Oud 15-03-2016, 10:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben nu al zo productief vandaag. Harsdgelopen, gedoucht, twee keer ontbeten, kamer opgeruimd, twee keer pools geoefend, pakketje van het postkantoor gehaald. Nu even tijdschrift lezen, dan mijn vriendjes sollicitatiebrieven nakijken en lesgeven. Dan naar de bieb, dan babysitten en koken en salome lezen. Damn
Advertentie
Oud 15-03-2016, 11:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb net een gesprek met de decaan gehad dat ik mijn opleiding niet ga halen. Het was best een oke gesprek, maar zij had het idee dat ze me had opgepompt om me vol op mijn school te storten, maar dat had ik helemaal niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-03-2016, 11:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Waarom ga je het niet halen, Phoebe?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-03-2016, 11:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Overigens Trimm: 28 inch is voor volwassenen, 26 inch is een tussenmaatje. Beetje groep 8 maatje. Het kan op zich best als je niet zo groot bent, maar een 28 inch is toch wat beter, omdat het gebouwd is voor volwassenen /Halfordskennis
Heb 'm net opgehaald en het is een prima maat fiets voor mijn 1,72. Het spellingsniveau van de berichtjes bleek te komen omdat de verkoopster een oude vrouw is die niet heel goed is in typen op het wereld wijde web. Haar man deed open, echt zo'n ouwe boeren kerel in een blauwe overall.
Nou ja, mooi fietsie iig. Lekker roze. So me!

Kak trouwens van je studie. Loop je zo ver achter dan?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-03-2016, 12:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom ga je het niet halen, Phoebe?


Citaat:
Heb 'm net opgehaald en het is een prima maat fiets voor mijn 1,72. Het spellingsniveau van de berichtjes bleek te komen omdat de verkoopster een oude vrouw is die niet heel goed is in typen op het wereld wijde web. Haar man deed open, echt zo'n ouwe boeren kerel in een blauwe overall.
Nou ja, mooi fietsie iig. Lekker roze. So me!

Kak trouwens van je studie. Loop je zo ver achter dan?
Fijn dat de fiets bevalt! Ik vind met mijn (ongeveer mijn) lengte een relatief kleine fiets juist irritant, maar dat kan ook liggen aan het rare model van mijn oude Batavus. Het zadel kan daar niet hoger, omdat ik dan niet meer bij de grond kant, maar de afstand tussen zadel en trappers is weer krampachtig klein

Ik twijfel nog een beetje of ik zo een half uurtje naar mijn pa ga lopen om de auto te halen, of dat ik de bus pak (en er bijna net zo lang over doe)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-03-2016, 12:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom ga je het niet halen, Phoebe?
Het is te veel informatie en ik werk niet dagelijks met die termen en daardoor is het wat lastig. En ik loop megaver achter met mijn mappen.
Citaat:
Heb 'm net opgehaald en het is een prima maat fiets voor mijn 1,72. Het spellingsniveau van de berichtjes bleek te komen omdat de verkoopster een oude vrouw is die niet heel goed is in typen op het wereld wijde web. Haar man deed open, echt zo'n ouwe boeren kerel in een blauwe overall.
Nou ja, mooi fietsie iig. Lekker roze. So me!

Kak trouwens van je studie. Loop je zo ver achter dan?
Fietsen van oude mensen

Ja, moet nog 2 mappen afmaken en 2 examens herkansen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-03-2016, 12:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En daarna nog een examen doen btw.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-03-2016, 12:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik heb nog maar 2 examenweken dit jaar
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-03-2016, 12:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Oh, dat klinkt niet heel erg positief LP
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-03-2016, 12:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, vandaar mijn gesprek met de decaan over mijn opties
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-03-2016, 17:32
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
In Finland had ik ook weleens Jehova's aan de deur. Opmerkelijk is dat de Finse Jehova's precies hetzelfde zijn als de Nederlandse.
Oud 15-03-2016, 17:38
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Spreken ze ook Nederlands?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 15-03-2016, 17:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, vloeiend.
Oud 15-03-2016, 17:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
En ze houden van drop.
Oud 15-03-2016, 18:55
Verwijderd
En van kroketten?
Oud 15-03-2016, 21:05
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Nee, Jehova's zijn meer van de kaassoufflés en stroopwafels.
Oud 15-03-2016, 21:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In Wenen hetzelfde verhaal, met als subtiel verschil dat het hier allemaal blonde vrouwen met parelkettingen en mintgroene gebreide vestjes zijn!
Oud 15-03-2016, 21:55
Bugsy
Bugsy is offline
Citaat:
In Wenen hetzelfde verhaal, met als subtiel verschil dat het hier allemaal blonde vrouwen met parelkettingen en mintgroene gebreide vestjes zijn!
Dat klinkt niet precies hetzelfde.
Oud 15-03-2016, 22:19
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dat klinkt niet precies hetzelfde.
Captain Obvious in tha house!
Oud 16-03-2016, 02:54
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Dat klinkt niet precies hetzelfde.
Wie ben jij en heb je ook weleens iets sympathieks te zeggen?
Oud 16-03-2016, 03:20
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik geloof van niet.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-03-2016, 10:25
Verwijderd
finnen houden sowieso van drop toch?

