jou (trance) en kleed me niet in die oversized neger kleren
Over het algemeen heb je gelijk. Ik ben een keer op zon asian party geweest. Dat was echt verschrikkelijk, nog nooit zoveel foute mensen en foute muziek gezien.

Maar als ik hier zo lees, maken donkere jongens zoals ik geen tot weinig kans. Ik val zelf puur alleen maar op hoogblond, en dat type valt nou eenmaal niet op mensen zoals ik
Oud 29-09-2003, 17:40
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-09-2003 @ 15:08:
Ah, dus gewoon omdat de algemene gelaatstrekken je niet aanstaan? Dat kan ook...niks mis mee, beetje kritisch zijn komt de genenpoel ten goede
Ja, dat bedoelde ik
Oud 29-09-2003, 17:52
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 29-09-2003 @ 18:28:
Maar als ik hier zo lees, maken donkere jongens zoals ik geen tot weinig kans. Ik val zelf puur alleen maar op hoogblond, en dat type valt nou eenmaal niet op mensen zoals ik
Ik weet niet waar jij leest dan, want naar mijn idee zijn er best veel meisjes hier die op donkere jongens vallen...
Oud 29-09-2003, 19:09
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 29-09-2003 @ 18:52:
Ik weet niet waar jij leest dan, want naar mijn idee zijn er best veel meisjes hier die op donkere jongens vallen...
het meerendeel niet
Oud 29-09-2003, 19:38
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
weet je hoe populair de donkere jongens bij de vrouwen zijn.
Oud 29-09-2003, 19:39
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 29-09-2003 @ 20:09:
het meerendeel niet
donkere jongens zijn ook in de minderheid.
Oud 29-09-2003, 19:58
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
zelf ben ik blond maar ik val bijna uitsluitend op donkerdere jongens, van die lieve donkerbruine ogen gewoon zoooooo geweldig,en zo'n donker haar (liefst lang en glanzend,of dreads ) en dan zo'n getinte huid,whoaaaaaaa echt wel top *zwijmel* ,ik heb nog maar een keer een mooie jongen met blond haar en blauwe ogen gezien (en die heb ik dan afgewezen,stommerd die ik ben ) , whoaa halfbloed-jongens kunnen ook zo echt heeeeeeeeel mooi zijn, dus al die donkerdere jongens hier moeten echt nie zeggen da ze minder kans hebben bij de meisjes want dat is echt zooooo niet waar gewoon
Oud 29-09-2003, 21:18
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik vind dreadz eik best vies, en ze staan alleen bij negers
Oud 29-09-2003, 21:36
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-09-2003 @ 10:36:
Ja, ik weet niet. Ik kijk niet echt naar huidkleur, maar ik zal nooit op een neger of antiliaan, turk of marrokaan vallen. Gewoon persoonlijke smaak. Mijn vriend heeft een klein beetje indisch,indiaans,surinaams en weet ik veel wat bloed. Is dus mengelmoesje en je ziet t wel een beetje, maar valt niet echt op ofzo..
Je hebt ook Marokkanen en Turken met blond haar, blauwe of groene ogen en een lichte huidskleur.

Ik ben zelf ook Marokkaans en heb groene ogen en donkerblond haar dus tja..
Oud 29-09-2003, 21:42
shut*up
shut*up is offline
hmm... another way, volgens mij lees jij vreselijk selectief, ik heb net dit hele topic doorgelezen en ik heb meer reacties gelezen van meisjes die geen problemen met donkere jongens hebben dan van meisjes die hier niet op vallen ofzo hoor... maargoed, als je jezelf graag benadeeld voelt..
Oud 29-09-2003, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Miss_Maroc schreef op 29-09-2003 @ 22:36:
Je hebt ook Marokkanen en Turken met blond haar, blauwe of groene ogen en een lichte huidskleur.

Ik ben zelf ook Marokkaans en heb groene ogen en donkerblond haar dus tja..

