Oud 31-10-2017, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Verbannen vanwege het verzieken van de sfeer jezus dat dat hier nog gebeurt joh met een ledenaantal van 3 man en een paardenkop.
Citaat:
Okee for serious, welke klapjosti heeft dit gedaan?
Ergens in een huiswerktopic - waar doorgaans één keer per zes jaar een forumbaas komt - had ik er een opmerking over gemaakt. Flauw en off-topic, daar niet van. Binnen het half uur verwijderd
Advertentie
Oud 31-10-2017, 14:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Pyramid scheme!
Ik denk dat je hiermee het dichtste in de buurt zit. Iets met producten kopen en weer doorverkopen. Dus ja. Zoiets. Maar ik ben nog steeds geintrigeerd en wil meer info over de website zodat ik volmondiger NEE kan zeggen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 31-10-2017, 18:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denk dat je hiermee het dichtste in de buurt zit. Iets met producten kopen en weer doorverkopen. Dus ja. Zoiets. Maar ik ben nog steeds geintrigeerd en wil meer info over de website zodat ik volmondiger NEE kan zeggen.
Ik ook, beter stuur je die link effe door als je iets krijgt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-11-2017, 01:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Sure.
Maar volgens mij is het iets zoals Avon. Je wordt dan 'sales representative' en krijgt niet betaald per persoon die je binnenharkt, maar per product dat je verkoopt. En hoe je dat verkoopt mag je zelf weten, maar ik zie meteen een soort tupperwareparty voor me, en dat vind ik te veel moeite.
Het hele land doormoeten voor salescrap ook.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-11-2017, 07:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, als je geen auto hebt, is dat dikke poep.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-11-2017, 10:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En als je wel een auto hebt, ook.
Oud 01-11-2017, 11:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, ik krijg nu de vraag of ik naar Lelystad wil om af te spreken met de leiders van het groepje. Fucking Lelystad. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-11-2017, 12:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, ik krijg nu de vraag of ik naar Lelystad wil om af te spreken met de leiders van het groepje. Fucking Lelystad. :')
Dat zou ik persoonlijk echt veel te veel moeite vinden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-11-2017, 20:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ik krijg nu de vraag of ik naar Lelystad wil om af te spreken met de leiders van het groepje. Fucking Lelystad. :')
Zelfs mensen die daar wonen, willen niet naar fucking Lelystad, fuck die shit gek
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-11-2017, 14:52
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Zelfs mensen die daar wonen, willen niet naar fucking Lelystad, fuck die shit gek
Ben daar één keer geweest, in Almere, voor een pokeravondje. Wat een treurnis alom, daar.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-11-2017, 15:30
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ooooh MLM, doe het niet trimmie, ik heb een tijd op een klantenservice gewerkt voor dat soort bedrijven en de kans dat je daarmee geld verdient zonder ook nog eens in een heel vervelend persoon te veranderen is errrrr heulll klein. Plus dat je in veel gevallen ook nog eens flink moet investeren om echt succesvol te worden.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 05-11-2017, 23:52
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nee, natuurlijk doe ik 't niet! Het gesprek was best gezellig, maar het viel me op dat ze erg vaag deed en duidelijk zelf ook maar een riedeltje in d'r kop geplant had. Als ik een kritische vraag stelde werd ze wat zenuwachtig.
Plus dat ik echt geen tijd/energie heb om actief shit aan mensen te gaan verkopen, zeker niet als het producten zijn waar ik zelf niks mee heb.
Dan verdien ik nog meer aan schoenen in de sale kopen en die met dikke winst op MP zetten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-11-2017, 20:23
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Is het Herbalife?
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 06-11-2017, 20:24
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Hebben jullie ook wel eens dat je, in plaats van een liedje, een woord/naam/zin in je hoofd hebt?
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 06-11-2017, 22:05
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Jawel.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 06-11-2017, 22:58
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ja. Het woord oproerpolitie is daar één van. En ik heb dat ook bij de namen IJsbrand en Welmoed.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 07-11-2017, 02:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Is het Herbalife?
Nee, volgens mij was het ACN. Maar de alarmbellen gingen bij mij eigenlijk al rinkelen toen ze begon met de naam van een of andere kerel die het marketingplan had bedacht, alsof het een goeroe is ofzo. Ze zei ook dat ik kon beginnen door vrienden en familie te werven en toen moest ik iets te hard lachen, want 'jij kent duidelijk mijn familie niet. :')'

