Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2007, 13:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nee! Die 'parodie' is echt waardeloze failurestreich, daar hebben we niks aan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2007, 14:54
Verwijderd
Bert en Ernie zijn fantastisch!
Die cd's ken ik ondertussen praktisch uit mijn hoofd (vooral 'Maak er wat van' kan ik meepraten) en ik word er altijd enorm vrolijk van.
Wat ik knap vind, is dat het zowel voor kinderen als voor volwassenen erg komisch is, dat grappen als 'Wilde nachten met Lola' (op Kompe Dompe Doeli) gewoon kunnen.

Maar ik vond het wel een beetje jammer dat Juice me ooit verteld heeft dat Wim T. Schippers en Paul Haenen hun teksten apart opnemen, sindsdien luister ik er dan weer op een speciale manier naar, en is de lichtheid en het gevoel alsof alles geimproviseerd is, weg.

Maar ja.
Ik hoop dat ze bij mijn afstuderen 'Wat is het leven mooi' gaan draaien ofzo, want daar heb ik ooit een fantastische spontane act bij de repetities van mijn allereerste voorstelling hier op school iets mee gedaan.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 14:56
Verwijderd
En als we het dan toch over Berts windjes gaan hebben; zijn 'kerstwindje' is natuurlijk ook legendarisch.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef op 27-08-2007 @ 00:10 :
Jawel, want ik ben een elitaire intellectueel.
Ik ook.
Zeggen alle leken die wél van musicals houden.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 14:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
"Is een ei met Kerstmis een kerstei?"
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:00
Verwijderd
Nee.
Het was: 'Heet een ei met Pasen een kerstei?'

Toch?

Oh ja, en Grover vind ik af en toe wel leuk. Vooral in de canon van Sint en Piet op bezoek, is hij erg grappig.
Maar ik vind o.h.a. Bert en Ernie met z' tweeën leuker.

En ik vind het altijd erg leuk om vanuit het niets te gaan praten in woorden als:

Snepvleu.
Krasseleborredadu.
Knepstappedopop.
etc.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-08-2007 @ 15:00 :
Nee.
Het was: 'Heet een ei met Pasen een kerstei?'

Toch?
Oh, dat kan wel. Het is lang geleden dat ik die voor het laatst hoorde en ik heb de Kerstplaat niet.

Citaat:
Oh ja, en Grover vind ik af en toe wel leuk. Vooral in de canon van Sint en Piet op bezoek, is hij erg grappig.
Hij zingt leuk ja.

Citaat:
Maar ik vind o.h.a. Bert en Ernie met z' tweeën leuker.

En ik vind het altijd erg leuk om vanuit het niets te gaan praten in woorden als:

Snepvleu.
Krasseleborredadu.
Knepstappedopop.
etc.
Beu le veu le drapeau, de beu le pinatran.

Ook schitterend dat Bert er veel minder goed in is dan Ernie en de hele tijd maar 'tippe toppe tippe toppe' zegt. En dat er blijkbaar een taal is waarin je voor een bepaald woord je gesprekspartner moet slaan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
"Een meer dat is gemaakt van water." <3
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef op 27-08-2007 @ 15:06 :
Beu le veu le drapeau, de beu le pinatran.

Ook schitterend dat Bert er veel minder goed in is dan Ernie en de hele tijd maar 'tippe toppe tippe toppe' zegt. En dat er blijkbaar een taal is waarin je voor een bepaald woord je gesprekspartner moet slaan.
Dat is dat stukje met buitenlands praten, toch? Die heb ik volgens mij maar één keer in mijn hele leven gehoord en ik weet niet eens op welke cd/cassette die staat. Het enige dat ik me daarvan herinner, is 'Par flandre?'