Lees maar bovenaan deze pagina de post van nare man
Oud 29-09-2003, 23:23
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb niets tegen gekleurde mensen, maar ik zou er zelf nooit een relatie mee beginnen. Waarom? Er bestaat ook nog zoiets als persoonlijke smaak, en ik heb me tot nu toe altijd aangetrokken gevoeld tot blanke mannen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-09-2003, 11:22
Verwijderd
Ik vind donkere wimpers en donkere haren mooi, en een donkere huid is beter dan een melkwitte huid. Ik val echter niet op mensen om de kleur van hun huid, ogen en haren, dus in feite maakt het niet veel uit.

Als meisjes zeggen dat ze niet iets willen met een donkere jongen, bedoelen ze misschien eigenlijk dat ze niets willen met een streng Islamitische jongen (want die zijn meestal toch donker), en dat is geen vreemde gedachte.
Oud 30-09-2003, 12:54
Verwijderd
nee

val op blondjes
Oud 30-09-2003, 13:42
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-09-2003 @ 12:22:
Als meisjes zeggen dat ze niet iets willen met een donkere jongen, bedoelen ze misschien eigenlijk dat ze niets willen met een streng Islamitische jongen (want die zijn meestal toch donker), en dat is geen vreemde gedachte.
Jah joh alle donkere mensen zijn Moslim
Oud 30-09-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 30-09-2003 @ 14:42:
Jah joh alle donkere mensen zijn Moslim
Waar zeg ik dat?
Oud 30-09-2003, 14:18
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-09-2003 @ 15:06:
Waar zeg ik dat?
zeg ik da jij dat zegt?

Ik bedoelde het in algemeen
Oud 30-09-2003, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 30-09-2003 @ 15:18:
zeg ik da jij dat zegt?

Ik bedoelde het in algemeen
Ah, oke. Je quootte mij, dus ik dacht dat je het specifiek tegen mij had.
Oud 02-10-2003, 10:55
smuidra
Avatar van smuidra
smuidra is offline
zo op zicht zijn halfbloedjes egt zooooooooo mooi . Alleen donkere jongens vind ik minder maar goed komt door paar bepaalde dingen dus is eigenlijk wel lullig want ik kijk ze er bijna allemaal op aan. Wel zijn er mooie donkere jongens hoor zou er alleen niet snel iets mee nemen. En ik weet niet waar jij woont maar anders moet je eens naar Purmerend (daar in het stadje) komen kijken want je ziet daar allemaal van die blonde (opmaakpoppen ) met allemaal van die donkere gasten lopen.
__________________
Lang gewacht, Stil gezwegen, Niet gedacht, Toch gekregen!
Oud 02-10-2003, 13:43
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
smuidra schreef op 02-10-2003 @ 11:55:
zo op zicht zijn halfbloedjes egt zooooooooo mooi . Alleen donkere jongens vind ik minder maar goed komt door paar bepaalde dingen dus is eigenlijk wel lullig want ik kijk ze er bijna allemaal op aan. Wel zijn er mooie donkere jongens hoor zou er alleen niet snel iets mee nemen. En ik weet niet waar jij woont maar anders moet je eens naar Purmerend (daar in het stadje) komen kijken want je ziet daar allemaal van die blonde (opmaakpoppen ) met allemaal van die donkere gasten lopen.

Dat snap ik niet, je vind donkere jongens niet mooi maar vind half-bloedjes (ik ben een half-bloed) wel mooi, maar die (mij dus) zijn ook donker. OK ik ben niet zwart ofzo, meer richting de kleur van een indo
Oud 02-10-2003, 15:48
Verwijderd
Ik vind getinte/donkere jongens vaak veel mooier maar toch val ik altijd op de hollandse kaaskop
Oud 02-10-2003, 16:27
IcarusBlauwtje
IcarusBlauwtje is offline
In mijn omgeving vinden de blanke meiden de donkere jongens juist leuk(including me)en andersom de donkere jongens de blanke meiden
Oud 02-10-2003, 16:35
Verwijderd
* likt lippen af *
Oud 02-10-2003, 16:43
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-10-2003 @ 17:35:
* likt lippen af *
Oud 02-10-2003, 17:16
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 29-09-2003 @ 20:38:
weet je hoe populair de donkere jongens bij de vrouwen zijn.
Nee.

