Oud 27-03-2016, 20:08
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hoe hebben jullie de Heere geëerd, deze heilige dagen?
Advertentie
Oud 27-03-2016, 20:11
Verwijderd
Door blij te zijn met de zon
Oud 27-03-2016, 20:13
Verwijderd
Twee keer naar de kerk geweest zelfs.

Morgen weer. Een keer dan.
Oud 27-03-2016, 20:26
Verwijderd
Ik zou morgen met tante meegaan maar ik blijf nu bij m'n vader logeren
Oud 27-03-2016, 20:40
Verwijderd
ecnelis wtf, wat een gehandicapte huisgenoot wat Dekaloog zegt.
Oud 27-03-2016, 20:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee ze werkt in een koelcel.
Citaat:
Nee, het is daar lekker warm.
Godjeses team rusland

Citaat:
Ik heb ook een nieuwe METGEZEL en laatst gingen we schaken, heel Sovjet- en nerdverantwoord met zo'n klok:

[afbeelding]


En toen had hij mijn nadenktijd op een halfuur gezet en die van hem op 40 seconden en toen heeft hij alsnog gewonnen. <3 <3
niiice

Citaat:
Hoe hebben jullie de Heere geëerd, deze heilige dagen?
Werken en eten en vrijen en chillen en ja te horen krijgen op n toffe kamer!!!
Oud 27-03-2016, 20:53
Verwijderd
Ja?
Oud 27-03-2016, 21:00
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Hoe hebben jullie de Heere geëerd, deze heilige dagen?
Door paaseieren eten Vanavond ga ik me drie keer over de kop drinken met een vriendinnetje Verder heb ik anderhalf uur met m'n broertje gediscussieerd over geloof vanochtend, dus dat was wel een beetje in thema
__________________
#JeSuisAldi
Oud 27-03-2016, 21:03
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Godjeses team rusland
Oud 27-03-2016, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Hoe hebben jullie de Heere geëerd, deze heilige dagen?
Met likeur 43.
Oud 27-03-2016, 22:15
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Hoe hebben jullie de Heere geëerd, deze heilige dagen?
Een onderzoekje naar de mineraalrijkdom van Namibië en Botswana!
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 27-03-2016, 22:27
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Met likeur 43.
beste verering die je die pik kan geven
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 27-03-2016, 22:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe hebben jullie de Heere geëerd, deze heilige dagen?
Ik ben vanmiddag naar de kerk geweest voor een paasbrunch en dienst, en vanavond naar een Paas event met wat jongeren uit de kerk. En er was een bruidstaart in de kerk, omdat de predikante wilde preken over de bruiloft van het Lam uit Openbaringen 19. Dus na de dienst was er taart
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-03-2016, 23:01
Verwijderd
Ik ben bij mijn stervende lievelingscliënt langsgeweest, heb geslapen, soep gemaakt, Idols gekeken en nu zit ik me.te bezatten met wijn en HoC.
Oud 27-03-2016, 23:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Klinkt al een goede dag Enilorac!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-03-2016, 23:06
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik heb trouwens de Matthaus Passion geluisterd gister en vandaag, maar dat doe ik wel vaker!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 27-03-2016, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Klinkt al een goede dag Enilorac!
Het was een prima dagje. Ik schrok wel van hoe mijn lievelingsmens er uit zag, maar ik had haar ook al anderhalve week niet gezien en dat is heel lang als iemand nog maar een week of vier heeft.
Oud 27-03-2016, 23:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het was een prima dagje. Ik schrok wel van hoe mijn lievelingsmens er uit zag, maar ik had haar ook al anderhalve week niet gezien en dat is heel lang als iemand nog maar een week of vier heeft.
Kan ik me goed voorstellen ja Mijn moeder herkende ik de laatste paar dagen ook bijna niet meer. Ze was het nog wel, maar er was weinig over van wie ze was...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-03-2016, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Kan ik me goed voorstellen ja Mijn moeder herkende ik de laatste paar dagen ook bijna niet meer. Ze was het nog wel, maar er was weinig over van wie ze was...
Deze vrouw is wel nog heel helder en haar gedrag is niet anders, naar mij toe. Dat scheelt wel, laatst was ik daar en was ze onbereikbaar, terwijl k altijd heel goed contact met haar kon maken. Vandaag was heek gezellig en ontspannen. Ze was wel heel veel afgevallen en zag helemaal geel. Maar vandaag ging het goed!

For the record - het gaat om een verstandelijk beperkt iemand.

