Oud 20-07-2017, 09:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 20-07-2017, 12:44
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
@soija, ja maar dan had die vrouw dat toch kunnen zeggen, dat ik om die reden niet kon weigeren omdat het geen compleet testbeeld gaf. (daar was ik later zelf ook achter gekomen via google).
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 20-07-2017, 13:05
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
OW, had ik helemaal niet door.
__________________
Forumnist.
Oud 20-07-2017, 13:07
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
@soija, ja maar dan had die vrouw dat toch kunnen zeggen, dat ik om die reden niet kon weigeren omdat het geen compleet testbeeld gaf. (daar was ik later zelf ook achter gekomen via google).
wel als ze dat wist ja.
__________________
Forumnist.
Oud 20-07-2017, 22:24
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
De zanger van Linkin Park heeft zelfmoord gepleegd.
Oud 20-07-2017, 22:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
I know
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-07-2017, 14:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg er liep net iemand met me mee door het stationspoortje. Wat een tyfusaso. Ik hoop dat hij gepakt wordt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-07-2017, 14:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En een zwerver met kaarten te koop, wtf is up vandaag. Die zag ik jaren niet en nu 2x in 1 week.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-07-2017, 16:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Die zwerver zit heel vaak in de trein tussen Rotterdam en Delft.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-07-2017, 18:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die zwerver zit heel vaak in de trein tussen Rotterdam en Delft.
Dat verklaart een hoop
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-07-2017, 00:06
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Cadeautje voor jullie: http://www.funda.nl/koop/roosendaal/...-marmotberg-6/
Oud 23-07-2017, 00:34
Verwijderd
Ik zou echt liever in Drenthe dan in Roosendaal willen wonen.
Oud 23-07-2017, 04:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die badkamer kan ik wel waarderen, maar de rest is echt zo lelijk wat bezielt iemand om zoiets te doen. Dat kan je toch alleen verkopen aan iemand die dat ook tof vindt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-07-2017, 15:13
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Bij dat steentjespatroon op de muren en plafonds denk ik eerlijk gezegd aan schizofrenie.
Oud 23-07-2017, 17:13
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Weet iemand (typisch een deadlockstukjekennis denk ik, deadlock naamzoek), hoe het bereik in het noorden van zweden is? Ik probeer al een paar dagen een vriend te bereiken die in zijn eentje wandelen is en er is vast niks, maar ik begin wel beetje bezorgd te worden!
Oud 23-07-2017, 18:15
Verwijderd
Geen zorgen maken: Het noorden van Zweden heeft niet eens in alle dorpen en steden bereik bij alle providers. Hier heb je een kaart van het bereik van ALLE providers in het noorden van Zweden, zoals je er op ziet is er praktisch nergens behalve langs een paar wegen, mobiel bereik:


Er zijn in Zweden weinig gevaarlijke dieren en er staan veel blokhutten voor algemeen en openbaar gebruik. Het is niet ongewoon dat mensen een week of langer van de kaart af vallen.
Oud 23-07-2017, 18:34
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Geen zorgen maken: Het noorden van Zweden heeft niet eens in alle dorpen en steden bereik bij alle providers. Hier heb je een kaart van het bereik van ALLE providers in het noorden van Zweden, zoals je er op ziet is er praktisch nergens behalve langs een paar wegen, mobiel bereik:
[afbeelding]


Er zijn in Zweden weinig gevaarlijke dieren en er staan veel blokhutten voor algemeen en openbaar gebruik. Het is niet ongewoon dat mensen een week of langer van de kaart af vallen.
Hou van jou <3
Oud 23-07-2017, 18:36
Verwijderd
SuperLasVegasKusjes!
Ads door Google
Oud 24-07-2017, 12:09
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
WTF!

Ik vind het idee nog best gaaf en de badkamer nog redelijk goed gelukt. Maar over het algemeen zeer slecht uitgevoerd, niet cohesief en onpraktisch.

Oh en verder nep/knutselkwaliteit natuurlijk.
__________________
Forumnist.
Oud 25-07-2017, 08:51
Verwijderd
Ik vind de kleine dingen zoals opeens een Feyenoord-klok in de slaapkamer erg mooi
Oud 25-07-2017, 11:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik stoor me nogal aan deze SIRE-campagne: http://www.laatjijjouwjongengenoegjongenzijn.nl/

Ik weet niet of de beweringen kloppen en dat jongens vaker worden afgerekend op het zelfde gedrag, had altijd het idee dat 'boys will be boys' nog steeds een 'normaal' gedachtengoed was. Álle kinderen moeten de kans krijgen om te spelen en hun energie kwijt te kunnen.
Aan de andere kant snap ik wel dat het 'stoeien' al gauw wordt gezien als vechten en dat dat op school wordt tegengehouden, maar dat lijkt me geen slecht ding. In hun speeltijd moeten ze lekker hun gang kunnen gaan tho.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-07-2017, 17:24
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik vind de kleine dingen zoals opeens een Feyenoord-klok in de slaapkamer erg mooi
haha ja, daar zat ik ook over na te denken. Stelde me zo voor dat het heel wat slijmacties moet hebben gekost voor die klok daar het beeld mocht komen verstoren.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 25-07-2017, 22:58
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik stoor me nogal aan deze SIRE-campagne: http://www.laatjijjouwjongengenoegjongenzijn.nl/
Oei, wat een kanker.

