Oud 08-01-2009, 15:28
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Dat weten we ook gelijk weer. Ik ben niet zo goed in grapjes maken. Jij wel? Ligt iedereen over de grond te rollen als jij een grapje maakt? Maak je vaak grapjes/grappige opmerkingen of ben je meer van de grappige dingen doen? Lach je vaak om grapjes van andere? Of is het zo erg dat je zelf helemaal dubbel ligt van je grapjes? Wat voor grapjes maak je dan? Vertel eens hoe (niet) grappig je bent!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.

Laatst gewijzigd op 08-01-2009 om 15:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2009, 15:31
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik snap de titel niet?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 15:42
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ow missy heeft de titel aangepast.
Ik dacht dat ze zoiets bedoelde als dat het lijkt of iemand lacht (hahaha) maar dat diegene blijkbaar moet niezen en helemaal niet zo kan lachen om jou grap.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 15:43
Verwijderd
Ik lach veel om grapjes van anderen, ik ken ook veel grappige mensen. En ja, ik vind mezelf eigenlijk ook best vaak grappig, dit hoor ik ook van anderen.
Ik hecht veel waarde aan humor.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 15:53
Verwijderd
Pip moet vaak lachen om mijn grapjes, maar ik denk dat ze maar flauw zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 15:56
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben meer droog dan echt hilarisch grappig. Hoewel sommige vrienden wel om me kunnen lachen maar dat komt door allerlei dingen die niet inhouden dat ik een grapje maak. Als mensen om mij moeten lachen doe ik mijn best om zelf niet te lachen maar ik moet wel vaak grijnzen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 17:02
Verwijderd
Ik hou grapjes meestal voor mezelf omdat ik denk dat ze flauw zijn, maar dan krijg ik binnenpretjes en moet soms uit het niets heel hard lachen. Grapjes van anderen vind ik vaak niet zo leuk, maar als ik ze wel leuk vind lach ik niet een beetje maar zit ik ook meteen te janken van het lachen. Thuis of bij een vriend maak ik wel eens grappige opmerkingen, en daar wordt wel om gelachen. Bij anderen ben ik te verlegen om grapjes te maken.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ik ben meer droog dan echt hilarisch grappig. Hoewel sommige vrienden wel om me kunnen lachen maar dat komt door allerlei dingen die niet inhouden dat ik een grapje maak. Als mensen om mij moeten lachen doe ik mijn best om zelf niet te lachen maar ik moet wel vaak grijnzen.
omdat ik nogal maf kan doen of ineens hardop de dingen zeg die mijn ongebreidelende fantasie me ingeven. Soms maak ik gevatte opmerkingen die dan ook nog goed overkomen, maar soms zijn ze juist pijnlijk flauw of onbegrijpelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 17:08
Verwijderd
Soms maak ik een grapje en komt dat later pas uit en vraag ik me af of anderen dat wel kunnen waarderen en dan begin ik me zorgen te maken
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 17:08
Verwijderd
Ik ben wel redelijk goed in grapjes maken, maar niet iedereen begrijpt die. Ik heb met veel vriendinnetjes een hele hoop inside jokes en die zijn voor omstanders niet grappig. Op mijn werk maak ik soms zulke inside jokes en dan snapt niemand die. Ik heb een beetje een zwart gevoel voor humor en ook dat wordt niet altijd gewaardeerd. Ik maak vaak grappige opmerkingen, ik doe niet zozeer grappig dingen. Ik kan wel lachen om grapjes van anderen, maar veel hebben mijn humor niet, dus lach ik niet van harte. Ik hou heel erg van droge grapjes en gelukkig ken ik veel mensen die droge grapjes maken. Soms kan ik ook heel hard lachen om mijn eigen grapjes, zeker als die helemaal niet grappig zijn. Ik maak snel een grapje en hou niet veel grapjes voor mezelf.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 17:11
Verwijderd
Wat is grapje eigenlijk een debiel woord.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 17:12
Verwijderd
Ik maak vaak kutgrappen en droge opmerkingen. Als iemand een kutgrap maakt (incl mezelf) reageer ik daar vaak op met "ha.ha.ha.wat.een.goede.grap.bassie". Mensen die ik niet goed ken krijgen een beleefdheidsglimlach op een kutgrap. Als ik melig ben moet ik soms heel hard lachen om flauwe grappen. Vaak maak ik me dan wel zorgen of er geen eten tussen mijn beugel zit. Soms vind ik mezelf wel lollig, soms gewoon lame.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 18:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Volgens anderen maak ik soms hele droge opmerkingen.
Zelf lig ik minimaal twee keer op een dag in een deuk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 18:32
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Mijn grappen zijn heel droog en ik verwijs naar allerlei dingen, maar mensen begrijpen ze zelden.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ik lach veel om grapjes van anderen, ik ken ook veel grappige mensen. En ja, ik vind mezelf eigenlijk ook best vaak grappig, dit hoor ik ook van anderen.
Ik hecht veel waarde aan humor.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 18:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik maak wel vaak 'grappen' en daar wordt vaak hard om gelachen. Ik lach dan zelf meestal niet, tenzij mensen heel lang lachen, dan moet ik op een gegeven moment wel een beetje meedoen omdat het anders te gênant wordt. Mijn grappen variëren van droge opmerkingen tot het proberen een licht homofobe jongen op zijn mond te zoenen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 18:51
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
het proberen een licht homofobe jongen op zijn mond te zoenen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Ik maak wel vaak 'grappen' en daar wordt vaak hard om gelachen. Ik lach dan zelf meestal niet, tenzij mensen heel lang lachen, dan moet ik op een gegeven moment wel een beetje meedoen omdat het anders te gênant wordt. Mijn grappen variëren van droge opmerkingen tot het proberen een licht homofobe jongen op zijn mond te zoenen.
Wel alleen in niet-huiselijke kringen, waar ik me op mijn gemak voel/niet verlegen ben.

