Oud 25-08-2017, 20:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik krab me ook al helemaal een ongeluk. En ik was net zo blij dat ik eindelijk weer es een béétje kon slapen en nu dit weer. Meh.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 25-08-2017, 20:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Insmeren met iets vets en neutraals?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-08-2017, 20:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zou krabben en een paar dagen te laat naar de huisarts gaan
Ja, ik ook.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-08-2017, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ook.
Wij kunnen zo vaak boksen eah Je bent net zo'n luie hond als ik onder andere maar ook dit soort dingen
Oud 25-08-2017, 20:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wij kunnen zo vaak boksen eah Je bent net zo'n luie hond als ik onder andere maar ook dit soort dingen
True maar het helpt ook niet dat mijn huisarts in Scheveningen zit. Wat ook weer een resultaat van luiheid is, dus alsnog boks
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-08-2017, 21:18
Verwijderd
Oud 25-08-2017, 22:02
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Yeaaah, eigenwijze mensen die wrs eerder doodgaan-boks!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-08-2017, 22:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Mn bakkes voelt btw heel gek. Heel erg glad, maar ook stroef. En er lijkt minder gevoel in m'n huid te zitten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-08-2017, 22:41
Verwijderd
Morgen ben je een zombie.
Oud 25-08-2017, 23:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Cool.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-08-2017, 00:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er zou vandaag iemand komen om schoenen van me te kopen. Hij of zij (stomme unisex namen!) zou me laten weten hoe laat hij/zij hier zou zijn, en die smeerlap heeft gewoon niks laten horen. Prima als je je bedacht hebt of het komt niet uit, maar zeg dat dan even.

Niet dat ik iets vandaag anders zou doen dan ik had gedaan hoor, maar het is gewoon niet netjes.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-08-2017, 00:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat is irritant inderdaad. Of mensen die zeggen "Ik kom na vier uur" en je dan om exact vier uur een bericht sturen "Je was je er niet, ik ben maar weg gegaan" terwijl je letterlijk je straat in fiets om vier uur, nadat je gehaast hebt om vanaf vier uur thuis te zijn

Mijn vriend vind dat ik (een deel van) mijn haar blauw moet verven, omdat ik elke keer als ik iemand zie die dat heeft roep hoe tof het is. Geen idee of ik er mee weg zou komen, zonder mijn rode lipstick ben ik best wel gewoontjes :')
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-08-2017, 06:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is irritant inderdaad. Of mensen die zeggen "Ik kom na vier uur" en je dan om exact vier uur een bericht sturen "Je was je er niet, ik ben maar weg gegaan" terwijl je letterlijk je straat in fiets om vier uur, nadat je gehaast hebt om vanaf vier uur thuis te zijn

Mijn vriend vind dat ik (een deel van) mijn haar blauw moet verven, omdat ik elke keer als ik iemand zie die dat heeft roep hoe tof het is. Geen idee of ik er mee weg zou komen, zonder mijn rode lipstick ben ik best wel gewoontjes :')
Klinkt alsof je er ervaring mee hebt