Ernie: 'Oh, en 'Wilde nachten met Lola!'
Oom Rudolf: 'Oei! Dat is er per ongeluk tussen gekomen, dat neem ik maar weer eens eventjes mee!'
(onder luid protest van Ernie )

Ik kom verder nu even niet op leuke quotes.
Ga ik nog even over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-08-2007 @ 15:16 :
Dat is dat stukje met buitenlands praten, toch? Die heb ik volgens mij maar één keer in mijn hele leven gehoord en ik weet niet eens op welke cd/cassette die staat. Het enige dat ik me daarvan herinner, is 'Par flandre?'
Ja, Ernie zegt allerlei Frans klinkende woorden. Op een gegeven moment roept hij opeens 'peding pedang pedoeng, POENG!' en slaat hij Bert, omdat dat bij te taal hoort.
Staat op Een Uur Niet Zeuren.

Citaat:
Ernie: 'Oh, en 'Wilde nachten met Lola!'
Oom Rudolf: 'Oei! Dat is er per ongeluk tussen gekomen, dat neem ik maar weer eens eventjes mee!'
(onder luid protest van Ernie )

Ik kom verder nu even niet op leuke quotes.
Ga ik nog even over nadenken.
Er is ook een geweldige sketch met oom Rudolf en de wegenwacht, waarin vier personages door elkaar praten en je het nauwelijks kan volgen. Ken je die?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef op 26-08-2007 @ 23:56 :
Dat kan op Film, TV en Radio.
dit niet dan?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef op 27-08-2007 @ 15:28 :
Ja, Ernie zegt allerlei Frans klinkende woorden. Op een gegeven moment roept hij opeens 'peding pedang pedoeng, POENG!' en slaat hij Bert, omdat dat bij te taal hoort.
Staat op Een Uur Niet Zeuren.



Er is ook een geweldige sketch met oom Rudolf en de wegenwacht, waarin vier personages door elkaar praten en je het nauwelijks kan volgen. Ken je die?
Dan ga ik die cd eens opzoeken.

Nee, die ken ik ook al niet. Welke cd?


Wel ken ik het stukje dat Bert zegt dat 'ie later misschien wel bij de wegenwacht wil werken, maar dan heeft ie zich vergist, want hij bedoelde de weersverwachting. En dan kent ie ook nog een heel mooi lied trouwens over het weet, en het heet 'Wat een weer.'


Eerste couplet:
Wat een weer wat een weer wat een weer meneer wat een weer weer weer weer weer wat een weer wat een weer en nog een keer daar gaat ie weer wat een weer wat een weer meneer!

Tweede couplet:
Wat een weer mevrouw wat een weer weer weer wat een wat een weer nou wat een weer weer weer nou wat een weer wat een weer wat een weer.


En dan wordt ie afgekapt door Ernie die het een beetje 'eentonig' vindt.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:32
Verwijderd
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 27-08-2007 @ 15:30 :
dit niet dan?
Nee, want dit is cd, verhaaltjescd.
(ik heb eigenlijk geen idee waar het anders zou moeten).
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:34
Verwijderd
Ik heb zelf trouwens

Maak er wat van.
Bert en Ernie vervelen zich nooit.
Kerstfeest met Bert en Ernie.
Ik wist niet dat je kwaad werd!
Hoor wie klopt daar kinderen.

En mijn zusjes hebben
Kompe dompe doeli
Hiep hiep hoera
Hé hé hé we maken muziek

op cd.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-08-2007 @ 15:32 :
Nee, die ken ik ook al niet. Welke cd?
Dat weet ik dus niet. Het is heel gaaf, Oom Rudolf probeert de wegenwachtman ervan te overtuigen dat hij de auto moet maken ("Want we gaan op bezoek bij mensen, en die zitten nu te wachten." "Oh, ze zitten wel echt te wachten?") en Bert en Ernie worden hyperactief. Op een gegeven moment zegt Ernie tegen de wegenwachtman "Mag ik even uw pet? Ik mag even uw pet!"