Citaat:
Hebben jullie ook wel eens dat je, in plaats van een liedje, een woord/naam/zin in je hoofd hebt?
Ja. Best vaak . Sommige woorden klinken gewoon goed. Zo heb ik nog wel eens een woord uit een hele oude Ajuinen en Look sketch in m'n hoofd: 'vegetarische kaasparallellepipedum'
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-11-2017, 08:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hebben jullie ook wel eens dat je, in plaats van een liedje, een woord/naam/zin in je hoofd hebt?
Ja! Zo heb ik heel lang “persona non grata” in mijn hoofd gehad.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-11-2017, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Dat zou ik persoonlijk echt veel te veel moeite vinden
Vanuit Leiden is het een uurtje. Prima te doen.
Oud 07-11-2017, 15:11
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik was 50 min te laat op een afspraak omdat ik in de puntjepuntjestraat stond ipv op de puntjepuntjesingel, zat totaal niet bij elkaar in de buurt
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-11-2017, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Ik was 50 min te laat op een afspraak omdat ik in de puntjepuntjestraat stond ipv op de puntjepuntjesingel, zat totaal niet bij elkaar in de buurt
Een collega van me heeft het ooit zo voor elkaar gekregen om, toen hij naar het vliegveld moest, zijn TomTom op een "vliegveldstraat" in te stellen die klaarblijkelijk op een half uur rijden van het vliegveld lag. Zal in de jaren 50 wel een grasveldje hebben gelegen waar wat privé vliegtuigjes landden of zo, straatnaam nooit veranderd...
Oud 08-11-2017, 21:16
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 08-11-2017, 22:21
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Een collega van me heeft het ooit zo voor elkaar gekregen om, toen hij naar het vliegveld moest, zijn TomTom op een "vliegveldstraat" in te stellen die klaarblijkelijk op een half uur rijden van het vliegveld lag. Zal in de jaren 50 wel een grasveldje hebben gelegen waar wat privé vliegtuigjes landden of zo, straatnaam nooit veranderd...
Ik snap dat zo hard niet he, blind een tomtom volgen. Een vliegveld lijkt me op borden ook nog wel duidelijk aangegeven ook.Maar ja, ik heb geen auto, dus wtf weet ik nou.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-11-2017, 22:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, ik heb gereageerd op een huisje in roffa, echt zowat naast het station, en ik sta best hoog op de wachtlijst. Het lijkt me supertof, maar ik knijp 'm ook wel, want verhuizen is THE WORST en ik heb ook helemaal geen geld om nieuwe shit te regelen. Voordeel: Veel vrienden wonen in de buurt, dus die kunnen dan vast wel helpen, EN het huis is zo'n 16m2 groter dan wat ik nu heb.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-11-2017, 22:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En nu ben ik natuurlijk benieuwd waar

Ik zie ook vreselijk op tegen klussen en verhuizen dus ik snap het wel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-11-2017, 22:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
En nu ben ik natuurlijk benieuwd waar

Ik zie ook vreselijk op tegen klussen en verhuizen dus ik snap het wel.
De Mecanoo. Dat lelijke gebouw tegenover de doelen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-11-2017, 07:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Btw, ik heb gereageerd op een huisje in roffa, echt zowat naast het station, en ik sta best hoog op de wachtlijst. Het lijkt me supertof, maar ik knijp 'm ook wel, want verhuizen is THE WORST en ik heb ook helemaal geen geld om nieuwe shit te regelen. Voordeel: Veel vrienden wonen in de buurt, dus die kunnen dan vast wel helpen, EN het huis is zo'n 16m2 groter dan wat ik nu heb.
Ik duim voor je! (En als het nodig is wil ik ook best komen helpen verhuizen)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-11-2017, 17:55
Verwijderd
Ik duim voo je HO! Verhuisstres is het waard als je dan in je vers ingerichte crib zit te chillen
Oud 09-11-2017, 18:06
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik lig in het ziekenhuis. Vannacht om 4 uur begon weer een niersteenaanval van heb ik jou daar. Om 13.30 lag ik op de OK om een katheter van nier naar blaas aan te leggen. Ik heb echt moeilijk veel morfine gekregen overdag maar dat hielp niet.
Wel kennis gemaakt met ketamine lekker liggen trippen.
Nu lig ik als een blije zenbhoeddist in bed, moet nachtje blijven.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 09-11-2017, 18:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
HO, ik wil ook best helpen sjouwen hoor! Da's mij praktisch om de hoek.

