Oud 11-03-2016, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Wat lief, Enilorac!
Wat is lief?

Ik zou wel weer graag wat meer willen sjansen. Sinds ik samenwoon doe ik dat nog maar heel weinig en ik vind het eigenlijk heel erg leuk. Maar tegelijkertijd word ik er nerveus van, want stel nou dat er verwacht wordt dat we gaan zoenen of zo? Dat komt misschien ook omdat ik twee standen heb: Sjans aan en Sjans uit, er zit niks tussen. En mijn ervaring is dat er dan al gauw verwacht wordt dat er ook gezoend wordt. En dat vind ik dan weer ongemakkelijk. Ach.
Advertentie
Oud 11-03-2016, 21:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nog steeds Eline?
Citaat:
Ik dacht dat je laatst zei dat het weer wat beter ging!
We hebben een tijd terug een heel zwaar serieus gesprek gehad en daarna hoopte we wel op verbetering, maar ik irriteer me nog steeds heel snel aan dingen die hij doet/ zegt en we vinden het allebei gewoon heel moeilijk om aan de behoeften van de ander te voldoen of onze behoeften aan te passen aan het kunnen van de ander
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-03-2016, 21:31
Verwijderd
Aan wat voor dingen erger je je dan? En waarom is het moeilijk om aan de behoefte van de ander te voldoen? Omdat je niet weet wat die behoeften zijn of omdat jij niet de mogelijkheid hebt om die behoefte in te vullen (als in: Ik weet dat je sjokomel wil, maar heb alleen maar melk)?
Oud 11-03-2016, 21:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Aan wat voor dingen erger je je dan? En waarom is het moeilijk om aan de behoefte van de ander te voldoen? Omdat je niet weet wat die behoeften zijn of omdat jij niet de mogelijkheid hebt om die behoefte in te vullen (als in: Ik weet dat je sjokomel wil, maar heb alleen maar melk)?
Op het moment erger ik me aan veel te veel dingen, maar vooral dingen die hij impulsief doet, of gewoon net niet zo handig. Relativeren lukt me dan heel slecht.
Beide dingen denk ik, we willen allebei dat de ander begripvoller is, maar we lijken allebei niet de skills te hebben om op de juiste manier door te vragen, geduld op te brengen, in te zien dat de ander wil dat er doorgevraagd wordt... Ik ben door het overlijden van mijn moeder en alle drama daarna niet bepaald makkelijker geworden en zijn thuis is niet heel stabiel, dus dat speelt allemaal mee en beïnvloed ons. Maar er moet wel echt iets veranderen. Op deze manier houden we heel veel van elkaar, maar worden we daar uiteindelijk allebei niet gelukkig van
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-03-2016, 21:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan je niet een keer samen met hem naar de psych of iemand anders die jullie hiermee kan helpen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-03-2016, 21:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan je niet een keer samen met hem naar de psych of iemand anders die jullie hiermee kan helpen?
Hij wil niet praten met een derde erbij en dat is best jammer. Hij vind de psych voor mij ook wel prima en nuttig, maar zou er zelf nooit naartoe willen. Ik heb ook ooit voorgesteld samen te praten met mijn maatschappelijk werkster, maar hij was bang dat het dan twee tegen één werd (wat een onzin, zo iemand laat zich daar heus niet tot verleiden!) dus dat wilde hij niet...
We krijgen het probleem wel duidelijk, maar een realistische oplossing niet echt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-03-2016, 21:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En iemand van zijn kant ook niet?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-03-2016, 21:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend zou het ook niet snel willen maar dan meer omdat hij er geen reden voor ziet
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-03-2016, 21:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik hou zo veel van die gast, maar het gaat allemaal zo moeizaam
Sorry ik wilde je niet zó hard slaan.
Citaat:
Ik dacht er net aan KOM DAN BIATCH