Citaat:
Wel ken ik het stukje dat Bert zegt dat 'ie later misschien wel bij de wegenwacht wil werken, maar dan heeft ie zich vergist, want hij bedoelde de weersverwachting. En dan kent ie ook nog een heel mooi lied trouwens over het weet, en het heet 'Wat een weer.'


Eerste couplet:
Wat een weer wat een weer wat een weer meneer wat een weer weer weer weer weer wat een weer wat een weer en nog een keer daar gaat ie weer wat een weer wat een weer meneer!

Tweede couplet:
Wat een weer mevrouw wat een weer weer weer wat een wat een weer nou wat een weer weer weer nou wat een weer wat een weer wat een weer.


En dan wordt ie afgekapt door Ernie die het een beetje 'eentonig' vindt.
Ja, dat is ook een geweldig lied.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-08-2007 @ 15:34 :
Ik heb zelf trouwens

Maak er wat van.
Bert en Ernie vervelen zich nooit.
Kerstfeest met Bert en Ernie.
Ik wist niet dat je kwaad werd!
Hoor wie klopt daar kinderen.

En mijn zusjes hebben
Kompe dompe doeli
Hiep hiep hoera
Hé hé hé we maken muziek

op cd.
De volgende keer dat ik je zie wil ik ze stelen, want ik heb zelf alleen Een Uur Niet Zeuren en Hoor Wie Klopt Daar Kinderen op casette, en Ik Wist Niet Dat Je Kwaad Werd op LP. Dan klopt het ten minste als ze zeggen 'nu moeten jullie even de plaat omdraaien'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef op 27-08-2007 @ 15:34 :
Dat weet ik dus niet. Het is heel gaaf, Oom Rudolf probeert de wegenwachtman ervan te overtuigen dat hij de auto moet maken ("Want we gaan op bezoek bij mensen, en die zitten nu te wachten." "Oh, ze zitten wel echt te wachten?") en Bert en Ernie worden hyperactief. Op een gegeven moment zegt Ernie tegen de wegenwachtman "Mag ik even uw pet? Ik mag even uw pet!"
Er begint me wel vaag iets te dagen.
Misschien staat het wel op Vakantiefavorieten ofzo. Zo'n verzamelcd met allerlei Sesamstraat-figuren.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 27-08-2007 @ 15:30 :
dit niet dan?
Nee, dit gaat over hoorspelen. Er is helaas geen hoorspelenforum.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef op 27-08-2007 @ 15:36 :
De volgende keer dat ik je zie wil ik ze stelen, want ik heb zelf alleen Een Uur Niet Zeuren en Hoor Wie Klopt Daar Kinderen op casette, en Ik Wist Niet Dat Je Kwaad Werd op LP. Dat klopt het ten minste als ze zeggen 'nu moeten jullie even de plaat omdraaien.
Oeh, dan ga ik ze verstoppen.

Of anders ruilen tegen Een uur niet zeuren. Tijdelijk.

Ik had vast al dat verhaal verteld van Ik wist niet dat je kwaad werd op cassette, die mijn zusje kapot had geknipt, of niet?
Nu heb ik die dus op cd.

Vroeger had ik Maak er wat van op cassette, en daar is ook een heel stuk over 'de plaat omdraaien' en die kende ik echt helemaal uit mijn hoofd, en op de cd is dat eruit geknipt!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:39
Verwijderd
Een paar dingen die hier genoemd zijn ken ik wel, die stonden op een Sesamstraat-verzamelbandje wat ik altijd in mijn walkman had als ik op vakantie ging.
Inderdaad dat tippe toppe tippe toppe, en dat van de wegenwacht!
En het liedje dat dat kwam: Panne panne panne, pech pech pech.

Er is zeker niet meer ergens aan die cd's te komen?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 27-08-2007 @ 15:39 :

En het liedje dat dat kwam: Panne panne panne, pech pech pech.
Als we niet geholpen worden, komen we hier nooit meer weg.

