Oud 27-11-2017, 23:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
ik was vanmorgen 20 kilo lichter dan een paar dagen terug. Denk dat het tijd is de batterij te vervangen
Nee joh, gewoon vasthouden aan dat nieuwe gewicht. Apparaten liegen niet.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 28-11-2017, 07:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je niet je weegschaal op een badmat ofzo staan
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-11-2017, 11:59
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
whahaha was het maar geen leugen trimmie

mijn weegschaal staat altijd op dezelfde plek op de grond, zonder badmatje!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-12-2017, 11:04
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik had vandaag mijn eerste niersteenvergruisgebeuren. De verpleegkundige had het over te verwachten pijn tussen de 5 en 7 op een schaal van 1 tot 10, dus ik dacht holy shit dat gaat kut worden. Het zijn geluidsgolven die via een soort kussen tegen je aan tikken. Maar het deed totaal geen pijn, ze vroeg tussendoor steeds of ik de pijn wou aangeven van 1 tot 10 maar ik vond 1 nog eigenlijk te overdreven. Het was wat ongemakkelijk maar meer ook niet. Uiteindelijk kon daardoor het apparaat op zijn hoogste stand waardoor er lekker veel energie naar die steen is gegaan. Hopelijk valt ie snel uit elkaar en verdwijnt ie!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-12-2017, 19:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Fijn dat het zo mee is gevallen! Hopelijk rot dat ding snel op!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-12-2017, 23:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ben jij dan een badass of zijn anderen die die schaal hebben bepaald pussies?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-12-2017, 15:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ze kikt gewoon op pijn.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-12-2017, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ben jij dan een badass of zijn anderen die die schaal hebben bepaald pussies?
Ik ken enkele handenvol met mensen die dezelfde procedure hebben moeten ondergaan en er is geen peil op te trekken hoe iemand het ervaart. Mijn pa heeft liggen kermen terwijl dat een harde baas is terwijl een pussy-maat exact hetzelfde had als punani.
Oud 07-12-2017, 21:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ken enkele handenvol met mensen die dezelfde procedure hebben moeten ondergaan en er is geen peil op te trekken hoe iemand het ervaart. Mijn pa heeft liggen kermen terwijl dat een harde baas is terwijl een pussy-maat exact hetzelfde had als punani.
Bizar
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-12-2017, 19:23
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Als punani ook echt
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 08-12-2017, 19:39
Verwijderd
Ja hallo, jij kiest deze nickname
Oud 09-12-2017, 02:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik liep net nog langs je oude straat, punani! Avondje vretn in de haag. Was chill, alleen had ik van tevoren niet verwacht dat er nog 2 anderen bij zouden zijn. 1 daarvan is echt een vermoeiende adhder, jfc.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-12-2017, 08:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Luna was gisteren zo aan het janken dan ik haar maar in de slaapkamer gelaten heb. Ze heeft echt de hele nacht tegen me aan gekroeld gelegen.

Katten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-12-2017, 11:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik liep net nog langs je oude straat, punani! Avondje vretn in de haag. Was chill, alleen had ik van tevoren niet verwacht dat er nog 2 anderen bij zouden zijn. 1 daarvan is echt een vermoeiende adhder, jfc.
Mensen zijn sowieso vrij vermoeiend
Citaat:
Luna was gisteren zo aan het janken dan ik haar maar in de slaapkamer gelaten heb. Ze heeft echt de hele nacht tegen me aan gekroeld gelegen.

Katten
Maar katten daarentegen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-12-2017, 11:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, katten zijn soms ook vermoeiend. Jip is al de hele tijd dat ik wakker ben aan het proberen mij op mijn rug te krijgen, zodat hij op mijn borst onder de dekens kan chillen, want een andere manier onder de dekens blieft meneer niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-12-2017, 17:54
Verwijderd
Jinx laat me de laatste week niet meer alleen. Of zij zit bij me, of Ayla. Laat ik nu de laatste week ook extreem veel.last hebben van zwangerschapshormonen
Oud 09-12-2017, 21:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
OH MY GOD BEN JE ZWANGER?!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-12-2017, 22:12
Verwijderd
Ja! Elf weken eind juni uitgerekend. Voel me prima, maar zo hormonaal als godweetwat. Menstrueren is er niks bij.
Oud 09-12-2017, 23:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Mensen zijn sowieso vrij vermoeiend
Nou, dit was wel extreem hoor. Die vriendin van me is al vrij hyper, maar met die andere chick erbij heeft ze dus geen rem.
Dat kind loopt maar rond te rennen en te gillen en te giechelen en ze riep de hele tijd "POEP! Bwaaahahahahaha!"

