Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2004, 20:06
Chileno
Avatar van Chileno
Chileno is offline
Iemand ervaring met thuisstudies VWO bij LOI of NTI?

Ben namelijk al gezakt, zo goed als zeker. Wil dus volgend jaar de laatste twee vakken halen maar ik vraag me af of dat te doen is.
Het gaat om de vakken Eco en Wis. Is het het geld waard?
Ervaringen en meningen dus, svp!

Layta
__________________
072 NRD, daar zit je nu mee, wij uit het Noorden zijn die gestoorden. AlkmaarNoord, goed gestoord
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2004, 21:31
Verwijderd
Twee vakken lijken me goed te doen.

Ik heb er zelf 7 gedaan (VWO oude stijl) en er 5 gehaald (dus geen diploma gekregen ).
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 10:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Besef wel dat als je via het LOI of NTI wil gaan studeren dat je dan een hoop zelfdiscipline moet hebben. Als je dat niet hebt is het misschien handiger (en wellicht goedkoper) om deze twee vakken via het volwassenenonderwijs bij een ROC bij jou in de buurt te halen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 15:33
chipmunk
Avatar van chipmunk
chipmunk is offline
dit jaar via nti gedaan, gewoon 7 vakken. erg goed te doen, vandaag laatste examen gehad. als het alleen van schriftelijk afhing dan was ik nu makkelijk geslaagd, maaar ik vrees dan ook meer mijn mondeling. je moet veel zelfdiscipline hebben, maar ik denk dat het voor 2 vakken heel goed te doen is. ik merk trouwens wel van veel ervaringen van mensen dat nti beter bevalt dan loi. vanaf dit jaar zit je natuurlijk wel nieuwe stijl, dus ik weet niet of dat uitmaakt of dat dat makkelijker is of lastiger via zon manier.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:38
Prudentulo
Prudentulo is offline
Ik heb dit jaar scheikunde en economie1 oude stijl gedaan bij de LOI. De stof is redelijk compact en het contact met de leraar is ok, maar het kost erg veel energie om het helemaal zelf te doen. Zeker als je jong bent en je weet niet wat je wilt . Denk goed na of je het niet via een ROC wilt halen..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 17:01
Chileno
Avatar van Chileno
Chileno is offline
Ik zit al op een VAVO en dat vindt ik niet ideaal, omdat ze veel onnodige stof erbij geven. Bij NTI had ik begrepen dat je alleen krijgt wat je echt nodig hebt. Bij VAVO is het ook zo dat het vwo 5/6 is, dus stof van de vijfde moet je ook allemaal weer doen.
__________________
072 NRD, daar zit je nu mee, wij uit het Noorden zijn die gestoorden. AlkmaarNoord, goed gestoord
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 10:43
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Dit gaat niet over het examen, maar over thuisstudie. Dit hoort dus op School&Studie.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 13:06
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
volgens mij is dat een makkelijke keuze want alleen het NTI doet VWO nieuwe stijl
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 09:53
Jessie
Jessie is offline
En het NHA.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 12:29
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Jessie schreef op 08-06-2004 @ 10:53 :
En het NHA.
Over het NHA hoor ik eigenlijk alleen maar slechte verhalen. Het is wel wat goedkoper, maar de begeleiding en de studiestof is veel slechter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Ander profiel?
Peckerkäse
3 11-10-2007 15:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.