Oud 17-03-2016, 21:45
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik vind de wensboom normaal een stom programma maar nu misschien dan toch maar ff kijken
Ik vind het leuk.
De DJ'ende grote broer is echt één van mijn lievelingsleerlingen. Zo'n leuk joch.
Advertentie
Oud 17-03-2016, 21:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wie is nog meer jouw leerling dan?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-03-2016, 22:30
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Wie is nog meer jouw leerling dan?
Het meisje met de vader met vliegangst. En één van de twee meisjes die geld voor de kindjes met kanker hadden gewenst, heb ik ook even les gegeven. Maar die stopte voortijdig met het project, helaas.
En verder gewoon veel bekende koppies voorbij zien komen.
Oud 17-03-2016, 22:31
Abby.
Abby. is offline
Leerling voor een paar uur per week hè Ik geef niet les op die school ofzo. Hoewel, soms wel Maar dat is dan na schooltijd of een keer een gastles ofzo.
Oud 17-03-2016, 22:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ahja, dat snap ik idd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-03-2016, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Nergens

Nee, Roermond lijkt me leuk wonen. Een stad met een dorpsgevoel.

Nee, samenwonen is echt een slecht idee. We passen helemaal niet bij elkaar wat inrichting en stijl betreft

!
Dan wordt dat heel veel uurtjes in de Ikea doorbrengen
Maasje is leuker dan Roermond
Oud 19-03-2016, 19:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, wij gaan niet samenwonen hoor tenminste, we zien het allebei niet gebeuren. Ikea gaat dat niet oplossen.

Wat is Maasje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-03-2016, 19:40
Verwijderd
Als je het niet wil moet je het niet doen nee.

Maastricht
Oud 19-03-2016, 20:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik versta niemand in Maastricht
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-03-2016, 20:36
Verwijderd
Het dialect van hun kom ik soms ook geen wijs uit, maar de stad heeft meer sfeer vind ik
Oud 19-03-2016, 20:50
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Omdat er ook mensen die vooral op De Kantine posten in staan :

[BELANGRIJK] Gewenst-zoenschema
Oud 19-03-2016, 21:19
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik versta niemand in Maastricht
Dus wil je naar Roermond? Daar is het veel erger.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 19-03-2016, 22:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het dialect van hun kom ik soms ook geen wijs uit, maar de stad heeft meer sfeer vind ik
Ik ben maar 2x in Maastricht geweest en ik vind de mensen daar allemaal een beetje uit de hoogte. Alsof het een opgave is om Nederlands te moeten praten, omdat er weer eens een westerling bij staat. Maar dat zullen niet alle mensen zijn!
Citaat:
Dus wil je naar Roermond? Daar is het veel erger.
In Roermond versta ik ze prima! En ik wil niet per se naar Roermond, maar als ik dan toch in Limburg ga wonen, doe dan maar Roermond.
Maar ik versta mijn schoonfamilie ook als ze dialect praten (wonen op 20 min van Roermond, al zegt dat natuurlijk niks, met al die verschillende dialecten). Alleen mijn zwager niet altijd, maar die mompelt ook nog eens en ze zijn me ook dialect aan het leren, want zoals ze helaas telkens tegen me zeggen, het is een kwestie van geduld
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-03-2016, 23:38
Abby.
Abby. is offline
Mijn moeder komt uit Maastricht, maar spreekt het eigenlijk nooit meer. Maar via familie heb ik dus wel redelijk geleerd het te verstaan. En de stad vind ik superfijn <3
In Kerkrade, daar spreken ze pas onverstaanbaar.
Oud 19-03-2016, 23:39
Abby.
Abby. is offline
Oh ja, en Maastrichtenaren zijn inderdaad behoorlijk uit de hoogte. Meestal dan. Ontzettende chauvinisten daar.
Oud 20-03-2016, 00:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn moeder komt uit Maastricht, maar spreekt het eigenlijk nooit meer. Maar via familie heb ik dus wel redelijk geleerd het te verstaan. En de stad vind ik superfijn <3
In Kerkrade, daar spreken ze pas onverstaanbaar.
Ja, mijn lief doet wel eens haar oma na, die komt uit Kerkrade dat is gewoon Duits op z'n Nederlands.
Citaat:
Oh ja, en Maastrichtenaren zijn inderdaad behoorlijk uit de hoogte. Meestal dan. Ontzettende chauvinisten daar.
Ik heb geleerd dat Limburgers sowieso erg chauvinistisch zijn. Maar Maastricht is wel het ergste, volgens mij
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-03-2016, 07:30
Verwijderd
Kerkrade is verschrikkelijk idd. Daar zou ik ook nooit willen wonen. De mensen hebben daar een eigendunk en het zijn duitsers
Oud 20-03-2016, 09:41
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ze hadden het gewoon aan de Duitsers moeten geven destijds.
Oud 20-03-2016, 10:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Polen is bijna even groot als Duitsland ik stel het me altijd klein voor. Niet groter dan tszechie.
Oud 20-03-2016, 12:35
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Polen is bijna even groot als Duitsland ik stel het me altijd klein voor. Niet groter dan tszechie.
Dat gevoel ken ik ja Ik deed laatst ook ineens die "ontdekking"
Oud 20-03-2016, 12:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dit soort gevoelens heb ik sowieso vaak als ik naar landkaarten kijk.
Oud 20-03-2016, 13:41
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Polen is bijna even groot als Duitsland ik stel het me altijd klein voor. Niet groter dan tszechie.
Het inwonertal is alleen ongeveer de helft van dat van Duitsland.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 20-03-2016, 13:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mede dankzij Duitsland. ..
Oud 20-03-2016, 13:49
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Omdat er ook mensen die vooral op De Kantine posten in staan :

