Oud 04-11-2007, 21:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
In de metro:

"Witte wa ik een goeie film von? Die van Sjee Kwavara, die evolusjonair. Wittewel, van die kop zo, me die baret. Die barettekop. Blijkbaar ging die voordat ie evolusjonair was met een motor door Zuid-Amerika, en daar hebben ze een film over gemaakt. Da is een goeie film. Ik ben drie keer in slaap gevallen. Ja, da was om één uur 's nachts."
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 04-11-2007, 21:52
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Twee potloden, ja en samen beleven ze spannende avonturen.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 04-11-2007, 22:21
Verwijderd
Van Tilburg t/m Den Haag, 2 vrouwen met rollende 'r' en een beetje bekakte stem die maar bleven praten over hun toneel en bepaalde mensen van dat toneel, en dat ze zoveel verstand hadden van regiseren, maar dat het voor die ene zelfs moeilijk was om acteurs te laten spelen wat zij in haar hoofd had, terwijl ze er op afgestudeerd was nota bene, bla bla bla.
Ze hielden maar niet op met tetteren ;x
Oud 04-11-2007, 22:27
Verwijderd
Twee Hindoes die het erover hadden dat je beter geen moslimmeisje kon nemen. Maar de een kende er wel eentje die gruwelijk mooi was en de ander vond het maar lastig.
Oud 04-11-2007, 22:33
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Vrouw tegen der dochter van 3: 'Jij kom nu hier anders ga ik je klappen!'. Dochtertje bleef staan en bleef ook stom voor der uitkijken trouwens.

Jongen en een meisje, jongen zit aan het meisje en dat meisje duwt die jongen weg, waarbij ze zijn borst aanraakt. 'Whaaaaaaaaa jij hebt echt schattige tepels!!' En toen, tegen een vriendin:'Moet je voelen, hij heeft echt schattige tepels!!'. Toen gingen ze met zn tweeen aan zijn tepels voelen.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 04-11-2007, 23:04
Verwijderd
4 sukkels die zichzelf erg grappig vonden. Ze kraamden allerlei onzin uit, maar een jongen spande toch wel de kroon:

"Zo, pas heb ik gescheten joh. Ik was er trots op dat ik het geproduceerd had! Ik wilde eigenlijk gewoon mn reet afvegen in de wc naast me, zodat mensen 'm nog konden zien!"

Leuk topic! En dat zeg ik niet vaak.
Oud 04-11-2007, 23:27
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik wil altijd dat soort grappige gesprekken opvangen. helaas ben ik vandaag de deur niet uitgeweest, dus ik weet even niets.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 04-11-2007, 23:34
Verwijderd
Twee priscilla's in de bus:

'Nou dus ik heb ff een nieuwtje', Ohja wat dan? 'Nou kijk, dat meisje van laatst hè, die van Peter, die is niet stil ofzo maar ze is DOOF! 'Jeetje, DOOF? Dus ze kan niet horen dus?' Tja, denk van niet, of tenminste bijna niks ofzo. Wel jammer hè, het was wel een heel mooi meisje, voor een doof meisje, toch! 'Ja, jammer hoor, ze was best wel mooi, wat raar dat ze doof is!
Oud 04-11-2007, 23:38
Verwijderd
Een mooi meisje, voor een doof meisje.
Oud 04-11-2007, 23:41
Verwijderd
Surinaamse vrouw met een geweldig doch luid accent in de trein: 'Luister, luister, mannen zijn net bochten, je moet ze kort houden. Als mijn man mij zoiets flikt dan krijgt hij pikkenstraf. Serieus, pikkenstraf hoor! Kan hij fijn tot kerst met zichzelf aan de gang gaan maar bij mij valt niks meer te halen.'

Ik denk dat ze minstens 20 keer PIKKÂNSTRAWF heeft herhaald.
Oud 04-11-2007, 23:42
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
OMG.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-11-2007, 23:46
Verwijderd
Ik vang altijd zulke verhalen op en het ergste is nog dat sommige mensen mij ook willen overhalen om actief deel te nemen aan 'het' gesprek waar de hele coupé al het nodige van weet. Varierend van moeilijke dilemmas, gezinsproblemen, geloof, politiek en weet ik veel voor bizarre verhalen.
Oud 04-11-2007, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Surinaamse vrouw met een geweldig doch luid accent in de trein: 'Luister, luister, mannen zijn net bochten, je moet ze kort houden. Als mijn man mij zoiets flikt dan krijgt hij pikkenstraf. Serieus, pikkenstraf hoor! Kan hij fijn tot kerst met zichzelf aan de gang gaan maar bij mij valt niks meer te halen.'

