Oud 16-12-2017, 11:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb er een OH JA JOH tas gekocht en ze hebben er volgens mij ook een met TEBBIE DAAR NOU
Elke keer als ik naar mijn werk loop, zie ik de “pleurt ‘t in m’n tassie” en dan moet ik zo hard lachen

Daarentegen zit er in diezelfde straat de winkel van ene Susan Bijl met vet stomme tassen en daar zie ik best veel mensen mee lopen. Snap er niks van.

__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 16-12-2017, 11:49
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Daarentegen zit er in diezelfde straat de winkel van ene Susan Bijl met vet stomme tassen en daar zie ik best veel mensen mee lopen. Snap er niks van.

[afbeelding]
Doet een beetje denken aan van die gabberpakken
Oud 16-12-2017, 11:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja! Het is van dat boodschappentassen materiaal en ze maakt ook rugtassen enzo. Allemaal met die streep. Als boodschappentas is het vast handig, maar die heb je ook in de cheapass opvouw variant die je handig in je eigen tas kunt doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-12-2017, 17:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Elke keer als ik naar mijn werk loop, zie ik de “pleurt ‘t in m’n tassie” en dan moet ik zo hard lachen

Daarentegen zit er in diezelfde straat de winkel van ene Susan Bijl met vet stomme tassen en daar zie ik best veel mensen mee lopen. Snap er niks van.

[afbeelding]
Oh ja, ik loop daar ook altijd met veel verbazing langs. Generic overpriced meuk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-12-2017, 17:59
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik moet ook steeds lachen om die pleurt maar in me tassie-tasjes

En die gabbertasjes vind ik superleuk.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-12-2017, 15:52
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Er was vandaag een dame van 81 jaar in ons huis die hier 55 jaar geleden heeft gewoond met haar 5 kinderen en man. Echt heel leuk om dingen te horen over ons huis, bijvoorbeeld dat op de plek van onze douche vroeger een kolenhok zat en dat de zolder heel anders was ingedeeld. En blijkbaar had ons huis vroeger een heel ander huisnummer. Heel bijzonder om te horen allemaal
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-12-2017, 16:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat is echt leuk, Fittie! Superinteressant!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-12-2017, 16:51
Verwijderd
Noem je haar nou ruzie?
Oud 18-12-2017, 17:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Er was vandaag een dame van 81 jaar in ons huis die hier 55 jaar geleden heeft gewoond met haar 5 kinderen en man. Echt heel leuk om dingen te horen over ons huis, bijvoorbeeld dat op de plek van onze douche vroeger een kolenhok zat en dat de zolder heel anders was ingedeeld. En blijkbaar had ons huis vroeger een heel ander huisnummer. Heel bijzonder om te horen allemaal
Wat tof!

Mijn oma heeft in mijn huis gewoond sinds de bouw ruim 60 jaar geleden, maar al die "sporen van vroeger" zijn ook zo leuk. Dat er vroeger een tuin beneden was waar mijn opa een volière had (nu is daar het magazijn van de winkel beneden) en dat er op de oude draaischijftelefoon nog het originele telefoonnummer van vier cijfers stond, waar met potlood een vijfde getalletje voor gezet was.

Ik mocht van de kopers van mijn ouderlijk huis ook nog een keer langskomen nadat ze dingen zouden verbouwen, maar toen ik ze in het wild tegenkwam herkenden ze me al niet meer (als ik een huis zou kopen van een meisje van 19 zou dat wel iets meer indruk op me maken, maar goed ) dus dat heb ik toen maar laten gaan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 18-12-2017, 19:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Collega van mijn vriend heeft lang hier in de straat gewoond en het ging hem ook wel aan het hart dat het straks gesloopt wordt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-12-2017, 21:22
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Ik heb er een OH JA JOH tas gekocht en ze hebben er volgens mij ook een met TEBBIE DAAR NOU

Citaat:
Elke keer als ik naar mijn werk loop, zie ik de “pleurt ‘t in m’n tassie” en dan moet ik zo hard lachen


Citaat:
Ja! Het is van dat boodschappentassen materiaal en ze maakt ook rugtassen enzo. Allemaal met die streep. Als boodschappentas is het vast handig, maar die heb je ook in de cheapass opvouw variant die je handig in je eigen tas kunt doen.
Nou, creatief is ze in ieder geval niet...
__________________
Forumnist.
Oud 18-12-2017, 21:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn kat lag al de hele dag zo vredig op hetzelfde kussen te slapen dat ik net maar even ben gaan kijken of ze nog wel ademde. "Prrrr" Oké, nervermind, niks aan de hand
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-12-2017, 12:48
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline


Met welke zijn jullie het eens?
Oud 19-12-2017, 15:31
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Structural neutral, ingredient purist.
Of true neutral misschien.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 19-12-2017, 17:41
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
[afbeelding]


Met welke zijn jullie het eens?
Hmm... Qua voorbeelden Structural neutral, ingredient purist, maar in praktijk meer Structural Neutral, Ingredient Rebel.

