Oud 04-11-2004, 17:47
Olifantje
Olifantje is offline
Hallo!!

'k Weet echt niet of ik het hier mag plaatsen, als 't niet mag: verzet 't dan maar of zo...

'k Zou voor m'n verjaardag 'n feestje willen geven, maar 'k weet niet goed wat 'k zou doen.
Belangrijk om weten:
- heb die avond het huis alleen
- 't wordt redelijk klein-schalig, dus niet de bedoeling van 'n mega-party te geven, max. 8 mensen of zo... (klinkt kei-saai en associaal, maar anders kan 'k moeilijk 'n grens trekken wie er wel en wie niet "mag" komen)
- 't moet niet mega-cool zijn, 'k bedoel 'n ideetje dat 'k al heb is Twister doen...

Dus alle tips i.v.m hapjes, drankjes en activiteitjes zijn welkom!!
__________________
Van een schoon tafel kunde nie ete, ma van een vuil krijgde genen honger
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2004, 17:50
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Ik geloof niet dat het hier thuishoort, maar ik kan niet verplaatsen

hapjes en drankjes is simpel: betaalbaar maar wat uitermate belangrijk is: NIET VIES! Koop wat frisdrank, wat meer alcohol en desnoods ook nog dingen als fristi, taksi (ik weet niet wat voor mensen er op je feestje komen)

Qua activiteitjes, geen flauw idee... Twister, film kijken, gamen doet het altijd erg goed op dat soort feestjes (met gamen bedoel ik allebei: xbox met een paar controllers en gewoon Monopoly enzo)

En het belangrijkste voor de gasten: neem een zonnig humeur mee
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 17:51
Verwijderd
ga met zn achten dan gourmetten of steengrillen etc en daarna een film kijken/kletsen/napraten

of iets actiefs
zoals pompoen snijden .. wat ik laatst heb gedaan
of weet ik het, kettingen maken..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 17:52
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Tip hapjes: van die kleine ronde pizzaatjes Bij mij waren ze binnen vijf minuten op!
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 19:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat te doen: videofilms, gekke spelletjes verzinnen, muziekje erbij (misschien iemand die voor DJ kan spelen)
Drank: Veel alcohol
Eten: Partysnacks en chips

Dan kan het leuk worden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 19:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
wij gaan met verjaardagen gewoon gezellig kletsen gewoon in een woonkamer op de bank...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 19:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Twister
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 20:04
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
komkommer en m&m's horen op een verjaardag

Kun je niet gewoon een muziekje opzetten en het dan gezellig maken?
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 20:11
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
wat dacht je gewoon een kratje pils of wat anders..

en dan lekker op de bank of aan tafel kletsen met een muziekie erbij

en als hapjes: kleine pizzatjes/loempiaatjes/bitterballe/plakjes worst
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 20:57
Verwijderd
Bitterballen en mini-frikandel dat hoort er toch ook wel een beetje bij.

En verder tsjaa beetje kletsen, film kijken, kaartje blazen... Al heb ik daar dan weer niet al te goede herinneringen aan... Pfft nee dus niet teveel alcohol!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 21:28
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gourmetten doet het altijd goed
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 21:37
Verwijderd
Neej, chocofonduen Is sociaal en eten in een
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 00:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
- Pictionary
- Hints (wel vooraf kaartjes maken, anders gaan ze allemaal moeilijk doen dat ze 'niks weten te verzinnen')
- Film kijken.
- Quiz over elkaar.
- Lama's (hebben wij pas gedaan op een feestje. Als je het niet kent: 4 mensen krijgen de naam van een persoon toegewezen en een vijfde moet vragen stellen als 'Hoe zou ons avondje uit moeten eindigen?'. Iedereen geeft dan antwoorden die bij hun persoon passen (bijv. 'de vonk slaat over' bij een brandweerman of 'een boeiend einde' bij een agent).
Uiteindelijk moet de persoon die vragen stelde gokken wie wie was of welk beroep had.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
droomkoningin schreef op 04-11-2004 @ 17:52 :
Tip hapjes: van die kleine ronde pizzaatjes Bij mij waren ze binnen vijf minuten op!
die zijn ernstig onbetaalbaar
die stokbroden van de aldi met kruidenboter erin kosten iets van 39 cent, en iedereen die ik ken is er verslaafd aan
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 14:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Olifantje schreef op 04-11-2004 @ 17:47 :
Hallo!!

'k Weet echt niet of ik het hier mag plaatsen, als 't niet mag: verzet 't dan maar of zo...

'k Zou voor m'n verjaardag 'n feestje willen geven, maar 'k weet niet goed wat 'k zou doen.
Belangrijk om weten:
- heb die avond het huis alleen
- 't wordt redelijk klein-schalig, dus niet de bedoeling van 'n mega-party te geven, max. 8 mensen of zo... (klinkt kei-saai en associaal, maar anders kan 'k moeilijk 'n grens trekken wie er wel en wie niet "mag" komen)
- 't moet niet mega-cool zijn, 'k bedoel 'n ideetje dat 'k al heb is Twister doen...

