Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2003, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 03-10-2003 @ 12:14:
Ruik ik hier een koppel actie ?
Eh, nee.
Maar ze is wel nog vrijgezel hoor
Advertentie
Oud 05-10-2003, 18:40
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 05-10-2003 @ 19:39:
Eh, nee.
Maar ze is wel nog vrijgezel hoor
foto
Oud 05-10-2003, 19:28
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-10-2003 @ 19:40:
foto
post eerst maar beens van jezelf
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Oud 05-10-2003, 19:39
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 05-10-2003 @ 20:28:
post eerst maar beens van jezelf
je weet best dat ik zoiets never zou doen he
Oud 05-10-2003, 19:53
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-10-2003 @ 20:39:
je weet best dat ik zoiets never zou doen he
Waarom in godsnaam niet, je wilt toch zo graag weten wat mensen van je vinden? en kom nou in godsnaam niet weer aanzetten met het verhaal dat je het in algemene zin bedoeld en jezelf 'er als bijzaak bij betrekt' , want dat is onzin...

Ik val op donkere jongens
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 05-10-2003, 20:48
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 05-10-2003 @ 20:53:
Waarom in godsnaam niet, je wilt toch zo graag weten wat mensen van je vinden? en kom nou in godsnaam niet weer aanzetten met het verhaal dat je het in algemene zin bedoeld en jezelf 'er als bijzaak bij betrekt' , want dat is onzin...

als je beter heb opgelet zal je wel weten waarom ik geen foto post
Oud 06-10-2003, 12:47
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-10-2003 @ 21:48:
als je beter heb opgelet zal je wel weten waarom ik geen foto post
oh excuuuuse me ik zal voortaan eerst de zoekfunctie gebruiken om al je topics grondig te kunnen bestuderen
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 06-10-2003, 14:28
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Ik heb al eerder gepost dat ik donkere jongens vaker mooi vind dan blanke, maar ik dacht niet dat ik er verliefd op zou kunnen worden in verband met cultuur-en taalverschillen...Die bewering is vrijdag ' weerlegd' denk ik (is dat woord goed gebruikt?) hehe...
Oud 06-10-2003, 14:42
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-10-2003 @ 21:48:
als je beter heb opgelet zal je wel weten waarom ik geen foto post
toch is dat jammer
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 06-10-2003, 17:04
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef op 06-10-2003 @ 15:28:
Ik heb al eerder gepost dat ik donkere jongens vaker mooi vind dan blanke, maar ik dacht niet dat ik er verliefd op zou kunnen worden in verband met cultuur-en taalverschillen...Die bewering is vrijdag ' weerlegd' denk ik (is dat woord goed gebruikt?) hehe...
Hou es op over die cultuurverschillen. Ik schijt op mn oosterse kan, en ben zo Nederlands als het maar kan.

Over die foto, misschien post ik er ooit wel een als ik tevreden ben met mn uiterlijk
Oud 06-10-2003, 17:41
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-10-2003 @ 18:04:
Hou es op over die cultuurverschillen. Ik schijt op mn oosterse kan, en ben zo Nederlands als het maar kan.
Daar ga je weer, ik dacht dat dit topic niet alleen over jou ging?

Cultuurverschillen zijn nou eenmaal een groot probleem als je een relatie met iemand van andere afkomst hebt, jij 'schijt' misschien wel op je oosterse kant maar je hebt vast wel familie die er anders over denken, of er zijn altijd wel mensen in je directe omgeving die een 'gemixte relatie' niet accepteren.. en dat kan gewoon erg vervelend zijn, dus het is helemaal niet raar dat iemand er eerst goed over nadenkt of hij/zij wel een relatie aan wil gaan met iemand met een andere geloofsovertuiging of iemand die is opgegroeid in een land met andere normen en waarden.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 06-10-2003, 17:47
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 06-10-2003 @ 18:41:
Daar ga je weer, ik dacht dat dit topic niet alleen over jou ging?