Ik denk dat ze minstens 20 keer PIKKÂNSTRAWF heeft herhaald.
God jongens, ik hou nu al zoveel van dit topic.



Pikkenstraf! Die gaan we erin houden!
Oud 04-11-2007, 23:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nee hoor.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 05-11-2007, 00:50
Verwijderd
Citaat:
4 sukkels die zichzelf erg grappig vonden. Ze kraamden allerlei onzin uit, maar een jongen spande toch wel de kroon:

"Zo, pas heb ik gescheten joh. Ik was er trots op dat ik het geproduceerd had! Ik wilde eigenlijk gewoon mn reet afvegen in de wc naast me, zodat mensen 'm nog konden zien!"
Dat klinkt als iets dat ik gezegd zou kunnen hebben
Oud 05-11-2007, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt als iets dat ik gezegd zou kunnen hebben
Misschien was jij het wel!
Nee, ze waren jonger.

Nare Man! Je komt hier nooit, wat leuk!
Toen ik het forum nog las en niet lid was vond ik jou altijd "de bekendste".
It's like talking to a celebrity!
Oud 05-11-2007, 00:54
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Meisje 1: Ik heb hier 4 liter massageolie mee
Meisje 2: Wow! Zin om naakt te worstelen?
Meisje 1: geil!
[meisje 1 begint meisje 2 te zoenen, kleren worden van het lichaam gescheurd]
Meisje 2: Hmm, heerlijk dit
[Meisje 2 giet olie over haar lichaam en het lichaam van meisje 1, ze beginnen elkaar in te smeren. Hun glimmende, welgevormde lichamen sieren de omgeving]
Meisje 1: Hmm lekker ding, heb je zin om mee te doen?
Ik:
Meisje 2: He jij bent toch de beruchte Trophus van s.com? *hijg*


Nee ik lul maar wat, ik hoor niet zo vaak interresante conversaties van andere mensen..... geen metro hier eh....
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 05-11-2007, 01:47
Osmoian
Osmoian is offline
Vandaag in de stad een (jonge) moeder met vriend + zoon en dochter. Zoon vroeg telkens om een ijsje of iets in die trant. Moeder negeert het voor heel even, jongen gaat vervolgens door met vragen. Vervolgens krijgt die jongen een keiharde lel om zn oren en wordt hem toegezegd dat ie nu moet ophouden. Jongetje kijkt daarna wat beduusd maar vraagt nog wel een paar keer door over z'n ijsje. Moeder zegt vervolgens "Je bent al lelijk en vet genoeg". Reactie: Jongetje loopt met tranen in zn ogen verder.

Vond ik toch wel zielig voor dat jongetje.
Ads door Google
Oud 05-11-2007, 02:14
Verwijderd
Citaat:
Vandaag in de stad een (jonge) moeder met vriend + zoon en dochter. Zoon vroeg telkens om een ijsje of iets in die trant. Moeder negeert het voor heel even, jongen gaat vervolgens door met vragen. Vervolgens krijgt die jongen een keiharde lel om zn oren en wordt hem toegezegd dat ie nu moet ophouden. Jongetje kijkt daarna wat beduusd maar vraagt nog wel een paar keer door over z'n ijsje. Moeder zegt vervolgens "Je bent al lelijk en vet genoeg". Reactie: Jongetje loopt met tranen in zn ogen verder.

Vond ik toch wel zielig voor dat jongetje.


Wat een grafmoeder.
Oud 05-11-2007, 09:50
Verwijderd
Als ik in de trein naar Ede-Wageningen zit, kom ik áltijd tussen tussen de gristenen terecht. Arme ik!