Ik denk dat ik een grappige show in elkaar zou kunnen zetten als komiek/cabaretier.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-01-2009, 20:08
Verwijderd
Ik maak vaak wel droge opmerkingen die vaak heel sarcastisch zijn, en het levert niet altijd lachsalvo's op maar gelukkig vind ik ze zelf vaak wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Ik maak vaak wel droge opmerkingen die vaak heel sarcastisch zijn, en het levert niet altijd lachsalvo's op maar gelukkig vind ik ze zelf vaak wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:17
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik ben ook meer van de droge, sarcastische en scherpe opmerkingen. Meestal vallen ze wel goed, al is het alleen maar omdat ze vaak niet van mij verwacht worden. Maar dat doe ik alleen als ik me op m'n gemak voel en ook niet de hele dag door.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:44
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oh ja, insidegrapjes. Naar is dat, ik heb er heel erg veel en dat is niet zo makkelijk op mijn werk. Ik moet me echt inhouden om niet spontaan zo nu en dan "Charlieeee, charlieeeee! We're on a bridge, Charlie!" enzo te doen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:45
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik wil altijd 'lol: laffing out lout' doen, maar hier kent niemand Peter natuurlijk. Erg jammer.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:55
Verwijderd
wat zonde
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 23:05
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik verstop me ook vaak als iemand even naar de wc is. En ik heb een vriend met wie ik voornamelijk praat in imitaties.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2009, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Soms maak ik een grapje en komt dat later pas uit en vraag ik me af of anderen dat wel kunnen waarderen en dan begin ik me zorgen te maken
Gelukkig reageerde het merendeel positief

Hoewel ik het veel grappiger had gevonden geen weerwolven te hebben. Maar dat was wel heel drastisch geweest, een heel spel als grapje spelen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 01:11
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik kan vaak lachen met m'n vrienden en familie, maar dan is 't eerder voor de gezelligheid dan dat ze grappig zijn. Cabaretiers, die vind ik grappig en daar kan ik me dan ook om bescheuren .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 01:27
Verwijderd
Mijn vrienden en ik zijn een jolige bende. We maken grappige grapjes en zijn over het algemeen hilarisch. Ik weet niet precies waaraan dat ligt.

Soms zie/doe/denk/hoor ik iets grappigs en moet ik heel hard lachen, dat duurt dan een halfuur en dan kan ik niet meer praten. Af en toe heb ik dat ook als ik gewoon in m'n eentje in de metro zit.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 04:26
Verwijderd
Meer enorm droog.

Soms met dusdanig (on)gelukkige timing dat ze gepromoveerd worden dat 'uitspraak van de avond'.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 17:29
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Soms zie/doe/denk/hoor ik iets grappigs en moet ik heel hard lachen, dat duurt dan een halfuur en dan kan ik niet meer praten. Af en toe heb ik dat ook als ik gewoon in m'n eentje in de metro zit.
waarom zie ik dat soort mensen nooit in de metro? Dat lijkt me nou echt es leuk. bovendien heb ik altijd het gevoel dat ik de enige ben in de trein met binnenpretjes.


ik ben altijd stikjaloers op mensen die hardop echt keihard kunnen lachen. Ik breng het meestal niet verder dan glimlachen, grinniken, of één keer haha roepen, of eventueel geluidloos stikken van de lach, maar dan is het meestal niet grappig maar gewoon spanningontlading.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Niet Grappig Topic
maxwell
59 02-07-2008 17:48
De Kantine Welke grap heb jij weleens uitgehaald die niet in de smaak viel?
De Zwartkijker
72 30-08-2005 22:14
De Kantine vind jij jezelf grappig?
Ingemar
53 07-02-2003 20:07
Verhalen & Gedichten Niks, grapje.
Just Johan
7 09-01-2003 14:25
De Kantine Niet grappig
NERD
3 15-11-2002 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.