Oh, en ze kon ook niet bepalen waar ze heen wou, dus we zijn in het pestpokkeweer echt van tent naar tent gelopen, want ze wou overal kijken. Op een gegeven moment heb ik de knoop maar doorgehakt, want ik kan niet tegen dat gedrentel.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-12-2017, 23:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja! Elf weken eind juni uitgerekend. Voel me prima, maar zo hormonaal als godweetwat. Menstrueren is er niks bij.
Holy shit, drop jij even een bom gefeliciteerd! Baby’s zijn cute. Jammer dat zo zo schreeuwen en, weet je, groter worden

En joh, lekker janken
Citaat:
Nou, dit was wel extreem hoor. Die vriendin van me is al vrij hyper, maar met die andere chick erbij heeft ze dus geen rem.
Dat kind loopt maar rond te rennen en te gillen en te giechelen en ze riep de hele tijd "POEP! Bwaaahahahahaha!"

Oh, en ze kon ook niet bepalen waar ze heen wou, dus we zijn in het pestpokkeweer echt van tent naar tent gelopen, want ze wou overal kijken. Op een gegeven moment heb ik de knoop maar doorgehakt, want ik kan niet tegen dat gedrentel.
Oh nee, gedrentel hou ik ook niet van. Zeg gewoon wat je wil of hou je bek.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2017, 01:53
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Net even Rico vs Jamal terug gekeken. Spannende wedstrijd, zeer aan elkaar gewaagd. En het duurde op 1 minuut na de volle 5 rondes
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 10-12-2017, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Holy shit, drop jij even een bom gefeliciteerd! Baby’s zijn cute. Jammer dat zo zo schreeuwen en, weet je, groter worden

En joh, lekker janken
Bij de Albert heijn bijna in tranen omdat ik zo'n zin had in biefstuk maar dat mag om nu dus niet. Tenminste, niet halfrauw zoals ik ze lekker vind. Toch jammer.
Oud 10-12-2017, 11:51
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Gefeliciteerd!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 10-12-2017, 12:03
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ja, gefeliciteerd
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 10-12-2017, 12:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bij de Albert heijn bijna in tranen omdat ik zo'n zin had in biefstuk maar dat mag om nu dus niet. Tenminste, niet halfrauw zoals ik ze lekker vind. Toch jammer.
Ja, je mag geen fuck als je zwanger bent. Ik zou sushi het meeste missen. Vlees eet ik toch al niet, maar 9 maanden geen sushi? Fuck off
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2017, 12:06
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Bij de Albert heijn bijna in tranen omdat ik zo'n zin had in biefstuk maar dat mag om nu dus niet. Tenminste, niet halfrauw zoals ik ze lekker vind. Toch jammer.
Misschien de petit filet american van de vegetarische slager nemen voor het 'rauwe vlees' gevoel?
Het is absoluut geen echte filet american, maar met een pepertje en uitje is het een zeer goed alternatief.

En nog een optie, voor de vleesfeel:
deze blijft roze van binnen! En is echt heel erg vlezig. Geen biefstuk, wel hamburger.

Weet je dat ik al een vaag vermoeden had dat je zwanger was laatst toen je vroeg om dat 'gerookte zalm' van wortelen recept? mijn zwangere schoonzus heeft ook steeds craving naar vette vis en maakt heel vaak die plantaardige zalm.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 10-12-2017, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, je mag geen fuck als je zwanger bent. Ik zou sushi het meeste missen. Vlees eet ik toch al niet, maar 9 maanden geen sushi? Fuck off
Ik ga gewoon sushi eten en dan eet ik wat wel.mag en dan zie ik wel. Gefrituurde garnalen zijn ook lekker
Citaat:
Misschien de petit filet american van de vegetarische slager nemen voor het 'rauwe vlees' gevoel?
Het is absoluut geen echte filet american, maar met een pepertje en uitje is het een zeer goed alternatief.

En nog een optie, voor de vleesfeel: [afbeelding]

deze blijft roze van binnen! En is echt heel erg vlezig. Geen biefstuk, wel hamburger.

