Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2010, 15:03
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Hmm de zoekfunctie gebruikt en die oude is al bijna een jaar oud, dus ik denk dat een nieuw topic wel mag?

Maandag 21:30 - RTL 5

Zijn er die het gezien hebben? Ik wilde het eerst niet kijken, maar heb het toch maar gedaan. Het was best leuk, knutselen met planten en tuinzeil Ik vond Jeroen en zijn ontwerp wel cool.

Die heterogast die bijna afviel was trouwens niet een heel klein beetje arrogant
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2010, 15:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom waarom presenteert Renate Verbaan het nou weer
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 17:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Was het de eerste aflevering gister?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 17:22
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ja
Met citaat reageren
Oud 16-03-2010, 17:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oh leuk, dan ga ik het misschien wel kijken. Heb tot nu toe alleen nog maar 2 Amerikaanse series gezien.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 15:01
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Best wel leuk. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan maken .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 08:28
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik vond het weer leuk. Die Sepher moet wel echt zijn hoofd houden, maar ok dit ontwerp was een stuk beter. Beetje veilig. Ontwerp van de winnares vond ik niet heel mooi eigenlijk. Die merel had er echt een zooi van gemaakt, terecht dat zij weg moest
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 22:38
Verwijderd
Ik hoop niet dat ze elke week een lelijk extra stukje stof krijgen wat ze in hun ontwerp moeten verwerken, daar worden de kleren niet altijd echt mooier van...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 09:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik hoop niet dat ze elke week een lelijk extra stukje stof krijgen wat ze in hun ontwerp moeten verwerken, daar worden de kleren niet altijd echt mooier van...
Viel mij inderdaad ook op. Volgens mij doen ze in de amerikaanse series wel af en toe zulke dingen (extra stof, of voor een ongewoon model (een zwangere vrouw of zo)) maar ze moeten daar ook heel vaak gewoon iets moois maken. En als ze het dan moeilijker willen maken zeggen ze dat het in een bepaalde stijl moet zijn of zo. Dat levert veel meer mooie creaties op.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Viel mij inderdaad ook op. Volgens mij doen ze in de amerikaanse series wel af en toe zulke dingen (extra stof, of voor een ongewoon model (een zwangere vrouw of zo)) maar ze moeten daar ook heel vaak gewoon iets moois maken. En als ze het dan moeilijker willen maken zeggen ze dat het in een bepaalde stijl moet zijn of zo. Dat levert veel meer mooie creaties op.
Een zwangere vrouw of een oude trouwjurk, of iemand die onwijs veel is afgevallen idd...
Dat vind ik dan wel weer leuk
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 21:42
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik kijk alleen het laatste half uur, zie ik wel de creaties maar niet dat gewhine
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 26-03-2010, 10:09
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vond die trenchcoat van Sepher helemaal niet zo boeiend.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 29-03-2010, 08:57
Verwijderd
Ik heb een aflevering gekeken maar ik vind er eigenlijk niets aan zonder Tim Gunn. En ik vond de opdrachten stom.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 09:17
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik vond alleen de winnende jurk mooi
En als Jeroen of dat grietje waar ie mee was er uit had gemoeten had ik het wel stom gevonden. Die Aziaat had ik nooit eerder in het programma gezien trouwens.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 14:04
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ergens wel jammer dat Stefan er uit is, ik kon me wel redelijk in zijn creaties vinden eigenlijk (Nicolaas' omschrijving van Stefan was ) Heb niet zoveel verstand van top fashion schijnbaar. Die winnaar van deze week vond ik afzichtelijk, zo met die schouderflappen...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 14:57
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Hoe ze doen over die maten (42!!!!!), echt verwaand.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 15:55
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Een koelkast verrijden
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 10:06
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
ja
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-04-2010, 11:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Waarom waarom presenteert Renate Verbaan het nou weer
Ja, zodat we heel de week tegen haar hoofd aankijken, denk ik, want ze doet nu ook al Het Blok, hmpf. En ik mis Tim ook!