Wenen is ver genoeg

Citaat:
Op het moment erger ik me aan veel te veel dingen, maar vooral dingen die hij impulsief doet, of gewoon net niet zo handig. Relativeren lukt me dan heel slecht.
Beide dingen denk ik, we willen allebei dat de ander begripvoller is, maar we lijken allebei niet de skills te hebben om op de juiste manier door te vragen, geduld op te brengen, in te zien dat de ander wil dat er doorgevraagd wordt... Ik ben door het overlijden van mijn moeder en alle drama daarna niet bepaald makkelijker geworden en zijn thuis is niet heel stabiel, dus dat speelt allemaal mee en beïnvloed ons. Maar er moet wel echt iets veranderen. Op deze manier houden we heel veel van elkaar, maar worden we daar uiteindelijk allebei niet gelukkig van
Ik wil niet vervelend doen, maar soms is liefde alleen niet genoeg. Als jullie elkaar echt totaal niet aanvoelen of met elkaar om kunnen gaan, schiet het ook niet op.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-03-2016, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Hij wil niet praten met een derde erbij en dat is best jammer. Hij vind de psych voor mij ook wel prima en nuttig, maar zou er zelf nooit naartoe willen. Ik heb ook ooit voorgesteld samen te praten met mijn maatschappelijk werkster, maar hij was bang dat het dan twee tegen één werd (wat een onzin, zo iemand laat zich daar heus niet tot verleiden!) dus dat wilde hij niet...
We krijgen het probleem wel duidelijk, maar een realistische oplossing niet echt
Ik ga je even een PM sturen!
Oud 11-03-2016, 21:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Jullie zijn allemaal schatjes
En voor nu ga ik stoppen met mijn negativiteit en de openbare verspreiding daarvan en mijn kat kroelen want die is intens schattig!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 11-03-2016 om 22:57.
Oud 11-03-2016, 21:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Net toen ik dit las, kwam Zwart met me kroelen maar ik kroelde te enthousiast, dus mevrouw is er weer klaar mee.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-03-2016, 22:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
*knuffel voor Eline*
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-03-2016, 07:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Knuffels voor Eline!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-03-2016, 07:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh en ik flirt er soms best wel eens op los, maar soms is dat ook gewoon om iets voor elkaar te krijgen /manipulative bitch
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-03-2016, 10:12
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik flirt bijna nooit en doe bij voorkeur alleen aan serieuze relaties en stabiele FWB's. One night stands of consequentieloos flirten, zeker met onbekenden, vind ik saai. Uitzondering hierop is een jongen die ik weleens in de trein zie. Daar heb ik zulke goede wederzijdse fysieke chemie mee dat ik me met hem ook wel zou vermaken bij iets eenmaligs.
Oud 12-03-2016, 10:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik flirt nooit en er wordt, voor zover ik weet, nooit met mij geflirt.
Oud 12-03-2016, 10:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik flirt bijna nooit en doe bij voorkeur alleen aan serieuze relaties en stabiele FWB's. One night stands of consequentieloos flirten, zeker met onbekenden, vind ik saai. Uitzondering hierop is een jongen die ik weleens in de trein zie. Daar heb ik zulke goede wederzijdse fysieke chemie mee dat ik me met hem ook wel zou vermaken bij iets eenmaligs.
Dit gaat voor mij ook behoorlijk op. Ons' s zijn sowieso niets voor mij. Flirten doe ik wel iets vaker dan jij denk ik, maar alleen met bekenden op wie ik het wel zou kunnen.
Mijn vriendje is juist een gigantische flirt, ongelooflijk. En die verveelt zich meestal juist als iets langer duurt dan een nacht.
Oud 12-03-2016, 11:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh en ik flirt er soms best wel eens op los, maar soms is dat ook gewoon om iets voor elkaar te krijgen /manipulative bitch
Ja, dit doe ik ook
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-03-2016, 11:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik flirt echt nooit om iets niet- seksueels gedaan te krijgen. Flirten is een leuk spelletje, geen betaalmiddel.
Als jonge tiener deed ik wel flirten om iets gedaan te krijgen maar ik vind het niet meer leuk.
Oud 12-03-2016, 12:12
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik flirt echt nooit om iets niet- seksueels gedaan te krijgen. Flirten is een leuk spelletje, geen betaalmiddel.
Als jonge tiener deed ik wel flirten om iets gedaan te krijgen maar ik vind het niet meer leuk.
Ik doe altijd een beetje braken wanneer ik doe zien de "doen+infinitief"-zinsconstructie en ik doe vinden dat je daar echt niet meer mee weg doet kunnen komen wanneer je doet ouder zijn dan drie weken.
Oud 12-03-2016, 12:22
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik flirt nog zelden sinds ik SW'er ben. Ik heb inmiddels wel ingezien (en niet alleen bij mezelf) dat het mannen maar om 1 ding te doen is, dat ze verder toch geen interesse hebben als ze je niet kunnen neuken, al die mooie praatjes hebben maar 1 doel. Alleen geld kan dat gedrag goed maken voor mij, plus ik ben toch constant 'bevredigd' dus ja, geen interesse in geflirt dat mijn zowel sociaal als financieel niets gaat opleveren.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-03-2016, 12:54
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik flirt nog zelden sinds ik SW'er ben. Ik heb inmiddels wel ingezien (en niet alleen bij mezelf) dat het mannen maar om 1 ding te doen is, dat ze verder toch geen interesse hebben als ze je niet kunnen neuken, al die mooie praatjes hebben maar 1 doel. Alleen geld kan dat gedrag goed maken voor mij, plus ik ben toch constant 'bevredigd' dus ja, geen interesse in geflirt dat mijn zowel sociaal als financieel niets gaat opleveren.
Ik heb geen idee of je jezelf vanwege je werk nu expert kunt noemen ofzo, maar ik ben het hier echt niet mee eens Ik ken genoeg mannen (en vrouwen) die flirten voor het spel, voor de spanning en de aandacht. Zeker als ze zelf al in een relatie zitten. Dan is het "bevestigd krijgen dat je nog aandacht bij elkaar kan flirten" genoeg. Ja, ook voor mannen.
Maar dat is mijn ervaring. (En ik heb het er ook wel eens met mannen over)
Oud 12-03-2016, 13:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik flirt nog zelden sinds ik SW'er ben. Ik heb inmiddels wel ingezien (en niet alleen bij mezelf) dat het mannen maar om 1 ding te doen is, dat ze verder toch geen interesse hebben als ze je niet kunnen neuken, al die mooie praatjes hebben maar 1 doel. Alleen geld kan dat gedrag goed maken voor mij, plus ik ben toch constant 'bevredigd' dus ja, geen interesse in geflirt dat mijn zowel sociaal als financieel niets gaat opleveren.
Ik zou jezelf in Delft en omstreken geen SW'er als afkorting noemen, want zo heten de mensen die bij mij werken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-03-2016, 13:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb trouwens de balkondeur open. Het is vet lekker weer, zeker met de zon vol op het balkon. Katjes zijn ook erg blij
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-03-2016, 13:42
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik heb geen idee of je jezelf vanwege je werk nu expert kunt noemen ofzo, maar ik ben het hier echt niet mee eens Ik ken genoeg mannen (en vrouwen) die flirten voor het spel, voor de spanning en de aandacht. Zeker als ze zelf al in een relatie zitten. Dan is het "bevestigd krijgen dat je nog aandacht bij elkaar kan flirten" genoeg. Ja, ook voor mannen.
Maar dat is mijn ervaring. (En ik heb het er ook wel eens met mannen over)
Nee ik noem mezelf geen expert, dit is mijn ervaring. Ik weet gewoon dat heel veel mannen van wie je het echt maar dan ook echt niet zou verwachten hier ook over de vloer komen, terwijl zij getrouwd zijn/in een relatie zitten en het stiekem doen. Daar heb ik verder geen oordeel over in de zin dat het me iets kan schelen met wie ze het bed allemaal delen, maar het geeft voor mij wel aan dat heel veel mannen een dubbele agenda hebben en daarom vertrouw ik er wat dit betreft geen één meer.