Oei Fitematrulle, beterschap! Geniet nog van je trip.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-11-2017, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ik lig in het ziekenhuis. Vannacht om 4 uur begon weer een niersteenaanval van heb ik jou daar. Om 13.30 lag ik op de OK om een katheter van nier naar blaas aan te leggen. Ik heb echt moeilijk veel morfine gekregen overdag maar dat hielp niet.
Wel kennis gemaakt met ketamine lekker liggen trippen.
Nu lig ik als een blije zenbhoeddist in bed, moet nachtje blijven.
Ai. Vervelend! Een van de ergste pijnen. Scheterbap popje <3
Oud 09-11-2017, 20:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De Mecanoo. Dat lelijke gebouw tegenover de doelen.
Omg, daar loop ik elke dag langs naar mijn werk! Ik zal er zaterdag eens goed naar kijken. Ik word altijd afgeleid door dat spuuglelijke gebouw boven de AH en die Chinees. Er komen alleen maar dure auto’s uit die garage zetten, maar het gebouw vind ik echt zum kotsen.
Citaat:
Ik lig in het ziekenhuis. Vannacht om 4 uur begon weer een niersteenaanval van heb ik jou daar. Om 13.30 lag ik op de OK om een katheter van nier naar blaas aan te leggen. Ik heb echt moeilijk veel morfine gekregen overdag maar dat hielp niet.
Wel kennis gemaakt met ketamine lekker liggen trippen.
Nu lig ik als een blije zenbhoeddist in bed, moet nachtje blijven.
Maar goed dat ik vandaag dan niet uit de tram ben gestapt voor een surprise visit (ik kwam van de tandarts) beterschap zus! Mag je morgen wel naar huis of gaan ze dat morgen bekijken?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-11-2017, 20:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En hoe leggen ze een katheter aan van je nieren tot je blaas en waarom? Moet je dan helemaal open? En halen ze die er ook weer uit of is dat een ding dat gewoon kan blijven?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-11-2017, 21:32
Verwijderd
Beterschap Pip, mooi klote dan. Hopelijk geniet je nog even van de ketamine!
Oud 09-11-2017, 22:34
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:


Maar goed dat ik vandaag dan niet uit de tram ben gestapt voor een surprise visit (ik kwam van de tandarts) beterschap zus! Mag je morgen wel naar huis of gaan ze dat morgen bekijken?
Inderdaad dan stond jij voor een dichte deur
Morgen naar huis tenzij er vannacht weer wat is.

Citaat:
En hoe leggen ze een katheter aan van je nieren tot je blaas en waarom? Moet je dan helemaal open? En halen ze die er ook weer uit of is dat een ding dat gewoon kan blijven?
Via de plasbuis. Maar daar heb ik om precies te zijn niks van meegekregen.
Citaat:
Beterschap Pip, mooi klote dan. Hopelijk geniet je nog even van de ketamine!
Man man man man wat een bizarre ervaring. Ik herinner me nog dat ik aan iemand vroeg of ik wel echt bestond op dat moment. Toen zei die vpk ja hoor je ligt hier voor me en toen ging ik door een soort witte wolkenmassa met een witgele trein en ik riep uit dat alles zo mooi wit was. Ik voelde me als het stralend middelpunt in mooi wit licht. Daarna zei iemand 'in dit kapje zit zuurstof en daarna een roesje, denk maar aan iets leuks!' Ik wilde nog zeggen van ho ho wat dan, ik kon niks verzinnen. Maar toen was ik al weg
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 09-11-2017, 22:43
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Sterkte Pip!��
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 10-11-2017, 03:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik lig in het ziekenhuis. Vannacht om 4 uur begon weer een niersteenaanval van heb ik jou daar. Om 13.30 lag ik op de OK om een katheter van nier naar blaas aan te leggen. Ik heb echt moeilijk veel morfine gekregen overdag maar dat hielp niet.
Wel kennis gemaakt met ketamine lekker liggen trippen.
Nu lig ik als een blije zenbhoeddist in bed, moet nachtje blijven.
Weer? Hoe vaak heb je dit gehad dan? Hoop dat het snel beter gaat met je. Trip ze!