ik sprak laatst een jehova die er uit zag als een mormoon. verwarrend.
Oud 16-03-2016, 11:22
Abby.
Abby. is offline
Ja, Finnen hebben van die gekke Finse drop. Ooit van m'n oma gekregen. (ik dan hè, niet "de Finnen")
Oud 16-03-2016, 11:36
Verwijderd
Abby <3
Oud 16-03-2016, 17:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben net, als een ware masochist, weer naar dat huis geweest. Wilde het aan mijn lief laten zien. De jongen die er woont kwam net aan en zei dat we best binnen mochten kijken. En nu ben ik helemaal verliefd maar het heeft me wel gemotiveerd om nu echt extreem actief te gaan zoeken, want nadat ik dat huis van binnen heb gezien (zoveel ruimte <3), kan ik niet meer wachten om te verhuizen. Ik realiseer me steeds meer dat je hier je kont niet kan keren en dat gaat me ook steeds meer tegenstaan. Het is nu wel echt tijd voor iets groters.
Heb mijn moeder zelfs gevraagd of ze geen connecties heeft bij die woningbouw, maar helaas

En ook maar even de zomervakantie afwachten, dan schijnt het rustig te zijn in reageer-land
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-03-2016, 18:02
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ja, Finnen hebben van die gekke Finse drop. Ooit van m'n oma gekregen. (ik dan hè, niet "de Finnen")
klassieke conditionering wbt flauwe grappen heeft Elmie hier wel bereikt he bij iedereen
Citaat:
Ik ben net, als een ware masochist, weer naar dat huis geweest. Wilde het aan mijn lief laten zien. De jongen die er woont kwam net aan en zei dat we best binnen mochten kijken. En nu ben ik helemaal verliefd maar het heeft me wel gemotiveerd om nu echt extreem actief te gaan zoeken, want nadat ik dat huis van binnen heb gezien (zoveel ruimte <3), kan ik niet meer wachten om te verhuizen. Ik realiseer me steeds meer dat je hier je kont niet kan keren en dat gaat me ook steeds meer tegenstaan. Het is nu wel echt tijd voor iets groters.
Heb mijn moeder zelfs gevraagd of ze geen connecties heeft bij die woningbouw, maar helaas

En ook maar even de zomervakantie afwachten, dan schijnt het rustig te zijn in reageer-land
je kan ook gewoon wat troep weggooien, dan kun je heus bewegen in je huis
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-03-2016, 18:02
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ha, ja, zo gaat dat he! Wij zijn deze week bij de bovenburen gaan kijken en die hebben het huis zo krankzinnig mooi opgeknapt en ingericht dat ons huis nu tien keer lelijker lijkt.
Oud 16-03-2016, 18:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
je kan ook gewoon wat troep weggooien, dan kun je heus bewegen in je huis
In theorie zou dat kunnen ja! Maar nee, ik heb echt al heel veel weggedaan/in de berging gezet.
Citaat:
Ha, ja, zo gaat dat he! Wij zijn deze week bij de bovenburen gaan kijken en die hebben het huis zo krankzinnig mooi opgeknapt en ingericht dat ons huis nu tien keer lelijker lijkt.
Kut is dat he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-03-2016, 18:08
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik snap je liefde, maar ik vind het wel zeer onverstandig van je hoor fiebie, dat je gaat kijken ondanks dat je geen enkele kans maakt op dat huis.

Maarrrr, voor wij dit huis hadden waren we ook gek van een ander huis dat het uiteindelijk niet is geworden door stukgelopen onderhandelingen. En toen pas kwam ons huidige huis op ons pad waar we echt crazy in love op werden.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-03-2016, 18:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ha, ja, zo gaat dat he! Wij zijn deze week bij de bovenburen gaan kijken en die hebben het huis zo krankzinnig mooi opgeknapt en ingericht dat ons huis nu tien keer lelijker lijkt.
Ik denk juist stiekem altijd een beetje dat ik het mooiste huis in de straat heb
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-03-2016, 18:10
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, Finnen hebben van die gekke Finse drop. Ooit van m'n oma gekregen. (ik dan hè, niet "de Finnen")
Hoeveel Finnen heb je dan van je oma gekregen?
Oud 16-03-2016, 18:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik snap je liefde, maar ik vind het wel zeer onverstandig van je hoor fiebie, dat je gaat kijken ondanks dat je geen enkele kans maakt op dat huis.

Maarrrr, voor wij dit huis hadden waren we ook gek van een ander huis dat het uiteindelijk niet is geworden door stukgelopen onderhandelingen. En toen pas kwam ons huidige huis op ons pad waar we echt crazy in love op werden.
Ja Fieb, Ik vind het ook een beetje raar dat je weer bent wezen kijken, maar goed, als jij jezelf wil kwellen, ga je gang.
Btw, ik ben ook erg blij dat ik niet het eerste huisje had waar ik op gereageerd had, anders had ik nu m'n chille plek aan het water niet gehad.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-03-2016, 18:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik snap je liefde, maar ik vind het wel zeer onverstandig van je hoor fiebie, dat je gaat kijken ondanks dat je geen enkele kans maakt op dat huis.