Citaat:
Ik zou jezelf in Delft en omstreken geen SW'er als afkorting noemen, want zo heten de mensen die bij mij werken
oei
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-03-2016, 14:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb trouwens de balkondeur open. Het is vet lekker weer, zeker met de zon vol op het balkon. Katjes zijn ook erg blij
Hier ook de balkondeur open, zowel van de keuken (daar heb ik net het kozijn geverfd en hopelijk droogt het nu wat sneller) als in de woonkamer. Kat vermaakt zich heerlijk en loopt rondjes

Als ik flirt is dat volgens mij zodanig subtiel dat ik uiteindelijk dikke maatjes met die jongens ben en er weinig bijbedoeling meer overblijft. Ik kan me nog herinneren dat ik op de middelbare school ruzie had met een vriendinnetje: Zij was jaloers dat ik zo makkelijk vrienden kon worden met jongens en ik was jaloers dat elke jongen die ze aankeek verliefd op haar werd
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-03-2016, 14:09
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik houd echt van jouw "jeugd"verhalen over verliefdheden en jongens, Eline
Oud 12-03-2016, 14:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik houd echt van jouw "jeugd"verhalen over verliefdheden en jongens, Eline
Waarom?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-03-2016, 14:43
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waarom?
Zo schattig vaak
Oud 12-03-2016, 14:51
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nee ik noem mezelf geen expert, dit is mijn ervaring. Ik weet gewoon dat heel veel mannen van wie je het echt maar dan ook echt niet zou verwachten hier ook over de vloer komen, terwijl zij getrouwd zijn/in een relatie zitten en het stiekem doen. Daar heb ik verder geen oordeel over in de zin dat het me iets kan schelen met wie ze het bed allemaal delen, maar het geeft voor mij wel aan dat heel veel mannen een dubbele agenda hebben en daarom vertrouw ik er wat dit betreft geen één meer.
Oh, dat is ongetwijfeld waar, maar dat is iets anders. Wat je net zei klonk alsof iedere flirtende man op seks uit is.
Oud 12-03-2016, 15:11
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
@Abmink: Dat is ook wat ik denk ja, maar niet allemaal doen ze er iets mee: dat is weer iets anders. Er heeft nog nooit een man met mij geflirt omdat ik zulke interessante filosofische onderwerpen aansnijd. Ik denk gewoon dat de meeste mannen een dubbele agenda hebben, of ze daar iets mee doen ligt eraan wat ze er voor over hebben en hoe hun leven er verder uitziet. Hoe geiler ze worden, hoe minder ze nog rekening houden met hun 'normale leven'.

