Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2008, 21:34
Verwijderd
Van de maker van onder andere Grey’s Anatomy en Private Practice komt NET 5 vanaf mei met de nieuwe serie Army Wives. De serie vertelt het verhaal van vier vrouwen en een man die één overeenkomst hebben: ze hebben allemaal een dienstplichtige partner.


Ondanks de verschillende karakters groeien de vrouwen dicht naar elkaar toe en ontwikkelen ze een hechte band. De echtgenotes worstelen met problemen vanwege het leven onder strikte militaire regels en het missen van hun partner. Maar daarnaast draagt iedereen zijn eigen duistere geheim mee.


Army Wives is vanaf 26 mei wekelijks om 21.30 uur te zien bij NET 5.



Iemand die het al kent?

Het lijkt me als ik dit lees nog niet zo heel speciaal, maar ik ga het wel even kijken denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2008, 23:14
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik denk dat he best eens een goede dramaserie kan zijn, ik ga wel kijken als ik kan.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 09:13
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Ik ken het niet moet ik zeggen. Maar ik denk niet dat ik ga kijken...(kan trouwens niet eens, bedenk ik me, heb geen tv aansluiting meer )
Maar wat ik zo snel online erover kan vinden, is niet extreem positief ofzo. Allemaal episodes met een 6,5 gemiddeld.
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 11:43
Rogue562
Avatar van Rogue562
Rogue562 is offline
Ik ben wel benieuwd, ik ga ook proberen te kijken. Meestal vergeet ik het om de pilot te kijken en dan kom je er soms wat moeilijker in.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 15:33
Verwijderd
het doet me een beetje denken aan The Unit (ook al is het niet helemaal hetzelfde). Maar het lijkt me niet zo'n succesvolle serie
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 17:54
Verwijderd
Hmm, mss kijk ik de eerste ep.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 21:38
__
Avatar van __
__ is offline
Hmm ik ben nog niet heel erg overtuigd, maar er zaten wel wat leuke dingetjes in.

Die Roland toen hij de eerste baby in z'n handen had en hem vrijwel meteen stil kreeg: "What? It's not mine!"
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 22:16
Verwijderd
Ik vond het tot de tweede reclame niet zo heel interessant, maar door het stuk erna ga ik volgende week wel weer kijken. Nu ze allemaal met elkaar verbonden zijn ben ik wel benieuwd hoe het verder gaat
Met citaat reageren
Oud 26-05-2008, 22:48
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Verdorie, gemist.
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 08:13
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Vond het niet zo boeiend en ben na de reclame afgehaakt
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 10:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond het ook niet echt interessant. Maar ach, ik geef het een kans en kijk volgende week wel weer.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 11:29
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Verdorie, gemist.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 13:36
Rogue562
Avatar van Rogue562
Rogue562 is offline
Ik vond het nog best goed te doen, heb het begin gemist maar kwam er snel genoeg in. Als het lukt ga ik wel vaker kijken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 16:59
Verwijderd
Niet gekeken, zag er niet zo interessant uit.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 18:21
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Verdorie, gemist.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 20:56
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
Citaat:
Ik vond het tot de tweede reclame niet zo heel interessant, maar door het stuk erna ga ik volgende week wel weer kijken. Nu ze allemaal met elkaar verbonden zijn ben ik wel benieuwd hoe het verder gaat
Vond ik ook!
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 12:59
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik heb een stukje gezien, was wel leuk. Weet niet of ik het heel erg ga volgen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 12:04
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Nadat ik het zag in de gids ben ik t maar gaan downloaden. Ik ben nu bij ep8. HEt is de moeite waard om te blijven kijken. Het is alleen aan het begin wel zwaar, maar daar moet je door heen. S2 begint 8 juni btw.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-06-2008, 09:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg die ene is echt hot Even ge-imdb'd: Drew Fuller, ik kende em al ergens van: Charmed!

Ik zit er toch echt nog niet helemaal in, maar ik blijf het wel kijken voorlopig. Ben benieuwd of het nog echt leuk wordt.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 11:06
ane88
ane88 is offline
vind ik niks aan
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 16:27
Verwijderd
Ik vond het gister al leuker dan vorige week. Dus ik blijf het nog wel even kijken

Is Drew Fuller die man van Roxy? Hij is inderdaad leuk! Heb ook veel Charmed gekeken, maar weet toch even niet wie hij was...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 17:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja dat is em. En in Charmed was hij ehm... de volwassen versie van de zoon van Piper. Hoe heet ie ook alweer...