Een 'icecream sandwich' vind ik geen sandwich, maar bijv. een boterham met pindakaas en hagelslag wel.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-12-2017, 18:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Structural neutral, ingredient purist.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-12-2017, 20:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Structural purist, ingredient neutral.
Oud 20-12-2017, 00:34
Verwijderd
Radical sandwich anarchy.
Oud 20-12-2017, 15:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Structural neutral, ingredient purist.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-12-2017, 15:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Radical sandwich anarchy.
Ik had niet anders van je verwacht.
Wat is de meest anarchistische sandwich die je ophebt? Bij mij wordt 't niet veel radicaler dan een mitraillette.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-12-2017, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Ik had niet anders van je verwacht.
Wat is de meest anarchistische sandwich die je ophebt? Bij mij wordt 't niet veel radicaler dan een mitraillette.
Iets wat mensen vaak smerig vinden; pindakaas op m'n pannenkoeken! Oh en twee weken geleden heb ik iets nieuws geprobeerd waar ik erg over te spreken was;
Men neme; Een ons Greenfields biologisch Black Angus gehakt.
Braad/rul dit en voeg naar smaak kruiden toe.
Als er heel veel braadvocht is dan even afgieten.
Gooi er een pot pastasaus bij en mix het; vuur aan tot het lekker warm is.
Pak volkoren boterhammen (grapje, neem whatever je wil als brood-achtige substantie, dit is wat ik nam) en smeer er lekker dik boter of margarine op.
Smeer de pastasaus op de boterhammen.

Was epic lekker <3

De reden waarom ik dat antwoord koos is omdat ik echt geen care heb maar ik blijf normaliter bij de boterhammen met hagelslag. Of kaas & hagelslag. Of een kale krentenbol met boter. Alleen er is dus geen care als het wel anders moet. Maar een blikje ragout op brood is ook gewoon ontzettend lekker dus dat doen we vaak.
Oud 20-12-2017, 15:31
Verwijderd
Ice cream sandwiches vind ik trouwens ook lekker.
Oud 20-12-2017, 15:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Boterhammen met wrapvulling, pasta of stamppot (met in alle gevallen een plak kaas eronder kunnen ook prima

Vind dat alleen niet echt onder één van die categorieën vallen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-12-2017, 17:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oehhh, ragout Dat moet ik echt weer eens maken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-12-2017, 22:57
Verwijderd
Ik vraag me af waar ze op [seks] op zoeken. Voetbal douchen of voetbal 12cm...
Oud 23-12-2017, 19:07
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
https://smittenkitchen.com/2016/12/h...e-irish-cream/ Tip van de dag!
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 01-01-2018, 02:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gelukkig nieuwjaar, fijne mensen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-01-2018, 10:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gelukkig nieuw jaar!!
Oud 01-01-2018, 14:49
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Van mijn kant ook een gelukkig nieuwjaar!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 04-01-2018, 15:48
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Mijn niersteen heeft een weg afgelegd van 3 rugwervels na de vergruizing maar die bitch zit er dus nog steeds
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 04-01-2018, 16:27
Verwijderd
Veel alcohol drinken!
Oud 04-01-2018, 16:27
Verwijderd
En dan vooral dingen als bier, dat flusht zo achterlijk goed
Oud 04-01-2018, 18:19
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Nee alcohol wordt juist afgeraden omdat het vocht onttrekt wat weer voor nieuwe stenen kan zorgen Het is voor mij al een hele opgave om 2,5 tot 3 liter normaal drinken per dag weg te krijgen, ben gewoon niet zo dorstig en ik snap ook nooit hoe mensen dat allemaal wegkrijgen in de kroeg.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 04-01-2018, 18:56
Verwijderd
Hmm, een jaar of 6 a 7 geleden waren Mephisto en ik heel blij met nieuw wetenschappelijk onderzoek waarin de conclusies waren dat regelmatig alcoholgebruik zorgt voor significant lagere kans op gal- en nierstenen.
Oud 04-01-2018, 20:15
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ah nou vandaar dat ik dat allebei heb, ik drink zelden
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 05-01-2018, 08:11
Verwijderd
WTF is dit nu weer voor onzin? Gaan we echt terug naar de jaren 50?

Citaat:
'Neuken Liqueur' mag niet van Reclame Code Commissie

(...)

De producent brengt Neuken Liquer aan de man met slogans als ‘Wanneer vind jij Neuken het lekkerst?' en ‘Het leven is een kwestie van nemen en genomen worden’.