Ik vond dat al voor ik dit werk ging doen, alleen word ik nu meer hierin bevestigd dan ooit. Ik klaag verder ook niet, dit is waar ik mijn brood mee verdien en ik kan dit gedrag heel goed accepteren als mijn hypotheek ermee wordt afgelost. Maar privé zie ik niet echt voor me dat ik iemand zal ontmoeten die mij iets te bieden heeft.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-03-2016, 15:33
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
@Abmink: Dat is ook wat ik denk ja, maar niet allemaal doen ze er iets mee: dat is weer iets anders. Er heeft nog nooit een man met mij geflirt omdat ik zulke interessante filosofische onderwerpen aansnijd. Ik denk gewoon dat de meeste mannen een dubbele agenda hebben, of ze daar iets mee doen ligt eraan wat ze er voor over hebben en hoe hun leven er verder uitziet. Hoe geiler ze worden, hoe minder ze nog rekening houden met hun 'normale leven'.

Ik vond dat al voor ik dit werk ging doen, alleen word ik nu meer hierin bevestigd dan ooit. Ik klaag verder ook niet, dit is waar ik mijn brood mee verdien en ik kan dit gedrag heel goed accepteren als mijn hypotheek ermee wordt afgelost. Maar privé zie ik niet echt voor me dat ik iemand zal ontmoeten die mij iets te bieden heeft.
Abmink

