Oud 10-04-2003, 10:07
Tsoenami
Avatar van Tsoenami
Tsoenami is offline
Ik ben 18j en nu 2,5 jaar samen met mijn vriend. Dat betekent dus dat ik sinds mijn 15 geen andere vriendjes meer gehad heb.

Tot voor kort had ik hier geen problemen mee, maar de laatste tijd ben ik me beginnen afvragen hoe het zou zijn met een andere jongen. Deze jongen is eigenlijk mijn eerste echt vriendje geweest en de relaties die ik voor hem had waren altijd erg kort en niet speciaal.
Om het nog wat ingewikkelder te maken zie ik mijn vriend echt erg graag en weet ik dat hij degene is met wie ik 'oud' zou willen worden. Maar dit is dus helemaal tegenstrijdig met het feit dat ik eens andere dingen wil proberen.

Ik heb er met hem over gesproken eergisteren en we zijn samen al huilend in slaap gevallen. (ik heb hem nog nooit eerder weten huilen) Gisteren hebben we er ook nog een hele tijd over gebabbeld maar een echte oplossing is er niet gekomen. Het enige dat we kunnen doen is het 'wat kalmer aan doen', wat inhoud dat we elkaar minder zullen zien en elkaar meer vrij gaan laten.
Maar is dit wel een goede oplossing? Weten jullie iets beter? Laat het me aub weten, alle advies is welkom!
__________________
don't ever judge me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2003, 10:12
Thomas
Thomas is offline
Nee, dit is geen goede oplossing.

Het valt me altijd op dat in deze zaken het iniatief altijd van de vrouw komt en dat de man daarin wordt meegesleurd als het ware. Ik denk niet dat dit hetgeen is wat je vriend wil, maar hij doet mee omdat hij je anders helemaal kwijt zal raken.

Die fantasien zijn altijd slechts tijdelijk, dus je kan zeggen dat ze wel weer overgaan. IMHO zijn dit juist de fase's in een relatie waar je samen ongeschonden doorheen moet zien te komen. Daarna kan zeggen dat je oud met hem wil worden. Mijn mening is dus dat je een relatie hebt of niet, maar je moet het niet kalmer aan gaan doen, want dat is gewoon onzin.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:16
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Eigenlijk wil je breken met je vriend... Een jaartje of wat rollebollen met andere jongens en daarna weer terug bij elkaar komen om gelukkig oud worden.
Persoonlijk zie ik niet hoe afstand nemen jou en je vriend gelukkig maken.... Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 10:40
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef op 10-04-2003 @ 10:16:
Eigenlijk wil je breken met je vriend... Een jaartje of wat rollebollen met andere jongens en daarna weer terug bij elkaar komen om gelukkig oud worden.
Persoonlijk zie ik niet hoe afstand nemen jou en je vriend gelukkig maken.... Maar dat kan natuurlijk aan mij liggen...
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:42
poesiefox
poesiefox is offline
Bekijk het van de andere kant. Ik heb ook nog steeds verkering met de eerste echte, en we gaan samen oud worden, dat staat vast. Mijn beste vriendin heeft hel hordes afgewerkt voor ze haar droomprins tegnkwam.

Ik heb dus wel eens gezegd dat ik jaloers was op haar ervaring.

Haar antwoord? Dat ze jaloers was op mij, omdat al die kerels haar een gebroken hart en een versplinterde illusie hebben opgeleverd, en dat de sex met de droomprins ook tien keer zo goed was als met al die anderen bij elkaar.

En dat ze best wel spijt had, dat ze niet op hem gewacht had.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:44
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 10-04-2003 @ 11:42:
Bekijk het van de andere kant. Ik heb ook nog steeds verkering met de eerste echte, en we gaan samen oud worden, dat staat vast. Mijn beste vriendin heeft hel hordes afgewerkt voor ze haar droomprins tegnkwam.

Ik heb dus wel eens gezegd dat ik jaloers was op haar ervaring.

Haar antwoord? Dat ze jaloers was op mij, omdat al die kerels haar een gebroken hart en een versplinterde illusie hebben opgeleverd, en dat de sex met de droomprins ook tien keer zo goed was als met al die anderen bij elkaar.

En dat ze best wel spijt had, dat ze niet op hem gewacht had.
dat is inderdaad waar.. luister hier maar naar
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:53
Drizzt
Drizzt is offline
Wacht maar tot het uit is, dan denk je alleen nog aan je vriend, hoe goed je het met hem had. Maar dan heb je zijn leven al verpest.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:01
Verwijderd
Ik heb hier dus ook een tijdje mee gelopen en heb het nog steeds wel eens in vlagen. Ik heb nu ook dik 2 jaar verkering met mijn vriend, ook vanaf mijn 15e.
Ik weet ook dat ik oud wil worden met hem, maar ik mis toch een beetje dat 'losbollige' wat ik dus gemist heb.

Mijn vriend en ik hebben het hier ook vaak over gehad. Hij heeft het ook wel eens, maar dan denkt hij aan hoe leuk hij het met mij heeft en dan weet ie waarvoor hij het doet!

Ik moet zeggen dat ik dit wel een goede oplossing vind. Als ik zo'n bui heb (of ik noem het ook wel eens fase) ga ik altijd fotoboeken kijken en denken aan de leuke dingen die we altijd doen en dan 'waait' het wel weer over..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 16:53
Verwijderd
Alles wat ik wou zeggen is al gezegd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Dansen met een ander
Verwijderd
72 25-05-2008 23:26
Software & Hardware Muziek losknippe van een clip
Purgatori
3 05-06-2007 11:22
Software & Hardware [GSM] ik krijg een of andere foutmelding...
Verwijderd
10 12-08-2003 17:45
Psychologie iemand een oplossing?
shanker
9 08-03-2003 17:30
Software & Hardware Apple met geinverteerde kleuren. Weet iemand hoe die gefixed kan worden?
Shrappers
8 15-05-2002 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.