Cultuurverschillen zijn nou eenmaal een groot probleem als je een relatie met iemand van andere afkomst hebt, jij 'schijt' misschien wel op je oosterse kant maar je hebt vast wel familie die er anders over denken, of er zijn altijd wel mensen in je directe omgeving die een 'gemixte relatie' niet accepteren.. en dat kan gewoon erg vervelend zijn, dus het is helemaal niet raar dat iemand er eerst goed over nadenkt of hij/zij wel een relatie aan wil gaan met iemand met een andere geloofsovertuiging of iemand die is opgegroeid in een land met andere normen en waarden.
Nou ikzelf ben in NL geboren, en ben atheist. Familie van mn oosterse kant heb ik 2x in mn leven gezien (die wonen niet in NL), en het zou me verbazen als ze me naam weten. Veder is mn moeder (die is dus buitenlands) zo erg geintergreerd dat ze zich niet meer tuis voelt in haar oorspronkelijke cultuur.
Oud 06-10-2003, 17:55
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-10-2003 @ 18:47:
Nou ikzelf ben in NL geboren, en ben atheist. Familie van mn oosterse kant heb ik 2x in mn leven gezien (die wonen niet in NL), en het zou me verbazen als ze me naam weten. Veder is mn moeder (die is dus buitenlands) zo erg geintergreerd dat ze zich niet meer tuis voelt in haar oorspronkelijke cultuur.
Dus veel problemen zouden er inderdaad niet zijn in jouw geval(misschien op commentaar van andere buitenstaanders na), maar je opent een topic over donkere/getinte jongens, en zegt dat je wil weten hoe hierin het algemeen over gedacht word, en over het algemeen hebben donkere jongens wel veelal andere ideën dan nederlandse jongens, en hetzelfde geld voor hun familie etc. dus wat is er nou zo raar aan dat de meeste meisjes er eerst 2x over nadenken voor ze een relatie met iemand van een andere afkomst beginnen
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 06-10-2003, 17:56
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
kortom meisjes vallen niet op donkere jongens

Altijd die vooroordelen weer
Oud 06-10-2003, 18:05
Nyawa
Hetzelfde als van blanke jongens natuurlijk
Wat boeit het wat voor huidskleur iemand heeft, het gaat toch om de persoon? Mij zal het een zorg zijn (moet er wel even bijzeggen dat ik een Indonesische vader heb, ben blank en in Nederland geboren, dus misschien dat het ook daardoor komt), innerlijk vind ik belangrijker. Heb niet echt het idee dat blanke meisjes geen donkere jongens willen, misschien dat dat in de randstad wel zo is, maar in het noorden merk ik er niets van.
Oud 06-10-2003, 18:15
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
In het noorden, daar kreeg ik altijd van die vage blikken van die mensen, maar het zijn daar ook boer(in)en (grapje). Hier in de randstad word ik nooit voor mn huidskleur aangestaard
Oud 06-10-2003, 18:22
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-10-2003 @ 18:56:
kortom meisjes vallen niet op donkere jongens

Altijd die vooroordelen weer
ja joh trek vooral je eigen conclusies en lees vooral alleen wat je zelf wil lezen

Mijn vriend is turks, en voor een turk nog zeer donker ook, en ik heb toch absoluut niet de indruk dat nederlandse meisjes (over het algemeen) eerder voor blanke jongens gaan, ik probeer gewoon te zeggen dat je reactie op ellebelle1986's post belachelijk is, omdat je op een gegeven moment in een relatie toch vaak te maken krijgt met cultuurverschil etc.
Wat op jou niet van toepassing is, is bij veel andere donkere/getinte jongens en meisjes nou eenmaal wel vaak het geval.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 06-10-2003, 18:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-10-2003 @ 18:56:
kortom meisjes vallen niet op donkere jongens

Altijd die vooroordelen weer
Jezus, zeikert. Half hier zegt dat ze donkere jongens mooi vinden, en daar lees jij dan voor het gemak maar over heen.
Oud 06-10-2003, 19:17
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Sommige getinte jongens zijn knap, sommige niet (net als bij blanke jongens)
Ik val sowieso toch op het innerlijk van een jongen, dus het maakt mij niet uit of een jongen donker of licht is
__________________
Home is where the heart is...
Oud 06-10-2003, 19:48
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 06-10-2003 @ 20:17:
Sommige getinte jongens zijn knap, sommige niet (net als bij blanke jongens)
Ik val sowieso toch op het innerlijk van een jongen, dus het maakt mij niet uit of een jongen donker of licht is
Weet je ik vind het eigenlijk een beetje een vreemde uitspraak altijd dat je zegt dat je niet op het uiterlijk valt, maakt dat je dan niet bisexueel? ik bedoel dan zou je toch ook op een meisje met een mooi innerlijk kunnen vallen? Bovendien is het eerste dat je ziet toch altijd nog het uiterlijk, al zou het wel weer een mooie openingszin zijn 'hey ik denk dat jouw innerlijk me wel aanstaat'.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 06-10-2003, 19:58
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Een tintje is mooi
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Oud 06-10-2003, 20:13
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-10-2003 @ 18:56:
kortom meisjes vallen niet op donkere jongens