Weet je dat ik al een vaag vermoeden had dat je zwanger was laatst toen je vroeg om dat 'gerookte zalm' van wortelen recept? mijn zwangere schoonzus heeft ook steeds craving naar vette vis en maakt heel vaak die plantaardige zalm.
Ik heb inderdaad vega filet in de koelkast liggen om te proberen! Ik wil sowieso op zoek naar goede vleesvervangers want soms vind ik agv best lekker maar de v staat me tegenwoordig steeds vaker tegen. En altjjd zo'n kaasburger gaat om vervelen. Welke merken en producten kun jij aanraden?
Oud 10-12-2017, 17:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ga gewoon sushi eten en dan eet ik wat wel.mag en dan zie ik wel. Gefrituurde garnalen zijn ook lekker

Ik heb inderdaad vega filet in de koelkast liggen om te proberen! Ik wil sowieso op zoek naar goede vleesvervangers want soms vind ik agv best lekker maar de v staat me tegenwoordig steeds vaker tegen. En altjjd zo'n kaasburger gaat om vervelen. Welke merken en producten kun jij aanraden?
Eigenlijk alles van de Vegetarische Slager een aanrader!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-12-2017, 17:49
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ja Vega Slager maar Jumbo is echt je vriend hier, daar hebben ze zoveel opties. De visburgers van het merk SoFine bijvoorbeeld zijn echt geweldig, verder vind ik zelf het beste vegetarische product de spiesjes van Goodbite, bakken, kauwen en smaken naar vlees. De meest realistische vind ik dat. Eet dat nu niet meer omdat er ook ei in zit, maar als je meer wilt wennen aan minder vlees is dat een goeie.
Jumbo is nu ook met een eigen merk gekomen; Veggie Chef. Vind die shoarma zooooo lekker. De meeste vega( n) shoarma's vind ik meer iets weg hebben van hompen nat karton.
Ook de Woezel en Pip kipnuggets en vissticks eten wij vaak.

Aldi heeft ook meer opties, gehakt, balletjes gehakt, allerlei soorten burgers, en in de vriezer liggen kipstukjes , spekjes, bitterballen en kroketten.

Ah heeft nu ook een eigen merk, vegafit. De Nuggets vind ik de beste nuggets. De vissticks: meh.

Als je interesse hebt in draadjesvlees, dan is jackfruit een goeie, te koop in blik bij de toko. Ik heb dat zelf nog niet gemaakt, maar wel surinaamse 'kip' van gegeten bij een vega( n) zaakje. Het heeft een echte draadjes/suddervlees structuur en ik zie vaak recepten voorbij komen van haché.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 10-12-2017, 17:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind Javaanse schijven ook lekker, hebben ze iig bij de Lidl maar dacht ook bij de Jumbo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-12-2017, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Ja Vega Slager maar Jumbo is echt je vriend hier, daar hebben ze zoveel opties. De visburgers van het merk SoFine bijvoorbeeld zijn echt geweldig, verder vind ik zelf het beste vegetarische product de spiesjes van Goodbite, bakken, kauwen en smaken naar vlees. De meest realistische vind ik dat. Eet dat nu niet meer omdat er ook ei in zit, maar als je meer wilt wennen aan minder vlees is dat een goeie.
Jumbo is nu ook met een eigen merk gekomen; Veggie Chef. Vind die shoarma zooooo lekker. De meeste vega( n) shoarma's vind ik meer iets weg hebben van hompen nat karton.
Ook de Woezel en Pip kipnuggets en vissticks eten wij vaak.

Aldi heeft ook meer opties, gehakt, balletjes gehakt, allerlei soorten burgers, en in de vriezer liggen kipstukjes , spekjes, bitterballen en kroketten.

Ah heeft nu ook een eigen merk, vegafit. De Nuggets vind ik de beste nuggets. De vissticks: meh.