[edit] Chris!

Mmmm
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 11:01
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Die titel alleen al, verschrikkelijk.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 10:48
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Grappig, Brigid Brannagh (speelt Pamela die draagmoeder) zat in de aflevering van Cold Case die voor Army Wives werd uitgezonden. Ook die donkere vrouw heeft een gastrol gehad in Cold Case, grappig

Ik vind zelf Sally Pressman (speelt Roxy) erg leuk spelen! Ook haar man is echt een lekkertje zeg! Maar dat is al vaker gezegd in dit topic..
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 10:22
Verwijderd
Ik weet zeker dat ik gereageerd had op lilything, en dat het mij ook opviel. Maar het bericht is weg?

Ik had al helemaal bedacht om maandag lekker boven Army Wives te kijken als mn vader voetbal wil zien, komt het maandag niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2008, 11:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar dan kan je de hele avond lekker Sex and the City kijken, is ook leuk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 22:27
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Nadat ik het zag in de gids ben ik t maar gaan downloaden. Ik ben nu bij ep8. HEt is de moeite waard om te blijven kijken. Het is alleen aan het begin wel zwaar, maar daar moet je door heen. S2 begint 8 juni btw.
En wat zie je als "het begin"? Vanaf wanneer wordt het leuk? Ik hou nog even vol iig
Misschien is het wel net als met October Road - dat vond ik de eerste 2 afleveringen ook niet zo boeiend, en daarna ineens heel goed.

ps gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 21:42
Verwijderd
Ik vind Pamela echt leuk Roxy ook

En die zoon die zn moeder slaat doet me een beetje aan Andrew van Desperate Housewives denken.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 21:34
Verwijderd
Zijn er nog mensen die het kijken?

Laatste aflevering was vandaag, en ik was zo benieuwd aan het einde dat ik even op internet gezocht heb.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 27-08-2008, 13:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jup ik kijk het ook nog! Maar ik weersta die spoiler, wil het niet weten!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 12-09-2008, 00:44
__
Avatar van __
__ is offline
.. en nu? Zijn er nog steeds mensen die net als ik ergens in s02 hangen?

edit: Dat vraag ik maar even hier bij gebrek aan beter, een spoilertopic
Met citaat reageren
Oud 12-09-2008, 15:20
__
Avatar van __
__ is offline
Even nog een andere vraag: kan iemand me eventueel aan s02e11 helpen? Ik krijg hem niet gedownload, en ik kan hem verder ook nergens op sidereel vinden ofzo.. Heel frustrerend want de rest is er wel allemaal en zo kan ik niet verder
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 19:55
Verwijderd
Het komt weer! Erg handig, zo na 2 jaar... Ik kan me niet meer zo goed herinneren waar het ook alweer allemaal over ging (de persoonlijke drama's zeg maar), en gelukkig ben ik ook al lang weer vergeten wat er in mijn spoiler staat Ik kan me zelfs even niet meer bij alle namen die ik hier lees het gezicht bedenken..

Vanaf maandag 26 april weer
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 08:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik weet er echt niets meer van alleen dat er een leuke man in zat, maar wie..? En inderdaad iets met een explosie in de laatste aflevering, maar hoe en wat weet ik echt niet meer...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 08:46
Verwijderd
Dit hielp wel een beetje voor een paar keer 'oh ja!!!'

Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 20:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaah inderdaad!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-04-2010, 15:51
Verwijderd
Vanavond dus, om 21.30
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 21:28
Verwijderd
Ah neee Ik vind Ghetti zo leuk!! Ook samen met Denise, want haar man vind ik helemaal niet zo leuk.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 10:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee haar man is echt een zak inderdaad . Maar van Getti weet ik het ook niet hoor.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Grey's Anatomy #8
Verwijderd
402 04-10-2011 19:59
Films, TV & Radio Army wives
Woepie
0 30-08-2011 22:36
Films, TV & Radio Gossip Girl
Verwijderd
422 13-01-2011 13:40
De Kantine SAAI: Soms Als Alles Irriteert #302
TopDrop
500 04-08-2008 23:13
Films, TV & Radio Army wives
Lilything
4 26-05-2008 22:08
Films, TV & Radio Grey's Anatomy #7
Severus
500 15-05-2008 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19.