Oud 12-09-2017, 22:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee inderdaad. De trein is niet van jou, sommige mensen zijn gewoon even klaar met de dag en moeten dat er even uitgooien.
Nee, dit waren asociale kutjongens die geen fuck gaven om de rest van de wereld.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 12-09-2017, 22:51
Verwijderd
Oordopjes. Het leven is te kort om je erover op te winden.
Oud 13-09-2017, 07:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oordopjes. Het leven is te kort om je erover op te winden.
Jeetje, meneer positief.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-09-2017, 09:06
Verwijderd
Of reis eerste klasse.
Oud 13-09-2017, 09:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Of reis eerste klasse.
Ik verdien nauwelijks genoeg om tweede klas te reizen en ik krijg eerste klas niet vergoed! Maar bedankt voor je suggestie
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-09-2017, 11:55
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Jeetje, meneer positief.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 13-09-2017, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, meneer positief.
Dat is opzich niet positief. Het is het alleen niet waard om je druk om te maken.
Oud 13-09-2017, 22:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Big-ass koptelefoon en/of stiltecoupé.
Maar alsnog moeten sommige mensen gewoon hun muil houden.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-09-2017, 23:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat is opzich niet positief. Het is het alleen niet waard om je druk om te maken.
Gelukkig maak jij je nooit druk om domme mongolen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-09-2017, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig maak jij je nooit druk om domme mongolen
Wow, een jijbak Doe rustig joh en lees eens wat hij zegt, zijn goede tips. Helemaal geen botte kritiek, zoals jij het blijkbaar wel interpreteert
Oud 14-09-2017, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig maak jij je nooit druk om domme mongolen
(k)
Oud 14-09-2017, 09:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wow, een jijbak Doe rustig joh en lees eens wat hij zegt, zijn goede tips. Helemaal geen botte kritiek, zoals jij het blijkbaar wel interpreteert
Ze kwam niet om advies vragen, ze kwam om over haar frustraties te kankeren. Weinig dingen zo irritant als ongevraagd advies.
Oud 14-09-2017, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Ze kwam niet om advies vragen, ze kwam om over haar frustraties te kankeren. Weinig dingen zo irritant als ongevraagd advies.
Weinig dingen zo irritant als dom gewhine.
Oud 14-09-2017, 10:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wow, een jijbak Doe rustig joh en lees eens wat hij zegt, zijn goede tips. Helemaal geen botte kritiek, zoals jij het blijkbaar wel interpreteert
Wtf? Alsof ik vet agressief reageer. Over dingen verkeerd interpreteren gesproken, jeetje zeg, doe zelf rustig

Citaat:
Ze kwam niet om advies vragen, ze kwam om over haar frustraties te kankeren. Weinig dingen zo irritant als ongevraagd advies.
Ja, en dit
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-09-2017, 10:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Weinig dingen zo irritant als dom gewhine.
Ik ga je quotes uit dit topic echt opslaan voor de volgende keer dat je iemand kapot scheldt omdat hij of zij iets niet snapt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-09-2017, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Wtf? Alsof ik vet agressief reageer. Over dingen verkeerd interpreteren gesproken, jeetje zeg, doe zelf rustig
Ik vind een jijbak best "agressief" ja, op mij kom je dan per definitie over als iemand die zich erg druk maakt over wat de ander zei.
Oud 14-09-2017, 12:12
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 14-09-2017, 15:13
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ze kwam niet om advies vragen, ze kwam om over haar frustraties te kankeren. Weinig dingen zo irritant als ongevraagd advies.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 14-09-2017, 15:54
Verwijderd
In "White men can't jump", als ik het goed herinner, zit een scène waar een vrouw in bed klaagt dat ze dorst heeft. Haar vriend staat op in bed en haalt een glas water, waarna die vrouw uitflipt dat hij haar niet begrijpt hij had moeten zeggen "wat vervelend, ik heb ook wel eens dorst gehad, dat was een erg naar gevoel"

Daar doet deze situatie me een beetje aan denken. Yvonne Kronenberg zou hier wel raad mee weten
Oud 14-09-2017, 17:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind een jijbak best "agressief" ja, op mij kom je dan per definitie over als iemand die zich erg druk maakt over wat de ander zei.
Dat ligt aan jou!

Ik kwam gewoon kankeren, maar blijkbaar moet ik overal maar het positieve van inzien de hele tijd ofzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-09-2017, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt aan jou
Oud 14-09-2017, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ga je quotes uit dit topic echt opslaan voor de volgende keer dat je iemand kapot scheldt omdat hij of zij iets niet snapt
Het ging over haar post en niet over jou. Ze geeft namelijk impliciet ongevraagd advies en dat is dom gewhine volgens haar eigen logica.
Oud 14-09-2017, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt aan jou!

Ik kwam gewoon kankeren, maar blijkbaar moet ik overal maar het positieve van inzien de hele tijd ofzo
Natuurlijk moet je niet het positieve overal van inzien. Wat een rare conclusie.
Oud 14-09-2017, 20:57
Verwijderd
En over ongevraagd advies geven moet iedereen hier ontzettend z'n smoel houden. Want dat is óf wel, óf niet en dan is er geen grijze middenweg.
Oud 14-09-2017, 20:58
Verwijderd
En sowieso, ik geef gewoon ongevraagd advies, period. Zet me maar op je ignore list als je daar na 14 jaar nog steeds niet mee om kan gaan
Oud 14-09-2017, 22:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wtf? Alsof ik vet agressief reageer. Over dingen verkeerd interpreteren gesproken, jeetje zeg, doe zelf rustig
Zelfs ik schrok een beetje van je reactie. ÍK! Kejja nagaan!
Je maakte plok bijna dood met je woorden!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-09-2017, 07:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zelfs ik schrok een beetje van je reactie. ÍK! Kejja nagaan!
Je maakte plok bijna dood met je woorden!
Oh noes!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-09-2017, 15:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
*tetten zwiep*
Oud 15-09-2017, 17:59
df
Avatar van df
df is offline
Misschien hadden ze het helemaal niet door omdat ze zoveel lol met elkaar hadden en was hen er even op wijzen genoeg geweest ze stil(ler) te krijgen.