Als je interesse hebt in draadjesvlees, dan is jackfruit een goeie, te koop in blik bij de toko. Ik heb dat zelf nog niet gemaakt, maar wel surinaamse 'kip' van gegeten bij een vega( n) zaakje. Het heeft een echte draadjes/suddervlees structuur en ik zie vaak recepten voorbij komen van haché.
Citaat:
Eigenlijk alles van de Vegetarische Slager een aanrader!
Caroline enilorac tvp terugvindpost! Dank voor de tips, ik ga 't een en ander proberen! Ik eet al niet veel vlees en wil het een en ander graag (kunnen) vervangen, maar ben bang om karton te kopen bedankt voor de tipssss! Hoe vinden jullie valess?
Oud 10-12-2017, 20:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De groenteburgers van de Lidl zijn trouwens ook prima. Wel echt groente, maar wel erg lekker. Valess vind ik met enige regelmaat een beetje tegenvallen. Vandaag vegetarische gehaktballetjes van AH (eigen merk) op en die waren echt heel lekker!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-12-2017, 21:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb tot nu toe alleen ervaring met Valess en dat vond ik echt fucking smerig. Dan eet ik liever gewoon groente, want dat vind ik wél lekker.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-12-2017, 21:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
De groenteburgers van de Lidl zijn trouwens ook prima. Wel echt groente, maar wel erg lekker. Valess vind ik met enige regelmaat een beetje tegenvallen. Vandaag vegetarische gehaktballetjes van AH (eigen merk) op en die waren echt heel lekker!
Die vega en groenteballetjes van de AH vind ik lekker en de vegetarische kipstuckjes van de vegetarische slager ook.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-12-2017, 22:32
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
De vega balletjes van de ikea vind ik daarentegen niet te hachen
Oud 11-12-2017, 01:02
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
De vega balletjes van de ikea vind ik daarentegen niet te hachen
Ze zijn verbeterd, zijn nu wel lekker.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 11-12-2017, 01:13
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Valess is van melk gemaakt dus dat eet ik niet meer maar die rookworst en schnitzel zijn erg geslaagd qua namaak en smaak.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 11-12-2017, 01:18
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Had een paar maanden terug een 'filet' van de Lidl. Echt een aanrader als je lang met je eten wil doen, was zo taai dat ik er nu nog op zit te kauwen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 11-12-2017, 01:37
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vond Valess meestal tegenvallen.

De Aldi heeft een verrassend goeie (en goedkope) vega-selectie, met lekkere gehaktballetjes en daarnaast een lijn vegetarische diepvries/frituur-dingen. Verder vind ik seitan een goede vervanger voor draadjesvlees, kun je krijgen bij elke hippie/eko supermarkt. De Jumbo mag ik wel om hun vegan-opties, en de Vegetarische Slager is ook goed, inderdaad! Maar op dit moment ben ik het meest geïnteresseerd in Impossible Foods, dat is nog niet te krijgen binnen Nederland maar zij hebben ook een 'bloederige' vegetarische hamburger. Ze willen vleesconsumptie terugdringen door vegetarische producten te maken voor vleeseters.

Gefeliciteerd met de nieuwe fase in je leven, Enilorac.
Oud 11-12-2017, 01:42
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Eet je geen (biologische) eieren en melk meer, Fite? Maar wel vis?

Als je zin hebt om erover te vertellen ben ik benieuwd naar waarom die hiërarchie!
Oud 11-12-2017, 01:51
Verwijderd
De keeper van Ajax heet Onana. Vind ik leuk.
Oud 11-12-2017, 05:19
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline


Lekker nummertje dit.
Oud 11-12-2017, 15:32
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Eet je geen (biologische) eieren en melk meer, Fite? Maar wel vis?

Als je zin hebt om erover te vertellen ben ik benieuwd naar waarom die hiërarchie!
Nee, ik eet geen enkel dierlijk product meer sinds begin okt. En ik let er nu ook op bij schoenen en kleding.
sex for the money & vegan for the animals is mijn nieuwe credo
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 11-12-2017, 15:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Eet je dan nog wel brood, en zo ja wat eet je op brood?

Ik vind broodbeleg zonder dierlijke producten er in zo lastig - helemaal omdat ik niet gek ben op zoet beleg (of avocado, want dat hoor ik wel vaak als vegan optie)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-12-2017, 15:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Over broodbeleg, de Aldi heeft echt superlekkere biologische en veganistische spreads voor op brood! Van mama nature, geloof ik.

Edit:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg download.jpg (7.5 KB, 25x gelezen)
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-12-2017, 15:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Over broodbeleg, de Aldi heeft echt superlekkere biologische en veganistische spreads voor op brood! Van mama nature, geloof ik.
Gouda heeft echt drie Lidl's volgens mij, maar geen Aldi
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-12-2017, 15:49
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
@Eline: Ja ik eet zeker brood. De AH stopt wel vaak melk in hun broden, de Jumbo een stuk minder, maar de witte tijgerversie (die wat duurderde) van AH is sindskort zonder melk. Veel bruin brood is zonder melk. Harde broodjes zijn meestal ook zonder dierlijke ingrediënten.