Dame 1: ''Ja dat breien is ook helemaal weer in.''
Dame 2: ''Ja he. Het is ook zó ontzettend leuk.
Dame 1: ''Met de vereningen hebben we allemaal een slaaltje gebruikt. In dezelfde kleur, voor het groepsgevoel, snap je. Nou, het was toch zó leuk, ze werden allemaal heel verschillend! Typisch is dat zeg, zelfde wol, zelfde naalden, en dan zó verschillende resultaten.''
Dame 2: Ja, leuk zeg.

bla bla ... nog meer over wol en breien en over te strakke steken en dat je dan twee verschíllende naalden moet gebruiken ...

Dame haalt piepschuime mal van een kerstboompje uit haar tas (dat geluid, ik ging dood!)
''Kijk, dit is ook hartstikke leuk. Dit doe je dan met grind.''
Dame 2: ''Met van dat hele fijne grind?''
Dame 1: ''Ja, met van dat hele fijne grind. Leuk he.''
Dame 2: Ja ontzettend leuk.
Dame 1: Ja vind ik ook. Het is voor de servetten, zie je, je stopt ze hier tussen. Enig op de kersttafel.
Dame 2: ''Je krijgt op die manier ook altijd weer inspiratie om zelf dingen te doen he. Zo blijf je een beetje bezig."
Dane 1: Ja léuk is dat he.''
Oud 05-11-2007, 10:48
Verwijderd
Extreem bejaarde oma, opa en kleinkind. Oma: Jongen, kijk eens uit het raam dan kun je de wielen zien! Zie je, ze zijn rond! Vervolgens zegt ze tegen die opa: 'Ja op het journaal zeiden ze dat de wielen voortaan vierkant worden vanwege de blaadjes op de rails'. Opa: 'Nee schat, ze noemen wielen met blaadjes zogenaamd 'vierkant'. Die oma bleef stug volhouden dat ze het journaal haar anders had ingelicht terwijl iedereen gniffelden.
Oud 05-11-2007, 12:57
Verwijderd
Een Nederlandse moeder die met haar dochet en moeder de metro inliep. Haar dochter liep heen en weer te spelen in de metro. Dus de moeder zei tegen oma, met een boos gezicht: "Ik hoop dat ze op haar bek valt."
Oud 05-11-2007, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Vrouw tegen der dochter van 3: 'Jij kom nu hier anders ga ik je klappen!'. Dochtertje bleef staan en bleef ook stom voor der uitkijken trouwens.

Jongen en een meisje, jongen zit aan het meisje en dat meisje duwt die jongen weg, waarbij ze zijn borst aanraakt. 'Whaaaaaaaaa jij hebt echt schattige tepels!!' En toen, tegen een vriendin:'Moet je voelen, hij heeft echt schattige tepels!!'. Toen gingen ze met zn tweeen aan zijn tepels voelen.
wtf

Citaat:
Dat klinkt als iets dat ik gezegd zou kunnen hebben
Jeetje, je bent alweer 26.
edit: dit is geen reactie op je post

Citaat:
Vandaag in de stad een (jonge) moeder met vriend + zoon en dochter. Zoon vroeg telkens om een ijsje of iets in die trant. Moeder negeert het voor heel even, jongen gaat vervolgens door met vragen. Vervolgens krijgt die jongen een keiharde lel om zn oren en wordt hem toegezegd dat ie nu moet ophouden. Jongetje kijkt daarna wat beduusd maar vraagt nog wel een paar keer door over z'n ijsje. Moeder zegt vervolgens "Je bent al lelijk en vet genoeg". Reactie: Jongetje loopt met tranen in zn ogen verder.

Vond ik toch wel zielig voor dat jongetje.
klasse
Oud 05-11-2007, 13:04
Verwijderd
moeders in het openbaar vervoer

vorige week in de trein zat ik in de hal (dank u ns) en daar stonden onder andere ook een moeder met twee dochters van 4 en 7 ofzo. die moeder was sowieso al een apart figuur. amper 20, leek het, en continu aan het bellen of aan het schreeuwen of schreeuwend aan het bellen.
tegen haar dochters: "niet zo over de vloer dweilen, dat is vies. dan raak ik je niet meer aan hoor, dan raakt niemand je meer aan als je aan de grond zit. de grond is vies!"
kind zit aan een handvat, omdat ze bijna omvalt als de trein een bocht maakt: "NIET AANRAKEN zei ik toch" moeder geeft kind een mep "dat is vies, daar zitten andere mensen aan. treinen zijn VIES!"

compleet debiel natuurlijk, aangezien kinderen zand en wormen eten, maar goed, het mooiste moest nog komen.
op een gegeven moment ligt het jongste meisje op de grond te spelen in dr legging met daaroverheen een rokje. gilt die moeder echt keihard: "DOE JE BENEN BIJ ELKAAR SHAMILA!!! er zijn hier mannen en die kijken daarnaar!"