Altijd die vooroordelen weer
juhhhhh waar haal je dat allemaal vandaan joh natuurlijk is dat niet zo
ik heb ook een vriend met getinte huidskleur en hijs echt helemaal the bomb

waarom ben je niet tevreden met je uiterlijk dan?
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 06-10-2003, 20:38
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 06-10-2003 @ 21:13:
waarom ben je niet tevreden met je uiterlijk dan?
Omdat hij dan zijn eigen handelen niet de schuld hoeft te geven.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 06-10-2003, 20:46
shut*up
shut*up is offline
grrr... ik krijg echt spontaan uitslag als ik de vol-van-zelfmedelijden reacties van another way lees, die ook nog ns nergens op gebaseerd zijn
Oud 06-10-2003, 20:46
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 06-10-2003 @ 20:48:
Weet je ik vind het eigenlijk een beetje een vreemde uitspraak altijd dat je zegt dat je niet op het uiterlijk valt, maakt dat je dan niet bisexueel? ik bedoel dan zou je toch ook op een meisje met een mooi innerlijk kunnen vallen?
Nee, want daar mist een bepaalde seksuele aantrekkingskracht, . En dat heeft niks met uiterlijk te maken, nee.

Maar inderdaad, mensen die zeggen alleen op innerlijk te vallen zijn de grootste leugenaars.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Oud 06-10-2003, 20:49
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik ben zelf niet puur Nederlandse, ik heb Indonesisch bloed. (kwart ongeveer)

Maar ik val vaak wel op wat aziatische typjes met (half)lang sluik zwart haar....Jum jum... En toch eindig ik elke keer weer met een nuchtere Frysk. Raar he? Maar als ik voor uiterlijk alleen zou gaan, zou ik het wel weten
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 06-10-2003, 20:50
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 06-10-2003 @ 21:46:
Nee, want daar mist een bepaalde seksuele aantrekkingskracht, . En dat heeft niks met uiterlijk te maken, nee.

Maar inderdaad, mensen die zeggen alleen op innerlijk te vallen zijn de grootste leugenaars.
zijn we het toch over iets eens
Oud 06-10-2003, 20:50
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-09-2003 @ 15:12:
Ik wil dit nou eens echt weten. Wat ik heb altijd het idee dat Nederlandse meiden niets met donkere jongens te maken wilden hebben. Zo zat ik gister in de bus, en achter mij zaten twee meiden van rond de 18-20 (schat ik) En een had het over dat ze nooit met een donkere jongen zou nemen, omdat zijzelf het niet wou en haar ouders dan moeilijk gingen doen ofzo.

Nu zie ik zelf ook zat jongens met getinte meisjes rond lopen, maar andersom zie ze je het nooit. Dus de vraag is, wat vinden meiden van getinte/donkere jongens?
Bij mij in de buurt zie je dat toch regelmatig hoor...Getinte/donkere jongens met NL meiden....
Zal wel weer de Fryske nuchterheid zijn
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 06-10-2003, 21:00
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-10-2003 @ 21:50:
zijn we het toch over iets eens
Hehe.

Om even ontopic te reageren; het hangt natuurlijk helemaal van de jongen zelf af. Maar donkere (Afrikaanse) jongens zijn vaak wel heel anders van bouw dan de Nederlandse jongens (veel gespierder, dikkere kuiten), echt .

Ik heb geen bepaald type jongen waar ik op val, ik denk velen met mij, een jongen kan om de meest uiteenlopende redenen ontzettend aantrekkelijk zijn.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Oud 06-10-2003, 21:06
robertparkins
Avatar van robertparkins
robertparkins is offline
ik ben getint en heb een nederlandse vriendin....
Oud 06-10-2003, 21:11
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Wat vinden jullie trouwen van Stylo-Indo/Maluku mensen (niet dat ik dat ben)
Oud 06-10-2003, 21:16
robertparkins
Avatar van robertparkins
robertparkins is offline
Niet zo cool als stylo latino's
Oud 06-10-2003, 21:36
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
robertparkins schreef op 06-10-2003 @ 22:16:
Niet zo cool als stylo latino's
waar je waarschijnlijk zelf onder valt?
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 07-10-2003, 07:43
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
chicano pride
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Oud 07-10-2003, 12:08
rosa_angelkiz
rosa_angelkiz is offline
ik val niet op huidskleur, ik val op de persoonlijkheid, huidkleur moet niets uitmaken
Oud 07-10-2003, 12:29
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Another Way, misschien moet je es wat meer omgaan met andere mensen die ook van buitenlandse afkomst zijn.
Of misschien gewoon es van je kamer afkomen en echt de straat op gaan(ipv alleen maar door dat spleetje van je gordijnen te gluren).
En dan gelijk door naar de psych lopen om een uurtje mee te pakken over je minderwaardigheidscomplex.