Ik snap wel dat je vlees op brood mist, moest ook zoeken in het begin want ik hou ook meer van hartig dan van zoet op brood. Ik eet meestal de petit paté en de petit filet american van de vega slager. Zij hebben ook lekkere worst, zoals de boterhamworst en de italiaanse worst.
Verder eet ik tosti's met Wilmersburger 'kaas'. Heb geleerd dat koeienkaas een stofje bevat dat verslavend is (om het kalfje vaak terug te laten komen) en als je kaas hebt is dat stofje in een nog geconcentreerde vorm aanwezig. Had ik dus in het begin wel moeite mee en veel craving naar, aangezien ik echt superveel dingen met kaas at. Maar nu na ruim 2 maanden heb ik daar geen last meer van.
Kaas is wel een fijn product om overal op te gooien als basis of afmakertje, dus ben blij dat er nu steeds meer vegan opties op de markt komen. Had laatst van het merk Simply V (ekoplaza) de smeer/roomkaas en die was echt heerlijk.
Ik overweeg om voor kerst een aantal van deze kaasje te kopen voor een proeverijtje met de fam, ziet er zo lekker uit allemaal: https://www.charlysallisfair.com/
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 11-12-2017, 15:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gouda heeft echt drie Lidl's volgens mij, maar geen Aldi
Ik vind de Aldi over het algemeen best kut, maar ze hebben er wel vaak goede biodingen die ook nog eens betaalbaar zijn Hier zit overigens de dichtstbijzijnde Lidl op een kwartier fietsen, dus daar kom ik bijna nooit. De Aldi is dichterbij. Maar meestal doe ik gewoon boodschappen bij de appie, want die zit toch achter mijn huis.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-12-2017, 15:53
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
De keeper van Ajax heet Onana. Vind ik leuk.
Rihanna vraagt zich af of Onana haar naam wel kent.

__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 11-12-2017, 16:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
@Eline: Ja ik eet zeker brood. De AH stopt wel vaak melk in hun broden, de Jumbo een stuk minder, maar de witte tijgerversie (die wat duurderde) van AH is sindskort zonder melk. Veel bruin brood is zonder melk. Harde broodjes zijn meestal ook zonder dierlijke ingrediënten.

Ik snap wel dat je vlees op brood mist, moest ook zoeken in het begin want ik hou ook meer van hartig dan van zoet op brood. Ik eet meestal de petit paté en de petit filet american van de vega slager. Zij hebben ook lekkere worst, zoals de boterhamworst en de italiaanse worst.
Verder eet ik tosti's met Wilmersburger 'kaas'. Heb geleerd dat koeienkaas een stofje bevat dat verslavend is (om het kalfje vaak terug te laten komen) en als je kaas hebt is dat stofje in een nog geconcentreerde vorm aanwezig. Had ik dus in het begin wel moeite mee en veel craving naar, aangezien ik echt superveel dingen met kaas at. Maar nu na ruim 2 maanden heb ik daar geen last meer van.
Kaas is wel een fijn product om overal op te gooien als basis of afmakertje, dus ben blij dat er nu steeds meer vegan opties op de markt komen. Had laatst van het merk Simply V (ekoplaza) de smeer/roomkaas en die was echt heerlijk.
Ik overweeg om voor kerst een aantal van deze kaasje te kopen voor een proeverijtje met de fam, ziet er zo lekker uit allemaal: https://www.charlysallisfair.com/
Goeie tips De filet van de Vegetarische Slager is echt heel goed inderdaad!

Ik wil niet direct vegan gaan eten, maar wil wel minder vlees gaan eten en minder melk is met mijn koemelk-allergie eigenlijk altijd een goed idee. Vegan opties zijn dan gelijk twee vliegen in één klap. Kaas vind ik nog wel onwijs lekker over dingen heen, ben benieuwd of namaak-kaas daar tegenop kan.

Ik vind het wel jammer dat vegan of zelfs vega dingen nog redelijk duur zijn, terwijl er zoveel goedkoop vlees in de schappen ligt...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.