Citaat:
Ik weet niet of de beweringen kloppen en dat jongens vaker worden afgerekend op het zelfde gedrag, had altijd het idee dat 'boys will be boys' nog steeds een 'normaal' gedachtengoed was.
Ja, dat is het ook. Van die beweringen klopt niks.

Citaat:
Aan de andere kant snap ik wel dat het 'stoeien' al gauw wordt gezien als vechten en dat dat op school wordt tegengehouden, maar dat lijkt me geen slecht ding. In hun speeltijd moeten ze lekker hun gang kunnen gaan tho.
Ook dit. Bij dat soort gedrag hóórt ook dat de autoriteiten er niet achter staan, dat is deel van het plezier. En laat alle kinderen gewoon doen waar ze zin in hebben.

SIRE is wel vaker kut geweest, die 'Tolerantie'-campagne van ze was ook bullshit. Maar dit dient echt geen enkel doel.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 25-07-2017, 23:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Jammer dat de mra-dude uit m'n vriendengroep zich weer moet mengen in de fb discussie. Hij is zo iemand die serieus gelooft dat mannen worden achtergesteld en dat feminisme onzin is...

WANT, vrouwen verwachten dat mannen op ze afstappen en doen zelf nooit iets, maar als je dan op een vrouw afstapt zeurt ze dat ze wordt lastiggevallen. Boehoe.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-07-2017, 00:16
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
WANT, vrouwen verwachten dat mannen op ze afstappen en doen zelf nooit iets, maar als je dan op een vrouw afstapt zeurt ze dat ze wordt lastiggevallen. Boehoe.
Ik vraag me altijd af hoe die jongens dan op vrouwen afstappen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Oud 26-07-2017, 02:55
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me altijd af hoe die jongens dan op vrouwen afstappen.
Turk rijmt op kurk hihihihih
Oud 11-08-2017, 22:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgende week rijden er geen treinen tussen DH en Rotterdam, dus moet ik met de vervangende bussen. Ik verheug me nu al op alle drama's die daaruit voort gaan komen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-08-2017, 22:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Metro?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-08-2017, 22:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat is vanaf Delft niet zo handig. Bus 40 kan ook nog.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-08-2017, 22:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Metro?
Die hebben wij niet
Citaat:
Dat is vanaf Delft niet zo handig. Bus 40 kan ook nog.
Ja, ik verwacht dat er genoeg bussen rijden (wishful thinking?) en dat het wel goed komt, maar ik bereid me ook voor op boze mensen, gespring en gezeik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-08-2017, 22:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is nog vakantietijd dat scheelt wel en gepland busvervoer is vaak al beter dan bij een acute storing. Maar als je uitgaat van het ergste komt het wel goed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-08-2017, 23:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is nog vakantietijd dat scheelt wel en gepland busvervoer is vaak al beter dan bij een acute storing. Maar als je uitgaat van het ergste komt het wel goed
Oh ja, dat is waar! Ik vergeet wel eens dat het vakantie is

Ik heb nog nooit met vervangende bussen gereisd, dus ik kan alleen maar bedenken hoe het zou gaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-08-2017, 23:28
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Oh ja, dat is waar! Ik vergeet wel eens dat het vakantie is

Ik heb nog nooit met vervangende bussen gereisd, dus ik kan alleen maar bedenken hoe het zou gaan.
Ja joh, daar zijn ze echt wel aardig op bedacht, als het gewoon geplande werkzaamheden zijn staan er meestal genoeg bussen klaar die ook netjes op tijd vertrekken enzo.
Oud 11-08-2017, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Het is nog vakantietijd dat scheelt wel en gepland busvervoer is vaak al beter dan bij een acute storing. Maar als je uitgaat van het ergste komt het wel goed
Zwolle-Deventer reed bij volledige buitendienststelling ook altijd als de bus vol was. Iedere 10 minuten ofzo.
Oud 12-08-2017, 00:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja joh, daar zijn ze echt wel aardig op bedacht, als het gewoon geplande werkzaamheden zijn staan er meestal genoeg bussen klaar die ook netjes op tijd vertrekken enzo.
Citaat:
Zwolle-Deventer reed bij volledige buitendienststelling ook altijd als de bus vol was. Iedere 10 minuten ofzo.
Oké, mooi
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-08-2017, 18:33
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Hoorde jullie net die herrie? dat was mijn wasmachinetrommel die tijdens het centrifugeren losliet vonken alles in dat ding en een pokkeherrie dus. Nog een geluk dat ik er toevallig net naast stond.