Dus alle tips i.v.m hapjes, drankjes en activiteitjes zijn welkom!!
Haha, ik herken dit zo goed. Ben over 3 weken jarig.. en loop al een paar weken te denken 'wat zal ik doen?' 'hoe moet ik zorgen dat het leuk gaat worden?' 'hoeveel moet ik in huis halen en wat dan?' 'hoe zorg ik dat het betaalbaar blijft?' (belangrijk punt, vrees ik) etc. Vre-se-lijk! De laatste 3 jaar heb ik gewoon geen feestjes gegeven en wie wilde komen, kon op m'n verjaardag komen. Maar goed.. volgens mij kom je al een heel eind als je zorgt dat je wat frisdrank, evt alcoholische dranken en wat hapjes in huis hebt. Vaak gebeurt er toch niet veel op feestjes behalve kletsen en zo. Je hoeft ze niet van begin tot het eind te vermaken. Ervaring leert dat het altijd gestress is om niets!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 15:11
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
grl schreef op 05-11-2004 @ 14:48 :
Ervaring leert dat het altijd gestress is om niets!
Ik hoor ook vaak mensen zeggen dat ze andere verjaardagen leuker vinden dan hun eigen
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 15:14
amateurfeminist
Avatar van amateurfeminist
amateurfeminist is offline
je kunt er ook zo'n "Mooi was die tijd" feestje van maken met spelletjes die je 10 jaar geleden deed..
en snoepjes die je in een ver verleden verslond.. maar dan moet je wel zorgen dat iedereen OF dronken OF melig is
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 15:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 05-11-2004 @ 15:11 :
Ik hoor ook vaak mensen zeggen dat ze andere verjaardagen leuker vinden dan hun eigen
Uhuh! En daar ben ik het helemaal mee eens. Voor de verjaardag van iemand anders hoef ik alleen maar te stressen over een cadeautje.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-11-2004, 16:44
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Gewoon snacken met een film ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 23:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
amateurfeminist schreef op 05-11-2004 @ 15:14 :
je kunt er ook zo'n "Mooi was die tijd" feestje van maken met spelletjes die je 10 jaar geleden deed..
Spijkerpoepen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 23:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Gewoon eten, drinken en leuke mensen en dan komt het meestal wel goed.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 03:43
pienie
er zijn altijd leuke ideeen voor een feessie...

wil je een thema feest?!:

een als je maar wat op je hoofd hebt feest ( ooit van iemand gehoord, de bedoeling is dus dat iedereen die binnenkomt wat op zijn hoofd heeft al is het maar een onderbroek oid )...

een hippie feest ( iedereen moet als hippie en er mag geen hasj ontbreken )...

een andre hazes feest ( iedereen verkleed als andre )...

ga zo maar door...

spelletjes: spijkerpoepen ( een spijker met touw aan middel gebonden in een fles proberen te proppen )...

zoek het kado'tjes ( koop stomme onzinnige prulletjes van 50 cent bij de zeeman en pak alles in verschillend kadopapier in, maar bewaar wel stukjes kadopapier, vervolgens verstop je de kado'tjes en deel je de stukjes kado'papier uit, iedereen moet zijn kado'tje vinden met passend papier )...

het tennisbal doorgeven spel ( neem een tennisbal en ga allen in een kring staan, houd de tennisbal onder de kin en geef hem zo door, de winnaar krijgt sleutelhanger )...

het bekende snoephappen (vul een teil water en goo daar een snoepje in, laat de mensen het snoepje eruit halen zonder handen te gebruiken )...

het koekhappen ( ook wel bekend van peijnenburg, span een touw ergens in de kamer en hang daar peperkoek aan, laat de deelnemers de koek happen zonder handen te gebruiken )...

stoelendans ( zet stoelen in een kring, en zet wat muziek op, iedereen moet langs de stoelen dansen zodra de muziek stopt moet iedereen gaan zitten, zorg dat er altijd 1 stoel minder is dan het aantal deelnemers )...

de polonaise ( zet een frans bouwer muziekje op en ga de kamer door racen achter elkaar en grijp elkaars schouders )...

de trap de ballonnen plat ( blaas wat balonnen op en bind ze rond iedereen hun enkels, zet ook hierbij een irritant meezing nummer op en laat iedereen door de kamer rennen, de deelnemers moeten proberen elkaars ballonnen kapot te stampen, de winnaar is degene waarvan de ballon nog heel is )...

tot slot ga je gezellig maskers maken en en breng je ieder om beurt achterop je fiets naar huis met natuurlijk een lampion en een snoepzakje...



mijn god ik houd van feestjes...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 05:02
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
als ik op zo'n feestje terecht zou komen zou ik de tv door het raam gooien en het twisterspel erachteraan
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 06:21
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
Bier! En zelfs het saaiste feest, is een feest!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 09:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 06-11-2004 @ 05:21 :
Bier! En zelfs het saaiste feest, is een feest!
lekker stompzinnige opmerking
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2004, 10:11
Verwijderd
De leukste feestjes die ik meemaak zijn altijd slaapfeestjes in een garage van een vriendin. Gewoon met zn allen zitten en gezellig doen. Afgelopen jaar waren we wel met 16 mensen ofzo, maar met 8 lijkt me het ook erg gezellig. Dan gewoon films kijken, muziekje op, spelletje doen en proberen zo lang mogelijk wakker te blijven
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 10:56
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
-Film
-Strippoker
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 11:27
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 04-11-2004 @ 21:28 :
gourmetten doet het altijd goed
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 13:02
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 06-11-2004 @ 05:02 :
als ik op zo'n feestje terecht zou komen zou ik de tv door het raam gooien en het twisterspel erachteraan
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 13:08
Verwijderd
Drugs en drank.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2016, 14:27
Nailart&beauty
Nailart&beauty is offline
Hey,
Ik geeft nagelfeestjes, misschien is dat een idee?
Nagels lakken en nailart leren.

Laatst gewijzigd op 01-02-2016 om 14:32. Reden: Reclame: link verwijderd
Met citaat reageren
Oud 01-02-2016, 14:34
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
het is een topic uit 2004, denk dat het feestje inmiddels geweest is.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2016, 14:40
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
@TS: was 't feestje memorabel genoeg om na 12 jaar nog te weten?
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken oude klasgneoten
Verwijderd
4 15-09-2011 15:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47.