[BELANGRIJK] Gewenst-zoenschema
ik zou wel iemand willen toevoegen, maar niet voordat ik weet hoe ie eruit ziet. Verschaf jij ook (discreet) namen zodat ik hem even kan stalken alvorens ik besluit mijn stem uit te brengen op dit infantiele gebeuren?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 20-03-2016, 13:50
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
ik zou wel iemand willen toevoegen, maar niet voordat ik weet hoe ie eruit ziet. Verschaf jij ook (discreet) namen zodat ik hem even kan stalken alvorens ik besluit mijn stem uitbreng op dit infantiele gebeuren?
Als ik zijn echte naam weet, wil ik die je wel discreet verschaffen
Oud 20-03-2016, 13:53
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
oke, pm.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 20-03-2016, 14:34
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mede dankzij Duitsland. ..
Integendeel, Polen bestaat juist grotendeels dankzij Duitsland!
Oud 22-03-2016, 15:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zwart eet tegenwoordig haar brokjes door ze op te scheppen met haar poot en dan dat ene brokje dat in haar poot blijft, op te eten. Ik weet niet waarom ze dat doet, maar dat is nieuw. En het maakt echt een kankerzooi, want de brokjes die ernaast vallen, laat madam gewoon liggen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-03-2016, 15:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn kat at ook altijd alles door het eerst uit haar bak ergens ander neer te leggen en het dan op te eten maar natuurlijk niet alles
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-03-2016, 15:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heeft ze van jou afgekeken pheebs!
Oud 22-03-2016, 16:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heeft ze van jou afgekeken pheebs!
Wat, dat niet opruimen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-03-2016, 16:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met dr handen eten ipv direct met haar hoofd in de schotel, bedoel ik!
Oud 22-03-2016, 16:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh ik dacht, ik kop hem vast in
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-03-2016, 17:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Leuk gedacht maar niet àlles wat ik zeg is gemeen!
Oud 22-03-2016, 18:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kusjes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-03-2016, 12:13
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik had laatst een klant van 18 jaar. Toen zei hij dat het altijd al zijn fantasie was om het met een oudere vrouw te doen en dat hij blij was dat het was uitgekomen.

Een oudere vrouw jongens
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 23-03-2016, 12:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik had laatst een klant van 18 jaar. Toen zei hij dat het altijd al zijn fantasie was om het met een oudere vrouw te doen en dat hij blij was dat het was uitgekomen.