Mja, ik weet het niet zo goed. Ik denk inderdaad wel dat mannen alleen flirten met vrouwen die ze (fysiek) aantrekkelijk vinden. Dat is belangrijker voor flirten dan inhoud in elk geval. Maar als zo'n man gewoon aandacht en bevestiging wil van iemand anders dan zijn "partner", dan lijkt me dat nog geen dubbele agenda. Maar ik snap wel wat je zegt over "hoe geiler ze worden..." Kijk maar naar Temptation Island (ok misschien verkeerd voorbeeld )
Oud 12-03-2016, 15:38
Abby.
Abby. is offline
Oh ja, en noem me naïef, maar ik vertrouw Carn dus volledig
Oud 12-03-2016, 15:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik Wolter ook, maar iedereen om me heen zal dat wel met me eens zijn.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-03-2016, 15:51
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Flirten vrouwen wel met mannen omdat deze mannen alleen zulke interessante filosofische onderwerpen aansnijden?
Oud 12-03-2016, 16:01
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Flirten vrouwen wel met mannen omdat deze mannen alleen zulke interessante filosofische onderwerpen aansnijden?
Nee. Niet alleen daarom. Ik denk dat het daar net zo hard om fysieke aantrekkingskracht gaat.
Oud 12-03-2016, 16:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hier ook de balkondeur open, zowel van de keuken (daar heb ik net het kozijn geverfd en hopelijk droogt het nu wat sneller) als in de woonkamer. Kat vermaakt zich heerlijk en loopt rondjes
Hoe verf jij shit met een kat in huis? Ik heb al hele lange tijd plannen om mijn woonkamerdeur en kozijn te verven (verf en kwasten enzo allemaal al in huis), alleen ik kreeg mijn katten toendertijd en sindsdien is het er niet meer van gekomen, want he, dalijk heb ik roze katten
Ik heb nu mijn zinnen gezet op verhuizen, dus ik ga het nu niet meer doen, maar misschien voor de toekomst.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-03-2016, 16:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh ja, en noem me naïef, maar ik vertrouw Carn dus volledig
Ik vind dit schattig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-03-2016, 16:10
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik vind dit schattig
Alleen schattig of ook naïef?
Oud 12-03-2016, 16:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe verf jij shit met een kat in huis? Ik heb al hele lange tijd plannen om mijn woonkamerdeur en kozijn te verven (verf en kwasten enzo allemaal al in huis), alleen ik kreeg mijn katten toendertijd en sindsdien is het er niet meer van gekomen, want he, dalijk heb ik roze katten
Ik heb nu mijn zinnen gezet op verhuizen, dus ik ga het nu niet meer doen, maar misschien voor de toekomst.
Ik heb een bejaarde kat, dat scheelt! Ze is in acht dagen verfgedoe (niet aansluitend) tot nu toe één keer tegen een net niet droog kozijn aangelopen (kat liep door, haren bleven hangen aan het kozijn ) en één keer op de drempel gaan staan die nog nat was. Ik leg wel overal kranten zodat de poezenpootjes daar op drooglopen en niet op het laminaat. Het grootste deel van de dag ligt hare majesteit toch voor pampus op de bank dus dan maken natte kozijnen en deuren weinig uit.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-03-2016, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Hoe verf jij shit met een kat in huis? Ik heb al hele lange tijd plannen om mijn woonkamerdeur en kozijn te verven (verf en kwasten enzo allemaal al in huis), alleen ik kreeg mijn katten toendertijd en sindsdien is het er niet meer van gekomen, want he, dalijk heb ik roze katten
Ik heb nu mijn zinnen gezet op verhuizen, dus ik ga het nu niet meer doen, maar misschien voor de toekomst.
We hebben pas de woonkamer geverfd en de kat vond de verf stinken, dus geen problemen mee gehad. Maar ze is bejaard, dat scheelt misschien ook. Meer dan slapen doet ze niet.
Oud 12-03-2016, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, en noem me naïef, maar ik vertrouw Carn dus volledig
Citaat:
Alleen schattig of ook naïef?
Ik vind het schattig en niet naïef, k heb dat met Jos namelijk ook. Ik vertrouw hem daarin meer dan mezelf.
Oud 12-03-2016, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Nee. Niet alleen daarom. Ik denk dat het daar net zo hard om fysieke aantrekkingskracht gaat.
Mm ik denk dat je die dingen moeilijk kan scheiden. Ik voel meer 'fysieke' chemie voor iemand als diegene op een bepaalde manier over dingen praat. 'Fysieke aantrekkingskracht' kan imo ook voortkomen uit 'iemand super interessant vinden'.
Oud 12-03-2016, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Ik doe altijd een beetje braken wanneer ik doe zien de "doen+infinitief"-zinsconstructie en ik doe vinden dat je daar echt niet meer mee weg doet kunnen komen wanneer je doet ouder zijn dan drie weken.
prescriptieve grammatica
Oud 12-03-2016, 21:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Alleen schattig of ook naïef?
Nee, alleen schattig
Citaat:
Ik heb een bejaarde kat, dat scheelt! Ze is in acht dagen verfgedoe (niet aansluitend) tot nu toe één keer tegen een net niet droog kozijn aangelopen (kat liep door, haren bleven hangen aan het kozijn ) en één keer op de drempel gaan staan die nog nat was. Ik leg wel overal kranten zodat de poezenpootjes daar op drooglopen en niet op het laminaat. Het grootste deel van de dag ligt hare majesteit toch voor pampus op de bank dus dan maken natte kozijnen en deuren weinig uit.
Citaat:
We hebben pas de woonkamer geverfd en de kat vond de verf stinken, dus geen problemen mee gehad. Maar ze is bejaard, dat scheelt misschien ook. Meer dan slapen doet ze niet.
Bejaarde katten zijn wat dat betreft misschien wel makkelijker ja

Mijn katten rennen nog achter elkaar aan door het huis. En niet 'oh shit, er staan hier spullen en daar is een deur' subtiel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-03-2016, 22:32
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
fizzle-fluffy, deadlock vindt je verhaal kkgaaf! Oprecht
Oud 12-03-2016, 22:38
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Waarom gaan die mevrouwen uit 'Help mijn man is klusser' niet gewoon zelf het huis opknappen?
Oud 12-03-2016, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Waarom gaan die mevrouwen uit 'Help mijn man is klusser' niet gewoon zelf het huis opknappen?
Dat vraag ik me ook altijd af...
Oud 12-03-2016, 23:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik denk dat die mannen dat niet echt toelaten... Of dat die vrouwen er ook geen gat in zien om ergens weer te gaan opbouwen en mogelijk geen financiële middelen hebben om het uit te besteden, als manlief dat al toestaat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.