OMG
Oud 05-11-2007, 13:05
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
OMG Sterretje, wat een rare vrouw.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Advertentie
Oud 05-11-2007, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Extreem bejaarde oma, opa en kleinkind. Oma: Jongen, kijk eens uit het raam dan kun je de wielen zien! Zie je, ze zijn rond! Vervolgens zegt ze tegen die opa: 'Ja op het journaal zeiden ze dat de wielen voortaan vierkant worden vanwege de blaadjes op de rails'. Opa: 'Nee schat, ze noemen wielen met blaadjes zogenaamd 'vierkant'. Die oma bleef stug volhouden dat ze het journaal haar anders had ingelicht terwijl iedereen gniffelden.
Oud 05-11-2007, 13:10
Verwijderd
Citaat:
moeders in het openbaar vervoer

vorige week in de trein zat ik in de hal (dank u ns) en daar stonden onder andere ook een moeder met twee dochters van 4 en 7 ofzo. die moeder was sowieso al een apart figuur. amper 20, leek het, en continu aan het bellen of aan het schreeuwen of schreeuwend aan het bellen.
tegen haar dochters: "niet zo over de vloer dweilen, dat is vies. dan raak ik je niet meer aan hoor, dan raakt niemand je meer aan als je aan de grond zit. de grond is vies!"
kind zit aan een handvat, omdat ze bijna omvalt als de trein een bocht maakt: "NIET AANRAKEN zei ik toch" moeder geeft kind een mep "dat is vies, daar zitten andere mensen aan. treinen zijn VIES!"

compleet debiel natuurlijk, aangezien kinderen zand en wormen eten, maar goed, het mooiste moest nog komen.
op een gegeven moment ligt het jongste meisje op de grond te spelen in dr legging met daaroverheen een rokje. gilt die moeder echt keihard: "DOE JE BENEN BIJ ELKAAR SHAMILA!!! er zijn hier mannen en die kijken daarnaar!"

OMG
Oud 05-11-2007, 13:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
moeders in het openbaar vervoer

vorige week in de trein zat ik in de hal (dank u ns) en daar stonden onder andere ook een moeder met twee dochters van 4 en 7 ofzo. die moeder was sowieso al een apart figuur. amper 20, leek het, en continu aan het bellen of aan het schreeuwen of schreeuwend aan het bellen.
tegen haar dochters: "niet zo over de vloer dweilen, dat is vies. dan raak ik je niet meer aan hoor, dan raakt niemand je meer aan als je aan de grond zit. de grond is vies!"
kind zit aan een handvat, omdat ze bijna omvalt als de trein een bocht maakt: "NIET AANRAKEN zei ik toch" moeder geeft kind een mep "dat is vies, daar zitten andere mensen aan. treinen zijn VIES!"

compleet debiel natuurlijk, aangezien kinderen zand en wormen eten, maar goed, het mooiste moest nog komen.
op een gegeven moment ligt het jongste meisje op de grond te spelen in dr legging met daaroverheen een rokje. gilt die moeder echt keihard: "DOE JE BENEN BIJ ELKAAR SHAMILA!!! er zijn hier mannen en die kijken daarnaar!"

