Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2008, 21:34
WeSsJuH
WeSsJuH is offline
Ik heb sinds een week of 2 vage pijn aan mijn knie maar wat het is weet ik niet

Als ik met mijn knie gebogen zit voel ik niks
maar als ik mijn knie dan weer strekt na een tijdje knakt mijn knie en dan voel ik een vage pijnlijke gevoel in mijn knie...

heeft iemand anders dit ook mee gemaakt en weet iemand wat dat is ?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 22:06
WeSsJuH
WeSsJuH is offline
niemand die wat weet?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 16:27
hahaha
hahaha is offline
Je geeft ook weinig uitleg.
Doe je aan sport? Is het gekomen na een botsing/verkeerde beweging? Neem je medicatie?
...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 17:44
WeSsJuH
WeSsJuH is offline
ik doe niet aan sport (niet meer) ik heb ongeveer een half jaar geleden een scooterongeluk gehad waarbij ik de zelfde knie beschadigde (Beschadigde knieband had ik toen) voor de rest sta ik veel op mijn benen met mijn werk
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 09:01
light fighter
light fighter is offline
dat knakken lijkt er op alsof je knie even op slot zit. Maar als je er last van hebt, ga je langs je huisarts of fysio
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 11:29
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Niet aanstellen.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2008, 20:55
WeSsJuH
WeSsJuH is offline
nee het is zo dat ik na die knak pijn voelt en dat gaat dan ongeveer 20 seconde door... en als ik teveel op die knie leun dan heb ik ook pijn...
maar tis ook weer niet dat het altijd knakt voor die pijn soms knakt het niet maar wel vaak
Met citaat reageren
Oud 02-10-2008, 20:58
WeSsJuH
WeSsJuH is offline
en als ik kracht zet op die been dan krijg ik ook last van me knie en als ik een verkeerde beweging maakt ook,,,
Met citaat reageren
Oud 03-10-2008, 12:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Dan moet je maar proberen om dat niet teveel te doen. En als het erger wordt naar de dokter.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 18:50
aydin
aydin is offline
ik heb laatse tijd ook last van mijn knie, ik woon practisch tegenover school, doe aan fitness en fiets daarbij zo veel mogelijk, maar sinds schoolkamp.....moesten we gps tocht, mountain biken, canoeén en hiken op een berg, alles behalve canoeén op berg terrein in belgie, en ik ben neit echt iemand die opstaat om naar school te gaan, ik wrod wakker, en kan als ik 5 minuuten voor de les vertrek nog ruim op tijd zijn, maar de dokter zei dat ik moest rusten een maand lang, en dan een maand lang zwaare uitputtende oeffeningen doen .....het is nu dus een maand later, en doet alsnog pijn, ben ik de enige die mijn dokter zwaard achterstandelijk vind? en weet iemand wat er aan de hand is? want mijn zus haar vriendin had dat ook en die had het voor eeuwig, met een operatie enzo, en ik ben alergisch voor pijn
stuur A.U.B zo snel mogelijk een berichtje, want dit is zwaar bagger
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 09:40
Verwijderd
Citaat:
ik doe niet aan sport (niet meer) ik heb ongeveer een half jaar geleden een scooterongeluk gehad waarbij ik de zelfde knie beschadigde (Beschadigde knieband had ik toen) voor de rest sta ik veel op mijn benen met mijn werk
Van zo'n ongeluk kun je makkelijk twee jaar ''revalideren'', lijkt mij dat het daar dus nog mee te maken heeft. Bij zorgen >> huisarts of fysio.

Edit: ik bedoelde dus dat het niet uniek is om twee jaar na een beschadiging aan een gewricht, nog af en toe last te hebben.

Laatst gewijzigd op 17-10-2008 om 09:58.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 18:40
Krabsalade
Krabsalade is offline
Citaat:
nee het is zo dat ik na die knak pijn voelt en dat gaat dan ongeveer 20 seconde door... en als ik teveel op die knie leun dan heb ik ook pijn...
maar tis ook weer niet dat het altijd knakt voor die pijn soms knakt het niet maar wel vaak
Dit had ik ook. Jaar mee doorgelopen + op een gegeven moment fysio geprobeerd.
Daarna naar de doctor + MRI laten maken.
Ik had een gescheurde meniscus
Met citaat reageren
Oud 17-10-2008, 18:54
Verwijderd
Citaat:
ik heb laatse tijd ook last van mijn knie, ik woon practisch tegenover school, doe aan fitness en fiets daarbij zo veel mogelijk, maar sinds schoolkamp.....moesten we gps tocht, mountain biken, canoeén en hiken op een berg, alles behalve canoeén op berg terrein in belgie, en ik ben neit echt iemand die opstaat om naar school te gaan, ik wrod wakker, en kan als ik 5 minuuten voor de les vertrek nog ruim op tijd zijn, maar de dokter zei dat ik moest rusten een maand lang, en dan een maand lang zwaare uitputtende oeffeningen doen .....het is nu dus een maand later, en doet alsnog pijn, ben ik de enige die mijn dokter zwaard achterstandelijk vind? en weet iemand wat er aan de hand is? want mijn zus haar vriendin had dat ook en die had het voor eeuwig, met een operatie enzo, en ik ben alergisch voor pijn
stuur A.U.B zo snel mogelijk een berichtje, want dit is zwaar bagger
Ik zou beginnen met een cursus Nederlands schrijven en spellen....
Met citaat reageren
Oud 19-10-2008, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Ik zou beginnen met een cursus Nederlands schrijven en spellen....
Je bedoeld zeker als je zo zou schrijven en spellen als hij of...

Ga anders gerust je gang, eva.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2008, 11:58
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Je bedoeld zeker als je zo zou schrijven en spellen als hij of...

Ga anders gerust je gang, eva.
dan mag je zelf ook meedoen rosalie

OT: aydin: als de oefeningen die je dokter je gegeven heeft niet helpen (heb je ze wel goed uitgevoerd?) moet je terug naar je dokter. Je dokter is heus niet achterlijk, maar als je hem/haar niet vertelt dat je nog steeds een probleem heeft, kan je dokter je ook niet helpen!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin En maar weer een nieuw meetingtopic dan maar he
Wammus
488 22-01-2020 23:14
Verhalen & Gedichten Gala 2005
Verwijderd
6 19-12-2005 16:55
Lichaam & Gezondheid algeheel of ruggenprik
Fleurrr
31 10-06-2005 14:00
Muziek wat voor beschadiging liep je op bij welk concert??
funkypunk
98 24-02-2004 22:37
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.