Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2017, 18:25
girlgirlx
girlgirlx is offline
ik ben dus verliefd op iemand sinds dit jaar en hij weet dat ik hem leuk vind en wij zijn nog steeds vrienden als altijd maar soms zegt die dingen of doet die dingen (niks lichamelijk) dat ik elke keer weer twijfel. de rest vindt dat ook maar het kan ook zo zijn dat ik het helemaal mis heb. de ene keer praten we lachen de hele tijd en de andere keren. kijken we naar elkaar vaak en kijken we of snel weg of we geven elkaar een glimlach of kijken elkaar lang aan. en hij doet heel anders tegen de andere vriendinnen van hem. dus mijn vraag is hoe weet je dat die het zelfde voelt. want misschien is die bang voor wat de rest denkt want daar ben ik ook heel erg bang voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2017, 18:40
annenatasja
annenatasja is offline
Dit klinkt vast heel cheesy, maar als hij echt anders doet dan bij andere vriendinnen van hem, vraag het hem gewoon. Vraag wel eerst aan je andere beste vrienden wat zij ervan vinden. Als hij al weet dat jij hem leuk vindt, kan je je niet te erg schamen als hij jou niet leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 19:23
ikwilanoniemzij
ikwilanoniemzij is offline
Ik ben natuurlijk geen ervaringsdeskundige, maar ik heb altijd als ik met een LEUK meisje praat dat ik een klein beetje plagerig doe. Ik ben wel gewoon mezelf. Ik denk dat meerdere jongens zo wel zijn. Als jullie elkaar vaak lang aankijken enz. dan voelt hij wel wat voor jou denk ik.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2017, 10:35
badmuts2000
badmuts2000 is offline
Misschien een keer met hem afspreken? Of gewoon een ijsje eten samen. Kijken hoe die dan doet als die alleen is met jou
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Liefde & Relatie hoe weet je wat je type is?
skaz
48 26-10-2006 20:46
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07
Verhalen & Gedichten Gedichten: HOe kun je? ...JIj ...zonder jou
~LiEf MeisJuh~
10 03-09-2002 12:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.