Oud 06-11-2016, 21:24
pppppp
pppppp is offline
Ik was 1 keer 6 maand met vriendin samen en toen het uit was hebben we 2 maand niets van elkaar gehoord en jha twas valentij en ik stuurde na haar een lief berichtje en ze vond dat lief ma had juist relatie dus was niets aan te doen ma week later wilt ze afspreken omdat ze ruzie had met hare nieuwe vriend en ik ben dan na haar gegaan en uiteindelijk waren wij aan kussen en knuffelen zonder dat ze haar slecht bij voelde, en ze miste me nog dus zijn we terug samen gegaan voor 2 maand maar wij maakten altijd ruzie en daardoor loopt da slecht af en weer negeren we elkaar tot ineens ze weer stuurde en het zelfse gebeurde terug afspreken en elkaar kussen en knuffelen, zelfs 3 dagen achter elkaar maar is geen relatie van gekomen (goeie vriendschap met kussen) nu na paar maanden vroeg ik of ze geen zin had om het terug te proberen relatie, ze wou wel ma uiteindelijk werd het niets en hebben we nog 2 keer gekust en daarna na paar dagen hadden we ruzie echt zwaar, en ik was na haar gegaan en hebben harde ruzie gehad waar ik spijt van heb,en heb me al veel verontschuldigd ma ze wou me nimeer zien of horen, ik luisterde ma opeens kreeg ik bericht voor af te spreken, ik zeggen das goe en volgende dag zei ze da ze toch liever niet wilt en daarom ruzie gekomen dat ze wou dat ik haar zou opwachten ergens met bloemen dat ik vaak deed en da deed ik niet en daarna zei ik: ik ben op die plaats op dat uur tot dat uur en als je wilt kom je maar en kunne we praten, voor als ik er was zag ik haar met vriendin, ik naar huis bijna ma ben toch gegaan en heb mijn excuses in haar gezicht gezegd dat ze ook wou, heeft ze genegeerd ma ik blijf ze graag zien en kweet zei mij ook, en daarna niets meer van gehoord, ik blijf ze graag zien, vandaag ging ik kermis en zag ze er stappen naar huis, met kwaad gezicht ofwel ruzie met nieuwe vriend of omdat ze mij zag, het enigste wat in mij omging was.... ik zie u graag nog steeds, want ze betekent veel voor me, en ik zou heel graag de ruzie oplossen wat ergebeurde toen en zei ook denk ik, ma ik zou kunnen sturen ma ook haar opwachten ma ze zei als ik in haar buurt kom moet ik oppassen en vorige keer zei ze da ook en als ik was dan was ze blij,ma wa zou ik kunnen doen om die ruzie op te lossen? Volgend weekend is er ook kermis en ik hoop dat ik haar zie, alleen en dat ik kan vragen als ze wilt praten want kzie ze echt graag, niemand weet waarom we zo close waren en we bleven altijd terug bij elkaar komen, is dat geen teken, ma heeft er iemand van jullie idee hoe ik er voor zou kunnen zorgen dat ik er eens mee kan praten op rustige manier en zonder dat me negeert op sms of er kwaad op reageert?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2016, 21:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Dit verhaal is onleesbaar. Schrijf het eens fatsoenlijk op: juiste interpunctie, goede zinsbouw.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 22:29
Obelise
Obelise is offline
Aardig Axel

Je zou met haar kunnen praten, en met jezelf af te spreken helemaal geen ruzie te maken, of zelfs er aan mee te doen.

De rest is meer aan jullie relatie en persoonlijkheid...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 22:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dit verhaal is onleesbaar. Schrijf het eens fatsoenlijk op: juiste interpunctie, goede zinsbouw.
Ik ben het inderdaad eens met Axel11, dit is heel lastig leesbaar. En dat motiveert mensen niet om je te helpen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-11-2016, 06:22
feniks
feniks is offline
Dus... Je ex heeft ruzie met haar vriend, en gaat vervolgens met jou zoenen. En maar weer een relatie met jou beginnen.
Nu heb jij ruzie met je ex?
Ik zou daar toch wantrouwig van worden. Ik neem aan dat ze inmiddels wel met een ex heeft lopen zoenen?

Voor de rest: wat Axel zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #45
Verwijderd
501 09-10-2006 14:24
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 12:00
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 23:55
Liefde & Relatie Je wilt hem zien, maar je ziet er niet uit.. wat doe je?
Verwijderd
46 05-05-2003 18:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51.