Maarrrr, voor wij dit huis hadden waren we ook gek van een ander huis dat het uiteindelijk niet is geworden door stukgelopen onderhandelingen. En toen pas kwam ons huidige huis op ons pad waar we echt crazy in love op werden.
Ja, is ook onverstandig maar wel motiverend. En wie weet kom ik nu ook mijn echte huis tegen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-03-2016, 18:15
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik dacht trouwens dat jij wilde emigreren naar limburg?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-03-2016, 19:16
Abby.
Abby. is offline
Ecnelis, ik heb je boek! Daar ben ik wel even zoet mee Maar het ziet er supermooi uit!
Oud 16-03-2016, 20:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Omg, een vriendin van me (zus van m'n bff) heeft net de Ir. van het jaar prijs gewonnen en staat zomaar met Bea op de foto! Ik ben zo trots op 'r.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-03-2016, 07:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik dacht trouwens dat jij wilde emigreren naar limburg?
Ik ben ook op de Limburgse woonnet ingeschreven. Maar ik ga nu nog niet emigreren. Eerst maar eens afwachten hoe het gaat als ze hier niet meer woont enzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-03-2016, 07:33
Verwijderd
Waar in Limburg zou je willen wonen?
Oud 17-03-2016, 09:47
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
emigreren naar limburg
Oud 17-03-2016, 12:34
Verwijderd
Emigreren om samen te wonen?
Als je moet stoppen met je opleiding pheebs, moet je dan ook stoppen met je werk of niet?

Wij hebben ja gezegd tegen het eerste huis dat we hebben gezien want het was awesome. Nu wonen we heel fijn
Oud 17-03-2016, 15:11
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Sweet Jaaaaaaaane
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 17-03-2016, 17:14
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Mijn PARTNER woont helaas ook in een goddeloos dorp, want hij wil ruimte voor groot gereedschap en huisdieren en groot seksspeelgoed en een bibliotheek en geen buren. Ik wil juist lekker overzichtelijk en klein wonen in een metropool. Dus dat wordt ooit nog wat.
Oud 17-03-2016, 17:41
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Simpel, koop gewoon een enorme villa midden in een metropool en richt daar een klein kamertje in voor jezelf.
Oud 17-03-2016, 17:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend wilde niet in Rotterdam wonen en nu wil ie niet meer ergens anders wonen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-03-2016, 20:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waar in Limburg zou je willen wonen?
Nergens

Nee, Roermond lijkt me leuk wonen. Een stad met een dorpsgevoel.
Citaat:
Emigreren om samen te wonen?
Als je moet stoppen met je opleiding pheebs, moet je dan ook stoppen met je werk of niet?
Nee, samenwonen is echt een slecht idee. We passen helemaal niet bij elkaar wat inrichting en stijl betreft

Ja, maar als mijn werk stopt, moet ik ook stoppen met mijn opleiding of een andere BBL-plek zoeken, maar dan heb ik een deel van de boeken op een ander bedrijf ingevuld en dat is niet ideaal.
En daarbij wil ik helemaal niet in de logistiek werken, dus als mijn contract dit jaar niet wordt verlengd, ga ik misschien wel overstappen. Want ik ben nu wel op dat punt dat ik dat stomme papiertje wil hebben ook!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-03-2016, 20:57
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ecnelis, ik heb je boek! Daar ben ik wel even zoet mee Maar het ziet er supermooi uit!
Hahaha ja maar het lijkt een dikkere pil dan dat het is, op zich! Ben benieuwd of je het verhaal mooi zal vinden, laat maar weten als je wilt. Ook als je het lellek vond!
Oud 17-03-2016, 20:59
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hahaha ja maar het lijkt een dikkere pil dan dat het is, op zich! Ben benieuwd of je het verhaal mooi zal vinden, laat maar weten als je wilt. Ook als je het lellek vond!
Zal ik doen! Als ik tijd heb om het te lezen (en niet zit te forumen ofzo )
Oud 17-03-2016, 21:01
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Mijn PARTNER woont helaas ook in een goddeloos dorp, want hij wil ruimte voor groot gereedschap en huisdieren en groot seksspeelgoed en een bibliotheek en geen buren. Ik wil juist lekker overzichtelijk en klein wonen in een metropool. Dus dat wordt ooit nog wat.
Ik ben wel erg benieuwd naar welk dorp dat is!
Oud 17-03-2016, 21:02
Abby.
Abby. is offline
Straks komt een school uit Tiel bij De Wensboom. En twee van mijn leerlingen (incl. de tofste speler die ik ooit les heb gegeven) spelen er een hoofdrol in
Oud 17-03-2016, 21:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind de wensboom normaal een stom programma maar nu misschien dan toch maar ff kijken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.