Citaat:

Er is zeker niet meer ergens aan die cd's te komen?
Volgens mij zijn er nog wel een aantal te koop, hoor.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Misschien brandt Minke ze wel voor ons.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:43
Verwijderd
*puppy-oogjes*
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:44
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-08-2007 @ 15:41 :
Volgens mij zijn er nog wel een aantal te koop, hoor.
Oh nee, ik zie echt overal 'niet leverbaar'

Citaat:
Uice schreef op 27-08-2007 @ 15:41 :
Misschien brandt Minke ze wel voor ons.
Was dat een hint?

Ik wil best wel wat cd'tjes branden hoor, maar niet dat het hele forum er dadelijk om staat te springen!
Maar dan moet jij natuurlijk ook Een uur niet zeuren voor mij overnemen op een ander cassettebandje, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:45
Verwijderd
Ik vind ernie leuker dan bert.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:46
Verwijderd
Op zich ben je snel geneigd Ernie leuker te vinden dan Bert, omdat hij een vrolijker grappiger karakter heeft, maar als je goed luistert naar Bert merk je dat hij over kan komen als een verbitterde nicht! En dat is altijd leuk natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 27-08-2007 @ 15:46 :
Op zich ben je snel geneigd Ernie leuker te vinden dan Bert, omdat hij een vrolijker grappiger karakter heeft, maar als je goed luistert naar Bert merk je dat hij over kan komen als een verbitterde nicht! En dat is altijd leuk natuurlijk.
Niet alleen een verbitterde nicht, ook gewoon de eeuwige chagrijn/mislukkeling, en dat maakt hem ook erg komisch.
Weet niet welke ik het leukste vind, ook een beetje loos om ze te vergelijken, want de één kan niet zonder de ander.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nu je het zegt, Bert is inderdaad een soort Sylph.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:49
Verwijderd
Bert en ernie zijn alleen als duo leuk

Maar het zijn vooral de stemmen die het hem doen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef op 27-08-2007 @ 15:48 :
Nu je het zegt, Bert is inderdaad een soort Sylph.
Omg, dit wilde ik zeggen, maar ik wist niet of het te ver ging om Sylph te vergelijken met Bert als ik die net een verbitterde nicht had genoemd.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:53
Verwijderd
Ik dacht het ook, maar durfde het niet te zeggen, dus dat liet ik Juice maar mooi doen.


En verder denk ik dat dat stukje over de wegenwacht op 'In een uur de wereld rond' staat.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:53
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-08-2007 @ 15:47 :
Niet alleen een verbitterde nicht, ook gewoon de eeuwige chagrijn/mislukkeling, en dat maakt hem ook erg komisch.
Maar in de Nederlandse hoorspelen hebben ze beiden een interessanter karakter dan in de Amerikaanse filmpjes. Bert is nog meer een soort autistische pseudo-intellectueel, die vaak indruk wil maken op Ernie, terwijl Ernie eigenlijk veel slimmer is.

Raar trouwens dat die CD's niet meer leverbaar zijn. Luisteren kinderen niet meer naar Bert en Ernie ofzo?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 27-08-2007 @ 15:51 :
Omg, dit wilde ik zeggen, maar ik wist niet of het te ver ging om Sylph te vergelijken met Bert als ik die net een verbitterde nicht had genoemd.
Welnee. Net als Sylph doet Bert alsof hij elitair is, is hij misschien homoseksueel en is hij vaak chagrijnig.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef op 27-08-2007 @ 15:53 :

Raar trouwens dat die CD's niet meer leverbaar zijn. Luisteren kinderen niet meer naar Bert en Ernie ofzo?
Nee, kinderen gaan na de borst gelijk over op gewelddadige rapbattles.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef op 27-08-2007 @ 15:53 :
Maar in de Nederlandse hoorspelen hebben ze beiden een interessanter karakter dan in de Amerikaanse filmpjes. Bert is nog meer een soort autistische pseudo-intellectueel, die vaak indruk wil maken op Ernie, terwijl Ernie eigenlijk veel slimmer is.