De codecommissie is het met de klagers eens dat dit niet door de beugel kan. ''De combinatie met onverholen en onverbloemde toespelingen op seks in de verschillende uitingen acht de Commissie in strijd met de goede smaak'', staat in het oordeel.
(...)
https://www.nu.nl/ondernemen/5074730...commissie.html
Oud 05-01-2018, 22:52
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik zat laatst al met verbijstering die aanklacht te lezen, maar dat het erdoor heen is gekomen sta ik echt versteld van.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-01-2018, 00:01
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ben wel benieuwd waar die likeur naar smaakt
Oud 10-01-2018, 18:43
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Hoe dealen jullie met aso's? Er zat net een vieze vuile aso naast me in de bus een croissant te eten, blijkbaar zaten er teveel kruimels in zijn zakje dus dat kieperde hij gewoon op de grond. Daarna volgde nog een koek en een sauzenbroodje waarvan ook meerdere onderdelen hem niet aanstonden en die ook op de grond geflikkerd werden. Vervolgens verdwijnt zijn afval tussen de stoelen. Mijn bloed kookt dan echt en ik ben dan echt in staat die vieze gore tokkienek dicht te knijpen.
Wat doen jullie? Kijken jullie de andere kant op? Denken jullie: ik hoef het toch niet op te ruimen? Zeggen jullie er wat van, en zo ja, wat en wat heeft het voor zin tegen iemand met het iq van een stoeptegel te praten? Ik heb last van vreselijke agressie op zo'n moment en ik moet dan echt alles op alles zetten om mijn mond dicht te houden omdat ik anders in een ruzie terecht kom.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 10-01-2018, 18:48
Verwijderd
Even de buschauffeur in dit geval inlichten.
Oud 10-01-2018, 19:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Iets er van zeggen heeft vaak weinig zin, wordt weggelachen en dan vinden ze (als ze niet alleen zijn) het nodig om degene die er wat van zegt de rest van de reis belachelijk te maken helaas. Buschauffeur inlichten is beste optie idd

Rokers op het perron die te beroerd zijn om naar de rookplek 15 meter verderop te lopen en de rook in mijn gezicht blazen zeg ik wel altijd wat van en die verplaatsen zich dan (vaak zuchtend) richting de rookplek gelukkig
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-01-2018, 22:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nog nooit zo’n debiele aso meegemaakt, maar ik zou ook niet weten wat ik in die situatie zou doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2018, 22:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zou m'n bek opentrekken, zeker bij zoiets. Als iemand luidruchtig is ofzo hou ik me vaak nog wel in, want tsja, ze doen niet veel kwaad en ik ben gewoon een chagrijn, maar als iemand wat sloopt/goor doet/anderen lastigvalt moet ik er vaak wel wat van zeggen.
Pas nog tegen een kereltje in de trein die het normaal vond om z'n schoenen tegen de tafel aan te zetten. 'Dude, je weet dat er nog andere mensen aan dat tafeltje gaan zitten hé? Niet zo tof van je.'
Het was meteen gedaan.
Bij concerten ben ik ook altijd degene die anderen erop wijst dat ze hun muil moeten houden, want tsja, als een ander 't niet doet...
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-01-2018, 22:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
To be fair, ik maakte ook ruzie met een jochie van 12 omdat hij lachte om een oudere vrouw die struikelde. Het escaleerde nogal snel naar 'kanker op naar je hoerenmoeder', maar hee, Hij deed stoer.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-01-2018, 23:01
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb vorig jaar gigantisch ruzie gemaakt met een vrouw bij de Jumbo. Ik had heel schattig een fiets met een krat. Toen ik de winkel uitliep zag ik dat ze dr zooi in mijn krat gooide terwijl ik letterlijk naast de prullenbak had geparkeerd. Dus toen bleef ik in eerste instantie heel kalm en vroeg ik of ze dat er wel even uit wilde halen. Dat deed ze in eerst niet en toen had ze pech dat ik echt knetter ongesteld was en dan emotioneel niet zoveel remming meer heb Overigens heeft ze het later keurig in de prullenbak gegooid.
Oud 10-01-2018, 23:13
Verwijderd
Keurig? Gewoon normaal.
Oud 11-01-2018, 00:27
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Keurig? Gewoon normaal.
Absoluut. Heb ik haar ook goed duidelijk gemaakt.
Oud 11-01-2018, 01:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Is iemand van jullie ook altijd lekker passief-agressief?
Dat je bijv. voor je sokken wordt gereden door een afslaande fietser en dat je dan hardop roept 'Nee hoor, jij hoeft je klauw niet uit te steken!'

Op m'n werk pik ik ook steeds minder shit. Iemand die meteen z'n bestelling begint zonder een begroeting krijgt een 'u ook een hele goeie dag ' en als mensen niet reageren als ik ze hun drankje geef roep ik 'Graag gedaan he, *naam*'.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-01-2018, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Is iemand van jullie ook altijd lekker passief-agressief?
Soms
Oud 11-01-2018, 09:43
Verwijderd
Op het werk gebeurt het geregeld dat mensen de lift instappen terwijl ik er nog uit wil stappen. Maar dan ook echt dat ze instappen, zien dat ik er uit ga en stoppen, en toch weer doorlopen terwijl ik er nog niet uit ben. Kan ik me echt gruwelijk aan ergeren dus ik loop dan altijd een beetje tegen die mensen op ook al is er genoeg ruimte. Kinderachtig maar ja, zo ben ik.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.