Maar verder vind ik het wel leuk En ik vond Stefan wel sympathiek (in tegenstelling tot Jeroen) dus vond het wel jammer dat hij nu weg is, maar ja. En dat meisje dat gewonnen had, Roos of zo, je kan echt duidelijk merken dat zij van de kunstacademie is, hoe ze presenteert en zo, ze werkt me vreselijk op de zenuwen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 23:36
Sam89
Sam89 is offline
misschien heb ik geen verstand van europese mode, maar in tegenstelling tot Project Runway vind ik de meeste ontwerpen in de NL versie gewoon lelijk.
Ik vind het ook zo irritant dat ze zo nodig elke week hetzelfde introfilmpje van die juryleden moeten laten zien. En Renate Verbaan komt niet echt deskundig over
Met citaat reageren
Oud 16-04-2010, 09:05
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ja dat ze de juryleden telkens opnieuw moeten introduceren is vervelend
Met citaat reageren
Oud 17-04-2010, 20:35
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Dat doet de originele versie ook, alleen zonder die filmpjes, dus dat zal wel vast zitten in het format.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 12:51
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ja dat ze de juryleden telkens opnieuw moeten introduceren is vervelend
Nog even en je kunt die filmpjes dromen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 09:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, en bij het programma daarvoor word je doodgegooid met Tyra's hoofd, daardoor kan ik die filmpjes al helemaal niet meer hebben

Ze maken steeds wel echt lelijke dingen zeg Volgens mij had je zo veel meer leuke dingen kunnen doen met onderwaterwereld!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 10:15
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ja ik ben ook niet weg van een van de ontwerpers. Maar eindelijk die meut weg.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2010, 10:25
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Wat een lelijke creaties weer.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 17:35
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik vond die van amel en jeroen ok en de rest niet.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 07:42
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Waarom deden Shari en Roos nu alsof het zo zielig was voor Nicolaas, hij overtreedt toch de regels, dat is dan toch gewoon dom van hem Vind het terecht dat hij eruit is gestuurd. En Sepehr dan maar volgende week, want dat kan ook niet goed blijven gaan. Hoewel Susan zijn jurk wel mooi vond.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 22:39
Kou Shibasaki
Avatar van Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Ik vind/vond zijn jurk ook best mooi.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 20:39
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind dat Shari moet winnen. Maar ik vind de ontwerpen niet echt fantastisch... Oh, en het is duidelijk terecht dat Sepehr Nicolaas verlinkt heeft .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-05-2010, 11:09
Verwijderd
Ik vind dat topje dat roos had gemaakt boven die rok voor susan smit (die rok vond ik wel oke) echt mega lelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 17:30
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb toch het idee dat Roos het niet alleen gedaan heeft
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb toch het idee dat Roos het niet alleen gedaan heeft
Ja, dat hadden ze best wat beter uit kunnen zoeken, ze hadden in ieder geval dat model ook bij de jury kunnen laten komen ofzo.
Het gaat namelijk om een behoorlijke prijs die ze nu, misschien ten onrechte, heeft gewonnen
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 11:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik geef haar het voordeel van de twijfel. Ik denk dat ze wel aan die mensen die ook in die ruimte werken voortdurend advies heeft gevraagd, want dat deed ze ook bij die Michel, zo van: hoe kan ik het beste dit doen, hoe moet ik een rits maken blabla, maar dat ze wel alles zelf in elkaar heeft gezet. Ik hoop het in elk geval wel, anders zou het echt heel stom zijn.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 15:10
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
heel erg stom
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 16:34
Noddy
Noddy is offline
Jammer dat Roos gewonnen heeft. Ik vond haar collectie mooi, maar ik vind haar gewoon niet zo leuk. En de jury had inderdaad beter uit mogen zoeken of ze wel of geen hulp heeft gehad. Iedereen zou toch zeggen dat ze geen hulp hebben gehad?!?

Ik vond het trouwens geen leuk seizoen. Ik vond Shari de enige leuke die meedeed aan het programma. Verder vond ik niet dat er mooie dingen werden gemaakt of zo.
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-05-2010, 07:31
Kou Shibasaki
Avatar van Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Als ze echt hulp heeft gehad, komt zoiets altijd wel uit.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 11:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik vond alle 3 de collecties lelijk eerlijk gezegd.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 15:22
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
Ik vond alle 3 de collecties lelijk eerlijk gezegd.
Zeker weten. Onaantrekkelijke kleuren, vreemde lijnen.. not for me.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 22:22
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik vond het ook niet zo leuk. Alleen Jeroen vond ik leuk met zijn babbeltjes (kan me voorstellen dat veel mensen 'm haten, maar ik vond 'm wel nice) en toen hij er uit was vond ik er niet veel meer aan. De jury was echt super negatief over alles, totaal niet opbouwend, en vooral Renate moest het dan nog eens extra negatief benadrukken alsof de kandidaten een stel peuters waren die bij het traphekje vandaan moesten blijven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Project Runaway/Catwalk
GiovsGio
128 02-03-2007 15:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.