Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 01:04
Icey
Icey is offline
Citaat:
dystopia schreef:


Lichamelijk contact verboden. Zoenen valt daar ook onder. In een relatie zoen je meestal. Dus, nee.
Tis misschien wel 'verboden'.
Maar als je doet, niemand die er wat van zegt.
Dus is het wel zo verboden? Niet dus.
__________________
Love for the one you love
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2002, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Icey schreef:
ja oh hoi hoi, net alsof iemand zich ermee gaat bemoeien
Ja oh hoi hoi voor hetzelfde geldt doet jouw vader moeilijk, kunnen ze jouw vriend zo vervolgen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 07:41
Verwijderd
Ik heb er nog eens over nagedacht en ben feitelijk tot de conclusie gekomen dat het erg varieert per individu. Een meisje van 16 is niet gelijk aan een ander meisje van 16. Sommigen ontwikkelen zich sneller dan anderen.

Dan nog vind ik 27 - 16 erg, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 20:23
Icey
Icey is offline
Citaat:
******** schreef:
Ja oh hoi hoi voor hetzelfde geldt doet jouw vader moeilijk, kunnen ze jouw vriend zo vervolgen.
Ik weet toch dat ie niet moeilijk gaat doen, duh.
Anders was ik er niet aan begonnen.

Ik zei dus ook.
Als het toch goed gaat?!?!??!
__________________
Love for the one you love
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:47
Linda15
Linda15 is offline
Jaaaa why not??Sorry maar leeftijd maakt echt helemaal niks uit. Als je onwijs veel voor elkaar voelt lijkt me dat niet een optie om niks met elkaar te nemen. Ik val zelf ook op oudere jongens whahaha
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 19:02
Tenischa
Tenischa is offline
als het werkt dan werkt het en maakt leeftijd nix uit
werkt het nie dan zal leeftijd het probleem zijn
ga dr gewoon voor en werkt het nie nou dan weet je dat voor de toekomst denk ik dan he
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 21:40
Proud
Avatar van Proud
Proud is offline
Meisje van 18 en man van 35. Kan dat?

Ben er gewoon benieuwd naar. Niet dat het zo is. (was het maar zo )

Oh ja, hij is ook nog eens getrouwd.

Ik denk dat ik al weet wat voor reacties ik krijg
__________________
"Wie kommts, daß du so traurig bist, da alles froh erscheint? Man sieht dirs an den Augen an, gewiß, du hast geweint."
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 10:17
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
Waarschijnlijk is hij al veel verder in zijn ontwikkeling en heeft hij daardoor het idee om jou te moeten beschermen wat niet goed voor jouw ontwikkeling is
__________________
kuzziezzz aan alle BOYS BOYS BOYS BOYS BOYS BOYS
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 22:23
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
peetraatjuh schreef:
Waarschijnlijk is hij al veel verder in zijn ontwikkeling en heeft hij daardoor het idee om jou te moeten beschermen wat niet goed voor jouw ontwikkeling is
Tja, daar zit wel iets in.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 22:58
lieve
lieve is offline
Ik vind het helemaal geen goed idee ... maar het kan allemaal, ik ken iemand die 18(nog moet worden) en die al gaat trouwen met een man van 32 die al 2 kinderen heeft enzo!Op haar verjaardag zodat ze de toestemming niet nodig heeft van haar ouders! Straf maar ja ... als ze het beide willen ... kan je dan tussen die liefde komen??
Hoewel ik het zelf niet zou kunnen accepteren!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 11:35
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
lieve schreef:
Ik vind het helemaal geen goed idee
Hoewel ik het zelf niet zou kunnen accepteren!
Wie wel?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 11:41
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
peetraatjuh schreef:
Waarschijnlijk is hij al veel verder in zijn ontwikkeling en heeft hij daardoor het idee om jou te moeten beschermen wat niet goed voor jouw ontwikkeling is
Dis vette onzin. Heb zelf 2 jaar lang een vriend gehad die veel ouder was. Die zich juist afhankelijk van mij maakte ipv de gedachte had dat ie mij moest beschermen. Dit verschilt bij elke jongen/relatie, of ie nou jong is of oud.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 13:40
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
lieve schreef:
Ik vind het helemaal geen goed idee ... maar het kan allemaal, ik ken iemand die 18(nog moet worden) en die al gaat trouwen met een man van 32 die al 2 kinderen heeft enzo!
Wat? 18 en 32 die gaan trouwen, jezus, volgens mij niet zo'n gezonde relatie.. Ik ken ook iemand van 20 die sinds een jaar samen is met een van 40. Het kan allemaal uiteraard hoewel ik dat voor mijzelf heel onwaarschijnlijk vind.
Vorig jaar had ik een relatie met een jongen van 27 maar we leefden in twee verschillende werelden dus dat kon niet blijven duren.
Maar ik denk wel dat het moet kunnen, zoals die voorbeelden, als je jezelf er goed bij voelt, het is je eigen leven, en niet een ander kan daarvoor beslissen.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:33
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
lady_x schreef:

1) Wat? 18 en 32 die gaan trouwen, jezus, volgens mij niet zo'n gezonde relatie.. Ik ken ook iemand van 20 die sinds een jaar samen is met een van 40. Het kan allemaal uiteraard hoewel ik dat voor mijzelf heel onwaarschijnlijk vind.
Vorig jaar had ik een relatie met een jongen van 27 maar we leefden in twee verschillende werelden dus dat kon niet blijven duren.

2) Maar ik denk wel dat het moet kunnen, zoals die voorbeelden, als je jezelf er goed bij voelt, het is je eigen leven, en niet een ander kan daarvoor beslissen.
1) Hele verstandige opmerkingen.
2) Hele domme opmerkingen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:38
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Toen ik 10 was viel ik op meisjes van 17.

