Oud 05-11-2006, 13:10
Bertje B.
Bertje B. is offline
Zit net te kijken op de site van perry en kom 2 vage dingen tegen. Kan iemand mij hier meer uitleg over geven wat het is?

http://www.perrysport.nl/index.asp?s...Bestelbaar=yes

http://www.perrysport.nl/index.asp?s...Bestelbaar=yes
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 13:49
Verwijderd
Dat eerste is een pols/enkel gewicht, zoals er al bij staat. Bedoeling is dat je dat om je polsen en enkels doet tijdens dingen als aerobics en bodypump enzo, om je spieren net iets meer weerstand te geven. Niet effectief als je graag een snelle spiergroei wil, meer iets voor vrouwen.
Dat tweede is denk ik een ding om in 1 hand te houden en om dan in te knijpen, dan train je je biceps en m. flexor digitorum (spier aan de binnenkant van je onderarm). Werkt vooral voor een beginner, denk ik. Behalve als die veer heel stroef is.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 19:29
Bertje B.
Bertje B. is offline
En hoe werkt dit? Moet je gaan steppen of zo?



En wat zijn dit voor vage dingen en wat voor nut heeft het?



Sorry voor de vele vragen, maar ben gewoon benieuwd

Laatst gewijzigd op 24-11-2006 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 20:00
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Die eerste is een springstok, die 2e is fitness voor luie mensen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 21:06
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-11-2006 @ 13:49 :
Dat eerste is een pols/enkel gewicht, zoals er al bij staat. Bedoeling is dat je dat om je polsen en enkels doet tijdens dingen als aerobics en bodypump enzo, om je spieren net iets meer weerstand te geven. Niet effectief als je graag een snelle spiergroei wil, meer iets voor vrouwen.
Dat tweede is denk ik een ding om in 1 hand te houden en om dan in te knijpen, dan train je je biceps en m. flexor digitorum (spier aan de binnenkant van je onderarm). Werkt vooral voor een beginner, denk ik. Behalve als die veer heel stroef is.
Je biceps train je er niet mee hoor Puur voor je onderarmen, om grip te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 16:28
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 24-11-2006 @ 20:00 :
Die eerste is een springstok, die 2e is fitness voor luie mensen.
dat is toch geen springstok, het middenstuk is slap. Ik geloof dat het de bedoeling is om je voeten erin te doen en de andere kant vast te houden en dan je benen proberen te strekken (liggend op je rug waarschijnlijk) en dat is dan goed voor een of andere beenspier.
__________________
Nothing is just satire
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 12:05
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Denk je dat ik serieus was?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 14:46
squat
squat is offline
Het is allemaal waardeloos. Ik hoop niet dat je van plan bent daar je geld aan weg te gooien.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 20:17
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
squat schreef op 26-11-2006 @ 14:46 :
Het is allemaal waardeloos. Ik hoop niet dat je van plan bent daar je geld aan weg te gooien.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2006, 00:52
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
squat schreef op 26-11-2006 @ 14:46 :
Het is allemaal waardeloos. Ik hoop niet dat je van plan bent daar je geld aan weg te gooien.
Nee, niet echt. Gebruik nog steeds de fiets, het springtouw en de ronde voetbal
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.