Heb je mijn pm gehad?
Oud 27-03-2016, 23:48
Verwijderd
Ooooh jongons, mijn nichtje is zo schattig Ze wordt volgende week zondag dus één jaar en ze kan al zelf de trap op, mama, papa, opa, bab (Bas), tsjitsjo (Chico, de kat) en die zeggen. EN DE KAT KOMT GEWOON ALS ZE HEM ROEPT!
Oud 27-03-2016, 23:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Deze vrouw is wel nog heel helder en haar gedrag is niet anders, naar mij toe. Dat scheelt wel, laatst was ik daar en was ze onbereikbaar, terwijl k altijd heel goed contact met haar kon maken. Vandaag was heek gezellig en ontspannen. Ze was wel heel veel afgevallen en zag helemaal geel. Maar vandaag ging het goed!

For the record - het gaat om een verstandelijk beperkt iemand.

Heb je mijn pm gehad?
Ik vond mijn moeder vooral in uiterlijk heel erg veranderen, maar dat kwam ook door de chemo natuurlijk.

Ja, ik heb hem gehad! Ik was van plan om snel te reageren, maar mijn hoofd stond er absoluut niet naar afgelopen paar dagen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-03-2016, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vond mijn moeder vooral in uiterlijk heel erg veranderen, maar dat kwam ook door de chemo natuurlijk.

Ja, ik heb hem gehad! Ik was van plan om snel te reageren, maar mijn hoofd stond er absoluut niet naar afgelopen paar dagen
Hier wordt geen chemo meer gedaan, alleen nog pijnbestrijding die aardig goed aan lijkt te slaan. Dat is ook wel een beetje het vreemde. Qua uiterlijk is ze flink achteruit gegaan, maar qua gedrag is het nog dezelfde. Zeer heeft ook niet het niveau dat je uit kunt leggen dat ze komt te overlijden, dus ik ga zo vaak mogelijk langs en probeert wat extra aandacht te besteden. Vandaag gewandeld, vorige week een half uurtje in de auto rondgereden. Ik merk dat ze al ontspant als ik er gewoon ben en dat is fijn. Ze heeft me zoveel geleerd dat ik het aan haar verschuldigd ben om alles in mijn macht te doen om te zorgen dat het goed gaat. Dat probeer ik nu dus maar.

Neem de tijd betreft die pm, ik wilde alleen even checken!
Oud 27-03-2016, 23:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een medewerker van mij (ook een zwakkie) had kanker en het was met zo'n 5 maanden afgelopen. Die was tot het laatste moment positief, echt bizar. Ze belde heel vaak en wij hoorden haar aftakelen (ze wist ineens de naam van haar begeleidster niet meer en die had ze al 1000 jaar, kon niet op de naam Ikea komen, terwijl ze daar het liefst wilde wonen, dat soort dingen) en ze hing de laatste keer ook op met "oke ik bel morgen weer" en 4 dagen later was ze dood. Had volgens mij ook geen idee wat ze nou precies had en hoe erg het allemaal was.

Ik droomde laatst nog over haar, dat was fijn.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-03-2016, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Een medewerker van mij (ook een zwakkie) had kanker en het was met zo'n 5 maanden afgelopen. Die was tot het laatste moment positief, echt bizar. Ze belde heel vaak en wij hoorden haar aftakelen (ze wist ineens de naam van haar begeleidster niet meer en die had ze al 1000 jaar, kon niet op de naam Ikea komen, terwijl ze daar het liefst wilde wonen, dat soort dingen) en ze hing de laatste keer ook op met "oke ik bel morgen weer" en 4 dagen later was ze dood. Had volgens mij ook geen idee wat ze nou precies had en hoe erg het allemaal was.

Ik droomde laatst nog over haar, dat was fijn.
Dit is alvleesklierkanker met uitzaaiingen naar de longen, lever en darmen. Verdenking was leverkanker, afgelopen donderdag heeft ze een scan gehad en kwam dit eruit. Arts schat vier weken, hoogstens. Bij haar zit het ontzettend in obstipatie, gele kleur, dat soort dingen. De kleur van haar oogwit deed me denken aan de gele Amsterdamse zilveruitjes. Morfinepleisters baten wel goed en er schijnt een hele goede fijne sta bij betrokken te zijn, dat scheelt ook. Hopelijk slaapt ze vanavond in een wordt ze niet meer wakker, ik hoop dat ze niet helemaal verkankerd en nog twee weken bedlegerig is ofzo. Dat zou ze niet verdienen.
Oud 28-03-2016, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Een medewerker van mij (ook een zwakkie) had kanker en het was met zo'n 5 maanden afgelopen. Die was tot het laatste moment positief, echt bizar. Ze belde heel vaak en wij hoorden haar aftakelen (ze wist ineens de naam van haar begeleidster niet meer en die had ze al 1000 jaar, kon niet op de naam Ikea komen, terwijl ze daar het liefst wilde wonen, dat soort dingen) en ze hing de laatste keer ook op met "oke ik bel morgen weer" en 4 dagen later was ze dood. Had volgens mij ook geen idee wat ze nou precies had en hoe erg het allemaal was.