Niemand gaat meer uit van het goede van de medemens
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 15-09-2017, 18:04
Verwijderd
Dat soort argumenten wordt tegenwoordig steevast beantwoord met "Ja maar hallo, dakennesuhtogselfwelbedenke!!!" dus die probeer ik niet eens meer.
Oud 15-09-2017, 19:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het waren geen types waar ik als klein meisje iets tegen zou willen zeggen. Dat zijn aannames, correct, maar ik wil liever niet doodgestoken worden in de trein (if daarbuiten) en dan zeg ik er liever niets van. Mijn irritatie uit ik dan hier en dan is het uit mijn systeem.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-09-2017, 19:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
In ander nieuws, ik heb na 6 dagen non stop werken eindelijk weekend en deels realiseer ik het me nog niet helemaal maar het is wel een fijn vooruitzicht, even 2 dagen niks.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-09-2017, 19:19
Verwijderd
Ja. Nou jah, niets mis met dingen uit je systeem gooien, maar waarom heb je tegen mij een grote bek als ik een simpele reactie (die niet aanmatigend is) geef?
Als je je ergert aan mensen tijdens een treinreis van 5 minuten denk ik; pfffrrrrrt, vijf minuten.
Als je je ergert aan mensen tijdens een lange treinreis denk ik; pfffrrrrt sta op en ga ergens anders zitten. Je hoeft er niet eens iets van te zeggen, en dat heb ik niet eens gesuggereerd.

Want zoals ik zei; het leven is echt veel te kort om je over dit soort dingen druk te maken. Dat heeft niets te maken met positiviteit maar alles met jezelf in bescherming nemen. Ik snapte daarom je vijandigheid ook niet zo Maar je hebt later gezegd dat dat verkeerd geïnterpreteerd is dus prima
Oud 15-09-2017, 21:18
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Wat kut topic
Oud 15-09-2017, 21:36
Verwijderd
Jij trekt volle zalen.
Oud 15-09-2017, 22:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ook echt geen zin meer om het erover te hebben joh, laat gaan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-09-2017, 22:35
Verwijderd
*pok op je tet*
Oud 15-09-2017, 22:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je bent zelf een tet!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-09-2017, 23:02
Verwijderd
Is niet geheel onwaar
Oud 15-09-2017, 23:09
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Maar een poosje terug heb ik wel een tweetal mispunten gesommeerd te stoppen met het afspelen van live opnames van een concert waar ze vandaan kwamen in de trein. De tering voor ze.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-09-2017, 23:10
Verwijderd
Ja nou, ook prima Je hebt er iets van gezegd/er iets aan geprobeerd te doen (uit je zin blijkt niet of je ze sommatie gevolgd hebben). Vind ik ook een prima weg.
Oud 15-09-2017, 23:17
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
een tweetal mispunten
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-09-2017, 01:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er lag net een plasje water voor mijn wasmachine, heb dat hele ding verschoven, maar ik kon niks vinden en er komt geen water uit verder

En het was ook geen kattenpis
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-09-2017, 11:11
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ja nou, ook prima Je hebt er iets van gezegd/er iets aan geprobeerd te doen (uit je zin blijkt niet of je ze sommatie gevolgd hebben). Vind ik ook een prima weg.
Ik zat me er al even aan te ergeren en na het verstrijken van de interne deadline die ik had gesteld, vloeide het "verzoek" met chagrijn en bereidheid te escaleren zó uit mijn lachebekje dat de heren het meteen voor gezien hielden.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 18-09-2017, 11:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Er lag net een plasje water voor mijn wasmachine, heb dat hele ding verschoven, maar ik kon niks vinden en er komt geen water uit verder

En het was ook geen kattenpis
even het filter opendraaien en leeg laten lopen/haren en speldjes eruit vissen
Oud 18-09-2017, 12:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
even het filter opendraaien en leeg laten lopen/haren en speldjes eruit vissen
Eh dan moet ik even checken waar dat zit, want ik heb een bovenlader
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-09-2017, 12:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Niet dat ik in een normale wasmachine wel had geweten waar het filter zit hoor, begrijp me niet verkeerd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-09-2017, 12:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Meestal zo'n klepje onderaan met daarachter een ding wat je los kan draaien en eruit kan trekken. Leg er wel een dikke handdoek onder want er komt vaak veel water uit.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-09-2017, 12:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als er geen klepje zit moet je even de zijkant of onderkant van de wasmachine schroeven, de afvoerpijp loshalen van het filter en via die ingang de zooi eruitvissen

(dat is ook wat je doet als het filter zo verstopt zit dat je het niet meer kunt opendraaien. Ik kan me slecht voorstellen dat er geen filtertje zit dat je eruit kunt draaien!)
Oud 18-09-2017, 22:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat klinkt als een klusje voor het weekend ik zal eens kijken tegen die tijd, thanks!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.