Raar trouwens dat die CD's niet meer leverbaar zijn. Luisteren kinderen niet meer naar Bert en Ernie ofzo?
Klopt.


Ja, ik vrees dat ze dat niet meer echt doen.
Nu is het Ernst, Bobbie en de rest enzo.
Mijn zusjes dus wel, maar die heb ik dan ook mede opgevoed
En bovendien zijn die ook al 14/16.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:56
Graaf Tel
Avatar van Graaf Tel
Graaf Tel is offline
roddelen uber mein freunden? dat ies toch niet netjes

ah ah ah

1, 2, 3

3 ah's
__________________
"hij wil elk en ieder ding tellen, ongeacht grootte, hoeveelheid, of hoeveel ergernis hij daarmee bij andere Muppets veroorzaakt." ~ wikipedia
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:57
Verwijderd
Hahaha! ^^ hier had ik op gehoopt!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 27-08-2007 @ 15:57 :
Hahaha! ^^ hier had ik op gehoopt!
Ik eigenlijk niet, maar ja.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 27-08-2007 @ 15:49 :
Bert en ernie zijn alleen als duo leuk

Maar het zijn vooral de stemmen die het hem doen.
Pino is het leukst!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ga toch weg met je Pino.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:01
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:02
Verwijderd
Pienjo, zo spreekt meneer Aart het uit toch?
edit: oh, je hebt het veranderd.

Een vriendin van me had een keer Bert en Ernie-stukje gezien met Sesamstraat, waarin Bert een grote trommel heeft waar hij op slaat, en dingen zegt als: "Swing met me mee baby."

Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Kuise Keizerin schreef op 27-08-2007 @ 15:59 :
Pino is het leukst!
Pino is eng
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:03
Verwijderd
Pienjo is het enige grappige rond Pino, MAAR DAAR IS DIT TOPIC NIET VOOR!

Bert en Ernie
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:03
Verwijderd
Neejoh, Pino is lief en zacht.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:04
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 27-08-2007 @ 16:03 :
Pienjo is het enige grappige rond Pino, MAAR DAAR IS DIT TOPIC NIET VOOR!

Bert en Ernie
Mag Pino haar eigen topic dan?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:04
Verwijderd
Nog heel even offtopic: ik vind Tommy zo leuk, vooral wanneer hij 'poehee' zegt. Een vriend van me kan dat heel goed nadoen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Kuise Keizerin schreef op 27-08-2007 @ 16:04 :
Mag Pino haar eigen topic dan?
Asjeblieft niet zeg.

Oh, ik ben echt erg, ben allemaal op veilingkijker aan het zoeken of er nog oude cd's te koop zijn enzo. Wat zo'n topic allemaal niet met je kan doen.
(en ik heb niet eens geld)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:05
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 27-08-2007 @ 16:02 :
Pienjo, zo spreekt meneer Aart het uit toch?
edit: oh, je hebt het veranderd.

Een vriendin van me had een keer Bert en Ernie-stukje gezien met Sesamstraat, waarin Bert een grote trommel heeft waar hij op slaat, en dingen zegt als: "Swing met me mee baby."

Ja, die is geweldig.

Dit is ook fantastisch. Allemaal kijken!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Kuise Keizerin schreef op 27-08-2007 @ 16:03 :
Neejoh, Pino is lief en zacht.
Het is een grote enge blauwe vogel, stel dat die over je heen vliegt en iets laat vallen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Bert en Ernie fan topic
mueslireep
73 18-11-2006 22:25
De Kantine geen koekjes meer voor koekiemonster
noewkie
61 18-04-2005 11:25
De Kantine sipje en sopje
nightwish
59 02-03-2005 21:06
Muziek Muziek voor een disco
Tucker
44 05-01-2004 23:41
De Kantine waarom-zijn-de-bananen-krom-grappige-redenen-topic
Evito
25 20-05-2003 07:43
Lifestyle Bert en Ernie
DaDude
2 05-09-2002 21:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.