Ik droomde laatst nog over haar, dat was fijn.
Het is echt zo fucking bizar hoe snel dat kan gaan of hoe snel dat juist niet gaat als ze wel 4 weken krijgen. Echt af en toe heb ik het idee dat artsen net ICT'ers zijn die maar gewoon wat proberen en als ze toevallig op het goede knopje hebben gedrukt dat er dan van alles goed gaat. Bij de afdeling ICT heb je echter safeguards dat je weer terug kan naar de situatie voor dat knopje en dan is het tegenwoordig (bij ons dan) zo dat we een kopie van ALLES maken (dus zeg maar een kopie van de persoon die je behandelt) en dan daar de behandeling op test. En de uitkomst is vaak vanwege goed geïnformeerdheid redelijk maar kan soms 180° anders zijn
Oud 28-03-2016, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Dit is alvleesklierkanker met uitzaaiingen naar de longen, lever en darmen. Verdenking was leverkanker, afgelopen donderdag heeft ze een scan gehad en kwam dit eruit. Arts schat vier weken, hoogstens. Bij haar zit het ontzettend in obstipatie, gele kleur, dat soort dingen. De kleur van haar oogwit deed me denken aan de gele Amsterdamse zilveruitjes. Morfinepleisters baten wel goed en er schijnt een hele goede fijne sta bij betrokken te zijn, dat scheelt ook. Hopelijk slaapt ze vanavond in een wordt ze niet meer wakker, ik hoop dat ze niet helemaal verkankerd en nog twee weken bedlegerig is ofzo. Dat zou ze niet verdienen.
Mijn oma had dat, kreeg 6 weken, heeft exact 6 weken geduurd. Op de dag af.
Oud 28-03-2016, 00:29
Verwijderd
We gaan het zien. Ze zal binnenkort wel omvallen.
Oud 28-03-2016, 08:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hoe hebben jullie de Heere geëerd, deze heilige dagen?
Bezoek bij gelovige schoonfamilie waarbij ik een poging gedaan heb tot een discussie over iets dat met Pasen te maken had, maar op een muur van nonargumenten stuitte en het maar opgaf
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-03-2016, 09:19
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Iemand die dit herkent? Ik heb het sinds een paar weken 's nachts zo warm dat ik onder zomerdekbed slaap, mijn matras vaak naar een geopend balkondeur sleep en alsnog meerdere keren wakker word van de warmte! Irritant!
Oud 28-03-2016, 10:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had het gisteren heel warm met slapen maar nu weer niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-03-2016, 10:58
Verwijderd
Heb je het overdag ook zo warm?
Oud 28-03-2016, 11:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Neem je nog steeds hormonen ecnelis? Mijn temperatuurgevoeligheid verandert namelijk sterk mee met mijn hormonale cyclus.
Oud 28-03-2016, 12:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit is alvleesklierkanker met uitzaaiingen naar de longen, lever en darmen. Verdenking was leverkanker, afgelopen donderdag heeft ze een scan gehad en kwam dit eruit. Arts schat vier weken, hoogstens. Bij haar zit het ontzettend in obstipatie, gele kleur, dat soort dingen. De kleur van haar oogwit deed me denken aan de gele Amsterdamse zilveruitjes. Morfinepleisters baten wel goed en er schijnt een hele goede fijne sta bij betrokken te zijn, dat scheelt ook. Hopelijk slaapt ze vanavond in een wordt ze niet meer wakker, ik hoop dat ze niet helemaal verkankerd en nog twee weken bedlegerig is ofzo. Dat zou ze niet verdienen.
Wat een narigheid allemaal he
Citaat:
Het is echt zo fucking bizar hoe snel dat kan gaan of hoe snel dat juist niet gaat als ze wel 4 weken krijgen. Echt af en toe heb ik het idee dat artsen net ICT'ers zijn die maar gewoon wat proberen en als ze toevallig op het goede knopje hebben gedrukt dat er dan van alles goed gaat. Bij de afdeling ICT heb je echter safeguards dat je weer terug kan naar de situatie voor dat knopje en dan is het tegenwoordig (bij ons dan) zo dat we een kopie van ALLES maken (dus zeg maar een kopie van de persoon die je behandelt) en dan daar de behandeling op test. En de uitkomst is vaak vanwege goed geïnformeerdheid redelijk maar kan soms 180° anders zijn
Zo'n safeguard zou handig zijn ja. En het zijn ook nooit de kutmensen die dood gaan, het zijn altijd de leuke lieve!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-03-2016, 12:21
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Heb je het overdag ook zo warm?
Nope! Dat vind ik zo raar!