Citaat:
Omg, daar loop ik elke dag langs naar mijn werk! Ik zal er zaterdag eens goed naar kijken. Ik word altijd afgeleid door dat spuuglelijke gebouw boven de AH en die Chinees. Er komen alleen maar dure auto’s uit die garage zetten, maar het gebouw vind ik echt zum kotsen
Ja, das de Calypso! Een studiegenote van me woonde daar, dus ik ben er wel eens binnen geweest op de tigste verdieping. Fucking mooi uitzicht, sodetering. Maar het gebouw is idd best lelijk ja.
Die ertegenover is tenminste uit hetzelfde bouwjaar als ik, dus dat is een goed soort lelijkheid.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-11-2017, 22:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Fittie, hoe is het nu met je?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-11-2017, 10:32
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dank voor de beterschapswensen! Gister aan het eind vd middag mocht ik naar huis gelukkig. Ik ben nog wel gaar & gammel en ik voel die drain af en toe steken. Maar dat is allemaal 'slechts' ongemak en gelukkig niet meer die helse pijn!

Ik heb wel gaten in mijn geheugen door de drugs, ik had gisteravond een bijsluiter opgezocht van die drain en zei tegen mn huisgenoot dat ik het echt heel vreemd vond dat ze me daar niks over hadden uitgelegd in het ziekenhuis. Toen zei ze huh dat heeft die man punt voor punt uitgelegd, ik stond er zelf naast. Dusssss
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 11-11-2017, 15:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weet je nog wel dat we gebeld hebben?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-11-2017, 17:17
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
haha ja dat was een paar uur later, toen ging het al wat beter
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 13-11-2017, 11:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
HO, is het dat lelijke gebouw met die tekst met omgekeerde E’s en die tekening of is het echt tegenover Calypso?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-11-2017, 13:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Die met die tekening, maar ik stond uiteindelijk niet hoog genoeg, dus fuck dat gebouw en zn hoerenmoeder.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-11-2017, 14:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die met die tekening, maar ik stond uiteindelijk niet hoog genoeg, dus fuck dat gebouw en zn hoerenmoeder.
De fik erin
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-11-2017, 14:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De coupe waar ik in zit ruikt naar nagellak. Geen idee waarom, maar ik vind het vet lekker
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-11-2017, 14:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik loop al sinds juli bijna elke dag langs dat gebouw en ik zie nu pas dat het gezichten zijn ik dacht dat het gewoon abstracte bla was.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-11-2017, 19:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Haha, muts.

Ik heb btw weer eens mazzel: ik ga naar een concert in Utrecht, en de trein die ik wou hebben miste ik net, en de volgende trein (een half uur later) rijdt gewoon zomaar niet. Geen reden, geen omroep, niks. Pas op de app zag ik dat de trein helemaal vervalt. Handig. Nu mis ik t voorprogramma en heb ik wrs geen goed plekje.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-11-2017, 20:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Update: ik zit echt helemaal bovenaan, en ik zat heel chill, en toen kwamen er lastminute 2 giechelende/muilende Brabers naast me zitten. Stfu!!!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-11-2017, 16:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er zat een neger tegenover me in de trein de hele tijd over zijn broek te wrijven. Gewoon over de stof, terwijl hij in het Frans aan het bellen was en onderuit gezakt zat. Ik vond het al zo vreemd dat de rest van de coupe leeg was en bij hem nog plek
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-11-2017, 17:51
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik was vanmorgen 20 kilo lichter dan een paar dagen terug. Denk dat het tijd is de batterij te vervangen
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.