Oké, ten eerste ben je niet gewoontjes! Ten tweede is blauw hartstikke leuk als je niet zoals ik na een maand of 2 het alweer zat bent, want blauw is een onmogelijke kleur om eruit te krijgen. Agressieve shampoo, bleken, niks werkt. Ik heb een tijd met groen haar gelopen, omdat ik dacht dat mahonie het blauw wel zou verbergen dus blauw is leuk, maar niet als je het niet meer wil
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-08-2017, 07:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oké, ten eerste ben je niet gewoontjes! Ten tweede is blauw hartstikke leuk als je niet zoals ik na een maand of 2 het alweer zat bent, want blauw is een onmogelijke kleur om eruit te krijgen. Agressieve shampoo, bleken, niks werkt. Ik heb een tijd met groen haar gelopen, omdat ik dacht dat mahonie het blauw wel zou verbergen dus blauw is leuk, maar niet als je het niet meer wil
Hmm, ik heb al eerder oranje gehad (oranje, bruin, mahonie) en dat heb ik uit moeten laten groeien. Alles werd alleen maar meer oranje terwijl ik geen oranje meer kon zien. Oranje pakt best goed op mijn haar, donker paars ook, blauw zal ik voor moeten bleken ben ik bang.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-08-2017, 07:38
Verwijderd
Dat is ook zo'n kleur die alleen maar mooi is als je 't bij houdt. Anders loop je met zo'n lelijk vaal hoofd rond
Maar ik zeg doen, bij voorkeur bij een goede kapper! Het lijkt me echt heel gaaf om zo met je haar te experimenteren. Ik ben vreselijk blij met mijn eigen rooie haar, maar soms zou ik willen dat ik een ontzettend saaie haarkleur had, dan heb ik tenminste reden om er over heen te verven.
Oud 26-08-2017, 08:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Mijn haar is atm best vaal, maar om één of andere reden werkt het goed. Je ziet nu meer het 'olievlek'-idee dat ik eerst wou. Paars, blauw, groen, 'geel' (blond), afhankelijk van hoe het licht erop schijnt. Het is een maffe kleur, maar dat vind ik juist wel tof.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-08-2017, 08:14
Verwijderd
Het kan ook best gaaf zijn hoor, maar als je je haar alleen maar knalblauw verft en er daarna niks meer aan doet, wordt het lelijk, imho.
Oud 26-08-2017, 08:20
Verwijderd
Maae dat ligt ook weer een beetje aan de kleur blauw die je gebruikt en zo. Denk ik.
Oud 26-08-2017, 08:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Gewoon experimenteren met een uitwasbare verf, Eline
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-08-2017, 11:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Gewoon experimenteren met een uitwasbare verf, Eline
Voor blauw moet ik eerst bleken. Of betere uitwasbare verf kopen misschien... Heb wel eens plukken blauw gehad om te proberen, maar dat zag je totaal niet. De rest van de verf heb ik toen aan een vriendin gegeven voor een verkleedfeestje en haar blonde haar werd heel tof zilverblauw.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-08-2017, 15:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In het ergste geval knip je het eruit of verf je het dobkerbruin! Komt wel goed!
Oud 26-08-2017, 18:05
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
True maar het helpt ook niet dat mijn huisarts in Scheveningen zit. Wat ook weer een resultaat van luiheid is, dus alsnog boks
jeeeeezus zit je daar nog steeds
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 26-08-2017, 18:10
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik vind jou helemaal niet gewoontjes Eline, jouw gezicht ziet er anders uit dan veel andere mensen (een combi van grote ogen, dikke bovenlip en wangetjes), ik kan je direct voor de geest halen daardoor. Je zou zo in een kinderboek kunnen
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 26-08-2017, 18:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hmm, ik heb al eerder oranje gehad (oranje, bruin, mahonie) en dat heb ik uit moeten laten groeien. Alles werd alleen maar meer oranje terwijl ik geen oranje meer kon zien. Oranje pakt best goed op mijn haar, donker paars ook, blauw zal ik voor moeten bleken ben ik bang.
Oké, daarvoor is Head&Shoulders, agressief spul haalt alles uit je haar. Behalve blauw.

En voor blauw zou ik wel bleken ja! Dan komt het in ieder geval het beste uit.
Citaat:
jeeeeezus zit je daar nog steeds
Ja /lui
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-08-2017, 19:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oké, daarvoor is Head&Shoulders, agressief spul haalt alles uit je haar.
Behalve henna Maar dat doen we nooit meer
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-08-2017, 19:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
https://imgur.com/gallery/CQMFV