Een oudere vrouw jongens
Auw
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-03-2016, 12:24
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ja eline, dat is de harde realiteit van een 30 jarige ineens hoor je bij de groep oudere vrouwen. Je moeder is een oudere vrouw
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 23-03-2016, 13:41
Verwijderd
Citaat:

Ik heb geleerd dat Limburgers sowieso erg chauvinistisch zijn. Maar Maastricht is wel het ergste, volgens mij
Maastricht heeft echt geen flikker met Limburg te maken, totaal verschillende cultuurhistorische achtergrond en dat is nog altijd te merken aan de stad en zijn karakter. Dat Maastricht tot hoofdstad is gebombardeerd van de administratieve eenheid Limburg is een typisch geopolitieke beslissing; Maastricht hoorde in 1815 "gewoon" naar de provincie Luik te gaan aangezien het Franstalig was. Maar de conferentie van Wenen en later de Belgische opstand beslisten anders. Maastricht werd toen gezien als een belangrijke vestingstad die de Fransen steeds weer als springplank gebruikten; derhalve niet onder Franstalig bestuur onderbrengen en zelfs naar Nederland sluizen toen België zich afscheidde.

Limburg was op dat moment een grotendeels ingeslapen boerenprovincie. Maastricht was in de middeleeuwen een van de belangrijkste en grootste steden van het huidige Nederland en was de eerste stad in het huidige Nederland waar in de 19e eeuw de industriële revolutie begon. Dat Maastrichtenaren zich soms laatdunkend kunnen opstellen tegen mensen van buitenaf en vooral tegen Limburg ligt hierin opgesloten. Het is allemaal heel lang geleden, maar van generatie op generatie is doorgegeven dat Nederlands praten eigenlijk niet zou moeten; laat die anderen zich maar aanpassen. Ik besef dat het allemaal eeuwen geleden is maar zelfs ik stoor me desondanks nog altijd een beetje aan mensen die Maastricht in één adem met Limburg noemen.

Vergelijken van Maastricht en Roermond is dan ook redelijk zinloos. Zowel vroeger als nu totaal verschillende steden.

Tot zover de geschiedenisles van Ertur
Oud 23-03-2016, 14:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ja eline, dat is de harde realiteit van een 30 jarige ineens hoor je bij de groep oudere vrouwen. Je moeder is een oudere vrouw
Ik zal je geruststellen - mijn vriend zei iets soortgelijks toen we voor het eerst geneukt hadden. Ik ben 2,5 jaar ouder dan hij.
Oud 23-03-2016, 15:41
Verwijderd
Oh sorry, waarom ik die hele rant begon: ik vind veel Limburgers juist helemaal niet chauvinistisch maar belachelijk onderdanig/voorzichtig. Cultuurverschil met de inderdaad chauvinistische en arrogante Maastrichtenaar is vrij groot.
Oud 23-03-2016, 18:38
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik had laatst een klant van 18 jaar. Toen zei hij dat het altijd al zijn fantasie was om het met een oudere vrouw te doen en dat hij blij was dat het was uitgekomen.

Een oudere vrouw jongens
Ach, in elk geval ouder dan hijzelf
Oud 23-03-2016, 18:57
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Opvallend aan Maastricht is vooral dat het niet zo allemachtig pauper is als de rest van Limburg.
Oud 23-03-2016, 19:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik had laatst een klant van 18 jaar. Toen zei hij dat het altijd al zijn fantasie was om het met een oudere vrouw te doen en dat hij blij was dat het was uitgekomen.

Een oudere vrouw jongens

Citaat:
ja eline, dat is de harde realiteit van een 30 jarige ineens hoor je bij de groep oudere vrouwen. Je moeder is een oudere vrouw

Citaat:
Maastricht heeft echt geen flikker met Limburg te maken, totaal verschillende cultuurhistorische achtergrond en dat is nog altijd te merken aan de stad en zijn karakter. Dat Maastricht tot hoofdstad is gebombardeerd van de administratieve eenheid Limburg is een typisch geopolitieke beslissing; Maastricht hoorde in 1815 "gewoon" naar de provincie Luik te gaan aangezien het Franstalig was. Maar de conferentie van Wenen en later de Belgische opstand beslisten anders. Maastricht werd toen gezien als een belangrijke vestingstad die de Fransen steeds weer als springplank gebruikten; derhalve niet onder Franstalig bestuur onderbrengen en zelfs naar Nederland sluizen toen België zich afscheidde.