OMG
Shamila, hoe typisch!
Oud 05-11-2007, 16:52
Verwijderd
Citaat:
moeders in het openbaar vervoer

vorige week in de trein zat ik in de hal (dank u ns) en daar stonden onder andere ook een moeder met twee dochters van 4 en 7 ofzo. die moeder was sowieso al een apart figuur. amper 20, leek het, en continu aan het bellen of aan het schreeuwen of schreeuwend aan het bellen.
tegen haar dochters: "niet zo over de vloer dweilen, dat is vies. dan raak ik je niet meer aan hoor, dan raakt niemand je meer aan als je aan de grond zit. de grond is vies!"
kind zit aan een handvat, omdat ze bijna omvalt als de trein een bocht maakt: "NIET AANRAKEN zei ik toch" moeder geeft kind een mep "dat is vies, daar zitten andere mensen aan. treinen zijn VIES!"

compleet debiel natuurlijk, aangezien kinderen zand en wormen eten, maar goed, het mooiste moest nog komen.
op een gegeven moment ligt het jongste meisje op de grond te spelen in dr legging met daaroverheen een rokje. gilt die moeder echt keihard: "DOE JE BENEN BIJ ELKAAR SHAMILA!!! er zijn hier mannen en die kijken daarnaar!"

OMG
Ik wil ook dat soort mensen in mijn coupé
Oud 05-11-2007, 17:12
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ahh, die moeder en dat jongetje is zielig. Wat een moeder zeg.

Laatst zaten we bij veertig plussers in de bus. Ik zat met een vriendin in de bus.
Man: 'Nou schat, het was wel gezellig, hé'.
Vrouw: 'Zullen we zometeen jeweetwel' (En dan ook echt op een fluistertoon).
Man: 'Wat?'
Vrouw: 'Je weet wel'.
Man: "Nee, wil je met me lekker boers de liefde bedrijven?'.
Echt zo lekker nuchter was die vent.
Vrouw: 'Ssstt'.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 05-11-2007, 18:09
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
*staat bovenaan de trap en hoort het fluitje van de conducteur gaan*
*rent binnen bij de deur waar de conducteur staat, waar een groep mensen een gesprek in het engels voerde*
*conducteur sluit deur en loopt weg*

Conducteur zegt (waarschijnlijk met het idee dat toch niemand het verstaat): Teringlijer.
Dus ik kijk haar na en ze kijkt zo van "oeps".
Conducteur zegt: sorry.

Wat bleek: iemand wilde in de spits met zijn of haar fiets instappen en dat was blijkbaar uitgelopen op een knallende ruzie.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 05-11-2007 om 18:14.
Oud 05-11-2007, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Een Nederlandse moeder die met haar dochet en moeder de metro inliep. Haar dochter liep heen en weer te spelen in de metro. Dus de moeder zei tegen oma, met een boos gezicht: "Ik hoop dat ze op haar bek valt."

Dit is ook wel iets typisch Nederlandse spreektaal, dit hoeft niet perse negatief te zijn. In Vlaanderen snappen ze Hollandse sarcasme niet. Ik liet een keer iets vallen in de trein in België waarop een Vlaamse vrouw mij even naar mij keek. Mijn moeder zei iets heel droog zoals: 'Ja, dat kind is labiel -smile-'. Naderhand heeft mijn moeder dat nog moeten recht praten aangezien niemand dat daar begreep.
Oud 05-11-2007, 19:17
Verwijderd
Niet echt iets wat ik opgevangen heb maarja.

Ik liep naar de bushalte en daar stond een groepje jongeren en 1 zei: 'Hee tas, waar ga jet met dat jongetje heen?'

Leuk he?
Oud 05-11-2007, 19:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Zit je toevallig in de brugklas, Rubykuby?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 05-11-2007, 19:25
Verwijderd
ermz... jah...
Nog niet bekend dan?
Oud 05-11-2007, 19:33
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik wist het nog niet.
Maar! Later word je langer dan je nu bent, waarschijnlijk, en alle bruggers zien er op mysterieuze wijze heel erg bruggerig uit. maar daar groei je wel over heen en over een paar jaar dan weet je precies waar ik het over heb, en dan weet je ook dat je ze niet anders kan noemen dan bruggers!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Ads door Google
Oud 05-11-2007, 19:39
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Niet echt iets wat ik opgevangen heb maarja.

Ik liep naar de bushalte en daar stond een groepje jongeren en 1 zei: 'Hee tas, waar ga jet met dat jongetje heen?'