Nu ben ik 15 en val ik nog steeds op meisjes van 17.

Straks ben ik 26 en val ik nog steeds op meisjes van 17.

Nou en?!
Oedipus-complex?

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 13:07
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

2) Hele domme opmerkingen.
OK mijn opmerking was tegenstrijdig..
maar
2) wie ben jij om te zeggen dat zoiets niét kan als zij/hij zich daarbij gelukkig voelt??
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 22:46
kgrootenhuis
kgrootenhuis is offline
Citaat:
koeienfreak schreef:
nou het zit zo. Ik ben een meisje van 16 en ik heb een vriend van 27. Veel mensen zeggen dat het abnormaal is maar ik kan erg goed met hem overweg. Ik ben echt helemaal verliefd op hem en ik wil hem echt nooit meer kwijt. Over het algemeen val ik altijd wel op oudere jongens, dat komt omdat ik denk ik best volwassen ben voor mijn leeftijd en ik goed kan praten met jongens die ouder zijn. hij zegt ook dat ik op sommige gebieden net 25 lijk, maar ik ben nog maar 16.

Ik weet niet of het erg is dat ik een vriend van 27 heb. mijn moeder weet er nog niks van want ik ben bang voor haar reactie. mijn vriend is echt heel lief en ik wil hem niet kwijt maar is het wel normaal? ik weet het niet. zijn er misschien nog andere mensen met een soort zelfde verhaal?

Daarom aan jullie deze vragen:
- vind je het leeftijdsverschil te groot?
- moet ik het mijn moeder vertellen?
- heeft iemand anders hetzelfde meegemaakt
k heb ook iets gehad met een jongeuh van 29 hij was ook heel lief enzzz maar k heb het later tog uitgemaakt want iedereen was er toge want het was 15 jaar leeftijdsverschil

please reageer, je zou me er enorm mee helpen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:59
no-angel
Avatar van no-angel
no-angel is offline
Ik heb hetzelfde meegemaakt, alleen zaten er tussen ons 6 jaar in plaats van 11. Ik heb het mijn moeder nooit verteld omdat ik wist dat ze het nooit goed zou vinden. Het ligt echt aan de verdraagzaamheid van je moeder. Ik wil je wel waarschuwen, het komt misschien nu niet zo over. Maar ik heb heel wat dingen samen met hem gedaan waar ik nu behoorlijk spijt van heb.

Ik wil je echt niet afschrikken, maar het is heel wat anders dan een relatie met iemand die even oud is. Bij mij is het uit gegaan omdat hij bij mij in de buurt wou blijven in plaats van op kamers te gaan en te studeren. Toen leek het me beter om hem los te laten, en hem een leven te laten leiden met leeftijdgenoten. Hijbelt me nog vaak en zegt dat hij me ooit zal trouwen, en dat we kinderen krijgen enzo. En bij een eventueel nieuw vriendje wordt hij behoorlijk kwaad. Hoe rose je bril nu ook is, je moet naar de toekomst kijken. Wil je trouwen op je 18? En wil je hem alles laten opgeven voor jou? Praat erover, ook met je moeder!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 09:15
Icey
Icey is offline
Trouwens jullie zeggen dat de interesses te verschillend zijn etc.
Maar ik heb bijvoorbeeld een oudere broer waar ik erg goed mee kan opschieten.
Dus onze interesses liggen niet eens ver van mekaar.
Dus waarom zou dat met mijn vriend ook niet kunnen?

En de ruzies die we wel eens hebben liggen niet eens aan het leeftijdsverschil
__________________
Love for the one you love
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 17:28
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Icey schreef:

1) Trouwens jullie zeggen dat de interesses te verschillend zijn etc.
2) Maar ik heb bijvoorbeeld een oudere broer waar ik erg goed mee kan opschieten.
Dus onze interesses liggen niet eens ver van mekaar.
3) Dus waarom zou dat met mijn vriend ook niet kunnen?

4) En de ruzies die we wel eens hebben liggen niet eens aan het leeftijdsverschil
1) Niet persé de interesses, maar ik mag hopen dat je vriend toch wel wat meer levenservaring heeft. En toch ook een andere gedachtengang.

2) Met je broer heb je (als het goed is) geen sex, en ben je anders 'close' mee dan met je vriend. Tenminste, bij een gezonde familieband.

3) Omdat hij geen familie is en niet met jou opgroeide, en niet elke dag naast je wieg en ledikant stond.

4) Indirect toch wel, lijkt mij.


[sorry, voor het her-openen van dit eeuwen oude topic ]
'k was eigenlijk opzoek naar de foto waar somebody special het over had in ==> http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=156153
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 19:33
jij
jij is offline
vriendin van mij is 18 en heeft al 15 maanden een relatie met een man van 30...en het gaat fantastisch..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2017, 21:41
Tjoetjoe
Tjoetjoe is offline
Ik heb het zelfde mee gemaakt! Ik zit ook in Eem relatie met een 26 jarige jonge en ben zelf bijna 17 zolang jullie goed blijven praten over alles en echt van elkaar houden! En elkaar de ruimte geeft kan het best werken! Mijn relatie duurt nu bijna 1,5 jaar! Dus dat kan prima
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel I]
Sweet_Hadar
1 14-03-2004 21:29
Liefde & Relatie leeftijd.
merels
87 11-03-2004 16:37
Liefde & Relatie Jullie moeten deze chat lezen!!
devilcat
105 03-12-2002 09:56
Liefde & Relatie leeftijdsverschil!!!van........
escona
57 18-03-2002 18:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.