Citaat:
Neem je nog steeds hormonen ecnelis? Mijn temperatuurgevoeligheid verandert namelijk sterk mee met mijn hormonale cyclus.
Moet dat de rest van mijn leven doen! Het zou kunnen maar ik heb mijn dosis niet aangepast verder.
Oud 28-03-2016, 12:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kan me wel herinneren dat mijn ex last had van opvliegers (die had jij vast ook), voelt dat zo? Of is het constante hitte?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-03-2016, 13:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Zo'n safeguard zou handig zijn ja. En het zijn ook nooit de kutmensen die dood gaan, het zijn altijd de leuke lieve!
Onkruid vergaat niet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-03-2016, 13:14
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Nope, ik heb nooit last van opvliegers gehad! Dat is kort heel warm en daarna weer koud toch? Bij mij is het constant. Mysterieus! Dat is nou zoiets dat te klein is om mee naar de dokter te gaan, waarna je het bewaart voor als je iets groots heb voor bij de dokter en dan het dan wil vertellen. Om het vervolgens te vergeten.
Oud 28-03-2016, 14:44
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline


ehm
Oud 28-03-2016, 14:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Iemand die dit herkent? Ik heb het sinds een paar weken 's nachts zo warm dat ik onder zomerdekbed slaap, mijn matras vaak naar een geopend balkondeur sleep en alsnog meerdere keren wakker word van de warmte! Irritant!
Yup! M'n raam staat ook altijd open, zelfs in de winter, want m'n slaapkamer moet zo koud mogelijk zijn. Ik heb wel vaak dat ik moeilijk in slaap kom door de warmte. Vooral m'n benen zijn conjo's. Ik hou ze dan onder de koude kraan en dan gaat het vaak wel weer.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-03-2016, 15:07
Verwijderd
Platybelodon <3
Oud 28-03-2016, 15:47
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, maar even serieus.

Oud 28-03-2016, 16:01
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-03-2016, 16:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoe hebben jullie de Heere geëerd, deze heilige dagen?
Ik heb lekker heidens paaseieren gekleurd! En:
Citaat:
Bezoek bij gelovige schoonfamilie waarbij ik een poging gedaan heb tot een discussie over iets dat met Pasen te maken had, maar op een muur van nonargumenten stuitte en het maar opgaf
Dit

En vandaag heb ik op de kinderboerderij waar ik al jaren werk weer kinderen geschminkt tijdens onze jaarlijkse paasactiviteit. En er waren naar mijn idee bovengemiddeld veel jongetjes die als prinses of als vlinder geschminkt wilde worden
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-03-2016, 16:27
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb lekker heidens paaseieren gekleurd!
Het kleuren van paaseieren is niet heidens - het is een erg oude Christelijke traditie.

Citaat:
The Christian custom of Easter eggs, specifically, started among the early Christians of Mesopotamia, who stained eggs with red colouring "in memory of the blood of Christ, shed at His crucifixion".[7][6][8][9]
Oud 28-03-2016, 16:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ok.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-03-2016, 16:36
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Er zijn platybelodon-fursona's.

Oud 28-03-2016, 16:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Die rechter heeft net een hele flauwe mop verteld.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-03-2016, 18:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Onkruid vergaat niet
Precies!
Citaat:
Nope, ik heb nooit last van opvliegers gehad! Dat is kort heel warm en daarna weer koud toch? Bij mij is het constant. Mysterieus! Dat is nou zoiets dat te klein is om mee naar de dokter te gaan, waarna je het bewaart voor als je iets groots heb voor bij de dokter en dan het dan wil vertellen. Om het vervolgens te vergeten.
Bel de dokter gewoon tijdens het telefonisch spreekuur. Als het echt iets is, moet je langskomen en anders is het prima.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-03-2016, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar even serieus.

[afbeelding]
Ik wil er één
Oud 29-03-2016, 12:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
399
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.