En dan zul je zien dat het allemaal wel meevalt in het leven en dat je als je gewoon normaal(en als jezelf) voordoet en goed in je vel zit je heus wel aandacht van leuke meisjes krijgt als je ze ontmoet.
En niet gelijk teleurgesteld zijn als er geen relatie voortkomt uit je eerste gesprek met het 1e blonde meisje.
Want dan zouden heel veel jongens depressief worden.
Uiteindelijk komt het heus wel goed.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Oud 07-10-2003, 15:27
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 07-10-2003 @ 13:29:
Uiteindelijk komt het heus wel goed.
en zo is dat
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 07-10-2003, 15:32
kastdeur
kastdeur is offline
Ik weet niet precies, maar het is tot nu toe nog niet voorgekomen dat ik een donkere jongen erg aantrekkelijk vond.
Oud 07-10-2003, 15:48
o0luna0o
Avatar van o0luna0o
o0luna0o is offline
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 28-09-2003 @ 15:59:
Ze willen juist met donkere jongens. ..
dat is niet waar
__________________
joa joa joa
Oud 07-10-2003, 16:03
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
net alsof van die echte kaaskoppen wel aantrekkelijk zijn dat is ook zeker niet zo

naja ligt er natuurlijk aan waar je van houdt
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 07-10-2003, 16:06
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 07-10-2003 @ 13:29:
Another Way, misschien moet je es wat meer omgaan met andere mensen die ook van buitenlandse afkomst zijn.
Of misschien gewoon es van je kamer afkomen en echt de straat op gaan(ipv alleen maar door dat spleetje van je gordijnen te gluren).
En dan gelijk door naar de psych lopen om een uurtje mee te pakken over je minderwaardigheidscomplex.
Weer die vooroordelen. Ik kom vaak zat buiten. Ik ga naar school, sportschool, tennis training, ga uit etc. En ik zit met bijna alleen maar buitenlanders op school (internationale school) buiten school heb ik alleen maar NLse vrienden, omdat buitenlanders gewoon niet mijn type mensen zijn (verkeerde muzieksmaak, gedrag en kleding) bovendien heb ik te slechte ervanringen mer buitenlanders (met name Aziaten)

En ik heb geen minderwaardigheids complex, ik denk alleen realistisch

Maar daar gaat dit topic niet over
Oud 07-10-2003, 16:10
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
another way, het schijnt wel zo te zijn dat jij snel de conclusie trekt dat nederlands meisjes aleen maar op nederlandse jongens vallen (blond blauwe ogen enz enz...)

ik heb hier genoeg reacties gezien van meisjes die dat niet hebben.... (met name ik ook)

dusssss .....
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 07-10-2003, 16:12
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ze zeggen allemaal dat ze geen voorkeur hebben, wat natuurlijk onzin is
Oud 07-10-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 07-10-2003 @ 17:12:
Ze zeggen allemaal dat ze geen voorkeur hebben, wat natuurlijk onzin is
god o god wat kun jij generaliseren
Oud 07-10-2003, 16:27
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
zijn er dan mensen die alleen maar op donkere jongens vallen?
Oud 07-10-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 07-10-2003 @ 17:27:
zijn er dan mensen die alleen maar op donkere jongens vallen?
ja
ik kan er zo 3 mensen opnoemen... en ik ken er volgens mij meer die alleen maar met donkere jongens willen(hun liever dan ik,des te meer keus heb ik )
Oud 07-10-2003, 16:29
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 07-10-2003 @ 17:28:
ja
ik kan er zo 3 mensen opnoemen... en ik ken er volgens mij meer die alleen maar met donkere jongens willen(hun liever dan ik,des te meer keus heb ik )
suprises me

Die vallen zeker op negers met een dikke 12" he?

Laatst gewijzigd op 07-10-2003 om 16:33.
Oud 07-10-2003, 16:30
DeNi
DeNi is offline
Daaaamn..getinte/donkere jongens zijn echt wel sexy!! Nja, dat wil niet zeggen dat élke getinte/donkere jongen mooi is natuurlijk. Ik val eerder op getinte/donkere jongens dan op Nederlandse jongens.
Oud 07-10-2003, 16:32
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik dacht van mezelf eerst dat ik ook wel op standaard blonde jongens zou vallen, maar dat is nu dus totaal anders.....
ligt ook erg aan de persoon
ik vind karakter ook wel heel belangrijk,
maar uiterlijk zeker ook
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 07-10-2003, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 07-10-2003 @ 17:29:
suprises me

Die vallen zeker op negers met een dike 12" he?
dike 12 ???


geen idee, maar ik ken best veel meisjes die op donkere types vallen, dus als ze blank zijn donkere ogen zwart haar of, halfbloedjes of negers, en ik ken er een aantal die alleen maar op negers vallen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.