Leuk he?
Vast wel als je erbij was
__________________
I did it for teh lulz
Oud 05-11-2007, 19:41
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Vast wel als je erbij was
Ik vind het ook leuk en ik was er niet bij!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 05-11-2007, 19:42
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Niet echt iets wat ik opgevangen heb maarja.

Ik liep naar de bushalte en daar stond een groepje jongeren en 1 zei: 'Hee tas, waar ga jet met dat jongetje heen?'

Leuk he?
Wie is Jet?
Oud 05-11-2007, 20:02
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Vrijdag, in de bus:

Meisje: "ja, Martijn komt vanavond nog langs. Even snel en dan weer weg. Maar ook chips meenemen enzo hé? Doei!"
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 05-11-2007, 20:06
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Niet in het OV, maar op de fiets voor een stoplicht. Twee jongens op de fiets (ik zou bijna Marrokanen zeggen, maar iig, donker getinte heren), en een man met zijn vriendin/vrouw achterop. Een van die jongens snijdt een meisje wat rechtsaf wil (je mag als fietser doorfietsen bij rood) enorm af, en die man met zn vriendin zegt "Zo, goeiedag vriend!"
Die jongen: Wat nou vriend? Ik ken jou helemaal niet man!
Man: Ach, dat is toch gewoon een uitdrukking, ik probeer gewoon een gesprekje te beginnen...
Jongen: Moet je klappen ofzo? Moet je hier komen, vriend, zal ik je eens laten zien wat ik met vrienden doe, vriend!
Man: Tjee, wat ben jij een heethoofd zeg! Je moet je niet zo aanstellen jij, machomannetje, als je iets meer zuurstof naar je hersens dan je grote mond zou laten gaan, dat zou beter voor je zijn.
Jongen staat met z'n mond vol tanden.
Die vriendin achterop en ik lagen echt helemaal dubbel van het lachen. "Mannen"
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 05-11-2007, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Dit is ook wel iets typisch Nederlandse spreektaal, dit hoeft niet perse negatief te zijn. In Vlaanderen snappen ze Hollandse sarcasme niet. Ik liet een keer iets vallen in de trein in België waarop een Vlaamse vrouw mij even naar mij keek. Mijn moeder zei iets heel droog zoals: 'Ja, dat kind is labiel -smile-'. Naderhand heeft mijn moeder dat nog moeten recht praten aangezien niemand dat daar begreep.
er zat geen enkele sarcasme in haar uitspraak

Citaat:
Niet echt iets wat ik opgevangen heb maarja.

Ik liep naar de bushalte en daar stond een groepje jongeren en 1 zei: 'Hee tas, waar ga jet met dat jongetje heen?'

Leuk he?
Haha.
Oud 05-11-2007, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Niet in het OV, maar op de fiets voor een stoplicht. Twee jongens op de fiets (ik zou bijna Marrokanen zeggen, maar iig, donker getinte heren), en een man met zijn vriendin/vrouw achterop. Een van die jongens snijdt een meisje wat rechtsaf wil (je mag als fietser doorfietsen bij rood) enorm af, en die man met zn vriendin zegt "Zo, goeiedag vriend!"
Die jongen: Wat nou vriend? Ik ken jou helemaal niet man!
Man: Ach, dat is toch gewoon een uitdrukking, ik probeer gewoon een gesprekje te beginnen...
Jongen: Moet je klappen ofzo? Moet je hier komen, vriend, zal ik je eens laten zien wat ik met vrienden doe, vriend!
Man: Tjee, wat ben jij een heethoofd zeg! Je moet je niet zo aanstellen jij, machomannetje, als je iets meer zuurstof naar je hersens dan je grote mond zou laten gaan, dat zou beter voor je zijn.
Jongen staat met z'n mond vol tanden.
Die vriendin achterop en ik lagen echt helemaal dubbel van het lachen. "Mannen"
Hij had die kerel met zn grote mond die stoer tegenover zijn vriendinnetje wilde doen gewoon echt moeten klappen.
Oud 05-11-2007, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Hij had die kerel met zn grote mond die stoer tegenover zijn vriendinnetje wilde doen gewoon echt moeten klappen.
Eh, volgens mij lees je het verkeerd ;p

