Oud 19-08-2017, 18:08
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Kan je in een goede vriendschap gek op
Iemand zijn(van hetzelfde geslacht)zonder homo te zijn?
Heel vaak denk ik aan me goede vriend en wanneer ik alleen ben en denk ik intens aan hem wordt ik emotioneel en ben heel erg blij dat ik hem hebt.

Is dit raar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2017, 20:54
rafael13062001
rafael13062001 is offline
nou niet echt een klein beetje ik zelf heb dat nooit
Met citaat reageren
Oud 20-08-2017, 08:13
RobertG
Avatar van RobertG
RobertG is offline
Helemaal niet raar, dat is een teken van een zeer sterke emotionele band. Vriendschap kan zich uiten op vele manieren en soms vind je iemand waar je jezelf in verliest zonder dat daarbij enige vorm van seksualiteit bij komt kijken.

koester het.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2017, 18:52
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Citaat:
Helemaal niet raar, dat is een teken van een zeer sterke emotionele band. Vriendschap kan zich uiten op vele manieren en soms vind je iemand waar je jezelf in verliest zonder dat daarbij enige vorm van seksualiteit bij komt kijken.

koester het.
Dankjewel voor je bericht!

Maar als ik bij hem op bezoek ben, sla ik altijd een arm om hem heen wanneer we op de bank zitten of we kijken een spannende film dan zit ik dicht tegen
hem aan of hoofd op schouder. Als ik dit doe raak ik opgewonden , dit is toch eigenlijk een teken van beetje homoachtig zijn?? Ik vind het altijd prettig om het te doen zeg maar uit vriendschap
Met citaat reageren
Oud 20-08-2017, 19:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dankjewel voor je bericht!

Maar als ik bij hem op bezoek ben, sla ik altijd een arm om hem heen wanneer we op de bank zitten of we kijken een spannende film dan zit ik dicht tegen
hem aan of hoofd op schouder. Als ik dit doe raak ik opgewonden , dit is toch eigenlijk een teken van beetje homoachtig zijn?? Ik vind het altijd prettig om het te doen zeg maar uit vriendschap
"opgewonden" klinkt toch wel of je enige seksuele interesse hebt...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-08-2017, 19:51
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Citaat:
"opgewonden" klinkt toch wel of je enige seksuele interesse hebt...
Ik had vroeger 1 keer sex met hem gehad daarna had ik zo'n spijt van dat ik boos op hem werd en sindsdien doe ik het niet meer. Ik laat
Het liever bij chill naast hem zitten en dicht tegen elkaar hangen enz.
Ik heb bij mezelf vernomen om geen sex meer te hebben met hem omdat, ik van mezelf weet
Dat ik weer spijt krijg en misbruikt voel.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2017, 10:37
RobertG
Avatar van RobertG
RobertG is offline
Ik kan niets anders dan nu de woorden van Elin herhalen, en je in confirmatie meldt ook dat er al seksueel contact was in het verleden.
Ik denk nu te begrijpen dat je problemen hebt met de acceptatie. Je kunt of wilt niet accepteren dat je op het gelijke geslacht valt. Het liefst niet denk ik te lezen, maar toch wanneer de genegenheid /gelegenheid zich voordoet je het niet als onprettig ervaart.

Dat zijn wel wat grotere stappen die je moet ondernemen, accepteren dat je je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht.
Dan heb ik het zeer zeker niet over het beruchte uit de kast komen, maar jezelf toe te staan dat je nu eenmaal meerdere smaken hebt. Daar is totaal niets mis mee.
Je bent nog steeds dezelfde Robert, welke smaak je ook hebt.
Je bent namelijk niet anders maar gewoon divers.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2017, 15:16
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Citaat:
Ik kan niets anders dan nu de woorden van Elin herhalen, en je in confirmatie meldt ook dat er al seksueel contact was in het verleden.
Ik denk nu te begrijpen dat je problemen hebt met de acceptatie. Je kunt of wilt niet accepteren dat je op het gelijke geslacht valt. Het liefst niet denk ik te lezen, maar toch wanneer de genegenheid /gelegenheid zich voordoet je het niet als onprettig ervaart.

Dat zijn wel wat grotere stappen die je moet ondernemen, accepteren dat je je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht.
Dan heb ik het zeer zeker niet over het beruchte uit de kast komen, maar jezelf toe te staan dat je nu eenmaal meerdere smaken hebt. Daar is totaal niets mis mee.
Je bent nog steeds dezelfde Robert, welke smaak je ook hebt.
Je bent namelijk niet anders maar gewoon divers.
Ik ben het totaal met je eens over dat ik blijkbaar divers ben maar ik ben nog steeds
Erg onzeker of ik nou bi of homo ben, daar loop ik wel tegenaan en ik durf het niet tegen me ouders te zeggen. Ik heb een geaardheidstest gedaan op internet en daaruit bleek dat ik biseksueel ben. Ik weet niet zo goed meer wat ik hiermee aan moet, ik raak een beetje door de war van. Gisteravond was ik bij me vriend thuis en we zaten op de bank tegen elkaar aan en ik vroeg hem zojuist of hij op me viel waarop hij antwoordde " ja".

Zou ik het met me vriend goed erover moeten praten over mijn onzekerheid en verwarring en dergelijke?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2017, 16:05
Darrell
Darrell is offline
Waarom raak je er in de war van of word je er onzeker van? Is toch niks mis mee om bi te zijn?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2017, 17:22
Mtb2017
Mtb2017 is offline
Citaat:
Waarom raak je er in de war van of word je er onzeker van? Is toch niks mis mee om bi te zijn?
Ik raak er in de war van omdat ik in de leeftijd van 12 tot 23 jaar oud nooit een relatie hebt gehad of verkering, en ik ben nu 24 en komt deze situatie direct op me af dus ik ben er niet aan gewend of niet weten hoe om moet gaan met biseksueel zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2017, 18:55
RobertG
Avatar van RobertG
RobertG is offline
Je leest het wel vaker op het forum, betreffende de labeltjes opleggen. Waarom zou je jezelf in een categorie willen stoppen?
je valt op wie je valt toch? maakt naar mijn idee niet uit welke sexe dat is. Laten we je Bi noemen.. So what?
Nu ben je ineens wat/iets, maar het maakt geen verschil in wat jij voelt.

Stel jezelf open bij de mensen die je vertrouwd en geniet van hoe je bent, iemand die kan genieten van beide seksen. Mooi toch. Heb je altijd wat om naar te kijken.

Ik denk dat die vriend van je hunkert om je aan te horen, wacht op het moment jij je openstelt. En waar je over kunt praten lucht heerlijk op. Gedeelde smart is halve smart.

Laat het labeltje voor wat het is, je bent wie je bent en dat zal altijd uniek zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hij maakt me gek!
faithbe
37 05-06-2008 23:04
Liefde & Relatie ik ben gek op 2 jongens
marabella
19 10-10-2005 18:41
Liefde & Relatie Ik hou van je
Verwijderd
59 18-06-2005 08:41
Verhalen & Gedichten kent iemand een gedicht?
stefanietje
8 07-04-2003 17:06
Liefde & Relatie heel orgineel ik weet het.. maar toch wat moet ik nu??
Blue_Eyes
28 12-01-2003 13:11
Seksualiteit Lief voor iemand willen zijn (qua sex) = verliefd zijn?
cotton candy666
14 24-12-2002 10:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.