Budgetwasmachine die 11 jaar dienst heeft gedaan dus vanavond nieuwe bestellen op coolblue
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Ads door Google
Oud 17-08-2017, 18:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
de tuin is fantastisch, maar WTF is die rest.
Oud 17-08-2017, 20:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoorde jullie net die herrie? dat was mijn wasmachinetrommel die tijdens het centrifugeren losliet vonken alles in dat ding en een pokkeherrie dus. Nog een geluk dat ik er toevallig net naast stond.

Budgetwasmachine die 11 jaar dienst heeft gedaan dus vanavond nieuwe bestellen op coolblue
Holy shit er kan nooit iets normaal kapot gaan bij jou ook. Het is altijd met explosies of vonken en het flikkert uiteindelijk helemaal uit elkaar nooit eens gewoon "hij gaat niet meer aan".
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-08-2017, 21:18
Verwijderd
Dit is voor een wasmachine best normaal kapotgaan. Er zit iets in wat ronddraait met 1500 omwentelingen per minuut. Als er een zwak onderdeel is, dan laat het op dát moment los natuurlijk.

Dit probleem wordt echt enkele ordes van groottes verhoogd omdat mensen hun wasmachine niet absoluut waterpas zetten. Als je een bovenlader hebt is dat echt totaal geen issue, maar met een voorlader is zelfs een millimeter uit het lood aan slechts één kant genoeg om de levensduur te halveren. Zelfs bij een kwaliteitswasmachine want die kunnen over het algemeen nog harder centrifugeren.
Oud 22-08-2017, 22:01
Verwijderd
*Never gonna give you up*
Oud 23-08-2017, 02:43
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Deka naamzoek

Spoiler
Oud 23-08-2017, 04:52
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Oef.

Ooit huur ik je een hele maand in om op jouw eigen tempo dingen voor mij te maken.
Oud 23-08-2017, 06:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*Never gonna give you up*
YOU KNOW THE RULES AND SO DO I!

Damnit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-08-2017, 11:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging gisteren mijn haar blonderen, want uitgroei en restje roze. Ik vergeet altijd hoe kut het voelt op je hoofd én dat mijn haar echt super fragiel is en nu dus helemaal niet blij ik twijfel ernstig of ik er vandaag wel een kleurtje overheen moet gooien. Het is dan wel organisch en semi-permanent en whatever, maar toch.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-08-2017, 12:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ging gisteren mijn haar blonderen, want uitgroei en restje roze. Ik vergeet altijd hoe kut het voelt op je hoofd én dat mijn haar echt super fragiel is en nu dus helemaal niet blij ik twijfel ernstig of ik er vandaag wel een kleurtje overheen moet gooien. Het is dan wel organisch en semi-permanent en whatever, maar toch.
Ik zou er een masker in doen, of inderdaad een vegetable dye als je het echt wil kleuren. Al denk ik dat je haar toch echt blijer wordt van een masker.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-08-2017, 14:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zou er een masker in doen, of inderdaad een vegetable dye als je het echt wil kleuren. Al denk ik dat je haar toch echt blijer wordt van een masker.
Ik denk dat mijn haar nu nergens blij van wordt

Maar ik kan er nog even over denken. Ik moet nog boodschappen doen, maar het katje heeft al de hele dag aanvallen, dus wil ook niet te lang wegblijven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-08-2017, 16:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Die semi-permanente kleuren zijn eigenlijk een soort van conditioner. En als je haar vernacheld is door bleek pakt de verf ook beter. Ik zou t doen. Mijn haar is zo gezond dat de kleur er na 2 keer wassen al bijna uit is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-08-2017, 19:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Meh, het is nu eigenlijk al een beetje te laat en ik ga zo douchen. Volgende week dan maar! Maar dat is wel een goeie om te onthouden
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-08-2017, 19:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Heeft iemand nog een gouden tip tegen een jeukmuil? Ik werd vannacht steeds wakker omdat ik intense jeuk heb aan m'n gezicht en nek en het voelt ook raar en is helemaal rood enzo.
Ik weet niet wtf is up, want dit heb ik nog nooit eerder gehad, maar het is echt irritant als de neten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-08-2017, 19:56
Verwijderd
Ik zou krabben en een paar dagen te laat naar de huisarts gaan
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.