- A: Man met vrouw achterop
- B: Twee bijdehante roekeloze gastjes

En dan vind jij dat B klappen had moeten uitdelen aan A omdat A "stoer deed tegenover zijn vriendin"? A zei gewoon wat van B's roekeloze fietsgedrag, volkomen terecht dus.
Oud 05-11-2007, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Eh, volgens mij lees je het verkeerd ;p

- A: Man met vrouw achterop
- B: Twee bijdehante roekeloze gastjes

En dan vind jij dat B klappen had moeten uitdelen aan A omdat A "stoer deed tegenover zijn vriendin"? A zei gewoon wat van B's roekeloze fietsgedrag, volkomen terecht dus.
Ik kom dagelijks langs zo'n stoplicht en kan vele variaties bedenken van afsnijden, zeker als het heel druk is, of mensen zelf moeten bijven staan terwijl anderen achter hen wel gewoon de hoek omkunnen omdat ze naar rechts moeten. Lijkt mij een vrij normaal probleem bij dat soort stoplichten, en niets om stoer over te gaan zeiken. Kan gebeuren, maar zet dan geen grote mond op.

Verder ben ik natuurlijk geen voorstander van meppen, maar ik ken het soort figuren wel die daar een grote mond opzetten, en meestal gaat het dan nergens over en zijn ze gewoon irritant.
Oud 05-11-2007, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ik kom dagelijks langs zo'n stoplicht en kan vele variaties bedenken van afsnijden, zeker als het heel druk is, of mensen zelf moeten bijven staan terwijl anderen achter hen wel gewoon de hoek omkunnen omdat ze naar rechts moeten. Lijkt mij een vrij normaal probleem bij dat soort stoplichten, en niets om stoer over te gaan zeiken. Kan gebeuren, maar zet dan geen grote mond op.

Verder ben ik natuurlijk geen voorstander van meppen, maar ik ken het soort figuren wel die daar een grote mond opzetten, en meestal gaat het dan nergens over en zijn ze gewoon irritant.
Hmz, als iemand mij (of iemand anders) echt zichtbaar lomp afsnijdt, dan flap ik zulke dingen er ook nog wel eens uit. Lijkt me niet echt een probleem toch, als je het niet op onvriendelijke toon doet..

Ergerlijker vind ik het als er mensen (met name van middelbare leeftijd) voor een stoplicht staan te wachten, ik kom er aangefietst, overzie de situatie en realiseer me dat ik rustig door rood kan fietsen want er komt niemand aan, ik rijd dus door rood - en vervolgens gaat de wachtende fietser me uitschelden, "Hé, trut, 't is rood hoor! Bitch! ".

*verbijsterd* Wat hebben die mensen? Zijn ze gefrustreerd omdat zij zich wel aan de regeltjes houden en ze afkeer hebben van mensen die dat niet doen en er mee weg komen? Sneu, heel sneu.
Oud 05-11-2007, 23:52
Verwijderd
Ja, dat soort mensen zijn ook gruwelijk. Daar krijg ik dus ik-wil-slaan-neigingen van.
Oud 06-11-2007, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Ik kom dagelijks langs zo'n stoplicht en kan vele variaties bedenken van afsnijden, zeker als het heel druk is, of mensen zelf moeten bijven staan terwijl anderen achter hen wel gewoon de hoek omkunnen omdat ze naar rechts moeten. Lijkt mij een vrij normaal probleem bij dat soort stoplichten, en niets om stoer over te gaan zeiken. Kan gebeuren, maar zet dan geen grote mond op.

Verder ben ik natuurlijk geen voorstander van meppen, maar ik ken het soort figuren wel die daar een grote mond opzetten, en meestal gaat het dan nergens over en zijn ze gewoon irritant.
Jeetje, ik weet niet wat jij een 'grote mond' noemt.
Oud 06-11-2007, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, ik weet niet wat jij een 'grote mond' noemt.
Zinloos provocerend commentaar valt er oa onder.
Oud 06-11-2007, 00:34
Verwijderd
Ik blijf bij mijn post.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Gesprekken die je opving in het OV, of ergens anders. #3
Verwijderd
500 12-01-2010 14:28
De Kantine Gesprekken die je opving in de metro (of ergens anders).
Verwijderd
3 08-04-2008 21:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.