Another Way, post eens een foto!
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 02-10-2003, 17:39
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Parallel schreef op 02-10-2003 @ 18:16:
Nee.

Another Way, post eens een foto!
Ja daa-haag
Oud 02-10-2003, 17:50
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 02-10-2003 @ 18:39:
Ja daa-haag
Dan krijg je wel meteen een echt duidelijk antwoord op je vraag...en ook een persoonlijk dus (want dat wil je toch, je betrekt elke reply namelijk meteen op jezelf) Niet heel lullig bedoelt, maar dan kom je misschien ook van complex af...(dat je jezelf lelijk vindt)
Oud 02-10-2003, 17:54
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 02-10-2003 @ 18:50:
Dan krijg je wel meteen een echt duidelijk antwoord op je vraag...en ook een persoonlijk dus (want dat wil je toch, je betrekt elke reply namelijk meteen op jezelf) Niet heel lullig bedoelt, maar dan kom je misschien ook van complex af...(dat je jezelf lelijk vindt)
Deze thread gaat niet over mij, maar in algemeen (ik betrek mezelf er wel bij, maar dat is een bijzaak) En ik heb geen complex
Oud 02-10-2003, 18:06
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Ik wist niet dat ik er op zou vallen maar mijn huidige vriendje is een halfbloedje Ik heb ook jarenlang geroepen dat ik nog nooit een lelijke neger heb gezien maargoed, ik heb er ondertussen wel een paar gezien. Maar natuurlijk zijn er onder elke bevolkingsgroepn mooie en minder mooie mensen dus dat heeft verder niets met het neger-zijn te maken. Ik vind getinte mensen over het algemeen vrij mooie mensen, maar zoals ik al zei, er zijn ook bijzonder mooie blanke mensen
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Oud 02-10-2003, 18:06
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
dus er zijn geen mensen die alleen maar op donker vallen
Oud 02-10-2003, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 02-10-2003 @ 17:43:
>>

Citaat:
Another Way schreef op 28-09-2003 @ 15:12:
Dus de vraag is, wat vinden meiden van getinte/donkere jongens?
>> ik vind ze sexy...
Oud 02-10-2003, 19:44
smuidra
Avatar van smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Another Way schreef op 02-10-2003 @ 14:43:
Dat snap ik niet, je vind donkere jongens niet mooi maar vind half-bloedjes (ik ben een half-bloed) wel mooi, maar die (mij dus) zijn ook donker. OK ik ben niet zwart ofzo, meer richting de kleur van een indo
Hele donkere jongens vinnik niey mooi maar als ze licht getint zijn zoals indoos enzo. zijn ze wel mooi das heel simpel toch?
__________________
Lang gewacht, Stil gezwegen, Niet gedacht, Toch gekregen!
Oud 03-10-2003, 07:06
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 02-10-2003 @ 19:06:
dus er zijn geen mensen die alleen maar op donker vallen
Jawel, mijn zusje.
Oud 03-10-2003, 11:14
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 03-10-2003 @ 08:06:
Jawel, mijn zusje.
Ruik ik hier een koppel actie ?
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 03-10-2003, 11:32
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 02-10-2003 @ 19:06:
dus er zijn geen mensen die alleen maar op donker vallen
echt wel, ZOVEEL!
Oud 03-10-2003, 11:40
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
Sommige zijn best knap hoor!
Oud 03-10-2003, 12:58
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Ik ben halfbloed en heb een gewone Nederlandse vriendin!
__________________
We know that the world will hate this..
Oud 03-10-2003, 15:59
Rian-x-
Rian-x- is offline
Ik val er niet op. Ik denk nooit als ik een donkere/getinte jongen langs zie lopen: "oeh lekkerding..." zoals ik wel us heb bij blanke.
__________________
Wie over zich laat lopen is een stoeptegel! *loesje*
Oud 03-10-2003, 16:07
Verwijderd
Het hangt voor mij niet af van de huidskleur, maar van de jongen zelf. Wat boeit huidskleur mij nou...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.