Limburg was op dat moment een grotendeels ingeslapen boerenprovincie. Maastricht was in de middeleeuwen een van de belangrijkste en grootste steden van het huidige Nederland en was de eerste stad in het huidige Nederland waar in de 19e eeuw de industriële revolutie begon. Dat Maastrichtenaren zich soms laatdunkend kunnen opstellen tegen mensen van buitenaf en vooral tegen Limburg ligt hierin opgesloten. Het is allemaal heel lang geleden, maar van generatie op generatie is doorgegeven dat Nederlands praten eigenlijk niet zou moeten; laat die anderen zich maar aanpassen. Ik besef dat het allemaal eeuwen geleden is maar zelfs ik stoor me desondanks nog altijd een beetje aan mensen die Maastricht in één adem met Limburg noemen.

Vergelijken van Maastricht en Roermond is dan ook redelijk zinloos. Zowel vroeger als nu totaal verschillende steden.

Tot zover de geschiedenisles van Ertur
Bedankt, meester Ertur
Citaat:
Oh sorry, waarom ik die hele rant begon: ik vind veel Limburgers juist helemaal niet chauvinistisch maar belachelijk onderdanig/voorzichtig. Cultuurverschil met de inderdaad chauvinistische en arrogante Maastrichtenaar is vrij groot.
Limburgers zeggen wel vaak sorry ja. Limburg is een beetje de Canada van Nederland
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-03-2016, 20:15
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:




Bedankt, meester Ertur

Limburgers zeggen wel vaak sorry ja. Limburg is een beetje de Canada van Nederland
Limburg is een vrouw.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 23-03-2016, 20:35
Verwijderd
Nederland is Urk, en Limburg is soort van het been, een ledemaat eraan. Dit constateerde iemand die licht verkouden was en plosieven alleen stemhebbend kon uitspreken. Toen heette het Limburg. De g zijn we toen als de g van groot gaan uitspraken. En toen hadden we Limburg, hoezee.
Oud 23-03-2016, 20:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
ja eline, dat is de harde realiteit van een 30 jarige ineens hoor je bij de groep oudere vrouwen. Je moeder is een oudere vrouw
Of ze vragen om je ID, of ze noemen je een oudere vrouw. Er is geen tussenweg.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-03-2016, 20:53
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb vandaag urenlang helse pijnen geleden omdat ik bij m'n anti-stress pillen alleen maar paracetamol mag gebruiken, EN DAT WERKT DUS GVD NIET!!! Lekker van 10-6 stuiptrekken van de pijn, badend in koud zweet en constant het gevoel hebben dat je over je nek gaat. LEUK!

Weer een dag naar de klote.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-03-2016, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Maastricht heeft echt geen flikker met Limburg te maken, totaal verschillende cultuurhistorische achtergrond en dat is nog altijd te merken aan de stad en zijn karakter. Dat Maastricht tot hoofdstad is gebombardeerd van de administratieve eenheid Limburg is een typisch geopolitieke beslissing; Maastricht hoorde in 1815 "gewoon" naar de provincie Luik te gaan aangezien het Franstalig was. Maar de conferentie van Wenen en later de Belgische opstand beslisten anders. Maastricht werd toen gezien als een belangrijke vestingstad die de Fransen steeds weer als springplank gebruikten; derhalve niet onder Franstalig bestuur onderbrengen en zelfs naar Nederland sluizen toen België zich afscheidde.

Limburg was op dat moment een grotendeels ingeslapen boerenprovincie. Maastricht was in de middeleeuwen een van de belangrijkste en grootste steden van het huidige Nederland en was de eerste stad in het huidige Nederland waar in de 19e eeuw de industriële revolutie begon. Dat Maastrichtenaren zich soms laatdunkend kunnen opstellen tegen mensen van buitenaf en vooral tegen Limburg ligt hierin opgesloten. Het is allemaal heel lang geleden, maar van generatie op generatie is doorgegeven dat Nederlands praten eigenlijk niet zou moeten; laat die anderen zich maar aanpassen. Ik besef dat het allemaal eeuwen geleden is maar zelfs ik stoor me desondanks nog altijd een beetje aan mensen die Maastricht in één adem met Limburg noemen.

Vergelijken van Maastricht en Roermond is dan ook redelijk zinloos. Zowel vroeger als nu totaal verschillende steden.

Tot zover de geschiedenisles van Ertur
En fout ook nog.
Oud 23-03-2016, 22:49
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ohw em gee, he is bahaaaack
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.