Valt best mee hoe zeer blauw haar vervaagt!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-08-2017, 19:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Behalve henna Maar dat doen we nooit meer
Henna gebruik ik nooit, ik heb altijd chemische shit. Als je dat mixt, is de kans ook groter dat het groen wordt, wat prima is als dat de bedoeling is
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-08-2017, 09:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik dacht dat ik me had verslapen, maar ik had me verkeken met mijn slapende hoofd, dus toen had ik ineens zeeën van tijd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-08-2017, 18:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb in de zomer altijd zo'n plastic tafelkleed op mijn tuintafel liggen wat er de hele zomer ligt en wat ik schoonmaak voor we eraan eten. Gisteren leek het me handig om dat schoon te maken met Dasty, sprayen, doekje erover, klaar. Maar helaas werd mijn doekje toen blauw en het tafelkleed wit omdat de Dasty gewoon de print van het kleed afveegde
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-08-2017, 18:47
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ken je nagaan wat een fantastisch spul dat Dasty toch is.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 28-08-2017, 20:35
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
onze icoontjes van de oven zijn ook vervaagd door de Dasty.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 28-08-2017, 21:19
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 29-08-2017, 00:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb in de zomer altijd zo'n plastic tafelkleed op mijn tuintafel liggen wat er de hele zomer ligt en wat ik schoonmaak voor we eraan eten. Gisteren leek het me handig om dat schoon te maken met Dasty, sprayen, doekje erover, klaar. Maar helaas werd mijn doekje toen blauw en het tafelkleed wit omdat de Dasty gewoon de print van het kleed afveegde
Citaat:
onze icoontjes van de oven zijn ook vervaagd door de Dasty.
Citaat:
Ken je nagaan wat een fantastisch spul dat Dasty toch is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-08-2017, 07:25
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
True maar het helpt ook niet dat mijn huisarts in Scheveningen zit. Wat ook weer een resultaat van luiheid is, dus alsnog boks
iAch ja, mijn huisarts zit ook nog steeds in Rotterdam. Maar goed, niet dat ik toen ik er woonde daar gebruik van maakte.
__________________
Forumnist.
Oud 29-08-2017, 08:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, precies! Ik ben hier in bijna 4 jaar 2x naar een dokter hier geweest, allebei een noodgevalletje.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-08-2017, 09:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn huisarts stopt ermee
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-08-2017, 09:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn huisarts zit letterlijk aan het eind van de straat. Voor mijn vervangend huisarts moet ik één straat verder lopen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-08-2017, 10:49
Verwijderd
Mijn huisarts zit 4 huizen verderop, ideaal. Maar ik kom er maat eens in de zoveel jaar voor mijzelf.
De apotheek zit er ook in en is tot 10 uur in de avond open. Dat is fijn,want dan hoef ik overdag in de rij te staan.
Oud 29-08-2017, 11:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn huisarts zit 4 huizen verderop, ideaal. Maar ik kom er maat eens in de zoveel jaar voor mijzelf.
De apotheek zit er ook in en is tot 10 uur in de avond open. Dat is fijn,want dan hoef ik overdag in de rij te staan.
Mijn apotheek zit ook bij mij in de straat, dus ik haal regelmatig wat op voor m'n vader zodat hij het bij mij op kan pikken na werktijd, of andersom als ik tot laat druk ben dan legt hij het vast bij mij binnen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-08-2017, 13:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn apotheek is ook op zaterdag open en op dinsdag ben ik altijd vrij dus dan kan ik ook langs. En als er niet teveel file staat red ik zes uur ook net, eerst waren ze tot half zes open, dit is echt fijner.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-08-2017, 21:59
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
nieuwe wasmachine en droger wasmachine bijna geruisloos als ie 1600 tpm draait
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 31-08-2017, 00:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Wat is Nederlandse Wikipedia toch fijn. Over de band Incubus: "De bandleden hadden niet de intentie vrouwen te verkrachten, zoals de demon Incubus deed." https://nl.wikipedia.org/wiki/Incubus_(band)
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-09-2017, 15:54
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
er ligt hier een zielig duifje onder een krat met doek. Hij lag net midden op straat heel hard te wapperen met z'n vleugels maar kwam niet omhoog. Heb hem maar meegenomen voordat ie nog onder een paar wielen verpletterd zou worden.

Hij heeft nog allemaal donshaar, dus ik denk dat ie nog jong is en nog niet kan vliegen. Zometeen even naar de vogelopvang brengen en hopelijk kunnen ze hem daar oplappen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 11-09-2017, 16:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Goede daad van de dag
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-09-2017, 16:33
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Hij heeft het helaas niet overleefd mijn zoon heeft net een gat gegraven in het parkje en daar we hebben 't vogeltje ingelegd.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 11-09-2017, 16:33
Verwijderd
Ik zou 't nekje hebben omgedraaid
Oud 11-09-2017, 19:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
er ligt hier een zielig duifje onder een krat met doek. Hij lag net midden op straat heel hard te wapperen met z'n vleugels maar kwam niet omhoog. Heb hem maar meegenomen voordat ie nog onder een paar wielen verpletterd zou worden.

Hij heeft nog allemaal donshaar, dus ik denk dat ie nog jong is en nog niet kan vliegen. Zometeen even naar de vogelopvang brengen en hopelijk kunnen ze hem daar oplappen.
Citaat:
Hij heeft het helaas niet overleefd mijn zoon heeft net een gat gegraven in het parkje en daar we hebben 't vogeltje ingelegd.
Aww, lief!
Citaat:
Ik zou 't nekje hebben omgedraaid
Ja, volgens mij zijn wij daar gewoon het soort mens niet voor. Ik snap wel waarom je dat zegt, soms is dat ook gewoon het menselijke om te doen, maar ik zou het niet kunnen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-09-2017, 19:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
In other news, de lucht is hier oranje en het onweert. De wereld heeft nu een vet raar kleurtje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-09-2017, 19:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godverdomme, luidruchtige tyfusmensen in de trein alsof ik de hele dag nog niet genoeg domme mensen hoor.

En verder, doe gewoon even niet zo asociaal, die trein is niet van jou.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-09-2017, 19:52
Verwijderd
Nee inderdaad. De trein is niet van jou, sommige mensen zijn gewoon even klaar met de dag en moeten dat er even uitgooien.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.